Никога не бих повярвал, че съществува такъв бонус... 🤔
Единственият вид по-разумна оферта, за която мога да се сетя при такива обстоятелства, е бонусът да приключи независимо кога сте го получили. Например оферта е била налична за около седмица, но сте я взели точно преди изтичането. Честно казано, не съм запознат с точните условия на бонуса и признавам, че просто ми е минало през ума.
По един или друг начин, убеден съм, че операторът на чат може да положи повече усилия, за да ви обясни този проблем (какъвто и да е той), така че да не се чувствате отблъснати.
Забелязах оплакването ви, но със сигурност има много въпроси пред нас. Говорейки за това, можете ли да прочетете отново жалбата? Ник ще търси отговорите и, честно казано, пропуснахте няколко, бих казал.
Благодаря ти много! Очаквам с нетърпение да видя обяснението на казиното, но...
I would never believe such a bonus existed... 🤔
The only kind of better-sense offer I can think of in such circumstances would be that the bonus ended regardless of when you received it. For example, an offer was available for a week or so, but you took it just before the expiration. Frankly, I'm not familiar with the exact bonus terms, and I admit it's just something that crossed my mind.
One way or another, I'm convinced the chat operator could, however, make a bigger effort to explain this issue (whatever it was) to you, so you don't feel pushed away.
Spotted your complaint, though, so surely, there are lots of questions ahead of us. Speaking of which, could you please read the complaint again? Nick will be looking for the answers, and frankly, you missed a few, I'd say.
Thank you very much! I'm looking forward to seeing the casino's explanation, though...
Автоматичен превод: