преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Swiper Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
спечелих малко пари в това онлайн казино преди 2 седмици, първо не ми позволи да се верифицирам, след седмица чакане ме помолиха да се верифицирам, което беше такова предизвикателство след толкова много дни на изпращане назад и напред и чакане за отговор Мисля, че съм проверен, но сега те казват, че имам нужда от допълнителни документи, но не ми казват какви допълнителни документи са ми необходими. Досега съм изпратил банкови извлечения, документ за самоличност със снимка, селфи снимка на себе си с моя идентификатор и уебсайта им на заден план, потвърждение, че картата ми е моя. Бил съм напред-назад в чата около 40 пъти. Изпратих им имейл и сега имейл адресите не съществуват. Това става нелепо.
ive won some money on this online casino 2 weeks ago, it wouldn’t let me verify myself at first, after a week of waiting they asked me to verify myself which was such a challenge after so many back and forward sending and waiting days for a response I think I am verified but now they are saying I need additional documents but won’t tell me what additional documents I need. I’ve so far sent in bank statements, photo id, selfie photo of myself with my I.d and their website in the background, verification that my card is mine. I’ve been back and forth on the chat about 40 times. I’ve emailed them and now there email addresses don’t exist. This is getting ridiculous.
здрасти
Виждането на такива борби винаги е депресиращо. Всички искания, които казиното отправя към играчите, трябва да бъдат точни и лесни за разбиране. Бих искал да заявя без повече приказки, че сте взели правилното решение при подаването на жалбата. Моля, бъдете подготвени обаче, процедурата ще отнеме известно време, за да завърши, тъй като даваме време на казината да обработят KYC и да обработят тегленето. Не е добре имейл адресът да изглежда несъществуващ. Може ли да имат акаунти в социалните медии? От време на време работи.
Предполагам, че вече сте се опитали да установите какво трябва да предоставите, така че докато някой от казиното не изясни допълнително, се страхувам, че ще можем само да спекулираме. 🙁
Каквато и да е ситуацията, ние високо ценим всички актуализации, които предоставяте.
Hi!
Seeing such struggles is always depressing. Any requests that the casino makes of the players should be precise and easy to understand. I would like to state without further ado that you made the right decision in filing the complaint. Please be prepared, though, the procedure will take some time to complete as we give the casinos time to process the KYC and process the withdrawal. It is not good that the email address appears to be nonexistent. Might they have social media accounts? It occasionally works.
I assume you have already attempted to ascertain what you must supply, so until someone from the casino clarifies further, I fear we will only be able to speculate. 🙁
Whatever the situation, we greatly value any updates that you provide.
Спечелих малко пари в това казино и те правят толкова трудно тегленето на печалбите ми. Опитвам се да подам жалба, тъй като чакам вече няколко седмици и нищо. Опитах се да изпратя имейл и на двата им имейла и сега те очевидно не съществуват. Някой използвал ли е това казино преди и може ли да ми даде обратна връзка
I have won some money on this casino and they are making it so difficult to withdraw my winnings. I’m trying to do a complaint as I have been waiting a couple weeks now and nothing. I tried to email both their emails and now they apparently don’t exist. Has anyone used this casino before and can give me some feedback
Надяваме се, че играчите скоро ще споделят своите истории. Не мога да направя много въз основа на жалбата и празните секции за обратна връзка от потребителите. 🙁
Hopefully, players will get around to sharing their stories soon. There is not much I can do, based on the complaint and empty user feedback sections. 🙁
От 2 седмици се опитвам да си изтегля парите от това казино, но тегленето ми е отхвърлено и всеки път се оправдават защо още не могат да платят. Първо те искат документи отново и отново, след като най-накрая получа потвърждение на сметката си, те казват, че плащането не е минало заради банката и след това правя ново теглене и те казват, че трябва да потвърдя сметката, въпреки че вече е потвърдена. ..
I've been trying for 2 weeks to get my money out of this casino, but my withdrawal is rejected and every time they make excuses why they can't pay yet. First they ask for documents again and again, after I finally get my account confirmed they say the payment didn't go through because of the bank and then I make another withdrawal and they say I have to confirm the account even though it's already confirmed...
Olen yrittänyt jo 2 viikkoa saada rahojani ulos tältä casinolta mutta kotiutukseni hylätään ja keksitään joka kerta tekosyitä miksi ei vielä voida maksaa. Ensin pyydetään dokumentteja uudelleen ja uudelleen sen jälkeen kun vihdoin saan vahvistettua tilini sanotaan että maksu ei mennyt läpi pankin takia ja sitten teen uuden kotiutuksen ja sanotaan että pitää vahvistaa tili vaikka se on jo vahvistettu...
Някакъв допълнителен документ, който не сте предоставили може би? Понякога казино може да направи това.
Видях и вашата жалба тук с нашия екип и Томас се нуждае от някои въпроси, за да получи отговор, така че, моля, информирайте го, когато е възможно.
Моля, информирайте ни за всеки напредък.
Have they asked for some additional document that you did not provide, perhaps? Sometimes a casino can do that.
I also saw your complaint here with our team, and Tomas needs some questions to be answered, so please update him whenever possible.
Keep us informed about any progress, please.
Чаках повече от седмица. Всичко, което чувам е, че трябва да чакам. какво мога да направя Вашата помощ
I've been waiting for over a week. All I hear is that I have to wait. What can I do? Your help
Há mais de uma semana que aguardo . Só me respondem que tenho que aguardar . O que posso fazer ? A vossa ajuda
Здравейте, съжалявам, че изчакахте известно време за вашите тегления. Казиното каза ли ви някаква индикация защо има забавяне? Трябваше ли да се верифицирате в казиното? Това първото ви теглене ли е?
Моля, уведомете ме.
Hi, I'm sorry you've been waiting a while for your withdrawals. Did the casino tell you any indication why they have a delay? Was it necessary for you to verify with the casino? Is this your first withdrawal?
Please let me know.
Swiper казино не плаща !!! Вече изпратих имейли и не ми отговарят! Казаха, че ще платят до 3 дни. Чакам от 25 септември . Имейл за регистрация:
можете ли да помогнете
Swiper casino doesn't pay !!! I've already sent emails and they don't reply! They said they would pay in 3 days. I've been waiting since September 25th . Registration email :
can you help?
Swiper casino não paga !!! Já mandei emails não respondem ! Diziam que pagavam em 3 dias . Desde dia 25 setembro que aguardo . Email de registo : mirandasantossandra5@icloud.com
pode ajudar ?
Те наистина плащат, просто отнема много време, моите отнеха 4/5 седмици, ако си спомням правилно
They do pay just takes a very long time mine took 4/5 weeks if I remember correctly
Благодаря за отговора, но казаха, че ще отнеме 3 дни. Не отговарят на имейли.
Не мисля, че е нормално
Thanks for the reply, but they said it would take 3 days. They don't reply to emails.
I don't think it's normal
Obrigada pela resposta , mas diziam ser 3 dias . Não respondem aos emails .
não acho normal
Направеното същото за мен отне 4/5 седмици, казаха 3 дни, след това казаха 5 дни и след това отново 3 дни в чата, минах през същото
The done the same to me took 4/5 weeks it said 3 days then they said 5 days then 3 days again on the chat I went through the same
Swiper казино не плаща !!! Вече изпратих имейли и не ми отговарят! Казаха, че ще платят до 3 дни. Чакам от 25 септември . Имейл за регистрация:
можете ли да помогнете
Swiper casino doesn't pay !!! I've already sent emails and they don't reply! They said they would pay in 3 days. I've been waiting since September 25th . Registration email :
can you help?
Swiper casino não paga !!! Já mandei emails não respondem ! Diziam que pagavam em 3 dias . Desde dia 25 setembro que aguardo . Email de registo : mirandasantossandra5@icloud.com
pode ajudar ?
Даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо около тегленето на парите. Ако не могат, тогава можете да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем. Ако и те игнорират, можеш да ни подадеш жалба, но аз лично бих му дал още време. Ако ви е казано, че имате 3 дни да си върнете парите и това не се е случило, това не е най-добрият начин казиното да се рекламира, но са необходими две седмици, за да се свържем с казиното в такива случаи.
Мислите ли, че можете да издържите и да изчакате парите да дойдат или казиното да се свърже с вас?
We give casinos 14 days to sort out everything necessary around withdrawing the money. If they can't, then you can let us know and we will try to help. If they also ignore you, you can file a complaint with us, but I would personally give it some more time. If you were told you had 3 days to get your money back and it didn't happen, that's not the best way for the casino to advertise itself, but two weeks is necessary for us to contact the casino in such cases.
Do you think you could hold out and wait for the money to come in or for the casino to contact you?
Поисках теглене на 19-ти и след като чаках одобрение повече от 15 дни, ми казаха по имейл, че тегленето е неуспешно. Помолиха ме за търпение и извинения чрез чат. Направих теглене отново и трябва ли да чакам отново? Мога ли да направя нещо друго? Имам да направя две тегления, тъй като не ми позволяват да изтегля всичко наведнъж.
I requested a withdrawal on the 19th and after waiting for approval for more than 15 days, they told me by email that the withdrawal had been unsuccessful. They asked me for patience and apologies via chat. Have I made the withdrawal again and have to wait again? Can I do something else? I have two withdrawals to make since they won't let me withdraw everything at once.
Pedí un retiro el día 19 y después de estar más de 15 días esperando la aprobación me dicen por mail que el retiro ha sido infructuoso,por chat me piden paciencia y disculpas,he vuelto a hacer el retiro y a esperar de nuevo? Se puede hacer algo más? Tengo dos retiros por hacer ya que no me dejan retirar todo de golpe
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.