Нямам причина да манипулирам обратната връзка от играчите и очевидно вашата ситуация не е същата като тази, която споменавате по отношение на множество акаунти. Обясних ви го в потребителския преглед и също се опитах да го обясня тук във форума.
Освен това нашият екип за разглеждане на жалби проучва внимателно всяка една жалба и се фокусира върху детайлите, така че ако резултатът от вашата жалба е бил различен от друга жалба в подобен случай, е имало причина за това. Така че може би би било добра идея да прочетете делата в тяхната цялост и да видите защо е оценено по различен начин.
Като предупреждение, играчите могат да го видят тук във форума, но мисля, че след като разгледат жалбата ви, някои от тях ще имат различно мнение, защото както беше споменато много пъти, вие сте нарушили правилата.
Няма какво повече да добавя.
I have no reason to manipulate the feedback from players and obviously your situation was not the same as the one you mention regarding multiple accounts. I explained it to you in the user review and I also tried to explain it here on the forum.
Also, our complaint team investigates every single complaint carefully and focuses on the details, so if the result of your complaint was different from another complaint in a similar case, there was a reason for it. So perhaps it would be a good idea to read the cases in their entirety and see why it was judged differently.
As a warning, players can see it here on the forum, but I think that after looking at your complaint, some of them will have a different opinion, because as it has been mentioned many times, you broke the rules.
I have nothing more to add.