преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Talismania Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Мога ли да попитам кога точно е верифициран акаунтът ви, моля?
Надявам се, че парите ви ще пристигнат скоро и няма да има нужда да се страхувате, че няма да ги получите, особено ако сте получили своите тегления преди това, както споменахте.
Имате ли някакви актуализации за нас относно това, може би? Ние сме тук, за да помогнем, ако е необходимо.
May I ask when exactly your account was verified, please?
I hope that your money will arrive soon, and there won't be a need to be afraid that you won't get them, especially if you did get your withdrawals previously, as you mentioned.
Do you have any updates for us regarding this, perhaps? We're here to help if needed.
Здравейте, имам същото, но просто казиното не изплаща печалби, акаунтът е потвърден, всички документи са одобрени, така че втората седмица вече е към края си. Всеки ден те просто казват търпение и се грижат за това възможно най-бързо, но нищо не се случва. Тегленията трябва да са в сметката в рамките на 3 дни, но това не е вярно. Можете ли по някакъв начин да ми помогнете с печалбите ми? благодаря
Hi, I have the same thing, but simply the casino does not pay winnings, the account has been confirmed, all the documents have been approved, so the second week is already coming to an end. Every day they just say patience and they take care of it as quickly as possible, but nothing happens. The withdrawals should be in the account within 3 days, but that is not true. Can you somehow help with my winnings? Thanks
Moi mulla siis sama juttu ku vaan yksinkertaisesti kasino ei laita voittoja maksuun tili on vahvistettu kaikki asiakirjat hyväksytty niin jo toinen viikko alkaa loppumaan. Joka päivä ne vaan sanoo että kärsivällisyyttä ja ne hoitaa sen mahdollisimman nopeasti mutta ei tapahdu siis yhtään mitään. 3 päivän sisällä pitäisi olla nostot tilillä mutta ei se pitää paikkansa. Pystytekö auttamaan jotenkin mun voittojen kanssa. Kiitos
Да, казиното има добри отзиви, но не те, а печалбите, вложени в плащането, което е най-важното за нас играчите.
Yes, the casino has good reviews, but not them, but the winnings put into the payment, which is the most important thing for us players.
Kyllä kasiinolla hyvät arvostelut mutta ei ne vaan sa voittoja laitettu maksuun mikä on meille pelaajille tärkein.
здрасти Със сигурност мога да разбера разочарованието ви тук и би било най-добре, ако можеха да удържат на обещанията си. нали
Мога ли да попитам от кога акаунтът ви е верифициран?
Възможно е нашият екип за оплаквания да се намеси в такива случаи само когато изтече 14-дневният срок, знаете.
Това е колко дни обикновено даваме на казината, за да продължат с плащането.
Затова, моля, уведомете ни, ако искате да подадете жалба и да получите помощ от нашия екип. Това е напълно безплатно и ние ще направим всичко възможно, за да го разрешим.
Hi. I surely can understand your frustration here, and it would be the best if they could hold on to their promises. Right?
May I ask since when is your account verified?
It is only possible for our complaint team to intervene in such cases whenever the 14-day time period passes, you know.
That is how many days we usually give casinos to proceed with the payment.
So, please let us know if you'd like to file a complaint and get help from our team. It is completely free, and we'll do our best to get it solved.
От акаунта в казиното можете да видите само, че акаунтът ви е потвърден, но не можете да видите датата, но първото теглене, което направих, беше на 20 май 2024 г. и акаунтът още не беше потвърден тогава. Сега с нови тегления искат документи и аз също изпратих цялата необходима информация. Тези печалби, които сега се вземат в събота, идват пълни 2 седмици, откакто започнах тегленията. Разбира се, искам да подам жалба, защото казиното твърди, че тегленията се обработват в рамките на 1-3 дни, а не в рамките на 2 седмици, и ако трябва да бъдем честни, наистина не мога да получа никакъв отговор от там какво етап, на който са моите тегления и кога ще бъдат направени тези плащания. С радост ще приема вашата помощ.
From the casino account, you can only see that your account has been confirmed, but you can't see the date, but the first withdrawal I made was on May 20, 2024, and the account was not already confirmed then. Now with new withdrawals they ask for documents and I have also sent all the necessary information. These winnings, which are now taken on Saturday, come 2 weeks full since I started the withdrawals. Of course I want to file a complaint because the casino claims that the withdrawals are processed within 1-3 days and not within 2 weeks, and if we're being honest, I can't really get any kind of answer from there on what stage my withdrawals are at and when these payments will be made. I would gladly accept your help.
Kasiino tililtä näkee vaan että tilisi on vahvistettu ei sieltä näkee päivämäärä mutta ensimmäinen nosto minkä tein oli 20.05.2024 eikä silloin jo tili vahvistettu. Nyt uusien nostojen kanssa ne pyytää asiakirjoja ja olen myös kaikki tarvittavat tiedot lähettänyt. Nämä voitot mitä nyt ototaan lauantaina tule 2 viikkoa täynnä siitä ku olen laittanut nostot vireille. Että tottakai haluan tehdä valituksen koska kasino väittää että nostot käsitellään 1-3 päivän sisällä eikä 2 viikon sisällä ja jos rehellisiä ollaan niin ei sieltä oikein minkäänlaista vastausta saa missä vaiheessa mun nostot on ja milloin nämä maksu laitetaan. Ottaisin teiten apua mielelläni vastaan.
Разбирам и се радвам, че вече успяхте да подадете жалба .
Вероника, вашият специалист по разрешаване на жалби, се нуждае от допълнителна информация, така че, моля, предоставете я.
Всъщност важното сега е дали сте им предоставили всички необходими документи и дали са били в правилния формат.🤔
Много пъти сме били свидетели на това, честно казано, че играч изчаква KYC да бъде направен, но казиното отхвърля документите поради тази причина. И знам, че най-добрият начин да се реши това е, когато казиното общува с играчите и винаги обяснява какво се случва, въпреки че това не винаги е така. Също във вашия случай, както казахте, те изобщо не комуникират.
Тук се намесва нашият екип за оплаквания и винаги се опитва да получи възможно най-много информация от казиното, за да обясни цялата ситуация.
Така че, моля, актуализирайте жалбата си и ни информирайте за всички новини, които имате.
I understand, and I'm glad that you managed to file a complaint already.
Veronika, your complaint resolver, needs some additional information, so please provide those.
Actually, the important thing now is if you have provided all the necessary documents to them and if they were in the right format.🤔
We have witnessed this many times, to tell you the truth, that a player would wait for the KYC to be done, but the casino would reject the documents because of this reason. And I know that the best way to solve this is when casino communicates with players and always explains what is going on, even though this is not always like that. Also in your case, as you said, they are not communicating at all.
This is where our complaint team steps in and always tries to get as much information from the casino as possible to explain the whole situation.
So, please update your complaint and keep us informed about any news you have.
Вече почти 2 седмици чакам изплащания от казиното и досега ме отлагаха. Имах няколко контакта с отдела за обслужване на клиенти, но за съжаление продължават да ме отлагат. Също така не мога да правя повече заявки за теглене, тъй като може да има максимум 3 отворени заявки. Общо около 3500 евро. Моля за помощ.
I have been waiting for payouts from the casino for almost 2 weeks now and have been put off until now. I have had several contacts with customer service, but unfortunately they keep putting me off. I can't make any more withdrawal requests either, as there can only be a maximum of 3 requests open. In total, it's about 3,500 euros. I'm asking for help.
Ich warte nun schon seit fast 2 Wochen auf Auszahlungen vom Casino und wurde bis jetzt vertröstet. Hatte schon mehrere Kontakte mit dem Kundenservice, dieser vertröstet mich leider immer wieder aufs neue. Ich kann auch keine weiteren Auszahlungsanforderungen mehr stellen, da 3 Anforderungen Maximal offen sein dürfen. Insgesamt geht es um 3.500 Euro. Ich bitte um Hilfestellung
Доколкото разбирам, вие сте достигнали максималния лимит за теглене и трябва да изчакате, докато получите исканите пари, преди да можете да теглите още.
Но вашата сметка вече е потвърдена в това казино или все още чакате това? Искали ли са да се представят документи?
Смятам, че наистина е твърде дълго да чакате оттеглянето и ако подадете жалба тук, нашият екип ще се опита да разбере причината за това забавяне.
Моля, следвайте тази връзка , за да го направите, и опишете добре цялата ситуация. Също така ни информирайте за всякакви актуализации.
As I can understand, you have reached the maximum withdrawal limit, and you need to wait until you get the money requested before you can withdraw more.
But is your account already verified at this casino, or do you still wait for that? Have they asked for any documents to be submitted?
I believe that it is really too long to wait for the withdrawal, and if you file a complaint here, our team will try to find out the reason for this delay.
Please follow this link to do so and describe the whole situation well. Also inform us about any updates.
Точно така!
Все още не ми се е налагало да правя никаква проверка и вече получих имейл от казиното, че изплащането изглежда добре. Но това беше преди седмица и оттогава отделът за обслужване на клиенти просто се опитва да ме откаже.
Месечният лимит за теглене е €7000, но това не е възможно, ако вече сте чакали поне 2 седмици за €500.
Exactly!
I haven't had to do any verification yet and have already received an email from the casino saying that the payout looks good. But that was a week ago and since then customer service has just been trying to put me off.
The monthly withdrawal limit is €7,000, but this is not possible if you have already waited at least 2 weeks for €500.
Genau!
Ich musst bis jetzt noch keine Verifizierung vornehmen und habe auch schon eine Mail vom Casino erhalten, dass es mit der Auszahlung gut aussieht. Dies ist aber auch schon wieder eine Woche her und seitdem versucht der Kundendienst nur, mich zu vertrösten.
Das monatliche Auszahlungslimit beträgt 7.000€, welches aber nicht möglich ist wenn man für 500€ schon mindestens 2 Wochen wartet.
Да, това със сигурност изглежда като значително забавяне, което със сигурност ще се отрази на месечния лимит. За щастие имате Ник, който покрива гърба ви; Очаквам скоро актуализация на жалбата.
Току-що попаднах на рецензия от колега играч от Финландия; каза той
„Какъв е смисълът да се поставя дневен лимит за теглене от 500 евро, когато казиното не получава печалби за изплащане дори след седмица?" Доколкото разбирам това, този играч е чакал много повече от седмица тогава.
Подаването на жалбата определено беше добро обаждане и ние ще бъдем тук, за да видим щастливия край!
Yeah, that certainly seems like a notable delay, which will surely affect the monthly limit. Luckily, you have Nick covering your back; I would expect a complaint update soon.
I just came across a review from fellow player from Finland; he said
"What's the point of putting a daily withdrawal limit of 500 euros when the casino doesn't receive winnings for payment even in a week?" The way I understand that, this player has been waiting far longer than a week back then.
Submitting the complaint was definitely a good call, and we will be here to see the happy end!
Благодаря ви за подкрепата. За съжаление, видях няколко отзива, които имаха подобен проблем с казиното, когато казиното не прави пари от играч, а вместо това позволява на играча да изплати повече, отколкото е депозирал. Но това е същността на хазарта и нека бъдем честни, казиното печели повече пари, отколкото всъщност трябва да плати. Рейтингът на Casino Guru е оценен като „висок" - така че поведението на казиното ме направи малко подозрителен...
Thank you for your support. Unfortunately, I have seen a few reviews that had a similar problem with the casino, when the casino does not make money from a player but instead lets the player pay out more than they have deposited. But that is what gambling is all about and let's be honest, the casino makes more money than it actually has to pay out anyway. The rating on Casino Guru is rated 'High' - so the casino's behavior made me a little suspicious...
Vielen Dank für die Unterstützung. Ich habe leider auch schon einige Rezensionen gesehen, die ein ähnliches Problem mit dem Casino hatten, wenn das Casino einmal nicht mit einem Spieler verdient sondern der Spieler mehr auszahlen lässt als er eingezahlt hat. Das macht jedoch das Glücksspiel aus und seien wir ehrlich, das Casino macht so oder so mehr Einnahmen als dass es tatsächlich auszahlen muss. Die Bewertung auf Casino Guru ist auf `Hoch eingestuft- dadurch hat mich das Verhalten des Casinos doch etwas stutzig gemacht...
Е, да, не е тайна, че едно казино винаги печели играча в дългосрочен план. нали
Надяваме се, че скоро ще ви получат печалбите, за да могат да запазят този висок индекс на безопасност. Нека изчакаме да се развие жалбата.
Well, yeah, it is not a secret that a casino always wins over the player in the long run. Right?
Hopefully they will get you your winnings soon so they can keep this high safety index. Let's wait for the complaint to unfold.
Как може да е трудно да се затвори акаунт в тези нежелани казина, въпреки че играчът го иска 100 пъти по имейл. Сметките показват, че са в процес на проверка. След това те постоянно изпращат спам имейл реклами. Закривал съм акаунти от тези много пъти. Минават няколко месеца и идва имейл, че акаунтът ви е отворен отново. Започва същото спам рали и не мога да се отърва от тях.
Започва да се чувства, че е по-добре да създадете нов имейл и да изтриете стария. Имам същия проблем с всички тези Grap бонус казина. Не мога да се отърва от ненужните казина. Вече не съм депозирал нищо при тях и искам да изляза от техните пощенски списъци. Щракнах върху него няколко пъти и имейлът беше изтрит, но спамът просто продължава, може да получа имейли от 20-50 различни казина наведнъж, от които съм се изключил.
How can it be difficult to close an account at these junk casinos even though the player requests it 100 times via email. The accounts show that they are under review. Then they send spam email ads constantly. I have closed accounts from these many times. A few months go by and an email comes that your account has been reopened. The same spam rally starts and I can't get rid of them.
It's starting to feel like it's better to create a new email and delete the old one. I have the same problem with all these Grap bonus casinos. I can't get rid of the junk casinos. I haven't deposited anything with them anymore and I want to get off their mailing lists. I have clicked on it several times and the email has been deleted but the spam just continues, I may get emails from 20-50 different casinos at once, which I have excluded myself from.
miten voi olla näillä roska kasinoilla vaikeaa sulkea tili vaikka pelaaja sitä 100 kertaa pyytää sähköpostin kautta. tilit näkyy että ne on tarkistettavana. sitten ne lähettää roska sähköpostimainoksia jatkuvasti. olen useasti sulkenut näistä tilit. menee muutama kuukausi ja tulee email että tilisi on avattu uudelleen. alkaa sama roskapostiralli ja ei näistä pääse eroon.
alkaa tuntua siltä että on parempi luoda uusi sähköposti ja poistaa vanha. kaikkien näiden Grap bonus kasinoiden kohdalla on sama ongelma. roska kasinoista ei pääse eroon. en ole noihin enää mitään tallettanut ja haluan päästä niiden postituslistoilta pois. olen sen useasti klikannut ja on poistettu email mutta roskapostitus vain jatkuu, saattaa tulla emailia kerralla 20 - 50 eri kasinoilta joista olen itseni sulkenut pois.
Мога ли да попитам дали причината за закриването на акаунта е проблем с хазарта?
Питам, защото само тогава казиното трябва незабавно да закрие сметката. Ако причината е само защото не харесвате казиното или игрите, разбираемо е, че ще се опитат да ви върнат, въпреки че знам колко разочароващо трябва да е да получавате тези имейли през цялото време.
Бихте ли могли по някакъв начин да ги блокирате в настройките на имейла си, може би?
May I ask if the reason for closing the account was a gambling problem?
I am asking because only then a casino must close the account immediately. If the reason is just because you don't like the casino or the games, it is understandable that they will try to get you back, even though I know how frustrating it must be to receive those emails all the time.
Could you somehow block them in your email settings, perhaps?
Това не беше проблем с хазарта, а фактът, че всички тези бонус казина на Grap са такива, че просто вземат парите на играчите. Обикновено съм ги пробвал с един депозит от 20e, взимайки бонуса и ако игрите не дават нищо, това е знак, че така или иначе игрите в това казино не дават никакви печалби и не си струва да депозирам отново там. Тези Grap бонус казина са затворени поради липса на играчи почти толкова бързо, колкото отварят нови. Всички казина са мошеници. Тези казина дори не носят никаква отговорност, когато не закриват сметки по искане на играча. Бил съм във всички казина, в които съм играл, така че поисках затваряне по имейл и те ги затвориха, но сега в началото на март 20-50 казина изпратиха имейли всяко и „вашият акаунт беше отворен отново"
Тези мошеници отвориха акаунтите сами и беше трудна работа да ги хванат и да премахнат имейла ми от пощенските им списъци.
https://list.casino/bonus-crab/
Например, има онези казина боклук на този уебсайт, които отвориха отново акаунти, въпреки че аз ги бях затворил.
Имам бележник на компютъра си, където съм отбелязал всички казина, които съм затворил.
It wasn't a gambling problem, it was the fact that all these Grap bonus casinos are such that they just take the players' money. I've usually tried them with a single 20e deposit, taking the bonus, and if the games don't give anything, it's a sign that the games at that casino don't give any winnings anyway and it's not worth depositing there again. These Grap bonus casinos are closed due to lack of players almost as quickly as they open new ones. All casinos are crooks. These casinos don't even have any responsibility when they don't close accounts at the player's request. I've been to all the casinos where I've played, so I've asked for closure via email and they have closed them, but now at the beginning of March 20-50 casinos sent emails each and "your account has been reopened"
Those crooks opened the accounts themselves and it was a tough job to catch them and get my email off their mailing lists.
https://list.casino/bonus-crab/
For example, there are those garbage casinos on that website that reopened accounts even though I had closed them.
I have a notebook on my computer where I have marked all the casinos that I have closed.
ei ollut uhkapeliongelma syynä vaan se että kaikki nämä Grap bonus kasinot on sellaisia että ne vain vie pelaajien rahat. olen niitä kokeillut yleensä yhdellä 20e talletuksella ottaen bonuksen ja jos pelit ei anna mitään niin se on merkki siitä että ei sen kasinon pelit muulloinkaan mitään voittoja anna eik¨ä sinne kannata toista kertaa tallettaa. näitä Grap bonus kasinoita suljetaan pelaajien puutteessa melkein yhtä nopeasti kuin uusia avaavat. roistoja noi on kaikki kasinot. eihän näillä kasinoilla ole edes mitään vastuullisuutta kun eivät pelaajan pyynnöstä sulje tilejä. olen noista kaikista kasinoista joissa olen pelannut niin olen sähköpostin kautta pyytänyt sulkua ja ovatkin sulkeneet mutta nyt tässä maaliskuun alussa 20-50 kasinoa laittoi emailit jokainen ja "tilinne on avattu uudelleen"
nuo roistot itse avasivat tilit ja oli kova homma saada ne kiinni ja saada minun email pois niiden postituslistoilta.
https://list.casino/bonus-crab/
esim tuolla nettisivulla on noita roskakasinoita jotka itse avasivat tilit uudelleen vaikka olin ne sulkenut.
minulla on tietokoneella muistio jonne olen merkinnyt kaikki kasinot jotka olen sulkenut.
Може би трябва да ги блокирате от имейла си. Опитвали ли сте това?
Знам, че трябва да е разочароващо, но това е начинът, по който се опитват да задържат играчите си, знаете ли.
Maybe you should block them from your email. Have you tried that?
I know that it must be frustarting, but that is a way they try to keep their players, you know.
Тези казино съобщения често нямат тази опция „отписване от пощенския списък".
These casino messages often don't have this "unsubscribe from mailing list" option.
Ето пример за това как работи в реклама на казино, с опцията „отписване от пощенския списък"
http://support.24casino.com/deliveries/dgTssgkDAJ2xCpyxCgGU9YZVv-d8tV4rw5zRJGI=
натискането му ще отвори отново същата страница.
Това също е скапано казино.
Here is an example of how it works in a casino ad, with the option "unsubscribe from mailing list"
http://support.24casino.com/deliveries/dgTssgkDAJ2xCpyxCgGU9YZVv-d8tV4rw5zRJGI=
pressing it will open the same page again.
This is a crappy casino too.
tässä on esimerkki siitä miten toimii kasinomainoksessa toi valinta " poistu postituslistalta"
http://support.24casino.com/deliveries/dgTssgkDAJ2xCpyxCgGU9YZVv-d8tV4rw5zRJGI=
sitä painamalla aukeaa sama sivu uudelleen.
roska kasino on tämäkin.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.