преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Talismania Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Мога ли да попитам кога точно е верифициран акаунтът ви, моля?
Надявам се, че парите ви ще пристигнат скоро и няма да има нужда да се страхувате, че няма да ги получите, особено ако сте получили своите тегления преди това, както споменахте.
Имате ли някакви актуализации за нас относно това, може би? Ние сме тук, за да помогнем, ако е необходимо.
May I ask when exactly your account was verified, please?
I hope that your money will arrive soon, and there won't be a need to be afraid that you won't get them, especially if you did get your withdrawals previously, as you mentioned.
Do you have any updates for us regarding this, perhaps? We're here to help if needed.
Здравейте, имам същото, но просто казиното не изплаща печалби, акаунтът е потвърден, всички документи са одобрени, така че втората седмица вече е към края си. Всеки ден те просто казват търпение и се грижат за това възможно най-бързо, но нищо не се случва. Тегленията трябва да са в сметката в рамките на 3 дни, но това не е вярно. Можете ли по някакъв начин да ми помогнете с печалбите ми? благодаря
Hi, I have the same thing, but simply the casino does not pay winnings, the account has been confirmed, all the documents have been approved, so the second week is already coming to an end. Every day they just say patience and they take care of it as quickly as possible, but nothing happens. The withdrawals should be in the account within 3 days, but that is not true. Can you somehow help with my winnings? Thanks
Moi mulla siis sama juttu ku vaan yksinkertaisesti kasino ei laita voittoja maksuun tili on vahvistettu kaikki asiakirjat hyväksytty niin jo toinen viikko alkaa loppumaan. Joka päivä ne vaan sanoo että kärsivällisyyttä ja ne hoitaa sen mahdollisimman nopeasti mutta ei tapahdu siis yhtään mitään. 3 päivän sisällä pitäisi olla nostot tilillä mutta ei se pitää paikkansa. Pystytekö auttamaan jotenkin mun voittojen kanssa. Kiitos
Да, казиното има добри отзиви, но не те, а печалбите, вложени в плащането, което е най-важното за нас играчите.
Yes, the casino has good reviews, but not them, but the winnings put into the payment, which is the most important thing for us players.
Kyllä kasiinolla hyvät arvostelut mutta ei ne vaan sa voittoja laitettu maksuun mikä on meille pelaajille tärkein.
здрасти Със сигурност мога да разбера разочарованието ви тук и би било най-добре, ако можеха да удържат на обещанията си. нали
Мога ли да попитам от кога акаунтът ви е верифициран?
Възможно е нашият екип за оплаквания да се намеси в такива случаи само когато изтече 14-дневният срок, знаете.
Това е колко дни обикновено даваме на казината, за да продължат с плащането.
Затова, моля, уведомете ни, ако искате да подадете жалба и да получите помощ от нашия екип. Това е напълно безплатно и ние ще направим всичко възможно, за да го разрешим.
Hi. I surely can understand your frustration here, and it would be the best if they could hold on to their promises. Right?
May I ask since when is your account verified?
It is only possible for our complaint team to intervene in such cases whenever the 14-day time period passes, you know.
That is how many days we usually give casinos to proceed with the payment.
So, please let us know if you'd like to file a complaint and get help from our team. It is completely free, and we'll do our best to get it solved.
От акаунта в казиното можете да видите само, че акаунтът ви е потвърден, но не можете да видите датата, но първото теглене, което направих, беше на 20 май 2024 г. и акаунтът още не беше потвърден тогава. Сега с нови тегления искат документи и аз също изпратих цялата необходима информация. Тези печалби, които сега се вземат в събота, идват пълни 2 седмици, откакто започнах тегленията. Разбира се, искам да подам жалба, защото казиното твърди, че тегленията се обработват в рамките на 1-3 дни, а не в рамките на 2 седмици, и ако трябва да бъдем честни, наистина не мога да получа никакъв отговор от там какво етап, на който са моите тегления и кога ще бъдат направени тези плащания. С радост ще приема вашата помощ.
From the casino account, you can only see that your account has been confirmed, but you can't see the date, but the first withdrawal I made was on May 20, 2024, and the account was not already confirmed then. Now with new withdrawals they ask for documents and I have also sent all the necessary information. These winnings, which are now taken on Saturday, come 2 weeks full since I started the withdrawals. Of course I want to file a complaint because the casino claims that the withdrawals are processed within 1-3 days and not within 2 weeks, and if we're being honest, I can't really get any kind of answer from there on what stage my withdrawals are at and when these payments will be made. I would gladly accept your help.
Kasiino tililtä näkee vaan että tilisi on vahvistettu ei sieltä näkee päivämäärä mutta ensimmäinen nosto minkä tein oli 20.05.2024 eikä silloin jo tili vahvistettu. Nyt uusien nostojen kanssa ne pyytää asiakirjoja ja olen myös kaikki tarvittavat tiedot lähettänyt. Nämä voitot mitä nyt ototaan lauantaina tule 2 viikkoa täynnä siitä ku olen laittanut nostot vireille. Että tottakai haluan tehdä valituksen koska kasino väittää että nostot käsitellään 1-3 päivän sisällä eikä 2 viikon sisällä ja jos rehellisiä ollaan niin ei sieltä oikein minkäänlaista vastausta saa missä vaiheessa mun nostot on ja milloin nämä maksu laitetaan. Ottaisin teiten apua mielelläni vastaan.
Разбирам и се радвам, че вече успяхте да подадете жалба .
Вероника, вашият специалист по разрешаване на жалби, се нуждае от допълнителна информация, така че, моля, предоставете я.
Всъщност важното сега е дали сте им предоставили всички необходими документи и дали са били в правилния формат.🤔
Много пъти сме били свидетели на това, честно казано, че играч изчаква KYC да бъде направен, но казиното отхвърля документите поради тази причина. И знам, че най-добрият начин да се реши това е, когато казиното общува с играчите и винаги обяснява какво се случва, въпреки че това не винаги е така. Също във вашия случай, както казахте, те изобщо не комуникират.
Тук се намесва нашият екип за оплаквания и винаги се опитва да получи възможно най-много информация от казиното, за да обясни цялата ситуация.
Така че, моля, актуализирайте жалбата си и ни информирайте за всички новини, които имате.
I understand, and I'm glad that you managed to file a complaint already.
Veronika, your complaint resolver, needs some additional information, so please provide those.
Actually, the important thing now is if you have provided all the necessary documents to them and if they were in the right format.🤔
We have witnessed this many times, to tell you the truth, that a player would wait for the KYC to be done, but the casino would reject the documents because of this reason. And I know that the best way to solve this is when casino communicates with players and always explains what is going on, even though this is not always like that. Also in your case, as you said, they are not communicating at all.
This is where our complaint team steps in and always tries to get as much information from the casino as possible to explain the whole situation.
So, please update your complaint and keep us informed about any news you have.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.