ФорумКазинаTrustDice Casino - обща дискусия

TrustDice Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от takanorijpn
|
4617 преглеждания 45 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
mcewanp
преди 9 месеца

Нямам причина да манипулирам обратната връзка от играчите и очевидно вашата ситуация не е същата като тази, която споменавате по отношение на множество акаунти. Обясних ви го в потребителския преглед и също се опитах да го обясня тук във форума.

Освен това нашият екип за разглеждане на жалби проучва внимателно всяка една жалба и се фокусира върху детайлите, така че ако резултатът от вашата жалба е бил различен от друга жалба в подобен случай, е имало причина за това. Така че може би би било добра идея да прочетете делата в тяхната цялост и да видите защо е оценено по различен начин.

Като предупреждение, играчите могат да го видят тук във форума, но мисля, че след като разгледат жалбата ви, някои от тях ще имат различно мнение, защото както беше споменато много пъти, вие сте нарушили правилата.

Няма какво повече да добавя.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ще пресека това в зародиш, сега изглежда, че ставаш малко нахален с мен в тона си, ще оставя другите да преценят сами за този обмен! Аз ще бъда по-големият човек тук и ще сложа край на тази размяна на думи напред-назад. Като въпрос на интерес е приложен друг преглед на доверителния пилот на друга жертва на случилото се с мен на сайта, един от многото! file

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
mcewanp
преди 9 месеца

Ако мога да се намеся, бих искал да кажа, че споделянето на такава информация е страхотно, но няма нищо общо с нашата работа по отношение на нашите потребителски прегледи или индекси за безопасност.

Според мен всички аспекти на градивната ви критика бяха напълно обяснени. За ваше съжаление, нищо от това не променя жалбата или резултата от прегледа.

„След вътрешна дискусия заключихме, че не можем да поддържаме делото и да се аргументираме във ваша полза срещу казиното.

Тъй като казиното изглежда не е извършило KYC, когато ви е изплащало преди това, те не са разбрали за нарушението на правилата, едва след скорошния ви опит да закриете новия акаунт. В резултат на това казиното успя да ви изплати предишните ви тегления, но този път откри нарушение на правилата.

Тъй като казиното ви е информирало за закриване на акаунт в миналото, не можем да приемем аргумента ви, че не сте знаели за предишен акаунт в казино."

По този начин наистина няма смисъл да прокарваме това отново.

Оценяваме вашето мъдро решение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Здравей Радка, оценявам отговора ти, но това, което казваш, е погрешно, те никога не са предприели никакви действия, когато се свързах за закриване на акаунт, следователно дни по-късно можех да депозирам отново само когато спечелих, блокираха ли акаунта, мъдър човек като теб трябва да види това! щяха да продължат да взимат депозити, ако не бях спечелил!

Автоматичен превод:
mcewanp
преди 9 месеца

Здрасти.

Вярвам, че виждам твоята гледна точка. Проблемът, според мен, е, че казиното видя вашето поведение като

не е в съответствие с правилата.

Въз основа на получената жалба изглежда, че сте нарушили правилата, като сте създали няколко акаунта. Правилата гласят, че след регистрация и потвърждение е забранено създаването на повече от един акаунт. Това е ясно очертано в правилата, които трябваше да прочетете и следвате.

Няма други благоприятни обстоятелства, които бихме могли да цитираме, за да оправдаем вашите действия, въпреки че оценяваме всеки случай според неговите заслуги, за да гарантираме справедливо заключение.

" Тъй като казиното изглежда не е извършило KYC, когато ви е изплащало преди това, те не са разбрали за нарушението на правилата, едва след скорошния ви опит да закриете новия акаунт. В резултат на това казиното успя да ви плати вашите предишни тегления, но този път открих нарушение на правилата. "

Съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Едва ли бих нарекъл отварянето на нов акаунт 3 месеца по-късно след затварянето на такъв поради изоставащи игри и т.н. някакъв сериозен проблем, затова продължих да играя след толкова много тегления и се свързах, изглежда, че не е проблем с тях или те биха взели действие в самото начало в края на краищата това бяха същите потребителски данни, не е имало злоупотреба с бонуси, нито е затворен поради хазартен навик да кажа, че забраняването му и кражбата на средствата ми беше грубо е подценяване! Бях чел вашите закони за справедливи казина и т.н. и след като прочетох, беше 90% сигурен, че попадам под вашите условия, но не беше така, предполагам, че са използвали техническа причина, за да ме измъкнат, защото парите ми са изчезнали, така че са дните ми, в които използвах тези видове на сайта просто е твърде трудно да се получи прилична печалба, тогава ако го запазят и вашият депозит какъв е смисълът! други сайтове ми плащаха, след което го блокираха или ми върнаха депозита, така че трябва да е известно на потенциалните потребители, за да внимават с това.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Виждам, че публикациите ми са блокирани и проверени отново!

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
mcewanp
преди 9 месеца

Честно казано, това е автоматична мярка, която бяхме принудени да приложим, за да запазим форума чист от спам атаки. Няма нищо общо с този разговор. Моля те не се ядосвай

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Едва ли бих нарекъл отварянето на нов акаунт 3 месеца по-късно след затварянето на такъв поради изоставащи игри и т.н. някакъв сериозен проблем, затова продължих да играя след толкова много тегления и се свързах, изглежда, че не е проблем с тях или те биха взели действие в самото начало в края на краищата това бяха същите потребителски данни, не е имало злоупотреба с бонуси, нито е затворен поради хазартен навик да кажа, че забраняването му и кражбата на средствата ми беше грубо е подценяване! Бях чел вашите закони за справедливи казина и т.н. и след като прочетох, беше 90% сигурен, че попадам под вашите условия, но не беше така, предполагам, че са използвали техническа причина, за да ме измъкнат, защото парите ми са изчезнали, така че са дните ми, в които използвах тези видове на сайта просто е твърде трудно да се получи прилична печалба, тогава ако го запазят и вашият депозит какъв е смисълът! други сайтове ми плащаха, след което го блокираха или ми върнаха депозита, така че трябва да е известно на потенциалните потребители, за да внимават с това.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Тъй като не можем да постигнем същия ъгъл тук, това само ми напомня да кажа, че правим „обаждане за откриване на нов акаунт 3 месеца по-късно след затваряне на такъв поради изоставащи игри и т.н. всеки сериозен проблем".

Не трябваше да правите това, така е посочено в правилата.

Надявам се, че ще се поучите от този опит.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, Радка, ще го оставя така, изразих мнението си, сигурен съм, че го забелязвате и другите ще го направят, не се ядосах, просто забелязах, че се преглежда, но изглежда е публикувано добре. Картината, която получих за крипто казино, беше с по-облекчени правила поради този факт, но очевидно не и с това! след това забелязах факта, че те пренебрегваха имейлите ми, освен че изпратиха отговора t&c за изрязване и поставяне, който смятахте за измамник във вашите правила, така че се свързах тук, наистина странно, че направиха това, което бихте помислили, че ако са прави, биха могли да отговорят лесно стига ми! просто прекъсването на комуникациите на 100% по този начин е подозрително.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте Радка и Джаро,


Едва сега разбрах за тази дискусия, защото жалбата беше отхвърлена като неоснователна без наше участие.

В допълнение към това, което правилно посочихте, бихме искали да подчертаем този бонус термин:

10.6 Бонусите могат да бъдат получени само веднъж на човек/акаунт, семейство, домакинство, адрес, имейл адрес, IP адреси и среди, където компютрите са споделени (университет, братство, училище, обществена библиотека, работно място и т.н.). Операторът си запазва правото да затвори вашия акаунт и да конфискува всички съществуващи средства, ако бъдат открити доказателства за злоупотреба/измама.

Той поиска още един бонус за депозит с дублиращата се сметка . Следователно това само по себе си е още едно нарушение на T&C.


Също така относно клаузата за дублиран акаунт:

3.2 ...... Ако забележите, че имате повече от един регистриран членски акаунт, трябва незабавно да ни уведомите. Неспазването на това може да доведе до блокиране на достъп до акаунта ви на член.

Въпреки че беше напълно наясно с другия си акаунт, този човек реши да не ни уведомява за него. Следователно поведението му за съжаление представлява акт на дублиран акаунт .


В заключение, той не само създаде друг акаунт, но също така поиска бонуси за депозит и в двата акаунта, което общо представлява 2 нарушения на T&C.


Оценяваме вашия арбитраж, в който се изправяте срещу неоснователни обвинения.


Най-добри,

Екипът на TrustDice

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
TrustDice Casino
преди 9 месеца

Радваме се, че открихте тази тема. Екипът ни се постара да бъде коректен и към двете страни и се получи така, както написахте. Мисля, че всичко вече беше обяснено на играча, но ви благодаря за допълнителната информация, която предоставихте по този случай. Надявам се играчът да си вземе поука от цялата случка.

Приятен ден. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, отворих друга сметка, ако сте я прочели, бях забравил напълно за първата и не бяха спечелени пари от никакви бонуси, анулирах ги всичките сам. Всички спечелени пари бяха директни депозити. Не е имало голяма мащабна измама, както вие казвате, че е силно преувеличено от вас самите, първият ми депозит беше малка сума в сравнение с депозитите след това, които бяха много по-големи суми. Никога не си правил никакви чекове, което е провал от твоя страна, ако беше, нямаше да играя или да депозирам толкова много, предполагам, че ще твърдиш, че никога не си знаел, докато не спечеля голямата сума или не изляза с някакво друго извинение!


Можеше просто да ми отговориш по имейл, вместо аз да идвам тук. Не знам защо не си го направил?


Странно как нищо не беше подчертано, докато не спечелих много пари! 20 депозита по-късно.


Задръж ми £450, тъжно е как изкарваш парите си. Надявам се, че спиш добре през нощта, заради теб ще ми отнеме години да плащам сметките си по кредитната си карта! не е по-добре от това да си паразит.


Сигурен съм, че са допуснати грешки и от двете страни, но можете просто да се върнете към нарушаването на старите t&cs, които също казват, че не се допускат играчи от Обединеното кралство, САЩ. и т.н. Очевидно можете да промените правилата според вашите нужди.


Бях доволен от сайта и му се доверих, а ти не изглеждаше да имаш никакви проблеми, докато не беше подчертана малката техническа информация и щях да продължа да използвам сайта, докато това не се случи. Не го очаквах. Мислех, че си справедлив сайт.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
TrustDice Casino
преди 9 месеца

Здравейте, вижте коментара, който въведох, щях поне да очаквам обратно парите си, които сте запазили, ако смятате, че сайтът е справедлив, тъй като бях спечелил $5000, включително депозита ми, всеки приличен сайт в Обединеното кралство или всеки сайт би направил това.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Все още имам спомени и кошмари за този scamshop! като си помисля, че взеха толкова много пари от мен, а след това, когато спечелих £4500, те ги задържаха плюс моя депозит от £500 общо нисък живот сенчест сайт!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 3 месеца

Бихте ли ни разказали повече за това, моля? Каква беше причината да ви взема тези пари?

Може би нашият екип за жалби ще успее да помогне с този въпрос.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Здравей Роми.

Повдигнах оплакване тук, те дори не го занесоха в казиното, но го отхвърлиха

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 3 месеца

Съжалявам, но не виждам отхвърлена ваша жалба за това казино.🤷‍♀️

Бихте ли ни казали кога го изпратихте?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Ho Romi, тук е, но имах вход във Facebook, след което не мога да го използвам сега, така че това е нов акаунт в Google, благодаря:


https://casino.guru/trustdice-casino-player-s-account-blocked-and-winnings

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 3 месеца

здравей Бях предположил, че Мета вече е отстранил проблемите с по-стари влизания във Facebook акаунт.

Благодаря ти за линка!

Спомням си обсъждането на случая. Резюмето, колкото и да ми е неприятно да го кажа, има смисъл.

„След вътрешно обсъждане заключихме, че не можем да поддържаме делото и да се аргументираме във ваша полза срещу казиното.

Тъй като казиното изглежда не е извършило KYC, когато ви е изплащало преди това, те не са разбрали за нарушението на правилата, едва след скорошния ви опит да затворите новия акаунт. В резултат на това казиното успя да ви изплати предишните ви тегления, но този път откри нарушение на правилата.

Тъй като казиното ви е информирало за закриване на акаунт в миналото, не можем да приемем аргумента ви, че не сте знаели за предишен акаунт в казино.

В бъдеще бих ви препоръчал да опитате да отворите отново закритата си сметка в онлайн казина и ако това не проработи, не създавайте нови акаунти, тъй като това може да доведе до проблеми с изтеглянето на печалбите ви."


Мисля, че просто не чувствахме нужда да кажем на представителя на казиното, когато чувствахме, че не можем да защитим играча. Във всеки случай какво да кажем?

Искам да кажа, общоизвестно е, че трябва да създадете само един акаунт. Вярвам, че когато сте създали втория акаунт, сте знаели за първия. Е, както споменах по-рано, всичко е обяснено подробно в заключението.

Какво според вас е пропуснато и може да промени резултата от жалбата? Моля, чувствайте се свободни да го кажете.

Въпреки че, честно казано, четенето на цялата нишка за оплакване е трудно, винаги има място за продуктивен дебат.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини