НачалоФорумКазинаТеглене на казино Frumzi

Теглене на казино Frumzi (страница 2)

 от basilis7229
|
5 953 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Radka

Предлагането на такава оферта е измама, не знам, че ако използвате бонус, който изтича след 5 минути, можете да хвърлите парите си направо през прозореца, това е измама. Лошото е, че други числа се събират до сумата, която искате да се забавлявате, а не за 5 минути. Такива бонуси дори не трябва да се предлагат, защото това е измама. Чиста измама

Автоматичен превод:

filefilefilefile

Автоматичен превод:
bergenina4

Да, разбирам това и на мен също ми се струва странно, но мисля, че Радка имаше добра гледна точка и бонус офертата можеше да продължи една седмица и вие я взехте точно преди да приключи, както виждам на първата екранна снимка.

Както и да е, тъй като имате оплакване, ще трябва да изчакаме и да видим какво ще кажат казиното и как ще обяснят цялата работа, защото досега също видях, че казаха, че бонусът ви е изтекъл.

Така че наистина се надявам всичко да се оправи. Ще стискам палци 🤞


Автоматичен превод:

Аз също имам лош опит с това конкретно казино. Минаха 4-5 дни, откакто поисках теглене на почти 40 евро и докато сайтът ясно казва, че отнема 1-3 работни дни за теглене, няма ни най-малка актуализация, заявката ми все още се обработва в поддръжката, те да кажем само автоматизирана знам че искат 3 дни а аз вече чакам 5 дни. Също така, за много малки суми не е необходима идентификация. За съжаление ще изчакам парите си и никога повече няма да избера това конкретно казино

Edited
Автоматичен превод:
poltsinho1926

Здравейте, мисля, че не трябва да пише на страницата, че тегленията са бързи, ако това не е така.

От друга страна, не мисля, че чакате толкова дълго, така че ще кажа, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Следователно, ако нищо няма да се промени дотогава, не сте имали актуализация и нямате пари, определено трябва да се свържете.

Бих се опитал също да се информирам за тегленето, но ако казиното не ви даде никакъв отговор освен шаблона, вероятно ще бъде трудно.

Все пак ще чакам следващия ви отговор и се надявам да е по-положителен.

Автоматичен превод:

Здравейте, чакам оттеглянето си от Frumzi вече две седмици, но нищо. можеш ли да ми помогнеш Не искам да ги губя, това са много пари. благодаря

Автоматичен превод:
mihaj14

Здравейте, виждам, че вече сте подали жалба , което е добра стъпка.

Дали обаче казиното ви даде някаква причина защо е така и все още не са ви платили парите? Трябваше ли да проверявате или не?

Разкажи ми малко повече.

Автоматичен превод:

Добро утро, за съжаление все още не съм получил нищо, моите тегления дори не са потвърдени, обслужването на клиенти винаги отговаря различно, сега казват, че имат много заявки за теглене и да бъдат търпеливи, сега минаха 13 дни и нищо. Моят акаунт не се нуждае от проверка. Ще ви актуализирам и моля, помогнете ми, ако е необходимо

Хиляди благодарности

Автоматичен превод:
mihaj14

Със сигурност ще се опитаме да направим това, ако казиното не ви изплати сега. Даваме на казината 14 дни и те ще се изчерпят утре, така че скоро ще се свържем с казиното.

Надяваме се, че можем да го оправим.

Автоматичен превод:

Добро утро, за да ви информирам, дори още не са потвърдили моите тегления.

Автоматичен превод:
mihaj14

Е, тогава виждам, че нищо не се е променило. Ще трябва да изчакаме Вероника и когато тя стигне до вас, ще получите допълнителни инструкции дали има нужда от нещо друго или не. Ако не, вашият случай ще бъде възложен на някой, който ще се свърже с казиното и ще ги покани да отговорят на жалбата.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини