преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinrollz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте!
Имам проблем с тегленето...
Оправдават се, че има проблеми с банката ми...
Какво мога да направя?
Hello!
I'm having trouble making a withdrawal...
They make excuses that it's problems with my bank...
What I can do?
Hola!
Tengo problemas para hacer una retirada...
Me ponen la excusas que son problemas con mi banco..
Que puedo hacer?
Здравейте,
Бих казал, че зависи от оправданията. Мога ли да знам какво са ви казали досега? Кога се е случило, моля?
По един или друг начин ще се опитаме да помогнем, след като разберем ситуацията като цяло. Искате ли да ни помогнете с него, моля? Просто започнете от самото начало, като например това първото ви теглене ли е? Опитахте ли да се свържете с вашата банка, след като споменахте банката и т.н.?
Ще бъдем тук.
Hello,
I'd say it depends on the excuses. May I know what you've been told so far? When has it occurred, please?
One way or another, we will try to help once we understand the situation as a whole. Care to help us with it, please? Just start from the beginning, like for instance is this your first withdrawal? Have you tried to contact your bank since you mentioned the bank, and so on?
We'll be here.
Имам сериозен проблем със Spinrollz Casino и имам нужда от помощ. Спечелих голяма сума, но след две тегления от €500 всяко, чакам остатъка шест седмици. Поддръжката винаги ми дава един и същ стандартен отговор, че финансовият отдел работи върху това и се опитва да направи тегленето. Но нищо не се случва. Чудя се защо такова онлайн казино не е блокирано. Какво трябва да направя най-добре? Някой предприел ли е правни действия? благодаря
I have a serious problem with Spinrollz Casino and need help. I won a large amount, but after two withdrawals of €500 each, I have been waiting for the rest for six weeks. The support always gives me the same standard answer that the finance department is working on it and is trying to make the withdrawal. But nothing happens. I wonder why such an online casino is not blocked. What should I do best? Has anyone taken legal action? Thanks!
Ich habe ein ernsthaftes Problem mit Spinrollz Casino und brauche Hilfe. Ich habe einen größeren Betrag gewonnen, aber nach zwei Auszahlungen von je 500 € warte ich nun seit sechs Wochen auf den Rest. Der Support gibt mir immer nur dieselbe Standardantwort, dass die Finanzabteilung daran arbeitet und sich bemüht die auszahlung zu tätigen. Es passiert jedoch nichts. Ich frage mich, warum ein solches Online-Casino nicht gesperrt wird. Wie sollte ich am besten vorgehen? Hat jemand da rechtliche schritte mal eingeleitet. Danke!
Така че те не ви дават никакво обяснение за това дълго забавяне; просто ти казват, че ще дойде скоро?
Преди да предприемете каквото и да е правно действие, което наистина може да струва много, можете да опитате да подадете жалба тук. Безплатно е и нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши този проблем.
За казиното ще бъде много важно да комуникира с нашия екип, така че заедно можем да стигнем до дъното на това.
Ако нямате търпение да го изпробвате, моля, следвайте тази връзка и обяснете добре ситуацията в описанието.
какво ще кажеш
So they don't give you any explanation for this long delay; they just tell you that it will come soon?
Before you take any legal action, which could really cost a lot, you could try to file a complaint here. It is free of charge, and our team will do their best to resolve this issue.
It will be very important for the casino to communicate with our team, so together we can get to the bottom of this, though.
If you are eager to try it, please follow this link and explain the situation well in the description.
What do you say?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.