ФорумКазинаTrustDice Casino - обща дискусия

TrustDice Casino - обща дискусия

преди 1 година от takanorijpn
|
4639 преглеждания 45 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с TrustDice Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Сметката ми беше несправедливо замразена и не можах да изтегля 720000 йени. Вашата снимка, доказателство за адрес или лична карта е фалшив документ. Това е невероятен сайт. Абсолютно не.

Автоматичен превод:
takanorijpn
преди 1 година

Това звучи много жалко. Предполагам, че сте били доста изненадани, нали? Жалбата е в момента , нека изчакаме какво ще се разкрие. Въпреки че аз лично бих избрал по-прилично казино.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички,

Моля, имайте предвид, че takanorijpn е хванат да предоставя фалшиви документи за самоличност, поради което е забранен от нашия уебсайт.

Анализът на CasinoGuru потвърждава такова нарушение. Повече подробности тук: https://casino.guru/trustdice-casino-the-player-struggles-to-withdraw

Това решение е в съответствие с нашите T&C 3.9:

3.9 Имаме право да извършваме процедури за проверка „KYC" (Опознайте своя клиент) и достъпът до вашия членски акаунт може да бъде блокиран или затворен, ако установим, че сте предоставили невярна или подвеждаща информация.

4.6 Отговорност на играча е да гарантира, че всички документи като част от KYC процеса са оригинални. Предоставените фалшиви или измамни документи могат да доведат до конфискация на депозити и потенциални печалби на играча.

Благодаря ти

Екипът на TrustDice

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще добавя, че жалбата беше затворена като неоснователна и се вижда точно тук:

https://casino.guru/trustdice-casino-the-player-struggles-to-withdraw

Цитирам края на оплакването:

„Скъпи takanorijpn,


Казиното е предоставило достатъчно доказателства в подкрепа на твърдението си, че документите, които сте предоставили, са били редактирани.

Можем да вземем решение само въз основа на доказателствата, които сме получили. Следователно не можем да помогнем повече с този случай и жалбата ще бъде отхвърлена."

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Trust dice Мисля, че трябва да прегледате изискванията си за залагане на депозит. Ето какво имам предвид. Имате това правило:

5.10 За да направи теглене, играчът трябва да заложи поне 5 пъти сумата на първия депозит от депозитите.


Не разбирам как сумата на първия депозит трябва да повлияе на тегленията след нови депозити.

Представете си ситуация: депозирам 100 000 щатски долара и ги губя с един залог (трудно за вярване, но все пак е възможно) и след това депозирам 1000 щатски долара, трябва да заложа 405 000 щатски долара? Мислите ли, че ще направя депозит, знаейки, че трябва да заложа такава сума, като се има предвид, че загубих 100 000 щатски долара.

Вижте другите казина, всички те имат изисквания за залагане, но се придържа към последния депозит.

Казино гуру, вашето мнение е високо ценено.

Автоматичен превод:
Fayzer
преди 1 година

Хей. Нормално е в казината да трябва да залагате депозита си. Обикновено е 1x, 3x, а в някои казина по изключение 5x. Според това, което описвате, това правило може да се разбере, докато пишете, но най-добре би било да попитате казиното как работи и дали го разбирате правилно или не е така. Ако беше така, както го описахте, честно казано нямаше много смисъл за мен.

Както и да е, ще видим какво ще каже казиното.

Ако разберете нещо ново, уведомете ни. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравей Джаро,

Играх в повече от 50 казина и прочетох повече от 100 бонус T&C. Също така прочетох повече от 200 оплаквания на Casino.guru. Не критикувам изискванията за залагане сами по себе си. Казвам ви го във всяко друго казино. Когато загубите своя депозит и направите нов, изискванията за залог се прилагат за последния депозит (като се има предвид, че сте загубили предишния). Но тук, дори ако сте загубили напълно първия си депозит, пак трябва да го заложите. Това са глупости. И поддръжката на trustdice потвърди, че работи по начина, който ви описах по-горе.

Автоматичен превод:
Fayzer
преди 1 година

Здравейте. Разбирам ситуацията и съм съгласен, че няма никакъв смисъл.

Бихте ли изпратили преписа на чата (или друг запис, който имате) на нашия екип за данни, моля? Поне можем да се опитаме да обясним правилния принцип на казиното. 🤔 Важно е да им се даде шанс да коригират подобни твърдения, бих казал.

Ако нямате нищо против, имейлът е: data@casino.guru

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, не съм сигурен, че мога да го намеря. И чат агент, те са просто агенти. Те казват „това са нашите правила". Ако искате, мога да ги попитам отново за тези правила и да ви изпратя отговор.

Автоматичен превод:
Fayzer
преди 1 година

Ако беше възможно, със сигурност щеше да е полезно. Когато разберете, можете да го изпратите на посочения от Радка имейл. Но не се колебайте да го споделите и с нас. Поне играчите ще имат някаква представа как работи в това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Исках да купя крипто и всяка платформа ме моли за проверка. Знаете ли някаква надеждна платформа за закупуване на малки количества крипто без проверка?

Благодаря!

Автоматичен превод:
LeanOddisey
преди 1 година

Предполагам, че трябва да се съсредоточите върху търговията/продажбата на приложения. Казината основно се фокусират върху предоставянето на крипто като опция за плащане.

Вашият въпрос може би е свързан по някакъв начин с казиното Trust Dice?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това казино предлага примамлив бонус за добре дошли за нови играчи и атрактивен дизайн. За мое разочарование, когато се опитах да направя депозит, се сблъсках със съобщение за грешка, че няма достатъчно средства в друга валута, наречена „ TRC ", което предполагам е таксата, свързана с извършването на депозит в USDT . ! Изглежда, че трябва да платя два пъти, за да попълня баланса си. не е готино...

Автоматичен превод:
Fierramalkova
преди 11 месеца

Здрасти,

Тук изглежда има някакво недоразумение. Нашите играчи НИКОГА не трябва да плащат два пъти, за да попълнят баланса. Предлагам ви да се свържете с нашия уебсайт за поддръжка за чат на живо с екранната снимка и те ще ви помогнат!

наздраве,

Екипът на TrustDice

Автоматичен превод:
takanorijpn
преди 9 месеца

Бях измамен за $5000 от тях, никой не отговаря или обяснява! Това е сенчеста компания, те задържаха моя депозит от £450, както и че не обичат да печелите твърде много, както повечето сайтове.

Автоматичен превод:
mcewanp
преди 9 месеца

Според това, което прочетох в затворената ви жалба , сте били обвинени в множество сметки. Дори успяхте да изтеглите няколко пъти, което не мисля, че би било така в повечето казина. Въпреки това, тъй като казиното забеляза със закъснение, че имате сметка там, то го направи и прие печалбите ви като депозит едва когато разбра.

Със сигурност не е приятно, но изглежда, че в този случай е имало нарушение на правилата на казиното, така че определено бих препоръчал в бъдеще, ако имате стар акаунт, да го отворите отново и да не създавате нов, за да нямате подобни проблеми . 😕

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Jaro Мисля, че този сайт е манипулиран в полза на тези сайтове, тъй като моят честен преглед на trustdice без споменаване на конфискуваните пари беше отхвърлен 3 пъти! без причина за това по отношение на сайта, колко трудно би било да се свържете с мен, за да оправя нещата, без да забранявам акаунта и да запазя ВСИЧКИ! парите ! Във вашите писани закони се казва, че ако даден сайт конфискува парите ви, когато всичко, което сте направили, е случайно откриване на друга сметка без злоупотреба с бонуси, това се нарича нечестни практики, това се е случило, така че вие противоречите на собствените си принципи! Оценявам съчувствието, но това не ми връща трудно спечелените £4000! предишните тегления не бяха общи печалби, вложих £9000 и 20 депозита. Ако прочетете отзивите от други клиенти, всички те са претърпели същото отношение като мен блокирани акаунти и липса на отговор от съответствие и доклади за незаконно приемане от ограничени места, така че нарушение на лиценза.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
mcewanp
преди 9 месеца

Здравейте, отхвърлих вашето потребителско мнение на базата на жалба, тъй като казвате, че не сте казали нищо за конфискация на пари, но все пак се отнася за него. Също така беше потвърдено, че имате няколко акаунта. Не искаме потребителските прегледи да служат като отмъщение срещу казино, което не е направило нищо лошо според нас. Вярно е, че казиното можеше да посочи факта за множество акаунти, но също така е ваша отговорност да не създавате няколко акаунта. Така че нямам какво повече да кажа по този въпрос, тъй като просто се въртим в кръг.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Както се подозира и заяви от други хора, Джаро, ти манипулираш обратната връзка и прикриваш лоши казино сайтове, това би било полезно предупреждение за другите, но така или иначе мога да намеря други начини да изложа мнението си онлайн за това, трябва ли да кажа, че е справедливо и тогава безопасно, така че изглежда така, както искате да изглежда, тогава ще го преминете! Не съм горчив рецензент. Отначало реших, че сайтът е справедлив, но интернет е пълен с подобни случаи на моя от това, което виждам, когато гледам! освен това разгледахте други по-лоши случаи с момчета с 3 или повече акаунта и им върнахте депозита им в този сайт, но не и в моя. Вероятно знаете добре за старото „Имате извинение за два акаунта!" ако спечелите твърде много, те търсят всякакъв начин да не ви изплатят и това е класическото извинение! мирише на измамен китайски сайт 100%!

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини