преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tonybet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Всички хора, които са били измамени от Tonybet, всички заедно подаваме жалба, говорете с мен Ami имейл [email protected] и знам къде да докладвам, заедно можем да се уверим, че това казино няма да продължи да мами повече хора.
All the people who have been scammed by Tonybet, together we all file a complaint, talk to me Ami email [email protected] and I know where to report, together we can make sure this casino doesn't continue scamming more people.
Toda la gente que asido estafada de tonybet entre todos ponemos una denuncia hablarme Ami correo [email protected] y yo sé dónde denunciar entre todos podemos hacer que este casino no siga estafando a mas gente
Здравейте, какъв беше проблемът в казиното, когато казахте, че ще подадете жалба. Ако мога да знам къде ще го заведеш? Дали отива към орган или по друг начин?
Можете ли да опишете какво ви се случи в казиното?
Hi, what was the problem at the casino when you said you are going to file a complaint. If I may know, where are you going to file it ? Is it going to an authority or some other way ?
Can you describe what happened at the casino to you ?
Някой успял ли е да тегли пари от казино Tonybet от Испания? Беше мой ред и е невъзможно
Has anyone been able to withdraw money from Tonybet casino from Spain? It was my turn and it is impossible
Alguien a podido retirar dinero en el casino tonybet desde España ? Me tocó y es imposible
Здравейте, какъв изглежда е проблемът при тегленето? Колко време се опитвате да изтеглите, можете ли да ми кажете? Това първото ви теглене ли е? Трябваше ли да проверявам тук или не?
Hi, what seems to be the problem in the withdrawal? How long have you been trying to make a withdrawal can you please tell me? Is this your first withdrawal? Was it necessary to verify here or not?
Те все още ми дължаха пари, документи, документи
They still owed me money, papers, papers
A mí me quedaron debiendo dinero papeles papeles
Бихте ли ни обяснили какъв е проблемът там, моля?
Could you explain to us what the issue is there, please?
Използвам акаунта на казино гуруто на приятелката ми, но аз съм Луис.
I use my girlfriend's casino guru account but I'm Luis
Uso la cuenta de casino gurú de mi novia pero soy Luis
Здравейте, не съм сигурен дали разбрах добре размяната на профили, но в жалбата пише, че е била необходима някаква проверка, за да се освободят парите.
Може би все още ли е така?
Също така, ако мога, най-добре би било и двамата да се придържате към профилите си. 🙂
Кажете ми, ако имате нужда от помощ, моля.
Hello, I'm not sure if I understood the profile exchange well, but the complaint says some kind of verification was needed to release the money.
Is this still the case, perhaps?
Also, if I may, it would be best if you could both stick with your accounts. 🙂
Let me know if you need any help, please.
Здравейте, само за да изразя известна предпазливост, бих искал да знам как точно се стремите да помогнете на играчите? Заповядайте да обясните това подробно. Вярвам, че е по-удобно, отколкото да споделяте номер в WhatsApp.
Предпочитаме да запазим този форум възможно най-безопасен, така че контактът е изтрит засега и ще съм ви благодарен, ако се въздържите от публикуването му отново, освен ако не обясните намеренията си. Благодаря ви.
Hello, just to express a certain level of cautiousness, may I know exactly howyou aim to help the players? You are welcome to fully explain that. I believe it is more convenient than sharing a WhatsApp number.
We prefer to keep this forum as safe as possible, so the contact has been deleted for now and I would appreciate it if you refrained from posting it again unless your intentions are explained. Thank you.
Здравейте, свързах се с него, за да го попитам дали са му платили заплатите и как го е направил, защото аз не съм получавал заплащане по това време, затова вероятно е използвал телефонния си номер, за да ми помогне, като ми даде съвети какво да направя, за да получа заплащане, което между другото вече направиха, благодаря за всичко.
Hello, I was contacting him to ask if he was paid his earnings and how he did it because I wasn't paid at that time, that's why he probably used his phone number to help me by giving me tips on things to do to get paid, which by the way they already did, thanks for everything
Hola esque yo lo estaba contactando a él para preguntarle si a el si le pagaron sus ganancias Y cómo hizo porque a mí no me pagaron en ese entonces por eso habrá puesto su teléfono para ayudarme dándome tips de cosas para que hiciera para que me pagaran que por cierto ya lo hicieron gracias por todo
Здравейте и благодаря. Попитах „Марселот", който предложи помощ с изплащанията, което винаги е доста интересна оферта, ако разбирате намека ми. Радвам се, че не е възникнал проблем. 👍
Hello, and thank you. I did ask "Marcelot," who suggested help with payouts, which is always a bit of an interesting offer, if you catch my drift. Happy to see that no issue has occurred. 👍
Здравейте, ето ме и мен да си тръгвам
За да не се заядат с Тони, искат и искат документи и не ти плащат, обсипват те с бонуси и не ти плащат.
Hello, here I leave
So that they don't get into Tony, they ask and ask for papers and don't pay you, they shower you with bonuses and don't pay you.
Hola ,aquí dejo
ara que no entren a Tony piden y piden papeles y no te pagan ,te llenan con bonos y no pagan


Тони Бет продължава да иска документи, докато други казина, поне тези, в които съм играл, не искат толкова много документи и просто продължават да ги обработват... Не искам заем, искам да си върна парите, които честно спечелих.


Tony Bet keeps asking for paperwork, while other casinos, at least the ones I've played at, don't ask for so much paperwork and they just keep processing it... I'm not asking for a loan, I want to get back the money I fairly earned.


tony bet pide y pide papeles ,en otros casino por lo menos los que yo e jugado no te piden tanto papeles y te tramitan y tramitan ......no estoy pidiendo un préstamo, quiero recuperar el dinero que yo me gane justamente
Здравей,
Разбирам, че е полезно да сравните опита си; обаче, както виждате, TonyBet не се интересува от това как други казина са се справили с вашия KYC. Освен това, все още съществува проблемът със споделеното плащане.
Затова предлагам да се опитаме да разберем какво трябва да се направи в тази ситуация.
Тези екранни снимки споменават сметки за комунални услуги, данъци или банкови извлечения, което е доста често срещано, бих казал. Обикновено нищо от това не може да е по-старо от 3 месеца.
Какъв е проблемът тук, моля?
Освен смесването на опциите за плащане, доколкото си спомням.
Hello,
I understand it feels beneficial to compare your experiences; however, as you can see, TonyBet isn't concerned about how other casinos have handled your KYC. Also, there is still the thing with shared payment.
Hence, I suggest we try to find out what needs to be done in this situation.
Those screenshots mention utility bills, taxes or bank statements, which are pretty common, I'd say. Usually none of that can be older than 3 months.
What seems to be the issue here, please?
Aside from mixing the payment option, as far as I remember.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.