НачалоФорумКазинаSpinrollz Casino - обща дискусия

Spinrollz Casino - обща дискусия

 от Torronter19
|
1 292 преглеждания 8 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinrollz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте!

Имам проблем с тегленето...

Оправдават се, че има проблеми с банката ми...

Какво мога да направя?

Автоматичен превод:
Torronter19

Здравейте,

Бих казал, че зависи от оправданията. Мога ли да знам какво са ви казали досега? Кога се е случило, моля?

По един или друг начин ще се опитаме да помогнем, след като разберем ситуацията като цяло. Искате ли да ни помогнете с него, моля? Просто започнете от самото начало, като например това първото ви теглене ли е? Опитахте ли да се свържете с вашата банка, след като споменахте банката и т.н.?

Ще бъдем тук.

Автоматичен превод:

Имам сериозен проблем със Spinrollz Casino и имам нужда от помощ. Спечелих голяма сума, но след две тегления от €500 всяко, чакам остатъка шест седмици. Поддръжката винаги ми дава един и същ стандартен отговор, че финансовият отдел работи върху това и се опитва да направи тегленето. Но нищо не се случва. Чудя се защо такова онлайн казино не е блокирано. Какво трябва да направя най-добре? Някой предприел ли е правни действия? благодаря


Автоматичен превод:
ZeksiMeksi

Така че те не ви дават никакво обяснение за това дълго забавяне; просто ти казват, че ще дойде скоро?

Преди да предприемете каквото и да е правно действие, което наистина може да струва много, можете да опитате да подадете жалба тук. Безплатно е и нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши този проблем.

За казиното ще бъде много важно да комуникира с нашия екип, така че заедно можем да стигнем до дъното на това.

Ако нямате търпение да го изпробвате, моля, следвайте тази връзка и обяснете добре ситуацията в описанието.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:

Spinrollz определено има проблем с обработката на тегления.

Може да имате късмет и изплащането ще бъде обработено "бързо" след 3-4 дни. В повечето случаи обаче обработката отнема значително повече време.

В момента чакам изплащане от 330 € в продължение на 2 седмици.

Така нареченото "обслужване на клиенти" наподобява бот, с готови извинения или отговори. Веднага щом агентът престане да се интересува или няма готови аргументи, чатът приключва.

Абсолютно не е полезно!



Автоматичен превод:
michaelazenker111

Просто се надявам, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне с оттеглянето.

Да изчакаме да видим как ще се развие. Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:

Здравейте, имам нужда от помощ тук, казиното само намали печалбите ми, вместо €5027 те направиха €2000 като максимална печалба. Правилата и условията не казват нищо за това, че печалбите са ограничени или могат да бъдат променяни. За щастие направих екранни снимки.


filefilefile

Автоматичен превод:
vielleichtwichtig

здравей

Играхте ли с някакъв бонус там? Винаги трябва да се посочва в условията на всеки бонус какво е максималното теглене.

Обясниха ли ви обаче за намаляването на парите?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини