Casino swiper не е сериозен по отношение на тегленията, чакам теглене от 09/19, обслужването на клиенти ме моли за търпение и извинения, внезапно получавам имейл, който казва неуспешно теглене.
Правя ново теглене и пак чакам
Casino swiper is not serious about withdrawals, I have been waiting for a withdrawal since 09/19, customer service asks me for patience and apologies, suddenly I receive an email that says unsuccessful withdrawal.
I make a new withdrawal and I'm waiting again
Casino swiper no es serio con los retiros,desde el 19/09 esperando un retiro,en atención al cliente me piden paciencia y disculpas,de repente me llega un mail que dice retiro infructuoso.
Hago un nuevo retiro y estoy esperando otra vez
Поисках теглене на 19-ти и след като чаках одобрение повече от 15 дни, ми казаха по имейл, че тегленето е неуспешно. Помолиха ме за търпение и извинения чрез чат. Направих теглене отново и трябва ли да чакам отново? Мога ли да направя нещо друго? Имам да направя две тегления, тъй като не ми позволяват да изтегля всичко наведнъж.
I requested a withdrawal on the 19th and after waiting for approval for more than 15 days, they told me by email that the withdrawal had been unsuccessful. They asked me for patience and apologies via chat. Have I made the withdrawal again and have to wait again? Can I do something else? I have two withdrawals to make since they won't let me withdraw everything at once.
Pedí un retiro el día 19 y después de estar más de 15 días esperando la aprobación me dicen por mail que el retiro ha sido infructuoso,por chat me piden paciencia y disculpas,he vuelto a hacer el retiro y a esperar de nuevo? Se puede hacer algo más? Tengo dos retiros por hacer ya que no me dejan retirar todo de golpe
Каква обаче беше причината за отмяната му? Случайно да са ти го обяснили?
Ако искате да получите парите си, със сигурност ще трябва да ги поискате отново. Дано този път всичко мине гладко.
Между другото акаунтът ви верифициран ли е?
What was the reason for canceling it, though? Did they explain it to you by any chance?
If you'd like to get your money, you will surely need to request it again. Hopefully, this time everything will go smoothly.
Is your account verified there, by the way?
Casino swiper не е сериозен по отношение на тегленията, чакам теглене от 09/19, обслужването на клиенти ме моли за търпение и извинения, внезапно получавам имейл, който казва неуспешно теглене.
Правя ново теглене и пак чакам
Casino swiper is not serious about withdrawals, I have been waiting for a withdrawal since 09/19, customer service asks me for patience and apologies, suddenly I receive an email that says unsuccessful withdrawal.
I make a new withdrawal and I'm waiting again
Casino swiper no es serio con los retiros,desde el 19/09 esperando un retiro,en atención al cliente me piden paciencia y disculpas,de repente me llega un mail que dice retiro infructuoso.
Hago un nuevo retiro y estoy esperando otra vez
Ако видите, че все още не води до никъде, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания ще се опита да помогне за разрешаването на този проблем.
Просто знайте, че обикновено даваме на казината 14 пълни дни, преди да се намесим във всеки случай.
If you see that it is still going nowhere, please let us know, and our complaint team will try to help solve this issue.
Just know that we usually give casinos 14 full days before we intervene in any case.
Добре, пак ще чакам 14 дни и ако не получа парите ще се свържа с вас, благодаря.
Ok, I will wait 14 days again and if I don't receive the money I will contact you, thank you.
De acuerdo,esperaré de nuevo 14 días y si no recibo el dinero contactaré con ustedes, gracias
Това е страхотна новина.
Сега трябва да предоставим информацията на вашия отдел за разрешаване на жалби, но също и на нашия екип за данни, така че те да могат да проверят информацията за играчи от Португалия, които не се допускат в това казино.
That is great news.
Now we have to get the information to your complaint resolver, but also to our data team, so they can check the information about players from Portugal not being allowed at this casino.
Това е страхотно!
Как бихте описали преживяването си от това казино като цяло, ако нямате нищо против да попитам?
Можете дори да го напишете във вашия потребителски преглед тук, ако проявявате интерес.🙂
That's great!
How would you describe your experience from this casino overall, if you don't mind me asking?
You can even write it in your user review over here if you're interested.🙂
Здравейте, имам проблем. Спечелих голяма сума в игра, но изведнъж, когато спечелената сума беше там, след 2-3 секунди се появи съобщение за грешка и не можах да отворя играта. Сега не съм получил печалбите си, нито ги има в историята, но бях умен и направих екранна снимка веднага щом спечелих и се появи съобщение за грешка, а на заден план можете да видите, че съм спечелил голяма сума. Сега вече писах напред-назад с подкрепата, но винаги просто ме удрят. Имам чатове, където те казват, че ако парите не са там в определен момент, свържете се с нас отново.... нищо не се е случило до днес и съм в процес на вземане на решение за адвокат, защото имам доказателства и знам, че Ще бъда прав.
Hello, I have a problem. I won a large sum in a game, but suddenly when the amount won was there, an error message came up after 2-3 seconds and I couldn't open the game. Now I haven't received my winnings, nor is it in the history, but I was clever and took a screenshot as soon as I won and an error message came up, and in the background you can see that I've won a large sum. Now I've already written back and forth with support, but they always just hit me. I have chats where they say if the money isn't there at a certain time, contact us again.... nothing has happened to date and I'm in the process of deciding on a lawyer because I have evidence and I know that I'll be right.
Hallo ich habe ein Problem und zwar habe ich in einem Spiel eine hohe Summe gewonnen doch plötzlich als die gewonnene Summe dort stand kam auch nach 2-3 Sekunden eine Fehler Meldung und ich konnte das Spiel nicht öffnen nun habe ich weder mein gewinn bekommen noch steht es im Verlauf, aber ich war do Klever und habe sofort als ich es gewonnen habe und eine Fehlermeldung kam ein Screenshot gemacht und im Hintergrund erkennt man das ich eine große Summe gewonnen habe nun habe ich schon mit dem Support hin und her geschrieben ich werde immer nur hingehauen habe chats wo drin steht wenn das geld dann und dann nicht drauf ist melden sie sich bei uns nochmal.... bis heute nichts passiert und bin dabei mich für einen Anwalt zu entscheiden da ich Beweise habe und ich weis das ich recht bekommen werde
Здравейте, жалко, че нямате конкретен отговор какво се е случило. Вярвам, че казиното може да разследва нещо подобно с доставчика на играта, но ако не са ви казали нищо, тогава не знам къде може да е грешката. От колко време се справяте с тази ситуация?
Мислили ли сте да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да я разгледа допълнително и да ви помогне, ако е възможно.
Ако това не работи, тогава бих се съгласил с това, което сте написали, а това означава адвокат.
какво мислиш
Hello, it's a pity you don't have any concrete answer what happened. I believe that the casino could investigate something similar with the game provider, but if they didn't tell you anything, then I don't know where the mistake could have been. How long have you been dealing with this situation?
Have you thought about filing a complaint with us and our team would try to look into it further and help you if possible.
If that doesn't work, then I would go with what you wrote and that means a lawyer.
What do you think?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.