ФорумКазинаTotoGaming Casino - обща дискусия

TotoGaming Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 месеца от Brunkozoroski
|
1416 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Romi
преди 1 месец

Първо отговаряха всеки ден, казаха ми да пращам разни документи и снимки, когато им изпратих всички възможни, наредиха плащане, което не ми дойде в сметката, сега изобщо не отговарят и им пиша всеки ден

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 месец

Това беше най-лошото казино, в което съм бил, единственото, което ме блокира от 100-те казина, в които съм регистриран.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Първо отговаряха всеки ден, казаха ми да пращам разни документи и снимки, когато им изпратих всички възможни, наредиха плащане, което не ми дойде в сметката, сега изобщо не отговарят и им пиша всеки ден

Автоматичен превод:
преди 1 месец

разбрах.

Все още ли имате парите в сметката си? Или вече не? 🤔

Основното нещо сега е обаче те да комуникират с нашия екип, което не се случи миналия път, така че се надявам скоро да видим някакво движение с вашата жалба.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Вече не мога да проверя, защото уебсайтът на казиното не е активен,

До момента, когато сайтът беше активен, нямаше средства в казино сметката на играча, говоря за сумата от 60 евро

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Какво друго мога да направя, ако казиното изобщо не отговаря?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Мога ли да ви помоля да напишете съобщение от мое име на този адрес? Когато пиша съобщения, те не пристигат, по-долу има екранна снимка file

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 месец

Хей, току-що забелязах, че жалбата ви беше отхвърлена, защото всъщност се отнасяше до абсолютно същия проблем като в предишната. Така че наистина съжалявам, че нашият екип за оплаквания не можа да продължи напред с него.🤷‍♀️

Виждам, че казиното изобщо не желае да комуникира, така че за съжаление изобщо не можем да продължим напред.

Ще информирам нашия екип за данни, че казиното вече не е достъпно и ще трябва да променим информацията в нашия преглед, ако наистина е затворено сега.

Обикновено е доста тъжно, ако не можем да помогнем, защото казиното не комуникира с нас, но ръцете ни са наистина вързани, когато това се случи, така че просто се надявам, че разбирате това.

Моля, не се колебайте да се свържете с нас, когато имате нужда.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Разбирам, но казиното потвърди акаунта ми за 2 месеца и средствата все още не са преведени в акаунта ми, мога ли да помоля за някакъв контакт с казиното, тъй като те изобщо не отговарят на съобщенията ми, мога ли да ви помоля да се свържете казиното?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 месец

Здравейте,

Всички разбираме вашата ситуация, но не е в нашата власт да тласнем казиното напред. Както знаете, контактите, които имахме на разположение, не работеха. Свързахме се с отговорното лице, но също ни оставиха без внимание.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини