преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с UBERLucky Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакам Uberlucky да изплати 190 евро чрез Inpay. Днес е вторият работен ден и все още нямам пари в банковата си сметка. Въпреки че веднага получих потвърждението и като извършено плащане. Според поддръжката отнема от 3 до 5 дни. Доколкото знам, можете да прочетете на страницата на Inpay, че плащанията не отнемат повече от 30 минути, аз вече пуснах жалба тук и се надявам някой да ми помогне. Имам и екранни снимки на плащането.
I'm waiting for Uberlucky to pay out 190 euros via Inpay. Today is the second business day and I still don't have my money in my bank account. Although I immediately got the confirmation and as a completed payment. According to the support, it takes 3 to 5 days. As far as I know, you can read on the Inpay page that payments do not take longer than 30 minutes, I have already submitted a complaint here and I hope someone will help me. I also have screenshots of the payment.
Ich warte von Uberlucky auf 190 Euro Auszahlung per Inpay. Heute ist der zweite Werktag und ich habe mein Geld immer noch nicht auf mein Bankkonto. Obwohl ich sofort die Bestätigung und als Abgeschlossene Auszahlung bekommen habe. Laut dem Support dauert es 3 bis 5 Tage. Soviel wie ich weiß kann man auf der Seite Inpay lesen das Zahlungen nicht länger als 30 min dauern, ich habe bereits hier Beschwerde eingereicht und hoffe mir wird geholfen. Screenshots habe ich auch von der Auszahlung.
Здравей.
Съжалявам, че го казвам, но на този етап най-вероятно няма да ви помогнем. Даваме на всички казина 14 пълни дни, за да потвърдят сметката и да изпратят парите.
Основният въпрос е дали и кога транзакцията се извършва от казиното. Страхувам се, че тези 3 до 5 дни са крайният срок за казиното - неговия доставчик на плащания, а не за транзакциите в Inpay.
Трябва да сте търпеливи засега. Помолете казиното за потвърждение на транзакцията, ако желаете и ни уведомете.
Hello there.
I'm sorry to say that - but at this point, we won't most likely help you. We allow all casinos 14 full days to verify the account and send the money.
The main question is whether or when the transaction is carried out by the casino. Those 3 to 5 days are the deadline for the casino - its payment provider, not for the Inpay transactions, I'm afraid.
You should be patient for now. Ask the casino for the transaction confirmation if you like and let us know.
Ето извършената транзакция от моя акаунт, не мисля, че са изпратили парите за плащане, отнема 30 минути!
Here is the completed transaction from my account, I don't think they sent the money to inpay, it takes 30 minutes!
Hier ist die Abgeschlossene Transaktion von mein Account, ich glaube nicht das die das Geld geschickt haben inpay dauert 30 min!
За мен това е странно, казват, че са го изпратили за 5 минути. Според Inpay трансферът в реално време отнема максимум 30 минути в международен план
For me that is strange they say they gave it sent in 5 min. According to Inpay, a real-time transfer takes a maximum of 30 minutes internationally
Für mich ist das merkwürdig sie sagen sie gaben es in 5 min gesendet. Laut Inpay dauert eine Echtzeit Überweisung maximal 30min international
Здрасти.
Вярвам, че вече обясних разликата, но ще опитам отново.
В някои казина това, което показва екранната снимка, може да означава, че транзакцията е обработена от казиното към НЕГОВИЯ ДОСТАВЧИК НА ПЛАЩАНЕ. Докато платежният доставчик не извърши превода на средства, тези 30 минути не се броят.
Вие сами написахте това: „Според Inpay преводът в реално време отнема максимум 30 минути в международен план" Частта, която пропускате, е кога точно доставчикът на плащания изпраща парите към Inpay.
Попитайте Inpay за тази транзакция. Ще се радвам да чуя дали парите са изпратени.
Можеш ли да го направиш?
Hi there.
I believe I explained the difference already, but I'll try that out again.
In some casinos, what the screenshot shows could mean the transaction was processed by the casino to ITS PAYMENT PROVIDER. Until the payment provider carries out the transfer of funds, those 30 mins do not count.
You wrote that yourself: "According to Inpay, a real-time transfer takes a maximum of 30 minutes internationally" The part you're missing is when exactly the payment provider sends the money to Inpay.
Ask Inpay about this transaction. I'd love to hear whether the money has been sent.
Can you do that?
Изтеглих преди 3 седмици, парите не са пристигнали. направиха всичко с проверка, бяха добри от 2 седмици. Играл съм футбол и зимни спортове. трябва да ме извикат за вътрешна проверка, не знам защо. Дали защото съм момиче? И никога не ми се обаждат
Не съм доволен от обслужването, избягвайте този букмейкър. но ще актуализира какво ще се случи.
I withdrew 3 weeks ago, money has not arrived. have done everything with verification, been good for 2 weeks. I have played on football and winter sports. they need to call me for internal check, I don't know why. Is it because I am a girl? And they never call me as well
I am not happy with the service, avoid this bookie. but will update what will happend.
Обажданията за проверка нямат нищо общо с вашия пол. Вашият акаунт може да бъде маркиран от тяхната вътрешна система по някаква причина и те просто трябва да потвърдят собственика на акаунта.
Verification calls have nothing to do with your gender. Your account might be flagged by their internal system for any reason and they just need to verify the account owner.
Да, но акаунтът ми е верифициран от 2-3 седмици, нищо не се е случило. те източват времето. това не е добро обслужване на клиенти. бъдете наясно.
Yes, but my account has been verified for 2-3 weeks, nothing has happened. they are draining time. this is not good customer service. be aware.
Може и да си прав. Наистина е възможно те просто да се опитат да получат допълнително време и да се надяват, че ще отмените тегленето си и ще загубите парите. От друга страна, никога не знаеш какво се е случило. Само си представете, че може някой да влезе в казиното от същия IP адрес, който сте използвали в миналото. Не е нужно да сте наясно с това, но може да се случи и това е само един от многото примери.
You might be right. It's really possible that they just try to get some extra time and they hope you'll cancel your withdrawal and lose the money. On the other hand, you never know what happened. Just imagine there could be someone logging into the casino from the same IP address that you used in past. You don't need to be aware of it, but it could happen and that's just one of many examples.
Вече минаха 4 седмици, все още нищо не се случва.
Now it has been 4 weeks, still nothing happening.
Здравей.
Не сме в състояние да проверим какво може да причини или по-добре все още причинява проблема, така че смятам, че жалбата трябва да помогне да се преместят нещата в правилната посока.
Ако сте съгласни, подайте жалбата тук:
https://casino.guru/complaints
Hello there.
We are not in a position to check what may cause or better is still causing the issue, so I feel the complaint should help move things in the right direction.
If you agree, submit the complaint here:
https://casino.guru/complaints
Лицензът на Uberlycky изтича на 21.03.2023 г.... не знам какво е следствието... но след 4 дни няма да могат да предлагат казино, букмейкъри и т.н.?
Uberlycky license expires 21.03.2023... i dont know what is the consequent... but in 4 days they will be no able to offer casino, bookies etc?
Здравей.
Е, това не означава, че казиното ще бъде затворено. Има много нелицензирани казина, така че лицензът не е най-важното условие в бизнеса. 🙁
Искате ли да ни актуализирате? Използвайте функцията „уведомете ни", моля:
Точно под плюсовете и минусите в раздела за общ преглед .
Hello there.
Well, it doesn't mean the casino is about to be closed. There are many unlicensed casinos, so the license isn't the most crucial condition in the business. 🙁
Care to update us? Use the "let us know feature" please:
Just under the pros and cons in the overview tab.
добре, току-що прочетох, че имат 2 други лиценза 😉
ok i just read that they have 2 other license 😉
Еха! По-добре от нищо! 😀 Благодаря отново.
Кое е второто освен Кюрасао, моля? Проверих нашата система и доколкото мога да разбера, знаем само за тази. 🤔
Wow! Better than nothing! 😀 Thanks again.
Which is the second aside from Curacao one, please? I checked our system and as far as I can tell, we know only about this one. 🤔
И двете са от Кюрасао 😉 Първият е лиценз за хазарт, а вторият е финансов лиценз, мисля
XCM предоставя цялостен набор от финансови и доверителни услуги, базирани на уникален частен етикет
Xecutive Corporate Management (XCM) е независим, частен доставчик на професионални доверителни услуги със седалище в Вилемстад, Кюрасао. Нашият екип е посветен на предоставянето на частни и корпоративни клиенти на широка гама от международни данъчни структури и корпоративни попечителски услуги. XCM предлага цялостен набор от професионални услуги на клиенти по целия свят, предназначени да постигнат техните бизнес и лични нужди. Xexecutive Corporate Management работи под номер на лиценз 0131TRUSTRP, предоставен от Централната банка на Кюрасао и Синт Мартен.
Both are from Curacao 😉 First one is gambling license and 2nd one is financial license i think
XCM provides a comprehensive suite of financial and fiduciary services based on a unique private label
Xecutive Corporate Management (XCM) is an independent, privately held provider of professional fiduciary services headquartered in Willemstad, Curaçao. Our team is dedicated to providing private and corporate clients with a broad range of international tax structures and corporate trustee services. XCM offers a comprehensive suite of professional services to clients around the globe designed to achieve their business and personal needs.Xecutive Corporate Management operates under licence number 0131TRUSTRP, granted by the Central Bank of Curaçao and Sint Maarten.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.