НачалоФорумКазинаTangiers Casino - обща дискусия

Tangiers Casino - обща дискусия (страница 2)

 от mrTretton37
|
14 551 преглеждания 51 отговора |
|
1 2 3
Radka

Здравейте, благодаря за отговора.

Не мога да си представя, че 3 онлайн казина, всичките едновременно, правят поддръжка повече от 3 дни.

Мога да играя всеки слот, стига да не се регистрирам...... странно, нали? LG

Автоматичен превод:
Feelgoo

Здравейте,

написахте ли три казина? Е, имах предвид само Танжер.

Можете ли да споделите екрана за печат с „грешка" за поддръжка, моля?

Автоматичен превод:

Моят акаунт също беше изключен за поддръжка, когато се опитах да вляза, когато беше затворен.

Автоматичен превод:

filefilefile

Здравейте, както поискаха печатните екрани. Направих ги от всичките 3 казина, а именно от TANGIER, от LUCKY DRAW и от WINNERAMA. lg


Автоматичен превод:

Здравей Hehe0505 , кога ти се случи това и чувал ли си се отново с казиното? LG

Автоматичен превод:

Здравейте, сър, това се случи преди около 3 седмици, само ми казаха, че акаунтът ми е затворен поради „несъответствия", без да получа повече обяснения, не, все още не, за съжаление

Автоматичен превод:

filefilefile

Здравейте, както поискаха печатните екрани. Направих ги от всичките 3 казина, а именно от TANGIER, от LUCKY DRAW и от WINNERAMA. lg


Автоматичен превод:

Здравейте и благодаря.

Можете ли да копирате и поставите червения текст директно в публикацията, за да може да бъде преведен?

Както и да е, помолих казиното чрез моя партньорски колега да следи тази тема, за да прочете повече за проблема с „поддръжката".

Автоматичен превод:

здрасти това е червеният текст, копиран днес от сайта на казиното на Танжер.

„Танжерското казино в момента е в процес на поддръжка. Ние непрекъснато работим за подобряване на нашите услуги за вас. Моля, бъдете търпеливи, то ще бъде отново онлайн скоро."

Какво трябва да се направи сега?

Свързват ли се с казината сега?

Може би ще получат отговори. lg

Автоматичен превод:
Feelgoo

Здравейте и благодаря.

Изглежда ми като стандартна бележка за поддръжка.

Е, както писах, помолих казиното чрез моя афилиейт колега да следи тази тема, за да прочете повече за проблема с „поддръжката". те казаха, че ще разследват. Но не съм сигурен дали ще получим някаква актуализация тук във форума. 🤔

Автоматичен превод:

Здравейте, здравейте, здравейте, не ви ли изглежда странно, когато 3 казина извършват поддръжка в продължение на десетки дни (сега 1 седмица) и не би ли било най-лесно за вас да опитате и да видите дали можете да получите достъп до някое от 3-те казина или не "Работа по поддръжката" също може да се извърши. Мисля, че това би било по-смислено от всякакви наблюдения. Интересно ми е какво ще кажат за предложението ми. lg

Автоматичен превод:
Feelgoo

Добре,

Все още имам достъп до казиното, въпреки че не се опитах да създам акаунт.

Не съм сигурен какво мога да кажа повече, съобщихме за това на казиното - поне на представителя на Танжер. 🤔

Автоматичен превод:

Здравейте, за едно и също казино ли говорим? Винаги пишат Tanger, но пише Tangiers Casino.

Не може или не иска да ме разбере. Под достъп имах предвид регистрация.

Аз също мога да получа достъп до казината, но когато вляза в акаунта си !!! иска (с потребителско име и парола), тогава текстът идва с работата по поддръжката. Това означава: НЕ МОГА ДА ДЕПОЗИРАМ НИЩО и следователно НЕ МОГА да поискам ИЗПЛАЩАНЕ и това във всичките 3 казина, както вече беше описано подробно по-горе.

Един от водещите принципи на Tangiers Casino & Co:

удовлетвореността на клиентите

Удовлетворението на нашите клиенти е наш основен приоритет, затова предлагаме 24/7 24/7 поддръжка чрез LiveHelp. Нашият екип за поддръжка е на разположение, за да отговори на всички въпроси, които може да имате.

Това е техният преглед на Tangiers Casino:

„Прегледахме обстойно Tangiers Casino и дадохме на това казино много добра оценка за репутация . Това означава, че имаме страхотно казино, в което да играем с увереност."

Със своята оценка те ясно препоръчват игра, но също така носят отговорност към много хора, които разчитат на техните оценки, включително и към мен.

Само това ли могат да направят сега??? опитайте да влезете в уебсайта???

С такава добра репутация вярвам, че човек е длъжен да стигне до дъното на подобни методи и да ги преразгледа, ако е необходимо.

Интересно ми е какво ще се случи по-нататък

lg






Автоматичен превод:
Feelgoo

Здравейте,

Нямаше "Tanger" по-рано, преди да публикувате последния си пост, затова съм убеден, че това е просто проблем с автоматичния превод.

За да съм сигурен, че съм поставил отговора си в Google Translate и познайте какво, той превежда Tangiers като „Танжер" 😀

Просто искам да се уверя, че се разбираме, тази тема е за The Tangiers Casino , това ли е казиното, за което пишете, моля? Дали това е правилно?

Ако е така, повтарям, че се свързах с представителя на казиното чрез моите колеги и ги уведомих за този проблем. Изглеждаше, че те не са наясно с никакви проблеми.

Моля, обърнете внимание, че ние не носим отговорност за каквито и да било технически проблеми, възникнали на уебсайтовете на трети страни и аз не съм служител на техническата поддръжка на казиното. 🙂 Надявам се, че това е очевидно.

Опитвам се да ти помогна, но вече нямам опции.



Автоматичен превод:

Здравейте, за едно и също казино ли говорим? Винаги пишат Tanger, но пише Tangiers Casino.

Не може или не иска да ме разбере. Под достъп имах предвид регистрация.

Аз също мога да получа достъп до казината, но когато вляза в акаунта си !!! иска (с потребителско име и парола), тогава текстът идва с работата по поддръжката. Това означава: НЕ МОГА ДА ДЕПОЗИРАМ НИЩО и следователно НЕ МОГА да поискам ИЗПЛАЩАНЕ и това във всичките 3 казина, както вече беше описано подробно по-горе.

Един от водещите принципи на Tangiers Casino & Co:

удовлетвореността на клиентите

Удовлетворението на нашите клиенти е наш основен приоритет, затова предлагаме 24/7 24/7 поддръжка чрез LiveHelp. Нашият екип за поддръжка е на разположение, за да отговори на всички въпроси, които може да имате.

Това е техният преглед на Tangiers Casino:

„Прегледахме обстойно Tangiers Casino и дадохме на това казино много добра оценка за репутация . Това означава, че имаме страхотно казино, в което да играем с увереност."

Със своята оценка те ясно препоръчват игра, но също така носят отговорност към много хора, които разчитат на техните оценки, включително и към мен.

Само това ли могат да направят сега??? опитайте да влезете в уебсайта???

С такава добра репутация вярвам, че човек е длъжен да стигне до дъното на подобни методи и да ги преразгледа, ако е необходимо.

Интересно ми е какво ще се случи по-нататък

lg






Автоматичен превод:

Помолих колегата ми да се регистрира в сайта, той го направи и също успя да влезе и да депозира:

file

Обърнете внимание, че държавата е зададена на Австрия.

Съжалявам, но ми се струва добре.

Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка, благодаря ти за старанието.

Не мисля, че има смисъл да инвестираме повече енергия тук.

Всичко, което мога да кажа, е да стоите далеч от тези казина.

Много благодаря и приятно прекарване.

Автоматичен превод:
Feelgoo

Здравей Feelgoo,

Наистина бих се радвал да разбера какво причинява проблема, но нямам други предложения.

Е, като изключим това:

Бихте ли се съгласили да препратя вашия имейл адрес (този, използван за регистрация във форума) на представителя на казиното, моля? Те могат поне да проверят акаунта ви или да се свържат с вас, поне се надявам да го направят.

Нямам други идеи 🤔


Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка,

това е добро предложение. Ще бъде много мило от ваша страна, ако препратите това. Може би ще направи нещо.

Благодаря за усилието,

чувствам се добре

Автоматичен превод:
Feelgoo

Здравей Feelgoo,

Току-що препратих вашия имейл до казиното. Моят колега също получи информация, че в случай на нужда играчите могат свободно да използват имейла: support@tangierscasino.com , за да го сортират.

Може би все пак ще се реши! 🙂

Моля, уведомете ме как върви и бъдете здрави.

Автоматичен превод:

Здравейте, сър, това се случи преди около 3 седмици, само ми казаха, че акаунтът ми е затворен поради „несъответствия", без да получа повече обяснения, не, все още не, за съжаление

Автоматичен превод:

Здравейте,

ако все още получавате същата грешка или просто не можете да получите достъп до акаунта си, моля, използвайте този имейл адрес, за да се свържете с казиното:

support@tangierscasino.com

Автоматичен превод:

Здравей Радка, да благодаря ще те държа в течение. LG се чувстват добре

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини