НачалоФорумКазинаThor Casino - обща дискусия

Thor Casino - обща дискусия (страница 2)

 от whitedice
|
9 443 преглеждания 28 отговора |
|
1 2

Ако спечелите в тяхното казино, те не плащат и твърдят, че имате повече от 1 акаунт там, запознах се с уебсайта им тук, посетих, спечелих малко, ограбих и те не ми платиха, казвайки, че вече имам акаунти там

Автоматичен превод:

НЕ ЗАЛАГАЙТЕ НА ТОЗИ ХАК САЙТ, ОТКРАДНАХА 600 РЕАЛА И ТВЪРДЯХА, ЧЕ СЕ ОПИТАХ ДА СЪЗДАДЯ ДРУГ АКАУНТ В ТОЗИ БОКЛУК САЙТ, СЪЗДАДОХ САМО ЕДИН АКАУНТ, НЕ МИ СЕ ВЯРВАЙТЕ, ЗАЩОТО ЩЕ ОТКРАДНАТ И ВАС

Автоматичен превод:
svenskor2

Здравейте, съжалявам да разбера, че сте имали лош опит с това казино. Със сигурност не е приятна ситуация, ако спечелите и разберете, че казиното ви е казало, че имате 2 акаунта и виждам, че друг играч има същия проблем.

Но ако смятате, че не сте направили нищо лошо и че казиното е виновно, а вие нямате 2 акаунта, бих ви препоръчал да подадете жалба на следния линк:https://pt.casino.guru/reclamacoes

Добавих и полезно ръководство с информация, която може да е полезна във вашата ситуация: https://pt.casino.guru/instrucoes-sobre-resolucao-reclamacoes

Като част от процеса на оплакване нашият екип ще разгледа вашия случай и ще се опита да го разреши. Мислите ли, че можете да го направите?

Edited
Автоматичен превод:
marcellak22

Здравей, виждам, че не си единственият, който има проблем с казиното, че имаш 2 акаунта. Във вашия случай виждам, че вече сте отворили жалба и сте описали някаква информация. Не знам какъв може да е проблема в твоя случай. Познавате ли някой, който също може да отвори акаунт от същия IP адрес? Свързвате ли се с казиното, когато казвате, че не искат да решат проблема ви?

Нашият екип и особено Petronela ще се нуждаят от допълнителна информация от вас, за да придвижим вашия случай, така че не забравяйте да ги попълните.


Засега ще изчакаме да видим накъде ще се развие ситуацията ви и ще се радваме, ако споделите нова информация с нас във форума. Засега ти пожелавам успех. ☘

Автоматичен превод:
Jaro

Добър ден!!!


Свързах се с въпросното казино и те не отговарят, те просто изпратиха имейл, че не мога да изтегля парите, няма никой друг, който би могъл да влезе в компютъра и да направи друг акаунт, само акаунтът ми беше регистриран на този ip .

Автоматичен превод:
marcellak22

В такъв случай смятам, че е най-добре да ни дадете малко време, за да ви помогнем с жалбата. Опасявам се, че в момента не можем да направим много тук във форума.

Ако получите допълнителна информация от казиното, моля, актуализирайте жалбата си.

Автоматичен превод:

Мисля, че е много трудно да се намерят и разумни и честни бонуси

Автоматичен превод:

От моя страна винаги съм получавал плащане и в рамките на деня на заявката за теглене.

Нямам абсолютно нищо против тях. За момента имам по-скоро добър опит с тях, за момента е един от любимите ми.


Автоматичен превод:
Linne

Вярвам, че зависи и откъде идваш. Някои държави често са ограничени за бонуси, други имат по-голям късмет. Например, ако играете от Франция, знам, че има много казина, които ограничават напълно френските играчи.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини