ФорумКазинаSwiper Casino - обща дискусия

Swiper Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 4 месеца от reegee94
|
2008 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
преди 1 месец

file Swiper казва, че е блокиран

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Casino swiper не е сериозен по отношение на тегленията, чакам теглене от 09/19, обслужването на клиенти ме моли за търпение и извинения, внезапно получавам имейл, който казва неуспешно теглене.

Правя ново теглене и пак чакам

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках теглене на 19-ти и след като чаках одобрение повече от 15 дни, ми казаха по имейл, че тегленето е неуспешно. Помолиха ме за търпение и извинения чрез чат. Направих теглене отново и трябва ли да чакам отново? Мога ли да направя нещо друго? Имам да направя две тегления, тъй като не ми позволяват да изтегля всичко наведнъж.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Каква обаче беше причината за отмяната му? Случайно да са ти го обяснили?

Ако искате да получите парите си, със сигурност ще трябва да ги поискате отново. Дано този път всичко мине гладко.

Между другото акаунтът ви верифициран ли е?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Swiper казва, че е блокиран

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Съжалявам, но смятам, че се дължи на ограниченията във вашата страна. Прав ли съм?🤔

Играли ли сте в това казино?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Casino swiper не е сериозен по отношение на тегленията, чакам теглене от 09/19, обслужването на клиенти ме моли за търпение и извинения, внезапно получавам имейл, който казва неуспешно теглене.

Правя ново теглене и пак чакам

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ако видите, че все още не води до никъде, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания ще се опита да помогне за разрешаването на този проблем.

Просто знайте, че обикновено даваме на казината 14 пълни дни, преди да се намесим във всеки случай.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Платено 😉 благодаря 🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Добре, пак ще чакам 14 дни и ако не получа парите ще се свържа с вас, благодаря.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Платено 😉 благодаря 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е страхотна новина.

Сега трябва да предоставим информацията на вашия отдел за разрешаване на жалби, но също и на нашия екип за данни, така че те да могат да проверят информацията за играчи от Португалия, които не се допускат в това казино.


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре, пак ще чакам 14 дни и ако не получа парите ще се свържа с вас, благодаря.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ще чакаме актуализации от вас.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Най-накрая платено! благодаря ви

Автоматичен превод:
Onushy
преди 1 месец

Това е страхотно!

Как бихте описали преживяването си от това казино като цяло, ако нямате нищо против да попитам?

Можете дори да го напишете във вашия потребителски преглед тук, ако проявявате интерес.🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, имам проблем. Спечелих голяма сума в игра, но изведнъж, когато спечелената сума беше там, след 2-3 секунди се появи съобщение за грешка и не можах да отворя играта. Сега не съм получил печалбите си, нито ги има в историята, но бях умен и направих екранна снимка веднага щом спечелих и се появи съобщение за грешка, а на заден план можете да видите, че съм спечелил голяма сума. Сега вече писах напред-назад с подкрепата, но винаги просто ме удрят. Имам чатове, където те казват, че ако парите не са там в определен момент, свържете се с нас отново.... нищо не се е случило до днес и съм в процес на вземане на решение за адвокат, защото имам доказателства и знам, че Ще бъда прав.

Автоматичен превод:
frimmse
преди 1 месец

Здравейте, жалко, че нямате конкретен отговор какво се е случило. Вярвам, че казиното може да разследва нещо подобно с доставчика на играта, но ако не са ви казали нищо, тогава не знам къде може да е грешката. От колко време се справяте с тази ситуация?

Мислили ли сте да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да я разгледа допълнително и да ви помогне, ако е възможно.

Ако това не работи, тогава бих се съгласил с това, което сте написали, а това означава адвокат.

какво мислиш

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини