ФорумКазинаSwiper Casino - обща дискусия

Swiper Casino - обща дискусия

преди 4 месеца от reegee94
|
1871 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Swiper Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 4 месеца

спечелих малко пари в това онлайн казино преди 2 седмици, първо не ми позволи да се верифицирам, след седмица чакане ме помолиха да се верифицирам, което беше такова предизвикателство след толкова много дни на изпращане назад и напред и чакане за отговор Мисля, че съм проверен, но сега те казват, че имам нужда от допълнителни документи, но не ми казват какви допълнителни документи са ми необходими. Досега съм изпратил банкови извлечения, документ за самоличност със снимка, селфи снимка на себе си с моя идентификатор и уебсайта им на заден план, потвърждение, че картата ми е моя. Бил съм напред-назад в чата около 40 пъти. Изпратих им имейл и сега имейл адресите не съществуват. Това става нелепо.

Автоматичен превод:
reegee94
преди 4 месеца

здрасти

Виждането на такива борби винаги е депресиращо. Всички искания, които казиното отправя към играчите, трябва да бъдат точни и лесни за разбиране. Бих искал да заявя без повече приказки, че сте взели правилното решение при подаването на жалбата. Моля, бъдете подготвени обаче, процедурата ще отнеме известно време, за да завърши, тъй като даваме време на казината да обработят KYC и да обработят тегленето. Не е добре имейл адресът да изглежда несъществуващ. Може ли да имат акаунти в социалните медии? От време на време работи.

Предполагам, че вече сте се опитали да установите какво трябва да предоставите, така че докато някой от казиното не изясни допълнително, се страхувам, че ще можем само да спекулираме. 🙁


Каквато и да е ситуацията, ние високо ценим всички актуализации, които предоставяте.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Спечелих малко пари в това казино и те правят толкова трудно тегленето на печалбите ми. Опитвам се да подам жалба, тъй като чакам вече няколко седмици и нищо. Опитах се да изпратя имейл и на двата им имейла и сега те очевидно не съществуват. Някой използвал ли е това казино преди и може ли да ми даде обратна връзка

Автоматичен превод:
reegee94
преди 4 месеца

Надяваме се, че играчите скоро ще споделят своите истории. Не мога да направя много въз основа на жалбата и празните секции за обратна връзка от потребителите. 🙁

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

От 2 седмици се опитвам да си изтегля парите от това казино, но тегленето ми е отхвърлено и всеки път се оправдават защо още не могат да платят. Първо те искат документи отново и отново, след като най-накрая получа потвърждение на сметката си, те казват, че плащането не е минало заради банката и след това правя ново теглене и те казват, че трябва да потвърдя сметката, въпреки че вече е потвърдена. ..

Автоматичен превод:
mirkous
преди 4 месеца

Някакъв допълнителен документ, който не сте предоставили може би? Понякога казино може да направи това.

Видях и вашата жалба тук с нашия екип и Томас се нуждае от някои въпроси, за да получи отговор, така че, моля, информирайте го, когато е възможно.

Моля, информирайте ни за всеки напредък.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Знаете ли кой може да ми помогне

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чаках повече от седмица. Всичко, което чувам е, че трябва да чакам. какво мога да направя Вашата помощ

Автоматичен превод:
mirandasantossandra5
преди 1 месец

Здравейте, съжалявам, че изчакахте известно време за вашите тегления. Казиното каза ли ви някаква индикация защо има забавяне? Трябваше ли да се верифицирате в казиното? Това първото ви теглене ли е?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Swiper казино не плаща !!! Вече изпратих имейли и не ми отговарят! Казаха, че ще платят до 3 дни. Чакам от 25 септември . Имейл за регистрация:

можете ли да помогнете

file

Автоматичен превод:
mirandasantossandra5
преди 1 месец

Те наистина плащат, просто отнема много време, моите отнеха 4/5 седмици, ако си спомням правилно

Автоматичен превод:
reegee94
преди 1 месец

Благодаря за отговора, но казаха, че ще отнеме 3 дни. Не отговарят на имейли.

Не мисля, че е нормално

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Минаха 10 дни

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Без отговор 🥲

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Направеното същото за мен отне 4/5 седмици, казаха 3 дни, след това казаха 5 дни и след това отново 3 дни в чата, минах през същото

Автоматичен превод:
преди 1 месец

благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Swiper казино не плаща !!! Вече изпратих имейли и не ми отговарят! Казаха, че ще платят до 3 дни. Чакам от 25 септември . Имейл за регистрация:

можете ли да помогнете

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо около тегленето на парите. Ако не могат, тогава можете да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем. Ако и те игнорират, можеш да ни подадеш жалба, но аз лично бих му дал още време. Ако ви е казано, че имате 3 дни да си върнете парите и това не се е случило, това не е най-добрият начин казиното да се рекламира, но са необходими две седмици, за да се свържем с казиното в такива случаи.

Мислите ли, че можете да издържите и да изчакате парите да дойдат или казиното да се свърже с вас?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках теглене на 19-ти и след като чаках одобрение повече от 15 дни, ми казаха по имейл, че тегленето е неуспешно. Помолиха ме за търпение и извинения чрез чат. Направих теглене отново и трябва ли да чакам отново? Мога ли да направя нещо друго? Имам да направя две тегления, тъй като не ми позволяват да изтегля всичко наведнъж.

Автоматичен превод:
Onush
преди 1 месец

Няма Swiper?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини