Спряха да приемат играчи от Полша. Да, те трябва да ви уведомят за това, да ви изплатят остатъка по сметките и всичко ще бъде наред.
Оценката се увеличи до 8,2, тъй като актуализацията беше извършена, преди да сме наясно със ситуацията, в която се намирате. Винаги отнема време, в този случай следващата сряда ще видите, че UBERLucky Casino ще има много по-нисък рейтинг. Оплакванията и липсата на отговор са сериозни проблеми, ние със сигурност не ги пренебрегваме. Става въпрос само за нашите вътрешни процеси. UBERLucky може да се "събуди" и да поиска повторно отваряне, ние все още се опитваме да се свържем с тях чрез всички канали, които имаме, за да ви помогнем.
Ако не съдействат, рейтингът им ще падне до 5,6 до следващата сряда. Освен това, ако останалите отворени жалби останат неразрешени, рейтингът им ще намалее още по-ниско.
Ако разрешаването на жалбата ни не успее, силно препоръчвам да се свържете с техния лицензиращ орган. В случай на въпроси, можете да се свържете с мен на моя имейл адрес, jozef.k@casino.guru . С удоволствие ще съдействам.
They stopped accepting players from Poland. Yes, they should inform you about this, pay you the balance left in the accounts and everything would be fine.
The rating increased to 8,2 because the update was done before we were aware of the situation you are experiencing. It always takes time, in this case, next Wednesday you will see that UBERLucky Casino will have a much lower rating. The complaints and their unresponsiveness are serious issues, we certainly do not ignore them. It is just about our internal processes. UBERLucky may "wake up", and ask for a reopening, we are still trying to reach them through all the channels we have, in order to help you.
If they fail to cooperate, their rating will drop to 5,6 by next Wednesday. Additionally, if the rest of the opened complaints end up unresolved, their rating will decrease even lower.
If our complaint resolution does not succeed, I highly recommend reaching their licensing authority. In case of any questions, you can contact me at my email address, jozef.k@casino.guru. I will gladly assist.
Автоматичен превод: