Изплащане в казино Frumzi
Здравейте, играя от години и наистина ми харесва да играя в онлайн казино Frumzi, където вече депозирах над €15 000 и току-що спечелих малко повече за първи път (€8 000), а тегленията ми не се извършват, което ме разочарова много, тъй като наистина ми харесва да играя в сайта. Чувствам се сякаш ме измамят, въпреки че съм лоялен играч от години и съм правил толкова големи депозити. Моля за вашата помощ.
Payout at Frumzi Casino
Hello, I've been playing for years and really enjoy playing at the online casino Frumzi, where I've already deposited over €15,000 and just won a bit more for the first time (€8,000), and my withdrawals aren't coming through, which I find very disappointing, as I really enjoy playing on the site. I feel like I'm being ripped off, even though I've been a loyal player for years and have made such high deposits. I'm asking for your help.
Auszahlung im Frumzi Casino
Hallo, Ich spiele seit Jahren und sehr gerne auf dem online Casino Frumzi wo ich schon über 15000€ eingezahlt habe und jetzt zum ersten Mal etwas höher gewonnen habe zum ersten Mal (8000€) und meine Auszahlungen kommen nicht voran was ich sehr schade finde da ich sehr gerne auf der Seite spiele ich fühle mich verarscht so behandelt zu werden obwohl ich Jahre lang ein treuer Spieler der Seite bin mit so hohen Einzahlungen. Ich bitte um eure Hilfe.
Здравей, съжалявам да чуя за проблема ти. Бихте ли ми казали от колко време чакаш тегленето си? Свързал/а ли си се с казиното, за да разбереш защо се случва това?
Доколкото знам, това казино не предлага най-бързите тегления и често се налага да чакате до две седмици. Затова питам от колко време чакате.
Трябваше ли да потвърдите самоличността си?
Hi, I'm sorry to hear about your problem. Could you tell me how long you've been waiting for your withdrawal? Have you contacted the casino to find out why this is happening?
As far as I know, this casino doesn't have the fastest withdrawals and you often have to wait up to two weeks. That's why I'm asking how long you've been waiting.
Did you need to verify your identity?
Благодаря за бързия отговор, Джаро, мина почти седмица и сега наближава уикендът.
Свързах се с поддръжката на живо, но винаги получавам един и същ отговор: може да отнеме до 3-5 дни, но тези 5 дни вече са минали. И не, не ми е необходима проверка. Това е текущото състояние.
Thanks for your quick response Jaro, it's been almost a week now and now the weekend is coming.
I've contacted live support, but I always get the same answer: it could take up to 3-5 days, but those 5 days are already up. And no, I don't need verification. That's the current status.
Danke für deine schnelle Rückmeldung Jaro, ist jetzt knapp eine Woche her und jetzt kommt ja das Wochenende hinzu.
ich habe den Live Support kontaktiert jedoch bekomme ich jedesmal die selben Antworten das es bist zu 3-5 Tagen dauern kann aber die 5 Tage sind schon um. Und nein ich brauche keine Verifizierung Stand der Dinge jetzt.
Добър ден,
Аз също имах проблем с това казино (frumzi), прекарах 1 седмица и 5 дни в чакане да депозират пари в сметката ми, всеки път, когато питах за тегленето, всички казваха едно и също.
Човек депозира пари в това казино и когато спечели, мисля, че е здрав разум казиното да изпрати парите поне в рамките на 3-те работни дни, които казват.
Анулирах тегленето, защото си помислих, че нещо може да не е наред, но не беше, затова ги помолих да го изтеглят отново.
Сега трябва да чакам 14 работни дни, ако не го получа, какво мога да направя?
Good afternoon,
I also had a problem with this casino (frumzi), I spent 1 week and 5 days waiting for them to deposit money in my account, every time I asked about the withdrawal they all said the same thing.
A person deposits money in this casino and when he wins I think it's common sense for the casino to send the money at least within the 3 working days they say.
I canceled the withdrawal because I thought something might be wrong, but it wasn't, so I asked them to withdraw it again.
Now I have to wait 14 working days if I don't receive it, what can I do?
Boa tarde,
Eu tambem tive um problema com esse casino (frumzi), estive 1 semana e 5 dias á espera que me depositassem na conta, sempre que perguntava pelo o levantamento diziam todos a mesma coisa.
Uma pessoa joga deposita dinheiro nesse casino e quando ganha eu acho por bom senso o casino enviar o dinheiro pelo menos nos seus 3 dias uteis como eles referem.
Eu cancelei o levantamento pois pensava que podia estar alguma coisa mal, mas nao estava, então pedi para levantarem outra vez.
Vou esperar agora 14 dias uteis caso nao receba o que posso fazer??
Благодаря за бързия отговор, Джаро, мина почти седмица и сега наближава уикендът.
Свързах се с поддръжката на живо, но винаги получавам един и същ отговор: може да отнеме до 3-5 дни, но тези 5 дни вече са минали. И не, не ми е необходима проверка. Това е текущото състояние.
Thanks for your quick response Jaro, it's been almost a week now and now the weekend is coming.
I've contacted live support, but I always get the same answer: it could take up to 3-5 days, but those 5 days are already up. And no, I don't need verification. That's the current status.
Danke für deine schnelle Rückmeldung Jaro, ist jetzt knapp eine Woche her und jetzt kommt ja das Wochenende hinzu.
ich habe den Live Support kontaktiert jedoch bekomme ich jedesmal die selben Antworten das es bist zu 3-5 Tagen dauern kann aber die 5 Tage sind schon um. Und nein ich brauche keine Verifizierung Stand der Dinge jetzt.
Моля, информирайте ни за тази ситуация в понеделник и ако нищо не се промени, ще изчакаме нашия екип за жалби да се намеси, когато му дойде времето.
Please update us about this situation on Monday, and if nothing changes, we'll wait for our complaint team to intervene whenever the time comes.
Добър ден,
Аз също имах проблем с това казино (frumzi), прекарах 1 седмица и 5 дни в чакане да депозират пари в сметката ми, всеки път, когато питах за тегленето, всички казваха едно и също.
Човек депозира пари в това казино и когато спечели, мисля, че е здрав разум казиното да изпрати парите поне в рамките на 3-те работни дни, които казват.
Анулирах тегленето, защото си помислих, че нещо може да не е наред, но не беше, затова ги помолих да го изтеглят отново.
Сега трябва да чакам 14 работни дни, ако не го получа, какво мога да направя?
Good afternoon,
I also had a problem with this casino (frumzi), I spent 1 week and 5 days waiting for them to deposit money in my account, every time I asked about the withdrawal they all said the same thing.
A person deposits money in this casino and when he wins I think it's common sense for the casino to send the money at least within the 3 working days they say.
I canceled the withdrawal because I thought something might be wrong, but it wasn't, so I asked them to withdraw it again.
Now I have to wait 14 working days if I don't receive it, what can I do?
Boa tarde,
Eu tambem tive um problema com esse casino (frumzi), estive 1 semana e 5 dias á espera que me depositassem na conta, sempre que perguntava pelo o levantamento diziam todos a mesma coisa.
Uma pessoa joga deposita dinheiro nesse casino e quando ganha eu acho por bom senso o casino enviar o dinheiro pelo menos nos seus 3 dias uteis como eles referem.
Eu cancelei o levantamento pois pensava que podia estar alguma coisa mal, mas nao estava, então pedi para levantarem outra vez.
Vou esperar agora 14 dias uteis caso nao receba o que posso fazer??
За съжаление, сега наистина трябва да изчакате отново. Ако видите, че нищо не се случва, моля, уведомете ни и нашият екип за жалби ще се намеси.
Unfortunately, you really need to wait now again. If you see that nothing is happening, though, please let us know and our complaint team will intervene.
Добре, добре, ще чакам, ще се върна тук и ти можеш да се намесиш.
Благодаря ти много
Ok ok, I'll wait, I'll come back here and you can intervene.
Thank you very much
Ok ok, vou esperar, alguma coisa venho aqui, para vocês intervirem.
muito obrigado
Наистина се надявам, че няма да е необходимо и скоро ще получите печалбите си. 🤞
I really hope that it will not be needed and you receive your winnings soon. 🤞
Добро утро, едно теглене вече е обработено и е в сметката ми, остава само още едно, надявам се и то да пристигне.
Good morning, one withdrawal has already been processed and is already in my account, there's just one more to go, I hope it gets in too
Bom dia, um levantamento já foi processado e já está na minha conta , só falta mais um, espero que também entre
Каква хубава новина. Радвам се, че я получи.
Моля, разбира се, да ни уведомите, когато го получите.
Какъв метод на плащане използвахте за тегленията?
What nice news. I'm glad you got it.
Please let us know whenever you receive it, of course.
Which payment method did you use for the withdrawals?
Чудесно. Хайде да чакаме сега следващия, нали? 😉
Great. Let's wait now for the next one, right? 😉
Добре, надявам се да е като това след 3 дни, ако нищо не се случи, ще се чуем скоро.
All right, I hope it's like this one in 3 days, if nothing happens I'll talk to you soon
Certo, espero que seja como este que foi em 3 dias, caso não aconteça nada eu falo logo com vocês
Ще бъдем тук.
Уверихте ли се, че сте изпратили всичко в поискания формат, моля?
Наистина е важно, със сигурност.
We'll be here.
Did you make sure to send everything and in the requested format, please?
It is really important, for sure.
Току-що изпратих перото, не ми трябваха други документи, перото беше достатъчно.
I just sent the nib, I didn't need any other documents, the nib was enough
Enviei só o nib, não precisei de mais nenhum documento, bastou o nib
Наистина ли не са необходими други документи? Добре тогава. Да се надяваме, че всичко ще бъде готово скоро.
Really, no other documents needed? Okay then. Hopefully everything will be done soon.
Да, това е всичко, което беше необходимо, утре ще бъдат 3 работни дни, откакто поисках второто теглене, да видим дали ще мине.
Yes, that's all it took, tomorrow will be 3 working days since I asked for the second withdrawal, let's see if it goes through.
Sim não foi preciso mais nada, amanhã faz 3 dias úteis que pedi para o segundo levantamento vamos lá ver se vai entrar
Добър ден, имам теглене, което чака обработка от 4 работни дни и все още нищо, ще ви изпратя снимка, за да проверите.
благодаря ти 
Good afternoon, I've had a withdrawal pending for 4 working days and still nothing, I'll send you a photo to check.
thank you 
Boa tarde, tenho um levantamento pendente já á 4 dias úteis e ainda nada mando foto para verificarem
obrigado 
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.