ФорумКазинаTangiers Casino - обща дискусия

Tangiers Casino - обща дискусия

преди 3 години от mrTretton37
|
12614 преглеждания 51 отговора |
|
1 23
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tangiers Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Някой тук, който има опит с това казино и процеса на теглене?


Вече минаха 3 дни от моя ресурстеамет и все още няма потвърждение. Разбрах, че казват, че обработката на теглене може да отнеме до 5 работни дни, но няма никакъв смисъл да бъдете толкова бавни, ако основната ви цел е да бъдете добро казино.


да, получих 120 € общо от 25 без депозит и мини депозит от 10 €. Маби, което е свързано с издояването на времето, за да се опитат да ме накарат да обърна парите. Не съм глупав, въпреки това мисля, че това поведение от казиното е нещо 😂

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 3 години

Вече имате ли верифициран акаунт в казиното?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Всичко се получи и изтеглянето ми приключи днес!

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 3 години

Благодаря за добрите новини! Казаха ли ви защо е отнело доста време, може би?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Чатът на живо е достъпен 24 часа в денонощието в Tangiers. Така че може да се актуализира.

Автоматичен превод:
denyo123
преди 2 години

Здравейте и благодаря за тази актуализация.

Препратих го на нашия екип за данни, така че ще го проверим и съответно ще коригираме информацията.

Оценявам го. 👍

Чудя се, намирате ли техния чат на живо за полезен?

Автоматичен превод:
преди 2 години

OK Чатът на живо внезапно изчезва, имейлът за поддръжка на клиенти не отговаря и страницата за теглене не се появява след приключване на проверката.

Автоматичен превод:
busit660
преди 2 години

Здравейте,

не звучи много добре. Получихте известие, че проверката е приключила, нали?

Опитвали ли сте да влезете в сайта през друг браузър/устройство? Бих препоръчал също да изтриете всички бисквитки и да опитате инкогнито режим.

Кажете ми, ако нещо от това е помогнало.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Потвърдих акаунта си с ръчен идентификатор и ми казаха, че процесът на потвърждение ще бъде извършен преди 3 дни и след това моето теглене ще бъде готово. Не получих тегленето си и изпратих няколко имейла през последните дни и нямам отговор, тревожа се.

Автоматичен превод:
Hehe0505
преди 2 години

Здравейте,

само няколко въпроса, ако може.

Сигурни ли сте, че няма липсващ документ, моля? Проверката приключи ли сега?

В какъв статус е вашето оттегляне?

Това казино има много добра репутация, така че предполагам, че трябва да изчакате малко. Моля, обърнете внимание, че дадохме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката и да изпълнят изплащането.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, благодаря ви, чаках около 20 дни, бях напълно проверен, с изпратени всички документи. Спряха да общуват с мен преди една седмица, казаха ми, че процесът ми на потвърждение ще приключи преди 3 дни. Не знам, тъй като акаунтът е деактивиран

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих имейли до тяхната сигурност, счетоводство и поддръжка от миналия петък, без никакъв отговор относно оттеглянето ми.

Автоматичен превод:
Hehe0505
преди 2 години

В този случай смятам, че е подходящият момент за оплакване . Изглежда, че ще има нужда от известно обяснение от казиното, така че позволете ни да се намесим.

Мисля, че сте чакали достатъчно дълго.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви, все още не съм чул нищо от казиното

Автоматичен превод:
Hehe0505
преди 2 години

Така че да се надяваме, че ще успеем да намерим някои отговори чрез жалбата .

Моля, изчакайте актуализация.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, направих печалба от около €65o -700 от 25 безплатни завъртания в Tangier Casino. Това беше намалено до прибл. 28.00 като сума за изплащане.

Исках малко повече и го играх до около €120 и след това не заложих половината от тях отново. Последният ми баланс беше около 63 €. На следващия ден, когато исках да направя депозит от €10, за да взема печалбите си, вече не можех да вляза, нито чатът на живо беше наличен. Когато се регистрирате, се появява следното съобщение

В момента Tangiers Casino е в процес на поддръжка. Ние непрекъснато работим за подобряване на нашите услуги за вас. Моля, имайте търпение, скоро ще бъде активирано отново."

и то за 1 1/2 дни.

За мое учудване, не само в Tangier, но и в Winnerama и Lucky Draw. (Знам, че 3-те са заедно).

Това означава, че съм зависим от поддръжката, но няма отговор оттам. Така че съм отрязан от всякаква комуникация.

Трябва да се вярва на добрата репутация сама по себе си поради малкото другари комари. Не виждам предимството за казиното, тъй като дори още не съм инвестирал нищо.

Вълнувам се за вашите отговори. чао и баба

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, някой от вас има ли проблеми с TANGIERS CASINO???

Вече не мога да вляза в акаунта си. Изведнъж вече няма чат на живо.

"Поддръжка" близо 2 дни

Автоматичен превод:
Feelgoo
преди 2 години

file Казахстан в блока

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, някой от вас има ли проблеми с TANGIERS CASINO???

Вече не мога да вляза в акаунта си. Изведнъж вече няма чат на живо.

"Поддръжка" близо 2 дни

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Мисля, че ще е най-добре да изчакаме малко. Разбирам, че това е досадно, но е необходима поддръжка от време на време.

Все пак ще питам колегите дали може да се научи като свърши поддръжката.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини