Хей, току-що забелязах, че жалбата ви беше отхвърлена, защото всъщност се отнасяше до абсолютно същия проблем като в предишната. Така че наистина съжалявам, че нашият екип за оплаквания не можа да продължи напред с него.🤷♀️
Виждам, че казиното изобщо не желае да комуникира, така че за съжаление изобщо не можем да продължим напред.
Ще информирам нашия екип за данни, че казиното вече не е достъпно и ще трябва да променим информацията в нашия преглед, ако наистина е затворено сега.
Обикновено е доста тъжно, ако не можем да помогнем, защото казиното не комуникира с нас, но ръцете ни са наистина вързани, когато това се случи, така че просто се надявам, че разбирате това.
Моля, не се колебайте да се свържете с нас, когато имате нужда.
Hey, I just noticed that your complaint was rejected because it was actually regarding the exact same issue as in the previous one. So, I am really sorry that our complaint team couldn't move forward with it.🤷♀️
I can see that the casino is not willing to communicate at all, so unfortunately we can't move forward at all.
I will inform our data team about the casino not being available anymore, and we'll need to change the information in our review if it is really closed now.
It is usually pretty sad if we are not able to help because of the casino not communicating with us, but our hands are really tied whenever this happens, so I just hope that you can understand that.
Please do not hesitate to contact us whenever you need.
Автоматичен превод: