ФорумКазинаSpins Deluxe Casino - обща дискусия

Spins Deluxe Casino - обща дискусия

преди 1 година от xSerious169
|
4186 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spins Deluxe Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте, някой вече получил ли е успешно изплащане от казиното?

Имам изплащане от 700 евро, което е със статус прието от 1 август 2022 г., според поддръжката изплащането след това отнема 24/48 часа.

Сега има някаква грешка, поддръжката по пощата все още не е отговорила.


Останете на линия и се надявайте на бързо изплащане. Тогава ще споделя моя опит.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 година

Здравейте,

Надявам се скоро да получите печалбите си. Какъв вид грешка получавате, моля?

Освен това акаунтът ви напълно ли е потвърден?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

И аз се надявам!

Първо изплащането ми беше прието и купете поддръжка на живо вече е на път.

Сега имам грешка „Грешка на Fixipay: ред 1: Полето за търговец е задължително" при чакащото ми теглене.


Когато плащах, въведох всичко правилно. След това изпратих имейл с въпрос дали има проблем с изплащането и дали е необходима повече информация, но нямах отговор. Поддръжката на живо отговаря само, че трябва да имам търпение.


Вече съм потвърден.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 година

За мен изглежда, че казиното има проблеми с доставчика на плащания и това е нещо, което чат операторът не може да коригира.

Правилно ли разбрах, че ви казаха, че тегленето вече е в ход?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, казаха ми, че със статус "прието", плащането вече е на път и ще бъде по сметката ми след 24/48 часа. Това беше на 1 август 2022 г. и оттогава нищо не се е случило.

Поддръжката също не отговаря на имейлите ми. Ако отнеме повече време, няма проблем, тогава можете да ми кажете. Важното е парите да идват...


откъде взехте информация за проблема с доставчика на плащания?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Плащането ми вероятно трябва да бъде финализирано и завършено във вторник. Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, казаха ми, че със статус "прието", плащането вече е на път и ще бъде по сметката ми след 24/48 часа. Това беше на 1 август 2022 г. и оттогава нищо не се е случило.

Поддръжката също не отговаря на имейлите ми. Ако отнеме повече време, няма проблем, тогава можете да ми кажете. Важното е парите да идват...


откъде взехте информация за проблема с доставчика на плащания?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Бих казал, че ако грешката казва нещо за грешката на Fixipay, тя може да е свързана с грешка в опцията за плащане, може да е техническа или от страна на доставчика на плащане. Не съм получил обаче такава информация, свързана директно с това казино. Беше свързано с казината като цяло, но удари звънеца.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Плащането ми вероятно трябва да бъде финализирано и завършено във вторник. Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

добре, тогава да изчакаме до вторник. 👍

Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти Днес също не е пристигнало плащане и статусът е непроменен.

Попитах в чата на живо и просто ме подразниха, че нямат никаква информация за това и когато се опитах да се свържа с финансите, те просто казаха „ако не мога да чета и трябва ли да изчакам". Чатът на живо не е помогнал абсолютно никакво досега и няма отговор на имейли от 2 седмици. Сигурно вече съм написал 5 имейла.


Първоначално исках да дам добра оценка, тъй като всичко мина гладко. Поради текущото състояние с изплащането, ще изчакам до края на седмицата. В противен случай първоначално добрата оценка ще се превърне в рекламация!

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 година

Мисля, че трябва да подадете жалбата. Имам чувството, че ще имате нужда от допълнителна помощ.

Моля, щракнете върху тази връзка и създайте своята жалба.

Какво мислиш за това?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, ще чакам до края на седмицата. Ако нищо не се случи, ще пусна жалба.



Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 година

Здравей,

Мисля, че това е разумно. Тогава нека до края на седмицата.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всъщност получих парите си днес! 👍

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 година

Дългото чакане свърши. 😆

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всъщност получих парите си днес! 👍

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е страхотно! Сега, след като получихте печалбите си, смятате ли да продължите да играете там? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, кажете ми как казино, което няма лиценз и има фалшиви слотове/rtp, все още има 5,6 резултат? Винаги използвам вашия сайт, кодове и връзки. Но сега не знам дали ще продължа да го правя. Не можете просто да дадете резултат въз основа на оплаквания, дадени на вашия сайт...

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не, повече няма да играя в това казино. Но това няма нищо общо с казиното, тъй като получих изплащането си, всичко тук е наред за мен.

Това е така, защото по принцип искам да се въздържа от втория крак.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, кажете ми как казино, което няма лиценз и има фалшиви слотове/rtp, все още има 5,6 резултат? Винаги използвам вашия сайт, кодове и връзки. Но сега не знам дали ще продължа да го правя. Не можете просто да дадете резултат въз основа на оплаквания, дадени на вашия сайт...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

просто проверете раздела за обяснение на репутацията , моля. Ние обясняваме всичко ясно и открито.

В случай, че искате по-общ подход, моля, проверете статията „ Как преглеждаме онлайн казината "

Всичко е там. Ние преглеждаме всяко казино много внимателно и оценката му не се основава само на подадени жалби, ние подхождаме към този въпрос по-методично.

Кажете ми какво мислите за това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, повече няма да играя в това казино. Но това няма нищо общо с казиното, тъй като получих изплащането си, всичко тук е наред за мен.

Това е така, защото по принцип искам да се въздържа от втория крак.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, това звучи достатъчно справедливо.

Желая ти само най-доброто 🙂.



Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини