НачалоФорумКазинаStellare Casino - обща дискусия

Stellare Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 6 месеца от Romi
|
4 385 преглеждания 48 отговора |
|
1 2 3
rentcartrani
преди 4 месеца

Преди около месец някой ми се обади и каза, че е от Stellar Casino... искаха да знаят защо вече не играя както преди и т.н., но когато им писах в чата, те ми казаха, че не могат да се обадят ...и кой ми се обади? ? Но наистина ли нищо не може да се направи? Аз съм черен😭😭😭

Автоматичен превод:
rentcartrani
преди 4 месеца

здрасти

Как е възможно да не мога да го проследя до тях? Значи дори не можеш да знаеш къде са?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро

Тази сутрин се свързах с тях, защото на сайта им ясно пише, че можем да се свържем с тях чрез съобщение, чат или да помолим да ни се обадят... ОТГОВОРИХА МИ, ЧЕ НЕ МОГАТ ДА СЕ ОБАЖДАТ... ВМЕСТО ПРЕДИ МЕСЕЦ НЯКОЙ НА ИМЕТО НА КАЗИНО СТЕЛАР МИ СЕ ОБАДИ. ..ТЕ СА ИЗМАМНИЦИ...ИСКАМ СИ ПАРИТЕ...

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хей, трябва да кажа, че ми даде известно време да разбера кой си. И така, изглежда, че сте преминали от Michelabo към michela . Дали е така?

Освен факта, че под профила Michelabo, вие сте публикували основно в тема за Stellar Spin Casino, което изглежда е грешка, тъй като жалбата под същия профил е подадена срещу Stellare Casino - всъщност два пъти, има някакъв проблем с предишният ви акаунт се появи?

Уведомете ме, моля. Според мен създава ненужни недоразумения. Ще направя всичко възможно да ти помогна, поне с профилите.

Съжалявам, Stellare Casino не реагира. 🙁

Във всеки случай, за да поддържам форума добре организиран, създадох тема, наречена „ Моят опит с казино Stellare " и преместих всичките ви свързани публикации там.


Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Промених имейла си, поради което се появяват Микела и Микелабо... Исках да разбера какво правиш... отговори ли бъркотията?

Автоматичен превод:
michela
преди 4 месеца

Изглежда, че първият акаунт е бил просто тест, може би? 🙂

Съжалявам, но не разбирам въпроса относно бъркотията. Имам идея обаче:

Какво ще кажете да останете само с един акаунт, за предпочитане този, под който е създадена жалбата? Мислите ли, че това би било проблем за вас? Отварянето на повече от един акаунт не е ограничено, но в някои случаи, като този например, комуникацията става малко трудна за наваксване.

Кажете ми какво мислите за това, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Добър вечер Радка

Винаги използвам само псевдонима си michybo

Автоматичен превод:
michela
преди 4 месеца

Е, в момента използвате michela, а не michelabo, така че както казах, най-добре ще е да пишете от акаунта, където имате оплакване, за да не се изгубим в него. Ще бъдем благодарни. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Добре, пиша на Микела... благодаря и съжалявам

Автоматичен превод:
michela
преди 4 месеца

Нищо не е наред, всичко е наред, просто се разбираме и ни е обяснено.

Въпреки това, що се отнася до жалбата за това казино, видях, че чакаме отговор от казиното, така че ако чуете нещо ново, със сигурност можете да го споделите.

Надявам се да е добра новина. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Надявам се и аз да имам добри новини....

Автоматичен превод:
michela
преди 4 месеца

Здравейте, просто исках да попитам имате ли още нещо ново? 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Добър вечер Яро

Прости ми...какво трябва да имам отново? Те са крадци, не ми платиха 1400 евро..закрихте случая...какво да правя?

Автоматичен превод:
michela
преди 4 месеца

Уважаеми Микела/Микелабо,

Бихте ли могли да продължите да използвате акаунта " Michelabo ", под който сте създали и двете жалби срещу Stellare Casino? Това наистина ще бъде оценено.

За всеки, който се е изгубил в този разговор, добавям и двете оплаквания тук:

https://casino.guru/profile-complaints/418829/michelabo 👈

Съжаляваме, че представителят на казиното не е проявил интерес към сътрудничество; тъй като компанията няма лиценз, няма какво друго да се направи.

За да избегнете подобен проблем, предлагам да играете в лицензирани от ADM (AAMS) казина. Вероятно това е най-безопасният начин.


Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Значи няма възможност да ги прегледате отрицателно? нямам думи

Автоматичен превод:
michela
преди 4 месеца

Казиното е получило черни точки и ще бъде санкционирано с намален индекс на безопасност. Можете също така да напишете потребителско мнение, ако се интересувате и да опишете неща за казиното. Но за съжаление, тъй като няма какво да се обърне след тази жалба, тъй като казиното няма лиценз, не можете да направите много повече.

съжалявам 😥

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

На вашия сайт casino Guru ми казва, че не мога да прегледам casino stellare...какво трябва да направя? Казаха ми, че имат лиценз, но това очевидно не е вярно

Автоматичен превод:
michela
преди 4 месеца

Можете ли да направите екранна снимка на това, което ви показва и защо не можете да въведете потребителска рецензия?

Относно лиценза, за съжаление вероятно са те излъгали.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

file

Автоматичен превод:
michela
преди 4 месеца

Това е екранната снимка

Автоматичен превод:
michela
преди 4 месеца

Разбирам, значи причината е обяснена там. Причината е, че това казино вероятно не може да ви бъде показано поради начина, по който е конфигурирано във вашата страна. Така че предполагам, че ще бъде възможно да публикувате вашето мнение само във форума.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини