НачалоФорумКазинаSuperb Casino - обща дискусия

Superb Casino - обща дискусия (страница 16)

 от jimjamjim
|
53 455 преглеждания 322 отговора |
|
1...15 16 17
MrLeeloo

Е, може би игралните компании ще се разпаднат, но най-вероятно просто ще сменят името си и ще продължат да работят.


Автоматичен превод:

Да, 11 месеца и все още нямам теглене, когато други сайтове могат да обработват тегления в рамките на 2 часа.

Автоматичен превод:

Сега ме блокираха от чата на живо.

Автоматичен превод:

Влезте в акаунта си, отидете на чат и след това въведете „актуализация на тегленето". Името на днешната поддръжка на AI е Cho - вероятно ще бъде същото за вас. Получавате ли този отговор (с променена дата на оттеглянето)? file

Автоматичен превод:

Виждам, че нищо не се е променило много, просто един и същ отговор отново и отново. Дори вече не знам какво да кажа, защото да чакаш пари е смешно. Ето защо казиното има индекса на безопасност, който има. Вероятно няма да чакам нищо повече, но ще се радвам много, ако греша и всеки си получи това, което му се дължи.

Но вероятно вече не бих се надявал на това.

Автоматичен превод:
RITT

истински измамници

Автоматичен превод:

При мен вече няколко месеца и никакъв резултат.

Автоматичен превод:
Stupido

Спомням си, когато казиното се смяташе за доста добро. Е, съжалявам, че имаше такъв сюрреалистичен край...

Автоматичен превод:

Отне ми повече от 18 месеца. Няколко пъти моите тегления са анулирани! Все пак са активни и грабят хората ! Те държат 5,5K. Същите кучешки чатове с кучешки агенти. Мисля, че всички са фалшиви!

Автоматичен превод:
Rehan1979

С такъв индекс на безопасност, предполагам, че не съм изненадан. Съжалявам за играчите, които имат средствата си тук и не знам дали някога ще ги видят. Все още ли се опитвате да се оттеглите от тук? Какво ви казва казиното да теглите?

Автоматичен превод:
Jaro

Ще опитвам отново и отново, винаги когато разговарям с тях, те измислят едни и същи лоши извинения, например имаме голям обем тегления, скоро ще обработим тегленето ви, извършваме проверки за сигурност, бъдете търпеливи и т.н.!

Автоматичен превод:
Rehan1979

Как може това да е било извинение за казиното толкова дълго време. Ти си упорит и мисля, че това казино е едно от малкото, които са издържали толкова дълго. Пожелавам ти да получиш всички пари, които дължиш.

Автоматичен превод:
Jaro

Вече дори не мога да участвам с тях в чат на живо, те го блокираха.

Автоматичен превод:

Предстои теглене от септември. Отказах се от тях.


Само се надявам никой друг да не използва тези крадци и измамници.

Автоматичен превод:

Вече дори не мога да участвам с тях в чат на живо, те го блокираха.

Автоматичен превод:

Тъжно и непрофесионално в същото време. Но какво да очакваме от такова казино. Би било божи дар, ако успееш да вземеш всичките пари и макар да ми се иска да се случи, се съмнявам, че ще стане.

Автоматичен превод:

Предстои теглене от септември. Отказах се от тях.


Само се надявам никой друг да не използва тези крадци и измамници.

Автоматичен превод:

Вероятно това, което написах на играча преди теб, също важи. Няма или не искам да правя играчите ненужно положителни или да им казвам как ще получат пари, когато някои играчи не са получавали пари от няколко месеца. Очевидно ще трябва да го приемете такъв, какъвто е и никога повече да не играете в казино като това.

съжалявам 😥

Автоматичен превод:

Средствата ми бяха държани тук за един месец. Днес ги пуснаха. Обикалям от форум на форум и предупреждавам за това, което се случва все по-често. Това, което направих, беше да променя метода на плащане на Bitsa и той работи за мен. Не знам какво общо има това, по дяволите, но при мен проработи.


Не губете вяра.

Автоматичен превод:
andreip93

Не съм виждал такъв метод на плащане в това казино, така че как е възможно да сте го използвали, моля? Бихте ли могли да споделите някаква история на теглене, където ще бъде видимо, че сте използвали такъв метод?

Автоматичен превод:

Това са наличните методи за теглене за Superb. Не бица? Как мога да избера bitsa?

file

Автоматичен превод:

Днешният стандартен отговор за изрязване и поставяне.


file

Автоматичен превод:
MrLeeloo

здравей как си


Те приемат Visa Direct или крипто портфейл, така обикновено го правя.


Както и да е, направете собствено проучване и вземете платформата, която ви подхожда най-добре.

Автоматичен превод:
1...15 16 17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини