НачалоФорумКазинаТеглене на казино Frumzi

Теглене на казино Frumzi (страница 2)

13 013 преглеждания 77 отговора |
преди 2 години
|
1 2 34
Добавете пост
Radka
преди 1 година

Предлагането на такава оферта е измама, не знам, че ако използвате бонус, който изтича след 5 минути, можете да хвърлите парите си направо през прозореца, това е измама. Лошото е, че други числа се събират до сумата, която искате да се забавлявате, а не за 5 минути. Такива бонуси дори не трябва да се предлагат, защото това е измама. Чиста измама

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefilefile

Автоматичен превод:
bergenina4
преди 1 година

Да, разбирам това и на мен също ми се струва странно, но мисля, че Радка имаше добра гледна точка и бонус офертата можеше да продължи една седмица и вие я взехте точно преди да приключи, както виждам на първата екранна снимка.

Както и да е, тъй като имате оплакване, ще трябва да изчакаме и да видим какво ще кажат казиното и как ще обяснят цялата работа, защото досега също видях, че казаха, че бонусът ви е изтекъл.

Така че наистина се надявам всичко да се оправи. Ще стискам палци 🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз също имам лош опит с това конкретно казино. Минаха 4-5 дни, откакто поисках теглене на почти 40 евро и докато сайтът ясно казва, че отнема 1-3 работни дни за теглене, няма ни най-малка актуализация, заявката ми все още се обработва в поддръжката, те да кажем само автоматизирана знам че искат 3 дни а аз вече чакам 5 дни. Също така, за много малки суми не е необходима идентификация. За съжаление ще изчакам парите си и никога повече няма да избера това конкретно казино

Редактирано
Автоматичен превод:
poltsinho1926
преди 1 година

Здравейте, мисля, че не трябва да пише на страницата, че тегленията са бързи, ако това не е така.

От друга страна, не мисля, че чакате толкова дълго, така че ще кажа, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Следователно, ако нищо няма да се промени дотогава, не сте имали актуализация и нямате пари, определено трябва да се свържете.

Бих се опитал също да се информирам за тегленето, но ако казиното не ви даде никакъв отговор освен шаблона, вероятно ще бъде трудно.

Все пак ще чакам следващия ви отговор и се надявам да е по-положителен.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, чакам оттеглянето си от Frumzi вече две седмици, но нищо. можеш ли да ми помогнеш Не искам да ги губя, това са много пари. благодаря

Автоматичен превод:
mihaj14
преди 11 месеца

Здравейте, виждам, че вече сте подали жалба , което е добра стъпка.

Дали обаче казиното ви даде някаква причина защо е така и все още не са ви платили парите? Трябваше ли да проверявате или не?

Разкажи ми малко повече.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добро утро, за съжаление все още не съм получил нищо, моите тегления дори не са потвърдени, обслужването на клиенти винаги отговаря различно, сега казват, че имат много заявки за теглене и да бъдат търпеливи, сега минаха 13 дни и нищо. Моят акаунт не се нуждае от проверка. Ще ви актуализирам и моля, помогнете ми, ако е необходимо

Хиляди благодарности

Автоматичен превод:
mihaj14
преди 11 месеца

Със сигурност ще се опитаме да направим това, ако казиното не ви изплати сега. Даваме на казината 14 дни и те ще се изчерпят утре, така че скоро ще се свържем с казиното.

Надяваме се, че можем да го оправим.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добро утро, за да ви информирам, дори още не са потвърдили моите тегления.

Автоматичен превод:
mihaj14
преди 11 месеца

Е, тогава виждам, че нищо не се е променило. Ще трябва да изчакаме Вероника и когато тя стигне до вас, ще получите допълнителни инструкции дали има нужда от нещо друго или не. Ако не, вашият случай ще бъде възложен на някой, който ще се свърже с казиното и ще ги покани да отговорят на жалбата.

Автоматичен превод:
marcelinaolichowska0
преди 5 месеца

Направиха ми абсолютно същото с 500 евро, казват, че казиното е затворило, лъжа е. Какво се случи, получи ли най-накрая парите?

Автоматичен превод:
Martha1995
преди 5 месеца

Хей, мисля, че това може би е малко по-различна ситуация. Току-що ти отговорих тук , но се радвам, че вече си подал жалбата. Надявам се, че всичко ще бъде решено там.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Вярвам, че след седмица би трябвало да получа печалбите си.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър вечер! Идентифицирах сметката във frumzi и миналия месец всичко вървеше добре с тегленията, бяха малко закъснели, но парите идваха нормално. Този месец теглих пари от 7.02 и парите не идват! Всеки ден ми отговаряха, че има увеличено натоварване, много са закъснели. Има достатъчно пари в сметката и не се чувствам много добре с всичко, което frumzi прави. Помощ

Редактирано
Автоматичен превод:
znsgate774
преди 4 месеца

Здравей, просто проверявах дали си подал жалба и видях, че си. Това беше добър ход.

Бих казал, че е съвсем нормално едно казино да има забавяне, но може да се случи да нямат достатъчно персонал, защото е лято и може да не работят.

Както и да е, тъй като сте получавали пари нормално преди, това би било успокояващо и ако нищо не може да бъде решено, нашият екип ще се свърже с казиното.

Но ще трябва да изчакаме това развитие.


Редактирано
Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Добър вечер и благодаря за отговора! От 7 февруари до днес не съм получил никакви пари, забавянето е доста голямо.. просто спряха да ми изпращат пари този месец.

Автоматичен превод:
znsgate774
преди 4 месеца

Да, прав си; наистина е голямо забавяне.

Надявам се, че нашият екип за жалби ще разбере какво се случва.

И нямате никакво обяснение от казиното?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Обяснението е, че има голямо натоварване, няма друго обяснение, казват ми да бъда търпелива и се извиняват за причиненото неудобство, всеки ден казват едно и също! Обаче до ден днешен не съм получила никакви пари!

Автоматичен превод:
znsgate774
преди 4 месеца

Да, лято е, знаеш. Много хора са на почивка, така че дано е само това, честно казано, и скоро да си получиш парите. 🤞

Ще го следим и ще чакаме резултата. Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
1 2 34

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини