ФорумКазинаUBERLucky Casino - обща дискусия

UBERLucky Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Janine0902
|
10364 преглеждания 55 отговора |
|
12 3
Добавете пост
kiziorro1984
преди 1 година

Вярвам, че не са ни информирали за тази промяна, въпреки че би било хубаво да не е стандартна.



И открихме тази информация с актуализацията на прегледа, направихме. 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

добре, все още не разбирам защо рейтингът се покачва 🙂 ще се свържа с вас след приключване на оплакванията (или може би не.. правя всичко сам xD), защото се съмнявам, че uberlucky ще отговори 🙂 винаги мога да създам акаунт в друго семейно казино да намалиш рейтинга и да информираш хората за това xD парите не са всичко... чистата съвест е достатъчно добра за мен 🙂

Автоматичен превод:
kiziorro1984
преди 1 година
  1. На 4.10.2023 г. прегледът беше актуализиран само защото правим редовни актуализации, рейтингът беше леко повишен (8,2), но промяната беше видима на 4.12.2023 г.
  2. На 04.12.2023 г. направихме редовна проверка на външните оплаквания, открихме някои и ги добавихме. Най-близките рейтингови трансфери са следващата сряда, 19.04.2023 г. Тяхното планирано падане до съмнително, ако не сътрудничат.
  3. Вашите проблеми досега нямат ефект върху тяхната оценка/преглед, само ако в крайна сметка не бъдат разрешени.

Опитах още веднъж 😀. Тази ситуация не се случва често, така че разбирам защо е толкова объркваща.

kiziorro1984, убеден съм, че ще отговорят на жалбата. Представителят на казиното току-що го потвърди, не се колебайте да се свържете с мен в случай на въпроси. Винаги се радвам да помогна.

Автоматичен превод:
преди 1 година
  1. На 4.10.2023 г. прегледът беше актуализиран само защото правим редовни актуализации, рейтингът беше леко повишен (8,2), но промяната беше видима на 4.12.2023 г.
  2. На 04.12.2023 г. направихме редовна проверка на външните оплаквания, открихме някои и ги добавихме. Най-близките рейтингови трансфери са следващата сряда, 19.04.2023 г. Тяхното планирано падане до съмнително, ако не сътрудничат.
  3. Вашите проблеми досега нямат ефект върху тяхната оценка/преглед, само ако в крайна сметка не бъдат разрешени.

Опитах още веднъж 😀. Тази ситуация не се случва често, така че разбирам защо е толкова объркваща.

kiziorro1984, убеден съм, че ще отговорят на жалбата. Представителят на казиното току-що го потвърди, не се колебайте да се свържете с мен в случай на въпроси. Винаги се радвам да помогна.

Автоматичен превод:
преди 1 година

за мен се случва много пъти, не ме обърква, свикнал съм с това, особено когато намеря казино на страницата на казино гуру xD Чудя се какво искат да кажат xD Отворен съм 24/7 за тях и чакам отговор, но след 2 седмици не ми обясниха защо ми конфискуват парите xD

Автоматичен превод:
Jozef.k
преди 1 година

още един въпрос xd ако uberlucky ни върне пари, рейтингът ще се промени или не? 🙂

Автоматичен превод:
kiziorro1984
преди 1 година

Ако решат жалбите или ни докажат, че са неуместни, оценката им ще остане/се върне на 8,2. Но не става въпрос само за отворените, но и за вече затворените.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Защо този сайт има толкова висока средна стойност след толкова много отрицателни отзиви и оплаквания?!!

Цялата измамна процедура е описана от много хора - същата схема.

КАЗИНО ГУРУ - С такава висока средна стойност много хора могат да се хванат на тази ИЗМАМА и да загубят парите си!!!

Спрете да пропагандирате измамници и крадци!!!

CASINO GURO може да се оцени и в други предполагам по-надеждни сайтове!!!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

"7. Ограничени групи играчи

7.1. Играчите, които физически присъстват в следните държави, нямат право да отварят акаунт на играч и/или да правят залози с истински пари в нашето казино:


Американска Самоа (AS), Австрия (AT), Австралия (AU), Белгия (BE), България (BG), Бирма (MM), Китай и неговите територии: Китай (CN), Кюрасао (CW), Естония (EE) , Франция (FR), Гуам (GU), Хонконг (HK), Иран (IR), Ирак (IQ), Израел (IL), Италия (IT), Корея: Северна Корея (KP), Южна Корея (KR) , Лаос (LA), Либия (LY), Макао (MO), Малайзия (MY), Холандия (NL), Словения (SI), Сомалия (SO), Испания (ES), Судан (SD), Сирия (SY) , Турция (TR), Обединено кралство (GB), Съединени щати и техните територии: Съединени щати (US), Малки отдалечени острови на САЩ (UM), Северни Мариански острови (MP), Американски Вирджински острови (VI), Швеция (SW) ." - uberlucky смени играчите от Полша в Австралия, защото Австралия е ограничена xd и беше планирано от 2021 г.... съжалявам... не uberlucky, но familypot bv е изцяло дъщерно дружество на FifthStreet Tech Ltd


и...

XCM SERVICES LTD е в Кипър, ANDY PAUL SENIOR , директор и CHRISTOPHER VAN ROSBERG , директор в интернет можете да намерите адреси на всеки xD и да, те са в UE... xD и Кристофър имат връзка в xD много хубаво xD и много снимкиd xd много умен xD


https://www.linkedin.com/in/christopher-van-rosberg-1a000115/


PANLEGAL SECRETARIAL SERVICES LIMITED е в Кипър, за да има 2 длъжностни лица в момента. Адресът на фирмата е ΒουκουRESτίου, 25, NEPTUNE HOUSE, ет. 1, ап. Що се отнася до длъжностните лица, както се вижда от официалния регистратор на Кипър към момента на събиране на данните , МАЙКЪЛ ЧЕМБЪРС заема позицията на секретар, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ заема позицията на директор. Възможно е да има още директори и секретари, които в момента не са изброени в това описание, тъй като информацията представлява момент от миналото. За да проверите текущото състояние на тази кипърска компания, събираща данни от различни източници, моля, поръчайте отчет.

Те не са руснаци... така че не са толкова защитени като руснаците в Кипър xD

Автоматичен превод:
maykeel
преди 1 година

Имам подобна ситуация с Allegro в Полша 🙂 Работи така (или трябва да работи така, но не работи при мен xD). Някаква компания в Allegro крие информация за доставки на продукти от чужбина (повечето от Китай, доставка над 2 седмици и вероятно от Alibaba...). Вие сте купувачът ... и след като купите нещо и платите на компанията, ви уведомява, че пратката ще пристигне след 14-21 дни или нещо подобно ... (или дори без да ви информира ...). Вие питате защо и компанията казва "Пратката е от борда". Ядосан си и започваш да се оплакваш на allegro... Компанията ще ти върне парите и случаят е приключен 🙂 Няма следа и няма информация за следващия клиент за това какво се е случило в миналото... Ти си щастлив, защото си получаваш парите обратно, компанията са доволни, защото нищо не се променя... и allegro са доволни, защото клиентите са доволни (allegro помогна на клиента - трябва да изглежда така) и те получиха пари от компанията. Но следващият клиент не знае какво може да се случи 🙂 Но... ако това се случи с мен, никога не затварям жалби, дори и да получа парите си xD Беше преди години, но... същият този патент се използва тук (и на много места 😉 ) 🙂 това е социална техника и получих 5 от социологията (манипулирам д-р Социология xD, защото съм малко луд, както можете да видите тук xD) Сега промяна в законодателството за клиентите (особено в началото на тази година) и скриване на толкова важна информация пред клиенти и помощ в това е престъпление при удостоверяване xd Човече, това е най-дългият пост, който съм писал на английски и никога не уча английски xD и само няколко пъти използвам google translate xD Уча този език, докато гледам телевизия, дори не мисля за това xD

Автоматичен превод:
Jozef.k
преди 1 година

„Убеден съм, че ще отговорят на оплакването. Представителят на казиното току-що го потвърди, не се колебайте да се свържете с мен в случай на въпроси. Винаги се радвам да помогна."

Те пишат бързо.. xDDD Виждам, че не само много полски играчи са мамили, но също така мамят и мамят администрацията на казино гуруто. Няма отговори на всички спорове и ще остане така, защото няма аргументи за ръчна промяна на държавата на регистрация на акаунта от Австралия на Полша и това беше обикновена измама

Автоматичен превод:
kickoff
преди 1 година

Е, остава да видим. Ще изчакам утре да видя какво ще стане всъщност.

Надявам се, че казиното може да отговори по какъвто и да е начин, за съжаление не винаги се дава, тъй като ние сме само независима компания, а не официалният орган.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хубаво е да се види, че рейтингът на казиното падна. Но още веднъж ви моля да свържете заедно казино Uberlucky и казино Betzerk, те се управляват от един и същ собственик. Други казина са свързани едно с друго, ако собственикът е един и същ, не знам защо тези 2 не са.


https://casino.guru/betzerk-casino-review

Автоматичен превод:
mgonc93
преди 1 година

Разследваме този въпрос. Ще се свържа с вас по този въпрос възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Твърди се, че Uberlucky е изплатил пари по банков път на 2 май, но досега пари не са получени. В чата вие само се спирате и се сблъсквате с различни твърдения! И аз пуснах жалба!


Актуализация: Съобщава се, че парите вече се изпращат обратно в акаунта на играча.


Актуализация: 05/11/2023 Парите все още не са върнати в сметката!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Като начинаещ в света на онлайн казината, бих искал да науча за правилата и други важни подробности. Какви са общите правила, които трябва да следвам, когато играя в онлайн казино? Има ли възрастови ограничения или изисквания за проверка на самоличността? Интересувам се да знам как работят бонусите и промоциите, както и приетите методи на плащане и условията за теглене. Освен това ще оценя всякакви съвети или препоръки, за да увелича максимално моето игрово изживяване и да гарантирам сигурността на моите онлайн транзакции. Предварително оценявам цялата информация и насоки, които можете да ми предоставите, за да започна в този вълнуващ свят на онлайн казина.

Автоматичен превод:
pedrooooo89
преди 1 година

Здравей!

Ще го направя накратко 🙂 Щракнете или докоснете тази връзка и прегледайте целия раздел с ръководството .

Когато приключите, преминете към Casino Guru Academy ! Всички курсове са свободно достъпни. 😉

Освен това имайте предвид тази публикация - тя съдържа допълнителни подробности.

Надяваме се, че ще бъдете напълно доволни. Чувствайте се свободни да ни дадете отзиви.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини