ФорумКазинаТеглене на казино Frumzi

Теглене на казино Frumzi (страница 2)

преди 4 месеца от basilis7229
|
1552 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Radka
преди 2 месеца

Предлагането на такава оферта е измама, не знам, че ако използвате бонус, който изтича след 5 минути, можете да хвърлите парите си направо през прозореца, това е измама. Лошото е, че други числа се събират до сумата, която искате да се забавлявате, а не за 5 минути. Такива бонуси дори не трябва да се предлагат, защото това е измама. Чиста измама

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

filefilefilefile

Автоматичен превод:
bergenina4
преди 2 месеца

Да, разбирам това и на мен също ми се струва странно, но мисля, че Радка имаше добра гледна точка и бонус офертата можеше да продължи една седмица и вие я взехте точно преди да приключи, както виждам на първата екранна снимка.

Както и да е, тъй като имате оплакване, ще трябва да изчакаме и да видим какво ще кажат казиното и как ще обяснят цялата работа, защото досега също видях, че казаха, че бонусът ви е изтекъл.

Така че наистина се надявам всичко да се оправи. Ще стискам палци 🤞


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Аз също имам лош опит с това конкретно казино. Минаха 4-5 дни, откакто поисках теглене на почти 40 евро и докато сайтът ясно казва, че отнема 1-3 работни дни за теглене, няма ни най-малка актуализация, заявката ми все още се обработва в поддръжката, те да кажем само автоматизирана знам че искат 3 дни а аз вече чакам 5 дни. Също така, за много малки суми не е необходима идентификация. За съжаление ще изчакам парите си и никога повече няма да избера това конкретно казино

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
poltsinho1926
преди 1 месец

Здравейте, мисля, че не трябва да пише на страницата, че тегленията са бързи, ако това не е така.

От друга страна, не мисля, че чакате толкова дълго, така че ще кажа, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Следователно, ако нищо няма да се промени дотогава, не сте имали актуализация и нямате пари, определено трябва да се свържете.

Бих се опитал също да се информирам за тегленето, но ако казиното не ви даде никакъв отговор освен шаблона, вероятно ще бъде трудно.

Все пак ще чакам следващия ви отговор и се надявам да е по-положителен.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини