ФорумКазинаTalismania Casino - обща дискусия

Talismania Casino - обща дискусия

преди 1 месец от urmomaalinn
|
601 преглеждания 6 отговора |
|
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Talismania Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Публикация на urmomaalinn е изтрит
urmomaalinn
преди 1 месец

Мога ли да попитам кога точно е верифициран акаунтът ви, моля?

Надявам се, че парите ви ще пристигнат скоро и няма да има нужда да се страхувате, че няма да ги получите, особено ако сте получили своите тегления преди това, както споменахте.

Имате ли някакви актуализации за нас относно това, може би? Ние сме тук, за да помогнем, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Здравейте, имам същото, но просто казиното не изплаща печалби, акаунтът е потвърден, всички документи са одобрени, така че втората седмица вече е към края си. Всеки ден те просто казват търпение и се грижат за това възможно най-бързо, но нищо не се случва. Тегленията трябва да са в сметката в рамките на 3 дни, но това не е вярно. Можете ли по някакъв начин да ми помогнете с печалбите ми? благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, казиното има добри отзиви, но не те, а печалбите, вложени в плащането, което е най-важното за нас играчите.

Автоматичен превод:
kailikaljund7
преди 1 месец

здрасти Със сигурност мога да разбера разочарованието ви тук и би било най-добре, ако можеха да удържат на обещанията си. нали

Мога ли да попитам от кога акаунтът ви е верифициран?

Възможно е нашият екип за оплаквания да се намеси в такива случаи само когато изтече 14-дневният срок, знаете.

Това е колко дни обикновено даваме на казината, за да продължат с плащането.

Затова, моля, уведомете ни, ако искате да подадете жалба и да получите помощ от нашия екип. Това е напълно безплатно и ние ще направим всичко възможно, за да го разрешим.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

От акаунта в казиното можете да видите само, че акаунтът ви е потвърден, но не можете да видите датата, но първото теглене, което направих, беше на 20 май 2024 г. и акаунтът още не беше потвърден тогава. Сега с нови тегления искат документи и аз също изпратих цялата необходима информация. Тези печалби, които сега се вземат в събота, идват пълни 2 седмици, откакто започнах тегленията. Разбира се, искам да подам жалба, защото казиното твърди, че тегленията се обработват в рамките на 1-3 дни, а не в рамките на 2 седмици, и ако трябва да бъдем честни, наистина не мога да получа никакъв отговор от там какво етап, на който са моите тегления и кога ще бъдат направени тези плащания. С радост ще приема вашата помощ.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
kailikaljund7
преди 1 месец

Разбирам и се радвам, че вече успяхте да подадете жалба .

Вероника, вашият специалист по разрешаване на жалби, се нуждае от допълнителна информация, така че, моля, предоставете я.

Всъщност важното сега е дали сте им предоставили всички необходими документи и дали са били в правилния формат.🤔

Много пъти сме били свидетели на това, честно казано, че играч изчаква KYC да бъде направен, но казиното отхвърля документите поради тази причина. И знам, че най-добрият начин да се реши това е, когато казиното общува с играчите и винаги обяснява какво се случва, въпреки че това не винаги е така. Също във вашия случай, както казахте, те изобщо не комуникират.

Тук се намесва нашият екип за оплаквания и винаги се опитва да получи възможно най-много информация от казиното, за да обясни цялата ситуация.

Така че, моля, актуализирайте жалбата си и ни информирайте за всички новини, които имате.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини