ФорумКазинаTangiers Casino - обща дискусия

Tangiers Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от mrTretton37
|
12364 преглеждания 51 отговора |
|
12 3
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте Радка, благодаря, че препратих имейл адреса ми.

Свързаха се, ура!!! и са проверили акаунта ми, същото 2 пъти и

са стигнали до извода: да, акаунтът е блокиран. (наистина???)

Трябва да се свържа с екипа по сигурността, моля.

За пълнота, ето имейла:

Здравейте,

Благодаря, че се свързахте с нас,

Проверихме два пъти вашия акаунт и можем да видим, че той наистина в момента е деактивиран. Моля, свържете се с security@tangierscasino.com, за да проверите състоянието на вашия акаунт и за допълнителна помощ с вашата заявка.

Поздрави,

Подкрепящ отбор.


Да, тогава ще чакаме отговор.

Ще ви държа в течение, чао


Автоматичен превод:
Feelgoo
преди 2 години

Здравей,

добре, мисля, че е много жалко, че съобщението за грешка казва нещо като "в процес на поддръжка", ако акаунтът наистина е бил блокиран. 🤔

Така че, нека изчакаме 😀 отново - благодаря ви за актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,

След като оказах известен натиск, получих следния отговор:

TNG обратна връзка!!!

Кармен сряда, 09/07/22 11:53 ч

Здравейте,

Благодаря, че се свързахте с нас.

Прегледахме вашия акаунт и бихме искали да ви информираме, че той е затворен поради няколко открити несъответствия в него. Моля, имайте предвид, че това решение е неотменимо.

Пожелаваме ви късмет за в бъдеще.


Е, какво казваш? НАГЛИЕ!!!

Също така възможност да не се изплаща спечелен бонус.

Мисля, че този доставчик на казино изобщо не отговаря на вашата оценка.

Не се отнасяте така към клиентите.

Интересно ми е вашето мнение.

Поздрави, Goodfeel

Автоматичен превод:
Feelgoo
преди 2 години

Здравейте,

Тъй като нямам представа какви несъответствия са открити, предлагам да подадете жалба (просто щракнете тук )

Съгласен съм, че това не е правилният начин, по който казиното трябва да се справи с такава ситуация. През цялото време си мислехме, че казиното има някакъв технически проблем, поради което не можете да получите достъп до акаунта си, а сега се оказва, че акаунтът ви е затворен по някаква причина. Доста е объркващо, бих казал.

Така че, моля, дайте шанс на нашия екип за жалби да провери този проблем.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още не съм получил отговор на жалбата си, чаках 8 дни

Автоматичен превод:
Hehe0505
преди 2 години

здравейте, аз също пуснах жалба. Да видим какво ще стане.

докладвай ми

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте Радка, пуснах жалба. Да видим какво ще стане.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още не съм получил отговор на жалбата си, чаках 8 дни

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

всъщност имате, любезно проверете оплакването си отново 🙂.

Наталия току-що поиска от казиното повече подробности относно тегленето.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте Радка, пуснах жалба. Да видим какво ще стане.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

любезно предоставете информация за бонусите, които сте взели, и процедурата KYC, моля. Просто щракнете върху тази връзка , за да го направите.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Hehe0505
преди 2 години


Здравей Хехе 0505, получихме отговор от казиното.

Той гласи следното:

Здравейте,


Надяваме се това съобщение да достигне до вас!


Моля, имайте предвид, че акаунтът нарушава точка 2.1.12 от нашите Общи условия. Всеки потребител може да открие само един потребителски акаунт. Използването на повече от един акаунт на физически потребител е известно като "мулти-акаунтинг", което е строго забранено. При откриване на потребител с множество акаунти, всички свързани акаунти, свързани с потребителя, заедно с всички транзакции в множеството акаунти, ще бъдат незабавно прекратени. В случай, че Tangiers Casino има основателни причини да смята, че регистрацията на тези множество акаунти е измамна или измамна, Tangiers Casino може да блокира редовна или турнирна игра и/или разпределение на награди.


Ако имате нужда от допълнителна помощ или информация, моля, не се колебайте да се свържете с нас, ние сме тук за вас 24/7.


Поздрави,

Казино Танжер


Един въпрос: регистрирали ли сте се и в различни онлайн казина?

Знаете ли дали това е забранено?

поздрави, Feelgood

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой имал ли е сериозни проблеми с процеса на теглене? 9 седмици се опитвам да направя 1 малко теглене, всяка седмица те отказват и дават нова причина. акаунтът ми е потвърден повече от 5 пъти, документите, които са поискали в отделни случаи, са: документ за самоличност, доказателство за собственост на банкова сметка, CC ваучер, доказателство за адрес, след което те поискаха селфи на мен, държащ въпросния документ за самоличност и CC, и след това поисках друг служител на банката да докаже адреса заедно с 1 текуща сметка, предоставих всичко това в продължение на 9 седмици, отново ми беше отказано!! и сега те искат доказателство за доход! имам чувството, че умишлено удължават този процес, любопитен съм дали някой друг има тези проблеми. Ще добавя, че в МИНАЛОТО съм правил тегления без проблем, но това най-новото изглежда се проточва и нямам желание да остана член на Tangiers!

Автоматичен превод:
shamdore
преди 1 година

Здравей shamdore, съжалявам, че имаш трудности с казиното. Това, което описвате, е дълъг и досаден процес за играчите, но в някои случаи казината изискват много документи. Но в този случай, както написахте, те правят толкова дълга проверка за малко теглене и продължават и продължават.

Както и да е, когато се мъчите толкова дълго, бих подавал жалба тук, на нашия уебсайт . Там можете да опишете ситуацията с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас. Жалбата е просто най-добрият начин да се подходи, тъй като дава възможност за сравняване на доказателства и възможен дебат с казиното. Жалбата не е лошо нещо и е добре да се използва.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини