ФорумКазинаTotoGaming Casino - обща дискусия

TotoGaming Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от Brunkozoroski
|
846 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с TotoGaming Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

това казино публикува следното съобщение на английски език: „„Уебсайтът скоро няма да бъде достъпен, така че, моля, влезте в акаунта си, за да изтеглите всичките си средства.""

Уебсайтът скоро няма да бъде достъпен, така че, моля, влезте в акаунта си, за да изтеглите всичките си средства.!!!

Автоматичен превод:
Brunkozoroski
преди 2 месеца

Благодаря ви за тази информация; със сигурност ще бъде полезно и за други.👌

Ще информирам нашия екип за данни, за да видим дали могат да намерят нещо.

Успяхте ли да изтеглите парите си от казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър ден, опитвам се да верифицирам акаунта си повече от две седмици, когато най-накрая успях да го направя, поисках теглене преди седмица и тегленето все още не е прехвърлено към моя акаунт.

От няколко дни пиша на казиното за това и те спряха да отговарят на съобщенията ми.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбира се, радвам се да се присъединя към дискусията TotoGaming Casino. Можем да обсъдим различните игри, които предлагат, какви бонуси са налични в момента или да споделим опит с печалбите. Ако някой има проблеми с акаунта или въпроси относно отговорната игра, това определено е добро място за обсъждане. Бих искал също да знам какви методи на плащане предпочитате и защо.


Редактиран от Romi преди 1 месец
Причина: Реклама
Автоматичен превод:
maria.n
преди 1 месец

Поисках теглене на 22 август, което беше одобрено от казиното, но средствата все още не са преведени по сметката ми.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Наистина поисках теглене миналата седмица, 22 август, но не се съживявам

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър ден, опитвам се да верифицирам акаунта си повече от две седмици, когато най-накрая успях да го направя, поисках теглене преди седмица и тегленето все още не е прехвърлено към моя акаунт.

От няколко дни пиша на казиното за това и те спряха да отговарят на съобщенията ми.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все пак обясниха ли ти нещо относно забавянето? Кога за последен път получихте някакво съобщение от тях?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбира се, радвам се да се присъединя към дискусията TotoGaming Casino. Можем да обсъдим различните игри, които предлагат, какви бонуси са налични в момента или да споделим опит с печалбите. Ако някой има проблеми с акаунта или въпроси относно отговорната игра, това определено е добро място за обсъждане. Бих искал също да знам какви методи на плащане предпочитате и защо.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Играете ли в това казино? Бихте ли искали да ни разкажете за вашия опит, може би?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Наистина поисках теглене миналата седмица, 22 август, но не се съживявам

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Акаунтът ви вече е напълно потвърден там? Важно е да преминете процеса на проверка, за да можете да изтеглите печалбите си.

Каква информация имате относно вашето оттегляне, ако има такава? Във вашия акаунт или от поддръжката на казиното.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Вече една седмица им пиша всеки ден и нямам отговор.

Когато потвърдих акаунта си, отговорите дойдоха след два часа

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 месец

здравейте!

Ако разбирам правилно, имаш някакъв отговор, но беше преди доста време. Ако не се лъжа, вече сте чакали повече от 14 пълни дни, така ли е? Честно казано, мисля, че е дошъл моментът да подам нова жалба. 🙁


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

На 22 август казиното потвърди акаунта ми и изпрати средствата, но средствата все още не са кредитирани в акаунта ми.

Оттогава казиното изобщо спря да отговаря на съобщенията ми.

Мислите ли, че трябва да подам жалба или да изчакам?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 месец

Е, имате възможност да подадете жалба и от вас зависи дали ще го направите сега или ще изчакате малко. Според мен трябва да го подадете, особено ако казиното е спряло да отговаря. Нашият екип със сигурност ще се радва да разгледа всичко това.

Моля, уведомете ни как решихте.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Казиното затвори дейността си, 2 месеца изпращах документи, верифицирах акаунта си и казиното успя да ми плати 60 евро, това е шега и недоразумение

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Казиното затвори!

Автоматичен превод:
Brunkozoroski
преди 3 дни

и платиха ли ти парите? От два месеца се опитвам да верифицирам акаунта си и не става и всеки ден им пращах нови документи

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Казиното затвори дейността си, 2 месеца изпращах документи, верифицирах акаунта си и казиното успя да ми плати 60 евро, това е шега и недоразумение

Автоматичен превод:
преди 3 дни

здрасти

Значи все пак си получил парите, нали? Дано съм те разбрал правилно. Ако го направих — за което се радвам — може най-накрая да оставите това назад.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 дни

Не ги получих тези пари, ако ги получих нямаше да пиша нищо повече тук

Средствата изчезнаха от сметката на казино играча, но не стигнаха до моята банкова сметка, така че не разбирам как това може да се случи

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 2 дни

О, значи вероятно е била грешка в превода.🤷‍♀️ Съжалявам за това.

Получихте ли някакво обяснение относно това от поддръжката? Или изобщо не са общували с вас?

Да видим как нашият екип ще се справи с вашата жалба , въпреки че нямате много добър опит от последния път. Нали?🤔


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини