Казината, които играя с незабавни изплащания,
Stake,vbet,davbet,betsson,sportbetio,heroibet, Sportingbet,luckstart от Dama,lucrasino,parimatch и някои други.
The casinos I play with instant payouts,
Stake,vbet,davbet,betsson,sportbetio,heroibet, Sportingbet,luckstart from Dama,lucrasino,parimatch,and some others.
Os casinos que eu jogo com pagamentos instantâneos,
Stake,vbet,davbet,betsson,sportbetio,heroibet, Sportingbet,luckstart da empresa Dama,lucrasino,parimatch,e alguns outros.
Благодаря ви за вашите вътрешности. Може ли да попитам кой метод на плащане обикновено използвате?
Thank you for your insides. May I ask which payment method you usually use?
Използвам повече Pix Brasil, Pix е бразилски метод за незабавен банков превод, но някои сайтове все още го нямат в портфейлите си, или 4payfun, и astropay.
I use Pix Brasil more, Pix is a Brazilian method of instant bank transfer, but some sites still don't have it in their wallets, or 4payfun, and astropay.
Uso mais Pix Brasil,o Pix é um método Brasileiro de transferência bancária instantâneo,mas alguns sites ainda não tem está em suas carteiras,ou 4payfun,e astropay.
Благодаря за информацията, ще пробвам тези казина, които споменавате някой път 🙂
Thanks for the info, I will try these casinos you mention sometime 🙂
Използвам повече Pix Brasil, Pix е бразилски метод за незабавен банков превод, но някои сайтове все още го нямат в портфейлите си, или 4payfun, и astropay.
I use Pix Brasil more, Pix is a Brazilian method of instant bank transfer, but some sites still don't have it in their wallets, or 4payfun, and astropay.
Uso mais Pix Brasil,o Pix é um método Brasileiro de transferência bancária instantâneo,mas alguns sites ainda não tem está em suas carteiras,ou 4payfun,e astropay.
Всеки път, когато имате проблем с тегленето, трябва да се свържете с поддръжката на казиното и те трябва да ви насочат.
Какво точно не сте наясно, моля?
Whenever you have an issue with the withdrawal you should contact the casino support and they should lead you.
What exactly are you unaware of, please?
Не препоръчвам казиното, Друг от групата dama NV, те правят всичко, за да ви спрат да теглите, те не одобряват документи, които винаги са одобрявали, спечелих 600 usd, те анулираха тегленето 10 пъти, всеки път беше нов документ, те винаги измислят история, когато Ако загубите, се появява VIP мениджър, когато спечелите малко пари, не се появява нито един, ако спечелите много в това Казино, ще бъде трудно да ги получите.
I don't recommend the casino, Another one from the dama NV group, they do everything to stop you from withdrawing, they don't approve documents that they always approved, I won 600 usd they canceled the withdrawal 10 times, each time it was a new document, they always invent a story, when If you lose, a VIP manager appears, when you win little money none appears, if you win a lot at this Casino it will be difficult to receive it.
Não recomendo o cassino,Mais um do grupo dama NV , fazem de tudo para que você não saque,não aprovam documentos que sempre aprovaram , ganhei 600 usd cancelaram o saque 10 x ,cada vez era um novo documento,sempre inventam uma história ,quando vc perde aparece gerente vip,quando ganha pouco dinheiro não aparece nenhum,se você ganhar muito neste Casino vai ser complicado receber.
Хей, когато говориш за проверка, какъв е проблемът там и успя ли да я завършиш успешно в крайна сметка? Какви други документи поиска казиното да предоставите? Успяхте ли да изтеглите или все още имате пари в игралната си сметка?
Ще чакам вашия отговор.
Hey, when you talk about verification, what is the problem there and did you manage to complete it successfully in the end ? What other documents did the casino ask you to provide ? Were you able to withdraw or do you still have money in your gaming account ?
I will wait for your answer.
Всички Casino dama или holycorn, винаги приемаха разписката за депозит Pix brazil, спечелих 600 usd, след което започна да става сложно с тегленето, те не приеха разписката pix, поискаха PDF извлечение от сметката, изпратих го, но те също не го прие, те ме помолиха да изпратя още една селфи снимка, показваща лакътя ми, вече бях изпратил седмицата и проверката вече беше одобрена, прекарах цял ден в изпращане на документи по имейл и те не одобриха тегленията. За съжаление загубих търпение и всички пари.
All Casino dama or holycorn, always accepted the Pix brazil deposit receipt, I won 600 usd then it started to get complicated with the withdrawal, they didn't accept the pix receipt, they asked for a PDF account statement, I sent it but they didn't accept it either, they asked me to send another selfie photo showing my elbow, I had already sent the week and the verification had already been approved, I spent a whole day on email sending documents, and they disapproved the withdrawals. Unfortunately, I lost patience and lost all the money.
Todos Casino dama ou holycorn,sempre aceitaram o comprovante de depósito Pix brasil, ganhei 600 usd aí começou a complicar no saque,não aceitaram o comprovante pix ,pediram extrato da conta em PDF,mandei não aceitaram também,pediram pra mandar mais uma foto selfie mostrando o cotovelo,já tinha mandando a semana e já tinha sido aprovado a verificação,fiquei um dia inteiro no email mandando documentos , e eles reprovando os saques.infelismente perdi a paciência e perdi todo o dinheiro.
Днес е много трудно да печелите в казината, игрите са по-трудни, когато спечелите нещо е по-трудно да получите от Казиното, те правят всичко, за да избегнат изплащането на печалбите., Доверих се на dama group, сега аз вече нямам доверие, блокирам акаунти в групата. Приемат го само когато загубиш.
It is very difficult today to win in casinos, the games are more difficult, when you win something it is more difficult to receive from the Casino, they are doing everything to avoid paying out the winnings., I trusted the dama group, now I no longer trust it, I am blocking accounts in the group. They only accept it when you lose.
É muito difícil hoje ganhar nos casinos ,os.jogos estão mais difíceis,quando você ganha algo está mais difícil receber do Casino,estão fazendo de tudo para não pagarem os ganhos.,eu confiava no grupo dama ,agora já não confio mais ,estou bloqueando as contas no grupo .,eles só aceitam quando você perde.
Така че е достатъчно лошо, когато е така. Знам, че казината са внимателни по отношение на проверката, но понякога виждам от случаите на други, че не е никак лесно и дори на пръв поглед прости документи понякога е трудно да се доставят, за да не бъдат отхвърлени.
Мразя да гледам как играчите в крайна сметка губят парите си и това ме натъжава.
Така че се надяваме, че изживяването само ще се подобри и ще намерите казино, което няма подобни проблеми.
So it's bad enough when it's like this. I know that casinos are careful about verification, but sometimes I can see from the cases of others that it is not easy at all and even seemingly simple documents are sometimes difficult to deliver so that they are not rejected.
I hate to see players end up losing their money and it makes me sad.
So hopefully the experience will only get better and you will find a casino that doesn't have similar problems.
Много е трудно да закриете акаунта си при тях, изпращате няколко имейла, те не анулират, не препоръчвам да правите акаунт,
It's very difficult to cancel your account with them, you send several emails, they don't cancel, I don't recommend making an account,
Muito difícil cancelar a conta neles,você manda vários emails ,eles não cancelam,não recomendo fazerem conta .,
Здравейте, имате ли нужда от помощ при затварянето на вашия акаунт? Защо не искат да закрият акаунта ви? Дадоха ли ви причина?
Hi, need help closing your account ? Why don't they want to close your account ? Did they give you a reason ?
Повтарят едно и също нещо, за да имам по-голям късмет следващия път и да го получа, ако чакам, за да не закрия акаунта и продължават да ме въртят отново и отново, въпреки че Помолих ги да го направят в няколко имейла.
They keep repeating the same thing, so that I'll be luckier next time and that I'll get it if I wait, so that I don't cancel the account, and they keep on rolling me over and over, even though I've asked them to do so in several emails.
Eles ficam repetindo a mesma coisa,para que eu tenha mais sorte na próxima e que irei sacar se eu esperar,pra não cancelar a Conta,ficam enrolando e não cancelam,mesmo pedindo em vários emails .
Не мисля, че това е правилното нещо и казината не трябва да реагират по този начин. Така че, ако имате нужда от помощ, не забравяйте да ни уведомите и можете да се свържете с нас.
I don't think that's the right thing to do and casinos shouldn't react that way. So if you need help, be sure to let us know and you can contact us.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.