Здравейте Радка, благодаря, че препратих имейл адреса ми.
Свързаха се, ура!!! и са проверили акаунта ми, същото 2 пъти и
са стигнали до извода: да, акаунтът е блокиран. (наистина???)
Трябва да се свържа с екипа по сигурността, моля.
За пълнота, ето имейла:
Здравейте,
Благодаря, че се свързахте с нас,
Проверихме два пъти вашия акаунт и можем да видим, че той наистина в момента е деактивиран. Моля, свържете се с security@tangierscasino.com, за да проверите състоянието на вашия акаунт и за допълнителна помощ с вашата заявка.
Поздрави,
Подкрепящ отбор.
Да, тогава ще чакаме отговор.
Ще ви държа в течение, чао
Hello Radka, thanks for forwarding my email address.
They got in touch, hooray!!! and have checked my account, same 2x and
have come to the conclusion: yes, the account is blocked. (indeed???)
I should contact the security team, please.
For the sake of completeness, here is the email:
Hello,
Thank you for contacting us,
We have double checked your account and can see that it is indeed currently disabled. Please contact security@tangierscasino.com to check the status of your account and for further assistance with your request.
Kind regards,
support team.
Yes, then we'll wait for an answer.
I'll keep you posted, bye
Hallo Radka, danke fürs Weiterleiten meiner Mailadresse.
Sie haben sich gemeldet, hurra!!! und haben mein Konto überprüft, gleich 2x und
sind zu dem Schluss gekommen: ja, das Konto ist gesperrt. (tatsächlich???)
Ich solle mich bitte an das Security team wenden.
Der Vollständigkeit halber hier auch noch das Mail:
Hallo,
Danke, dass Sie uns kontaktiert haben,
Wir haben Ihr Konto doppelt überprüft und können feststellen, dass es derzeit tatsächlich deaktiviert ist. Bitte wenden Sie sich an security@tangierscasino.com, um den Status Ihres Kontos zu überprüfen und weitere Unterstützung bei Ihrer Anfrage zu erhalten.
Mit freundlichen Grüßen,
Support-team.
Ja, dann warten wir mal auf Antwort.
Ich halte sie auf dem Laufenden, tschüss