имаш предвид тази поща community@casino.guru не gmail.com
you mean that mail community@casino.guru not gmail.com
Това е точно така. Благодаря, че го споменахте.😉
That is exactly right. Thanks for bringing that up.😉
просто изпращам имейл, можете ли да го видите, моля, Роми
i just email you can u see it please romi
благодаря Ще се заемем с него възможно най-скоро.
Thank you. We'll get to it as soon as possible.
Здравейте
Вече ви изпратих имейл.
Оценяваме загрижеността ви!
Освен това, за съжаление няма смисъл да ни уведомявате за проблема си с това казино от различен имейл адрес. Въпреки това този акаунт ще бъде открит. Честно казано, смятам, че не сме в състояние да ви помогнем, както споменахме в предишните ви оплаквания. Така че, любезно се въздържайте от изпращане по имейл на вашето казино ID до екипа на общността. Моля, подайте нова жалба, ако искате да опитате вместо това. Само имайте предвид, че ние не се занимаваме с проблеми, свързани със спортни залагания.
Надявам се, че ще ви помогне да разберете по-добре начина, по който работят този форум, както и оплакванията.
Благодаря ви за разбирането.
Hey there.
I have emailed you already.
We appreciate your concern!
Furthermore, it sadly makes little sense to notify us about your problem with this casino from a different email address. This account will be located nonetheless. To be honest, I believe we are unable to assist you, as mentioned in your previous complaints. So, kindly refrain from emailing your casino ID to the Community Team. Please file a new complaint if you would like to give it a try instead. Just keep in mind that we do not handle problems pertaining to sports betting.
I hope it helps you to understand better the way this forum and also complaints work.
Thank you for your understanding.
Бърза актуализация относно „несъществуващия лиценз за Коморските острови"
„Според този превод на горното, адвокатът заявява, че лицензите, издадени по време на сепаратистката криза, са били обявени за невалидни. Но това е било преди 2008 г., доколкото успях да определя. Намерих контакт за този адвокат, така че аз мисля да му изпратя имейл за това и да видя дали ще получа отговор."
Адам е много всеотдаен човек; надявам се, че адвокатът ще се отзове, за да ви се изясни въпросът.
An quick update regarding the "non existent Comoros license"
"According to this translation of the above, the lawyer states that the licenses issued during the separatist crisis were declared invalid. But that was pre 2008 as far as I have been able to determine. I have found a contact for this lawyer, so I think I will email him about it and see if I get a response."
Adam is a very dedicated person; hopefully the lawyer will respond so the matter will be clarified for you.
Благодаря ти, Radka, защото не намирам никакво решение с тези казино, те игнорират имейлите ми 3 месеца, казаха, че съм нарушил правилата и условията, когато им казах, моля, покажете ми къде съм нарушил тези правила. Те не искат да отговорят, за да обсъдят, че не е нормално
Затова предпочитам да съдя компанията и да намеря добър адвокат.
Поне трябва да върнат депозита на играча
Thank you radka, because im not finding any solution with these casino, they ignore my mails 3 months, they said i violated term and conditions when i told them , please show me where i violated those rules. They dont want to reply to discuss its not normal
So i prefer to sue the company and find a good lawyer.
At least they must return the deposit of the player
Разочарованието ви със сигурност е разбираемо и наистина съжалявам, че не можахме да ви помогнем повече.
Your frustration is surely understandable, and I am really sorry that we couldn't be of any more help.
Съжалявам, не разбирам мисълта ви тук. Кои сайтове бихте искали?🤔
Sorry, I don't get your point here. Which sites would you like?🤔
Роми ги сподели на предишната страница, за съжаление нямам повече какво да ви предложа. Пробвахте ли тези, които тя ви изпрати?
Romi shared them on the previous page, unfortunately I don't have more to suggest you. Have you tried the ones she sent you?
Наистина съжалявам, че не можем да бъдем повече полезни тук, за съжаление.
I'm really sorry that we can't be of any more help here, unfortunately.
Забравете ги. Те са измамници. Хиляди вече са били измамени. Слава Богу, те ще бъдат забранени от 10.12.2024 г. в Бразилия с новото законодателство за законно функциониране на BET.
Forget them. They are scammers. Thousands have already been scammed. Thank God they will be banned from 12/10/2024 in Brazil with the new legislation for BETs to operate legally.
Esqueça eles .sao golpistas . Milhares já tomaram o golpe.graçaa Deus serão banidos a partir de 12/10/2024 no Brazil com as nova legislação das BET para operarem legalmente.
Никога не го върнаха. Няколко мои приятели загубиха пари в тази казино измама. Блокират и не плащат.
They never returned it. Several of my friends have lost money in this casino scam. They block and don't pay.
Nunca devolveram. Vários amigos meus perderam dinheiro nesse Casino scam. Eles bloqueiam e não pagam.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.