преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tangiers Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой тук, който има опит с това казино и процеса на теглене?
Вече минаха 3 дни от моя ресурстеамет и все още няма потвърждение. Разбрах, че казват, че обработката на теглене може да отнеме до 5 работни дни, но няма никакъв смисъл да бъдете толкова бавни, ако основната ви цел е да бъдете добро казино.
да, получих 120 € общо от 25 без депозит и мини депозит от 10 €. Маби, което е свързано с издояването на времето, за да се опитат да ме накарат да обърна парите. Не съм глупав, въпреки това мисля, че това поведение от казиното е нещо 😂
Someone here who has experience with this casino and its withdrawl process?
It has now been 3 days sinne my resursteamet and yet no confirmation. I get that they say that processing a withdraw can take up to 5 business days, but it doesnt make any sense to be that slow if your main goal is to be a good casino.
yes, I got 120€ In total by the 25 no deposit and mini deposit of 10€. Maby that has to do with them milking the time to try get me to reverse the money. I Aint supid, eventho I think this behavior from the casino kinda is 😂
Вече имате ли верифициран акаунт в казиното?
Do you already have your account verified in the casino?
Благодаря за добрите новини! Казаха ли ви защо е отнело доста време, може би?
Thank you for good news! Have they told you why it took quite some time, maybe?
Здравейте и благодаря за тази актуализация.
Препратих го на нашия екип за данни, така че ще го проверим и съответно ще коригираме информацията.
Оценявам го. 👍
Чудя се, намирате ли техния чат на живо за полезен?
Hello and thank you for this update.
I forwarded it to our Data Team, so we will check it and adjust the information accordingly.
Much appreciated. 👍
Did you find their live chat helpful, I wonder?
OK Чатът на живо внезапно изчезва, имейлът за поддръжка на клиенти не отговаря и страницата за теглене не се появява след приключване на проверката.
Ok Live chat suddenly disappears, Customer support email not responding and the withdrawal page not popping up after verification is complete.
Здравейте,
не звучи много добре. Получихте известие, че проверката е приключила, нали?
Опитвали ли сте да влезете в сайта през друг браузър/устройство? Бих препоръчал също да изтриете всички бисквитки и да опитате инкогнито режим.
Кажете ми, ако нещо от това е помогнало.
Hello,
it does not sound very good. You've received notification that the verification has been completed, right?
Have you tried to access the site via a different browser/device? I would also recommend erasing all cookies and trying the incognito mode.
Let me know if any of it helped.
Потвърдих акаунта си с ръчен идентификатор и ми казаха, че процесът на потвърждение ще бъде извършен преди 3 дни и след това моето теглене ще бъде готово. Не получих тегленето си и изпратих няколко имейла през последните дни и нямам отговор, тревожа се.
i verified my account with handheld id and was told the verification process would be done 3 days ago and then my withdrawl would be Done. I have not got my withdrawl and i have sent several emails the last days and no response, i am getting worried.
Здравейте,
само няколко въпроса, ако може.
Сигурни ли сте, че няма липсващ документ, моля? Проверката приключи ли сега?
В какъв статус е вашето оттегляне?
Това казино има много добра репутация, така че предполагам, че трябва да изчакате малко. Моля, обърнете внимание, че дадохме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката и да изпълнят изплащането.
Hello,
just a few questions if I may.
Are you sure that no document is missing, please? Is the verification completed now?
In what status is your withdrawal?
This casino has a very good reputation, so I'd assume that you should wait a bit. Kindly note that we allowed casinos 14 full days to complete verification and fulfill the payout.
Здравейте, благодаря ви, чаках около 20 дни, бях напълно проверен, с изпратени всички документи. Спряха да общуват с мен преди една седмица, казаха ми, че процесът ми на потвърждение ще приключи преди 3 дни. Не знам, тъй като акаунтът е деактивиран
Hello Thank you, i have waited for about 20 days, i was fully verified, with all Documents sent in. They stopped comunicating with me one week ago, my verification process i was told would be completed 3 days ago. I do not know since the account is disabled
В този случай смятам, че е подходящият момент за оплакване . Изглежда, че ще има нужда от известно обяснение от казиното, така че позволете ни да се намесим.
Мисля, че сте чакали достатъчно дълго.
In this case, I think it's the right time for the complaint. Seems like it would need some explanation from the casino, so allow us to step in.
I think that you've waited long enough.
Така че да се надяваме, че ще успеем да намерим някои отговори чрез жалбата .
Моля, изчакайте актуализация.
So let's hope we will be able to find some answers through the complaint.
Kindly wait for an update.
Здравейте, направих печалба от около €65o -700 от 25 безплатни завъртания в Tangier Casino. Това беше намалено до прибл. 28.00 като сума за изплащане.
Исках малко повече и го играх до около €120 и след това не заложих половината от тях отново. Последният ми баланс беше около 63 €. На следващия ден, когато исках да направя депозит от €10, за да взема печалбите си, вече не можех да вляза, нито чатът на живо беше наличен. Когато се регистрирате, се появява следното съобщение
В момента Tangiers Casino е в процес на поддръжка. Ние непрекъснато работим за подобряване на нашите услуги за вас. Моля, имайте търпение, скоро ще бъде активирано отново."
и то за 1 1/2 дни.
За мое учудване, не само в Tangier, но и в Winnerama и Lucky Draw. (Знам, че 3-те са заедно).
Това означава, че съм зависим от поддръжката, но няма отговор оттам. Така че съм отрязан от всякаква комуникация.
Трябва да се вярва на добрата репутация сама по себе си поради малкото другари комари. Не виждам предимството за казиното, тъй като дори още не съм инвестирал нищо.
Вълнувам се за вашите отговори. чао и баба
Hello, I made a profit of around €65o -700 from the 25 free spins at Tangier Casino. This was reduced to approx. 28.00 as an amount to be paid out.
I wanted a little more and played it up to around €120 and then didn't gamble away half of it again. My last balance was about 63€. The next day when I wanted to make a deposit of €10 to claim my winnings, I could no longer log in, nor was the live chat available. The following message appears when you register
Tangiers Casino is currently undergoing maintenance. We are constantly working to improve our services for you. Please be patient, it will be re-enabled shortly."
and that for 1 1/2 days.
To my amazement, not only at Tangier, but also at Winnerama and Lucky Draw. (I know that the 3 belong together).
That means I'm dependent on support, but there's no answer from there. So I'm cut off from all communication.
Is to believe the in and of itself good reputation because of the few mosquito companions. I don't see the advantage for the casino since I haven't even invested anything yet.
I'm excited for your answers. bye and baba
Hallo, ich habe bei Tangier Casino aus den 25 Freispielen einen Gewinn gemacht von ca. 65o -700€. Dieser wurde als auszahlbarer Betrag auf ca. 28.- gekürzt.
Ich wollte etwas mehr und habe auf ca. 120€ raufgespielt und dann doch nicht ganz die Hälfte wieder verspielt. Mein Letztstand waren ungefähr 63€. Als ich am nächsten Tag eine Einzahlung von 10€ machen wollte um meinen Gewinn anfordern zu können, konnte ich mich nicht mehr anmelden, noch war der livechat verfügbar. Bei der Anmeldung kommt folgende Meldung
Bei Tangiers Casino finden zurzeit Wartungsarbeiten statt. Wir arbeiten ständig an der Verbesserung unserer Dienste für Sie. Bitte haben Sie etwas Geduld, es wird in Kürze wieder freigeschaltet."
und das seit 1 1/2 Tagen.
Zu meinem Erstaunen nicht nur bei Tangier, sondern auch bei Winnerama und bei Lucky Draw. (ich weiss, dass die 3 zusammen gehören).
Das heißt ich bin auf den Support angewiesen, aber von dort gibt es keine Antwort. Also bin ich von jeder Komunikation abgeschnitten.
Ist es zu glauben den an und für sich guten Ruf wegen der paar Mücken zu gefährten. Ich sehe den Vorteil fürs Casino nicht, da ich ja noch nicht einmal etwas investiert habe.
Ich bin gespannt auf eure Antworten. tschüss und baba
Здравейте, някой от вас има ли проблеми с TANGIERS CASINO???
Вече не мога да вляза в акаунта си. Изведнъж вече няма чат на живо.
"Поддръжка" близо 2 дни
Hello, do any of you have problems with TANGIERS CASINO???
I can no longer log into my account. Suddenly there is no live chat anymore.
"Maintenance work" for almost 2 days
Hallo, hat von euch auch jemand Probleme mit TANGIERS CASINO???
Ich kann mich auf meinem Konto nicht mehr anmelden. Livechat gibt es plötzlich nicht mehr.
Seit fast 2 Tagen "Wartungsarbeiten"
Здравейте, някой от вас има ли проблеми с TANGIERS CASINO???
Вече не мога да вляза в акаунта си. Изведнъж вече няма чат на живо.
"Поддръжка" близо 2 дни
Hello, do any of you have problems with TANGIERS CASINO???
I can no longer log into my account. Suddenly there is no live chat anymore.
"Maintenance work" for almost 2 days
Hallo, hat von euch auch jemand Probleme mit TANGIERS CASINO???
Ich kann mich auf meinem Konto nicht mehr anmelden. Livechat gibt es plötzlich nicht mehr.
Seit fast 2 Tagen "Wartungsarbeiten"
Здравейте,
Мисля, че ще е най-добре да изчакаме малко. Разбирам, че това е досадно, но е необходима поддръжка от време на време.
Все пак ще питам колегите дали може да се научи като свърши поддръжката.
Hello,
I think that it would be best to wait a bit. I understand that this is annoying but maintenance is necessary from time to time.
Anyway, I'll ask my colleagues whether is possible to learn when the maintenance ends.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.