ФорумКазинаUBERLucky Casino - обща дискусия

UBERLucky Casino - обща дискусия

преди 1 година от Janine0902
|
10388 преглеждания 55 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с UBERLucky Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Чакам Uberlucky да изплати 190 евро чрез Inpay. Днес е вторият работен ден и все още нямам пари в банковата си сметка. Въпреки че веднага получих потвърждението и като извършено плащане. Според поддръжката отнема от 3 до 5 дни. Доколкото знам, можете да прочетете на страницата на Inpay, че плащанията не отнемат повече от 30 минути, аз вече пуснах жалба тук и се надявам някой да ми помогне. Имам и екранни снимки на плащането.

Автоматичен превод:
Janine0902
преди 1 година

Здравей.

Съжалявам, че го казвам, но на този етап най-вероятно няма да ви помогнем. Даваме на всички казина 14 пълни дни, за да потвърдят сметката и да изпратят парите.

Основният въпрос е дали и кога транзакцията се извършва от казиното. Страхувам се, че тези 3 до 5 дни са крайният срок за казиното - неговия доставчик на плащания, а не за транзакциите в Inpay.

Трябва да сте търпеливи засега. Помолете казиното за потвърждение на транзакцията, ако желаете и ни уведомете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ето извършената транзакция от моя акаунт, не мисля, че са изпратили парите за плащане, отнема 30 минути!

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
Janine0902
преди 1 година

За мен това е странно, казват, че са го изпратили за 5 минути. Според Inpay трансферът в реално време отнема максимум 30 минути в международен план

Автоматичен превод:
Janine0902
преди 1 година

Здрасти.

Вярвам, че вече обясних разликата, но ще опитам отново.

В някои казина това, което показва екранната снимка, може да означава, че транзакцията е обработена от казиното към НЕГОВИЯ ДОСТАВЧИК НА ПЛАЩАНЕ. Докато платежният доставчик не извърши превода на средства, тези 30 минути не се броят.

Вие сами написахте това: „Според Inpay преводът в реално време отнема максимум 30 минути в международен план" Частта, която пропускате, е кога точно доставчикът на плащания изпраща парите към Inpay.

Попитайте Inpay за тази транзакция. Ще се радвам да чуя дали парите са изпратени.

Можеш ли да го направиш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих парите си след 4 дни, случаят може да бъде приключен

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изтеглих преди 3 седмици, парите не са пристигнали. направиха всичко с проверка, бяха добри от 2 седмици. Играл съм футбол и зимни спортове. трябва да ме извикат за вътрешна проверка, не знам защо. Дали защото съм момиче? И никога не ми се обаждат


Не съм доволен от обслужването, избягвайте този букмейкър. но ще актуализира какво ще се случи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих парите си след 4 дни, случаят може да бъде приключен

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодарим ви, че ни уведомихте. Вече се свързах с екипа за оплаквания по този въпрос.

Автоматичен превод:
jensinejensen
преди 1 година

Обажданията за проверка нямат нищо общо с вашия пол. Вашият акаунт може да бъде маркиран от тяхната вътрешна система по някаква причина и те просто трябва да потвърдят собственика на акаунта.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Да, но акаунтът ми е верифициран от 2-3 седмици, нищо не се е случило. те източват времето. това не е добро обслужване на клиенти. бъдете наясно.

Автоматичен превод:
jensinejensen
преди 1 година

Може и да си прав. Наистина е възможно те просто да се опитат да получат допълнително време и да се надяват, че ще отмените тегленето си и ще загубите парите. От друга страна, никога не знаеш какво се е случило. Само си представете, че може някой да влезе в казиното от същия IP адрес, който сте използвали в миналото. Не е нужно да сте наясно с това, но може да се случи и това е само един от многото примери.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Вече минаха 4 седмици, все още нищо не се случва. file

Автоматичен превод:
jensinejensen
преди 1 година

Здравей.

Не сме в състояние да проверим какво може да причини или по-добре все още причинява проблема, така че смятам, че жалбата трябва да помогне да се преместят нещата в правилната посока.

Ако сте съгласни, подайте жалбата тук:

https://casino.guru/complaints


Автоматичен превод:
преди 1 година

Лицензът на Uberlycky изтича на 21.03.2023 г.... не знам какво е следствието... но след 4 дни няма да могат да предлагат казино, букмейкъри и т.н.?

Автоматичен превод:
kiziorro1984
преди 1 година

Здравей.

Е, това не означава, че казиното ще бъде затворено. Има много нелицензирани казина, така че лицензът не е най-важното условие в бизнеса. 🙁

Искате ли да ни актуализирате? Използвайте функцията „уведомете ни", моля:

file

Точно под плюсовете и минусите в раздела за общ преглед .

Автоматичен превод:
преди 1 година

добре, току-що прочетох, че имат 2 други лиценза 😉

Автоматичен превод:
kiziorro1984
преди 1 година

Еха! По-добре от нищо! 😀 Благодаря отново.

Кое е второто освен Кюрасао, моля? Проверих нашата система и доколкото мога да разбера, знаем само за тази. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

И двете са от Кюрасао 😉 Първият е лиценз за хазарт, а вторият е финансов лиценз, мисля


XCM предоставя цялостен набор от финансови и доверителни услуги, базирани на уникален частен етикет

Xecutive Corporate Management (XCM) е независим, частен доставчик на професионални доверителни услуги със седалище в Вилемстад, Кюрасао. Нашият екип е посветен на предоставянето на частни и корпоративни клиенти на широка гама от международни данъчни структури и корпоративни попечителски услуги. XCM предлага цялостен набор от професионални услуги на клиенти по целия свят, предназначени да постигнат техните бизнес и лични нужди. Xexecutive Corporate Management работи под номер на лиценз 0131TRUSTRP, предоставен от Централната банка на Кюрасао и Синт Мартен.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини