НачалоФорумКазинаTrips Casino - обща дискусия

Trips Casino - обща дискусия

 от ferenzano
|
470 преглеждания 16 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Trips Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

file здравей Просто исках да ви уведомя, че информацията за бонусите в Casino Guru за Trips Casino е неправилна! Бонусът от 150% не може да се залага 30 пъти, а 60 пъти! И максималният залог не е €1, а €5! Моля, вижте чата на живо! С уважение! filefile

Edited
Автоматичен превод:
ferenzano

здравей Тогава ще помоля нашия екип за данни да провери всичко с казиното. Благодаря ви за тази информация.

Автоматичен превод:

С радост!

Автоматичен превод:
ferenzano

хей

Нашият екип за данни актуализира промените сега. Те са включили цялата нова информация.

Автоматичен превод:

Здравей Роми, все още виждам старата информация. Пак пише 1 евро вместо 5 или 30 пъти оборота!

Автоматичен превод:

информация! Направих втория си депозит! Сега всичко е различно! Колегата каза за всички игри бонус пъти 60, залог 5 евро! Сега е само 1 евро! Времето за чакане в чата е векове! Ако прекарате 40 минути в обяснение на този проблем, или ще бъдете изхвърлени, или внезапно идва друг служител в чата и пита как мога да ви помогна! След това трябва да преминете през всичко отново! Никога не съм го имал, много объркващо!!! С най-добри пожелания!

Автоматичен превод:

Здравей Роми, все още виждам старата информация. Пак пише 1 евро вместо 5 или 30 пъти оборота!

Автоматичен превод:

Нашият екип за данни проверява всички изисквания за бонуса и го включва в прегледа, тъй като казиното винаги го има на своя страна.

Автоматичен превод:

информация! Направих втория си депозит! Сега всичко е различно! Колегата каза за всички игри бонус пъти 60, залог 5 евро! Сега е само 1 евро! Времето за чакане в чата е векове! Ако прекарате 40 минути в обяснение на този проблем, или ще бъдете изхвърлени, или внезапно идва друг служител в чата и пита как мога да ви помогна! След това трябва да преминете през всичко отново! Никога не съм го имал, много объркващо!!! С най-добри пожелания!

Автоматичен превод:

Мога ли да попитам обаче какво се опитвахте да направите, когато се свързвахте с чата на живо? Искахте ли да коригирате някакъв проблем или да получите помощ?

Не разбирам напълно, нали знаеш.

Автоматичен превод:
Romi

Исках да разреша проблема с различните подробности относно максималния бонус залог! И също така получете помощ! Също така обичам да оценявам казина в Casinoguru! Да информира други играчи, но и да ги защити! Накратко, това казино е много объркващо, когато става дума за правила и условия за бонус! Също така току-що оцених Drip Casino и то беше отхвърлено, не знам защо? Това е едно от най-добрите казина! Не знам какво не е наред с оценката ми!? Най-добри пожелания! file

Edited
Автоматичен превод:
ferenzano

Добре, сега разбирам. Така че не си получил много помощ от чата на живо. Това е жалко, наистина.

Освен това, когато става въпрос за вашия отхвърлен потребителски преглед, моля, знайте, че е разрешен само един потребителски преглед за играч на казино и в този случай нашата система е открила, че вече сте изпратили преглед за това казино.

Не е ли така, моля? Може би от друг акаунт? 🤔

Автоматичен превод:

здравей Първо, казиното обеща да препрати молбата ми! За съжаление това не се е случило! Просто съм загрижен, че други играчи имат същия опит! И с Drip имам акаунт и жена ми също има акаунт. Живеем заедно, но тя има отзиви, а аз имам екстра! Имам същото потребителско име като тук в Casino Guru! Доколкото знам потребителското име на жена ми е noraxi! С най-добри пожелания! file

Edited
Автоматичен превод:
ferenzano

Със сигурност разбирам мнението ви.

Но истинската употреба на потребителските рецензии е да се пише за собствения опит на всеки, така че когато се пише рецензия за един и същ проблем от един и същи адрес, не е възможно да одобрим и двете.

Надявам се, че можете да разберете това.

Моля, винаги пишете вашите потребителски отзиви от един от вашите акаунти и поддържайте отзива верен и за вашия собствен опит.

Автоматичен превод:

Здравейте, да, разбирам! И да, винаги оценявайте вярно! Не получавам нищо от това, освен да пиша!

Автоматичен превод:
ferenzano

Благодарим ви за съдействието; ние наистина го оценяваме.

Автоматичен превод:

Страхотно казино за игра

Автоматичен превод:
cozzataylor95

Ако е така, моля, напишете повече подробности за вашия опит там.

От колко време играеш? Какви игри харесвате? Имахте ли хубави печалби? Как беше тегленето? Какво ще кажете за поддръжката?

Просто да ви дам идея. 😉

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини