ФорумКазинаSpins Deluxe Casino - обща дискусия

Spins Deluxe Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от xSerious169
|
6753 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
преди 1 година

Здравейте, използвах това казино преди малко повече от месец. Първо агентът ми каза, че мога да изтегля само 100,00 или повече, така че имах само 90,00 Продължих да печеля 280,00 отнема 24/72 часа, за да се оправя 1 месец по-късно от опит да изтегля печалбите си и имейлите за поддръжка не отговарят и агентите казват вие един и същи боклук многократно чака изчезне от акаунта ви, след което се връща обратно в баланса ви. Нямах бонуса и похарчих 25.00 и това беше първият ми път, когато играх, така че не знам какво да правя, тъй като те ще не ми говори повече, това е проклета измама

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Тези измамници трябва да бъдат подведени под отговорност и да бъдат затворени и накарани да плащат

Автоматичен превод:
Grayson123
преди 1 година

Здравейте

За да напреднете с жалбата, трябва да се съсредоточите върху въпроси, които чакат отговор.

Просто щракнете/докоснете тази връзка, за да информирате Кристина за KYC и други подробности.

Благодаря ти

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното изглежда добре, но когато имате нужда от подкрепа, всичко, което получавате, е сарказъм и никаква подкрепа. Мисля, че трябва да преразгледат възгледите си за подкрепа на клиентите. Загуба на време. Функциите никога не се активират и като цяло е разочароващо изживяване.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, играх spinsdeluxe и банкирах £900. Казаха ми, че са необходими 7-21 дни, за да влезе в моята банка, но все още не е и минаха повече от 21 дни. Говорих с чат на живо и изпратих имейл на поддръжка ТРИ пъти и не чух нищо!. Моля, ПОМОГНЕТЕ МИ да разреша това. Благодаря ти

Автоматичен превод:
robynfreear
преди 1 година

здрасти

Това беше доста лош избор, трябва да кажа. Вижте сами индекса на безопасност:

https://casino.guru/spins-deluxe-casino-review#tab=js-tab-reputation

Жалбите на няколко играчи бяха затворени като неразрешени поради липса на отговор от казиното.

Чувствайте се свободни да подадете своя собствена жалба и следващия път - ако мога - проучете казиното малко по-рано. Това може да се превърне в неприятно преживяване. 🙁

https://casino.guru/complaints/create

Пожелавам ти късмет!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистрирах се в казиното и то не ме пуска

Автоматичен превод:
Imperatore80
преди 1 година

Хей

Бихте ли предоставили повече информация? Не можете ли да стигнете до страницата? Или какво точно не работи?

От друга страна, проверихте ли индекса за безопасност на това казино на нашия уебсайт? Тук можете да намерите информация за това, което според мен е необходимо в контекста на индекса: https://casinoguruit.com/recensione-di-spins-deluxe-casino#tab=js-tab-reputation .

Бих добавил, че ако трябва да избирам къде да играя, то няма да е точно в това казино.

file

Мисля, че има много по-добри варианти къде да се регистрирате. Това казино работи без лиценз и също има нисък рейтинг.

При интерес мога да препоръчам казина с много по-висок индекс на безопасност, където има по-голям шанс да не се повтори подобен случай. Ето връзка към казина, които може да са подходящи: https://casinoguruit.com/migliori-casino-online

Ако изберете такъв, със сигурност можете да ни уведомите кой сте избрали и какво харесвате в него.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини