ФорумКазинаSwiper Casino - обща дискусия

Swiper Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 месеца от reegee94
|
1216 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 5 дни

file Swiper казва, че е блокиран

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Casino swiper не е сериозен по отношение на тегленията, чакам теглене от 09/19, обслужването на клиенти ме моли за търпение и извинения, внезапно получавам имейл, който казва неуспешно теглене.

Правя ново теглене и пак чакам

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Поисках теглене на 19-ти и след като чаках одобрение повече от 15 дни, ми казаха по имейл, че тегленето е неуспешно. Помолиха ме за търпение и извинения чрез чат. Направих теглене отново и трябва ли да чакам отново? Мога ли да направя нещо друго? Имам да направя две тегления, тъй като не ми позволяват да изтегля всичко наведнъж.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Каква обаче беше причината за отмяната му? Случайно да са ти го обяснили?

Ако искате да получите парите си, със сигурност ще трябва да ги поискате отново. Дано този път всичко мине гладко.

Между другото акаунтът ви верифициран ли е?

Автоматичен превод:
преди 5 дни

file Swiper казва, че е блокиран

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Съжалявам, но смятам, че се дължи на ограниченията във вашата страна. Прав ли съм?🤔

Играли ли сте в това казино?

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Casino swiper не е сериозен по отношение на тегленията, чакам теглене от 09/19, обслужването на клиенти ме моли за търпение и извинения, внезапно получавам имейл, който казва неуспешно теглене.

Правя ново теглене и пак чакам

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Ако видите, че все още не води до никъде, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания ще се опита да помогне за разрешаването на този проблем.

Просто знайте, че обикновено даваме на казината 14 пълни дни, преди да се намесим във всеки случай.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Платено 😉 благодаря 🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 дни

Добре, пак ще чакам 14 дни и ако не получа парите ще се свържа с вас, благодаря.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Платено 😉 благодаря 🙏

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Това е страхотна новина.

Сега трябва да предоставим информацията на вашия отдел за разрешаване на жалби, но също и на нашия екип за данни, така че те да могат да проверят информацията за играчи от Португалия, които не се допускат в това казино.


Редактиран от автора преди 3 дни
Автоматичен превод:
преди 3 дни

Добре, пак ще чакам 14 дни и ако не получа парите ще се свържа с вас, благодаря.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Ще чакаме актуализации от вас.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини