преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с TrustDice Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Сметката ми беше несправедливо замразена и не можах да изтегля 720000 йени. Вашата снимка, доказателство за адрес или лична карта е фалшив документ. Това е невероятен сайт. Абсолютно не.
My account has been unfairly frozen and I have not been able to withdraw 720000jpy. Your photo, proof of address, or identity card is a false document. It's an incredible site. Absolutely not.
アカウントを不当に凍結され720000jpyが引き出せずにいます。自分の写真、住所証明、身分証明証が虚偽の資料と。とんでもないサイトです。絶対に許せません。
Това звучи много жалко. Предполагам, че сте били доста изненадани, нали? Жалбата е в момента , нека изчакаме какво ще се разкрие. Въпреки че аз лично бих избрал по-прилично казино.
That sounds very unfortunate. I guess you were quite surprised, weren't you? The complaint is now on, let's wait for what will be revealed. Though I would personally choose a more decent casino.
Здравейте всички,
Моля, имайте предвид, че takanorijpn е хванат да предоставя фалшиви документи за самоличност, поради което е забранен от нашия уебсайт.
Анализът на CasinoGuru потвърждава такова нарушение. Повече подробности тук: https://casino.guru/trustdice-casino-the-player-struggles-to-withdraw
Това решение е в съответствие с нашите T&C 3.9:
3.9 Имаме право да извършваме процедури за проверка „KYC" (Опознайте своя клиент) и достъпът до вашия членски акаунт може да бъде блокиран или затворен, ако установим, че сте предоставили невярна или подвеждаща информация.
4.6 Отговорност на играча е да гарантира, че всички документи като част от KYC процеса са оригинални. Предоставените фалшиви или измамни документи могат да доведат до конфискация на депозити и потенциални печалби на играча.
Благодаря ти
Екипът на TrustDice
Hi All,
Please be advised that takanorijpn was caught providing fake ID documents which is why he is banned from our website.
The analysis of CasinoGuru confirms such violation. More details here: https://casino.guru/trustdice-casino-the-player-struggles-to-withdraw
This decision is in line with our T&C 3.9:
3.9 We have the right to carry out "KYC" (Know Your Customer) verification procedures and access to your Member Account may be blocked or closed if we determine that you have supplied false or misleading information.
4.6 It's the responsibility of the player to ensure that all documents as a part of the KYC process are genuine. Faked or fraudulent documents provided may result in a confiscation of deposits and potential winnings of the player.
Thank you
TrustDice Team
Ще добавя, че жалбата беше затворена като неоснователна и се вижда точно тук:
https://casino.guru/trustdice-casino-the-player-struggles-to-withdraw
Цитирам края на оплакването:
„Скъпи takanorijpn,
Казиното е предоставило достатъчно доказателства в подкрепа на твърдението си, че документите, които сте предоставили, са били редактирани.
Можем да вземем решение само въз основа на доказателствата, които сме получили. Следователно не можем да помогнем повече с този случай и жалбата ще бъде отхвърлена."
I'll add that the complaint was closed as unjustified and is visible right here:
https://casino.guru/trustdice-casino-the-player-struggles-to-withdraw
Quoting the complaint ending:
"Dear takanorijpn,
The casino has provided sufficient evidence to support its statement that the documents you have supplied have been edited.
We can only make a decision based on the evidence we have received. Consequently, we are unable to assist any further with this case and the complaint will now be rejected."
Trust dice Мисля, че трябва да прегледате изискванията си за залагане на депозит. Ето какво имам предвид. Имате това правило:
5.10 За да направи теглене, играчът трябва да заложи поне 5 пъти сумата на първия депозит от депозитите.
Не разбирам как сумата на първия депозит трябва да повлияе на тегленията след нови депозити.
Представете си ситуация: депозирам 100 000 щатски долара и ги губя с един залог (трудно за вярване, но все пак е възможно) и след това депозирам 1000 щатски долара, трябва да заложа 405 000 щатски долара? Мислите ли, че ще направя депозит, знаейки, че трябва да заложа такава сума, като се има предвид, че загубих 100 000 щатски долара.
Вижте другите казина, всички те имат изисквания за залагане, но се придържа към последния депозит.
Казино гуру, вашето мнение е високо ценено.
Trust dice i think you should review your deposit wager reqirements. Here what i mean. You have this rule:
5.10 In order to make a withdrawal, a player must wager at least 5x the 1st deposit amount from deposits.
I do not understand how 1st deposit amount should impact withdrawals after new deposits.
Imagine situation: I deposit 100,000$ usd and lose it in one bet (hard to belive, but still possible) , and then deposit 1000 usd, i should wager 405,000 usd? Do you think i will make deposit knowing that i should wager such amount, taking into account that i lost 100,000 usd.
Look at the other casinos, they all have wager requirements, but it sticks to the last deposit.
Casino guru your opinion is highly appreciated.
Хей. Нормално е в казината да трябва да залагате депозита си. Обикновено е 1x, 3x, а в някои казина по изключение 5x. Според това, което описвате, това правило може да се разбере, докато пишете, но най-добре би било да попитате казиното как работи и дали го разбирате правилно или не е така. Ако беше така, както го описахте, честно казано нямаше много смисъл за мен.
Както и да е, ще видим какво ще каже казиното.
Ако разберете нещо ново, уведомете ни. 🙂
Hey. It's normal in casinos that you have to wager your deposit. Usually it is 1x, 3x and in some casinos exceptionally 5x. According to what you describe, this rule can be understood as you write, but the best thing would be to ask the casino how it works and whether you understand it correctly or it is otherwise. If it was as you described, it honestly doesn't make much sense to me.
Anyway, we'll see what the casino has to say.
If you find out anything new, let us know. 🙂
Здравей Джаро,
Играх в повече от 50 казина и прочетох повече от 100 бонус T&C. Също така прочетох повече от 200 оплаквания на Casino.guru. Не критикувам изискванията за залагане сами по себе си. Казвам ви го във всяко друго казино. Когато загубите своя депозит и направите нов, изискванията за залог се прилагат за последния депозит (като се има предвид, че сте загубили предишния). Но тук, дори ако сте загубили напълно първия си депозит, пак трябва да го заложите. Това са глупости. И поддръжката на trustdice потвърди, че работи по начина, който ви описах по-горе.
Hello Jaro,
I played in more than 50 casinos, and read more than 100 bonus T&C. Also I have read more than 200 complaints on Casino.guru. I am not criticizing the wager requirements as itself. I am telling you that in any other casino. When you lose your deposit and make new one the wager requirements apply to last deposit ( taking into account that you lost the previous one). But here even if you lost your first deposit completely you still should wager it. It is nonsense. And trustdice support confirmed that it works the way I described to you above.
Здравейте. Разбирам ситуацията и съм съгласен, че няма никакъв смисъл.
Бихте ли изпратили преписа на чата (или друг запис, който имате) на нашия екип за данни, моля? Поне можем да се опитаме да обясним правилния принцип на казиното. 🤔 Важно е да им се даде шанс да коригират подобни твърдения, бих казал.
Ако нямате нищо против, имейлът е: data@casino.guru
Hello. I understand the situation and agree it makes no sense at all.
Would you send the chat transcript (or any other capture you have) to our Data Team, please? At least we can try to explain the correct principle to the casino. 🤔 It's important to give them a chance to correct such statements, I'd say.
If you don't mind the email is: data@casino.guru
Здравейте, не съм сигурен, че мога да го намеря. И чат агент, те са просто агенти. Те казват „това са нашите правила". Ако искате, мога да ги попитам отново за тези правила и да ви изпратя отговор.
Hello, I am not sure I can find it. And chat agent, they are just agents. They say " these are our rules". If you want I can ask them again about that rules, and send you a reply.
Ако беше възможно, със сигурност щеше да е полезно. Когато разберете, можете да го изпратите на посочения от Радка имейл. Но не се колебайте да го споделите и с нас. Поне играчите ще имат някаква представа как работи в това казино.
If it were possible, it would certainly come in handy. When you find out, you can send it to the email Radka mentioned. But feel free to share it with us as well. At least the players will have some idea of how it works in this casino.
Исках да купя крипто и всяка платформа ме моли за проверка. Знаете ли някаква надеждна платформа за закупуване на малки количества крипто без проверка?
Благодаря!
I wanted to buy crypto and every platform asks me for verification. Do you guys know any reliable platform to buy small amount crypto without verification?
Thanks!
Предполагам, че трябва да се съсредоточите върху търговията/продажбата на приложения. Казината основно се фокусират върху предоставянето на крипто като опция за плащане.
Вашият въпрос може би е свързан по някакъв начин с казиното Trust Dice?
I guess you should focus on trading/selling apps. Casinos mainly focus on providing crypto as a payment option.
Is your question somehow related to the Trust Dice Casino, perhaps?
Това казино предлага примамлив бонус за добре дошли за нови играчи и атрактивен дизайн. За мое разочарование, когато се опитах да направя депозит, се сблъсках със съобщение за грешка, че няма достатъчно средства в друга валута, наречена „ TRC ", което предполагам е таксата, свързана с извършването на депозит в USDT . ! Изглежда, че трябва да платя два пъти, за да попълня баланса си. не е готино...
This casino offers a tempting welcome bonus for new players and attractive design. To my disappointment, when I tried to make a deposit, I was faced with an error message saying that there were not enough funds in another currency called "TRC", which I assume is the fee associated with making a deposit in USDT. ! It looks like I need to pay twice to top up my balance. It's not cool...
Здрасти,
Тук изглежда има някакво недоразумение. Нашите играчи НИКОГА не трябва да плащат два пъти, за да попълнят баланса. Предлагам ви да се свържете с нашия уебсайт за поддръжка за чат на живо с екранната снимка и те ще ви помогнат!
наздраве,
Екипът на TrustDice
Hi there,
There appears to be some misunderstanding here. Our players NEVER need to pay twice to top up the balance. I suggest you to get in touch with our website live chat support with the screenshot, and they will help you out!
Cheers,
TrustDice Team
Бях измамен за $5000 от тях, никой не отговаря или обяснява! Това е сенчеста компания, те задържаха моя депозит от £450, както и че не обичат да печелите твърде много, както повечето сайтове.
I was scammed for $5000 from them no one replies or explains it ! It is a shady company they kept my £450 deposit as well they do not like you winning too much like most sites.
Според това, което прочетох в затворената ви жалба , сте били обвинени в множество сметки. Дори успяхте да изтеглите няколко пъти, което не мисля, че би било така в повечето казина. Въпреки това, тъй като казиното забеляза със закъснение, че имате сметка там, то го направи и прие печалбите ви като депозит едва когато разбра.
Със сигурност не е приятно, но изглежда, че в този случай е имало нарушение на правилата на казиното, така че определено бих препоръчал в бъдеще, ако имате стар акаунт, да го отворите отново и да не създавате нов, за да нямате подобни проблеми . 😕
According to what I read in your closed complaint, you were accused of multiple accounts. You even managed to cash out several times, which I don't think would be the case in most casinos. However, since the casino was late to notice that you had an account there, it did so and only took your winnings an deposit when it found out.
It's certainly not pleasant, but it looks like there was a violation of casino rules in this case, so I would definitely recommend in the future if you have an old account to reopen it and not create another one so you don't have similar problems. 😕
Jaro Мисля, че този сайт е манипулиран в полза на тези сайтове, тъй като моят честен преглед на trustdice без споменаване на конфискуваните пари беше отхвърлен 3 пъти! без причина за това по отношение на сайта, колко трудно би било да се свържете с мен, за да оправя нещата, без да забранявам акаунта и да запазя ВСИЧКИ! парите ! Във вашите писани закони се казва, че ако даден сайт конфискува парите ви, когато всичко, което сте направили, е случайно откриване на друга сметка без злоупотреба с бонуси, това се нарича нечестни практики, това се е случило, така че вие противоречите на собствените си принципи! Оценявам съчувствието, но това не ми връща трудно спечелените £4000! предишните тегления не бяха общи печалби, вложих £9000 и 20 депозита. Ако прочетете отзивите от други клиенти, всички те са претърпели същото отношение като мен блокирани акаунти и липса на отговор от съответствие и доклади за незаконно приемане от ограничени места, така че нарушение на лиценза.
Jaro I think this site is rigged in favour of these sites as my honest review on trustdice with no mention of the conviscated money has been rejected 3 times ! with no reason for it regarding the site how hard would it have been to contact me to sort things out not ban the account and keep ALL ! the money ! It says in your written laws if a site conviscates your money when all you did was accidently opened another account with no bonus abuse this is termed unfair practices that is what happened so you go against your own principles ! I appreciate the sympathy but it does not bring my hard earned £4000 back to me !the prevoius withdrawals were not total winnings I put £9000 in and 20 deposits. If you read the reviews from other customers they have all suffered the same treatment as me blocked accounts and no response from compliance and reports of illegal acceptance from restricted places so a license breach.
Здравейте, отхвърлих вашето потребителско мнение на базата на жалба, тъй като казвате, че не сте казали нищо за конфискация на пари, но все пак се отнася за него. Също така беше потвърдено, че имате няколко акаунта. Не искаме потребителските прегледи да служат като отмъщение срещу казино, което не е направило нищо лошо според нас. Вярно е, че казиното можеше да посочи факта за множество акаунти, но също така е ваша отговорност да не създавате няколко акаунта. Така че нямам какво повече да кажа по този въпрос, тъй като просто се въртим в кръг.
Hi, I rejected your user review on the basis of a complaint, because you say you didn't say anything about confiscation of money, but it still applies to it. It was also confirmed that you have multiple accounts. We don't want user reviews to serve as revenge against a casino that did nothing wrong according to us. It is true that the casino could have pointed out the fact of multiple accounts, but it is also your responsibility not to create multiple accounts. So I have nothing more to say on this as we are just going in circles.
Както се подозира и заяви от други хора, Джаро, ти манипулираш обратната връзка и прикриваш лоши казино сайтове, това би било полезно предупреждение за другите, но така или иначе мога да намеря други начини да изложа мнението си онлайн за това, трябва ли да кажа, че е справедливо и тогава безопасно, така че изглежда така, както искате да изглежда, тогава ще го преминете! Не съм горчив рецензент. Отначало реших, че сайтът е справедлив, но интернет е пълен с подобни случаи на моя от това, което виждам, когато гледам! освен това разгледахте други по-лоши случаи с момчета с 3 или повече акаунта и им върнахте депозита им в този сайт, но не и в моя. Вероятно знаете добре за старото „Имате извинение за два акаунта!" ако спечелите твърде много, те търсят всякакъв начин да не ви изплатят и това е класическото извинение! мирише на измамен китайски сайт 100%!
As suspected and stated by other people Jaro you manipulate the feedback and cover for bad casino sites it would have been a useful warning for others but I can find other ways to get my point across online about it anyway, should I maybe say it is fair and safe then so it looks like you want it to look then you will pass it ! Im not a bitter reviewer I thought the site was fair at first but the internet is full of similar cases to mine from what I can see when looking ! plus you looked in to other worse cases with guys with 3 or more accounts and got them their deposit back against this site but not mine. You probably know fine well about the old "You have two accounts excuse !" if you win too much they look at any way not to pay you out and this is the classic excuse ! it smells of rogue Chinese site 100% !
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.