Здравей, виждам, че не си единственият, който има проблем с казиното, че имаш 2 акаунта. Във вашия случай виждам, че вече сте отворили жалба и сте описали някаква информация. Не знам какъв може да е проблема в твоя случай. Познавате ли някой, който също може да отвори акаунт от същия IP адрес? Свързвате ли се с казиното, когато казвате, че не искат да решат проблема ви?
Нашият екип и особено Petronela ще се нуждаят от допълнителна информация от вас, за да придвижим вашия случай, така че не забравяйте да ги попълните.
Засега ще изчакаме да видим накъде ще се развие ситуацията ви и ще се радваме, ако споделите нова информация с нас във форума. Засега ти пожелавам успех. ☘
Hi, I see you're not the only one who has a problem with the casino stating that you have 2 accounts. In your case, I see that you have already opened a complaint and described some information. I don't know what the problem could be in your case. Do you know of anyone who could also open an account from the same IP address ? Are you in contact with the casino when you say they don't want to solve your problem ?
Our team and especially Petronela will need additional information from you in order to move your case forward, so don't forget to fill them in.
For now, we will wait to see where your situation moves on and we will be happy if you share new information with us on the forum. So far I wish you good luck. ☘
Автоматичен превод: