преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spins Deluxe Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, някой вече получил ли е успешно изплащане от казиното?
Имам изплащане от 700 евро, което е със статус прието от 1 август 2022 г., според поддръжката изплащането след това отнема 24/48 часа.
Сега има някаква грешка, поддръжката по пощата все още не е отговорила.
Останете на линия и се надявайте на бързо изплащане. Тогава ще споделя моя опит.
Hello, has anyone received a successful payout from the casino yet?
I have a €700 payout, which has been on the status accepted since August 1st, 2022, according to support, the payout then takes 24/48 hours.
Now there is some error, the support via mail has not yet answered.
Stay tuned and hope for a quick payout. Then I will share my experience.
Hallo, hat schon jemand von dem Casino eine erfolgreiche Auszahlung erhalten?
Habe eine 700€ Auszahlung, welche seit dem 01.08.2022 auf den Status akzeptiert steht, laut Support dauert die Auszahlung dann noch 24/48h.
Jetzt gibt es irgend einen Fehler, der Support per Mail hat noch nicht geantwortet.
Halte euch auf den laufenden und hoffe auf eine schnelle Auszahlung. Dann werde ich meine Erfahrung teilen.
Здравейте,
Надявам се скоро да получите печалбите си. Какъв вид грешка получавате, моля?
Освен това акаунтът ви напълно ли е потвърден?
Hello,
I hope you will get your winnings soon. What sort of error are you getting, please?
Furthermore, has your account been fully verified?
И аз се надявам!
Първо изплащането ми беше прието и купете поддръжка на живо вече е на път.
Сега имам грешка „Грешка на Fixipay: ред 1: Полето за търговец е задължително" при чакащото ми теглене.
Когато плащах, въведох всичко правилно. След това изпратих имейл с въпрос дали има проблем с изплащането и дали е необходима повече информация, но нямах отговор. Поддръжката на живо отговаря само, че трябва да имам търпение.
Вече съм потвърден.
I hope so too!
First my payout was accepted and buy live support is already on the way.
Now I have the error 'Fixipay error: line 1: The Merchant field is required' on my pending withdrawal.
When I paid out, I entered everything correctly. I then emailed asking if there was a problem with the payout and if more information was needed, but no response. The live support only replies that I should be patient.
I'm already verified.
Hoffe ich auch sehr!
Erst war meine Auszahlung akzeptiert und kauf live Support schon auf dem Weg.
Jetzt habe ich bei meiner ausstehende Auszahlung den Fehler ‚Fixipay error: line 1: The Merchant field is required.‘
Bei meiner Auszahlung habe ich alles korrekt angegeben. Ich habe dann per email gefragt, ob es ein Problem mit der Auszahlung gibt und ob noch weitere Daten benötigt werden, aber keine Antwort. Der Live Support antwortet nur, dass ich geduldig sein soll.
Verifiziert bin ich schon.
За мен изглежда, че казиното има проблеми с доставчика на плащания и това е нещо, което чат операторът не може да коригира.
Правилно ли разбрах, че ви казаха, че тегленето вече е в ход?
To me, it seems like the casino has some problems with the payment provider, and that's something the chat operator can't fix.
Did I understand correctly, that you were told that the withdrawal is already on its way?
Да, казаха ми, че със статус "прието", плащането вече е на път и ще бъде по сметката ми след 24/48 часа. Това беше на 1 август 2022 г. и оттогава нищо не се е случило.
Поддръжката също не отговаря на имейлите ми. Ако отнеме повече време, няма проблем, тогава можете да ми кажете. Важното е парите да идват...
откъде взехте информация за проблема с доставчика на плащания?
Yes, I was told that with the status 'accepted', the payment is already on its way and will be on my account in 24/48 hours. That was on August 1st, 2022 and nothing has happened since then.
Support doesn't answer my emails either. If it takes longer, no problem, then you can tell me. The main thing is that the money comes...
where did you get the information about the problem with the payment provider?
Ja, mir wurde gesagt, im Status ‚Akzeptiert‘ ist die Zahlung bereits unterwegs und in 24/48h auf meinem Konto. Das war am 01.08.2022 und seitdem hat sich nichts getan.
Der Support antwortet auch auf meine Mails nicht. Wenn es länger dauert, kein Problem, dann kann man mir das sagen. Hauptsache das Geld kommt am..
woher haben Sie die Info mit dem Problem mit dem Zahlungsanbieter ?
Плащането ми вероятно трябва да бъде финализирано и завършено във вторник. Ще ви държа в течение
My payment should probably be finalized and completed on Tuesday. I will keep you up to date
Meine Auszahlung soll wohl am Dienstag finalisiert und abgeschlossen werden. Ich halte euch auf dem Laufenden
Да, казаха ми, че със статус "прието", плащането вече е на път и ще бъде по сметката ми след 24/48 часа. Това беше на 1 август 2022 г. и оттогава нищо не се е случило.
Поддръжката също не отговаря на имейлите ми. Ако отнеме повече време, няма проблем, тогава можете да ми кажете. Важното е парите да идват...
откъде взехте информация за проблема с доставчика на плащания?
Yes, I was told that with the status 'accepted', the payment is already on its way and will be on my account in 24/48 hours. That was on August 1st, 2022 and nothing has happened since then.
Support doesn't answer my emails either. If it takes longer, no problem, then you can tell me. The main thing is that the money comes...
where did you get the information about the problem with the payment provider?
Ja, mir wurde gesagt, im Status ‚Akzeptiert‘ ist die Zahlung bereits unterwegs und in 24/48h auf meinem Konto. Das war am 01.08.2022 und seitdem hat sich nichts getan.
Der Support antwortet auch auf meine Mails nicht. Wenn es länger dauert, kein Problem, dann kann man mir das sagen. Hauptsache das Geld kommt am..
woher haben Sie die Info mit dem Problem mit dem Zahlungsanbieter ?
Здравейте,
Бих казал, че ако грешката казва нещо за грешката на Fixipay, тя може да е свързана с грешка в опцията за плащане, може да е техническа или от страна на доставчика на плащане. Не съм получил обаче такава информация, свързана директно с това казино. Беше свързано с казината като цяло, но удари звънеца.
Hello,
I would say that if the error says something about the Fixipay error it may be related to a payment option error, could be technical, or on the side of the payment provider. I have not received such information related directly to this casino, however. It was linked to casinos in general, but it rang the bell.
Плащането ми вероятно трябва да бъде финализирано и завършено във вторник. Ще ви държа в течение
My payment should probably be finalized and completed on Tuesday. I will keep you up to date
Meine Auszahlung soll wohl am Dienstag finalisiert und abgeschlossen werden. Ich halte euch auf dem Laufenden
здрасти Днес също не е пристигнало плащане и статусът е непроменен.
Попитах в чата на живо и просто ме подразниха, че нямат никаква информация за това и когато се опитах да се свържа с финансите, те просто казаха „ако не мога да чета и трябва ли да изчакам". Чатът на живо не е помогнал абсолютно никакво досега и няма отговор на имейли от 2 седмици. Сигурно вече съм написал 5 имейла.
Първоначално исках да дам добра оценка, тъй като всичко мина гладко. Поради текущото състояние с изплащането, ще изчакам до края на седмицата. В противен случай първоначално добрата оценка ще се превърне в рекламация!
Hi. No payment has arrived today either and the status is unchanged.
I asked in live chat & was just teased that they didn't have any info on this & when I tried to contact finance they just said 'if I can't read and should I wait'. The live chat has been absolutely no help so far and no response to emails for 2 weeks. I must have already written 5 emails.
Initially I wanted to give a good rating as everything went smoothly. Due to the current status with the payout, I'll wait until the end of the week. Otherwise the originally good rating will become a complaint!
Hallo. Auch heute ist keine Auszahlung angekommen und der Status ist unverändert.
ich habe im live Chat nachgefragt & wurde nur frisch angemacht, dass sie darüber keine Infos haben & als ich die Finanzabteilung kontaktieren wollte, kamen nur antworten wie ‚ob ich nicht lesen kann und ich soll warten‘. Der live Chat ist bisher absolut keine Hilfe und auf Emails wird seit 2 Wochen nicht reagiert. Habe sicherlich schon 5 Emails hingeschrieben.
Anfangs wollte ich eine gute Bewertung geben, da alles reibungslos lief. Aufgrund des aktuellen Status mit der Auszahlung warte ich noch bis Ende der Woche. Sonst wird aus der ursprünglich guten Bewertung eine Beschwerde!
Мисля, че трябва да подадете жалбата. Имам чувството, че ще имате нужда от допълнителна помощ.
Моля, щракнете върху тази връзка и създайте своята жалба.
Какво мислиш за това?
I think that you should submit the complaint. I get the feeling that you would need further help.
Kindly, click this link and create your complaint.
What do you think about it?
Здравейте, ще чакам до края на седмицата. Ако нищо не се случи, ще пусна жалба.
Hello, I will wait until the end of the week. If nothing happens, I will open a complaint.
Hallo, ich werde noch bis Ende der Woche abwarten. Falls nichts passiert, werde ich eine Beschwerde eröffnen.
Здравей,
Мисля, че това е разумно. Тогава нека до края на седмицата.
Hello there,
I think this is reasonable. Let's by the end of the week then.
Моля, кажете ми как казино, което няма лиценз и има фалшиви слотове/rtp, все още има 5,6 резултат? Винаги използвам вашия сайт, кодове и връзки. Но сега не знам дали ще продължа да го правя. Не можете просто да дадете резултат въз основа на оплаквания, дадени на вашия сайт...
Please tell me how a casino that have no license and have fake slots/rtp still have 5.6 in score? I allways use your site,codes and links. But now i dont know if i will keep doing that. You Cant just give score based on complains thats given to your site…
Не, повече няма да играя в това казино. Но това няма нищо общо с казиното, тъй като получих изплащането си, всичко тук е наред за мен.
Това е така, защото по принцип искам да се въздържа от втория крак.
No, I will no longer play at this casino. But this has nothing to do with the casino, since I received my payout, everything is fine here for me.
That's because I generally want to refrain from the second leg.
Nein, ich werde nichtmehr in diesem Casino spielen. Das hat aber nichts mit dem Casino zutun, da ich meine Auszahlung erhalten habe ist hier alles okay für mich.
Das liegt daran, dass ich allgemein Abstand vom Rückspiel nehmen möchte.
Моля, кажете ми как казино, което няма лиценз и има фалшиви слотове/rtp, все още има 5,6 резултат? Винаги използвам вашия сайт, кодове и връзки. Но сега не знам дали ще продължа да го правя. Не можете просто да дадете резултат въз основа на оплаквания, дадени на вашия сайт...
Please tell me how a casino that have no license and have fake slots/rtp still have 5.6 in score? I allways use your site,codes and links. But now i dont know if i will keep doing that. You Cant just give score based on complains thats given to your site…
Здравейте,
просто проверете раздела за обяснение на репутацията , моля. Ние обясняваме всичко ясно и открито.
В случай, че искате по-общ подход, моля, проверете статията „ Как преглеждаме онлайн казината "
Всичко е там. Ние преглеждаме всяко казино много внимателно и оценката му не се основава само на подадени жалби, ние подхождаме към този въпрос по-методично.
Кажете ми какво мислите за това.
Hello,
just check the reputation explanation tab, please. We explain everything clearly and openly.
In case you want a more general approach, kindly check the article "How we review online casinos"
It's all there. We review each casino very carefully and its score is not only based on submitted complaints, we approach this matter more methodically.
Let me know what you think about it.
Не, повече няма да играя в това казино. Но това няма нищо общо с казиното, тъй като получих изплащането си, всичко тук е наред за мен.
Това е така, защото по принцип искам да се въздържа от втория крак.
No, I will no longer play at this casino. But this has nothing to do with the casino, since I received my payout, everything is fine here for me.
That's because I generally want to refrain from the second leg.
Nein, ich werde nichtmehr in diesem Casino spielen. Das hat aber nichts mit dem Casino zutun, da ich meine Auszahlung erhalten habe ist hier alles okay für mich.
Das liegt daran, dass ich allgemein Abstand vom Rückspiel nehmen möchte.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.