ФорумКазинаSpinJo Casino - обща дискусия

SpinJo Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 4 месеца от Lumalee
|
2304 преглеждания 38 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 4 месеца

Вие самият сте част от индустрията, така че, разбира се, искате да мислите така. хехе шегувам се ;)


Приятен ден, Роми 🙂





Автоматичен превод:
Lumalee
преди 4 месеца

И на вас, хубав ден. 😉

Автоматичен превод:
Lumalee
преди 4 месеца

Казината, които играя с незабавни изплащания,

Stake,vbet,davbet,betsson,sportbetio,heroibet, Sportingbet,luckstart от Dama,lucrasino,parimatch и някои други.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 4 месеца

Благодаря ви за вашите вътрешности. Може ли да попитам кой метод на плащане обикновено използвате?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Използвам повече Pix Brasil, Pix е бразилски метод за незабавен банков превод, но някои сайтове все още го нямат в портфейлите си, или 4payfun, и astropay.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 4 месеца

Благодаря за информацията, ще пробвам тези казина, които споменавате някой път 🙂





Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Използвам повече Pix Brasil, Pix е бразилски метод за незабавен банков превод, но някои сайтове все още го нямат в портфейлите си, или 4payfun, и astropay.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Виждам. Благодаря ти за това.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, въпрос, спечелих хиляда евро, играейки с бонуса, как да изтегля?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Спечелих хиляда евро, играейки с бонуса, как мога да изтегля?

Автоматичен превод:
Daniel.47135251
преди 3 месеца

Всеки път, когато имате проблем с тегленето, трябва да се свържете с поддръжката на казиното и те трябва да ви насочат.

Какво точно не сте наясно, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не препоръчвам казиното, Друг от групата dama NV, те правят всичко, за да ви спрат да теглите, те не одобряват документи, които винаги са одобрявали, спечелих 600 usd, те анулираха тегленето 10 пъти, всеки път беше нов документ, те винаги измислят история, когато Ако загубите, се появява VIP мениджър, когато спечелите малко пари, не се появява нито един, ако спечелите много в това Казино, ще бъде трудно да ги получите.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 2 месеца

Хей, когато говориш за проверка, какъв е проблемът там и успя ли да я завършиш успешно в крайна сметка? Какви други документи поиска казиното да предоставите? Успяхте ли да изтеглите или все още имате пари в игралната си сметка?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Всички Casino dama или holycorn, винаги приемаха разписката за депозит Pix brazil, спечелих 600 usd, след което започна да става сложно с тегленето, те не приеха разписката pix, поискаха PDF извлечение от сметката, изпратих го, но те също не го прие, те ме помолиха да изпратя още една селфи снимка, показваща лакътя ми, вече бях изпратил седмицата и проверката вече беше одобрена, прекарах цял ден в изпращане на документи по имейл и те не одобриха тегленията. За съжаление загубих търпение и всички пари. file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Днес е много трудно да печелите в казината, игрите са по-трудни, когато спечелите нещо е по-трудно да получите от Казиното, те правят всичко, за да избегнат изплащането на печалбите., Доверих се на dama group, сега аз вече нямам доверие, блокирам акаунти в групата. Приемат го само когато загубиш.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 2 месеца

Така че е достатъчно лошо, когато е така. Знам, че казината са внимателни по отношение на проверката, но понякога виждам от случаите на други, че не е никак лесно и дори на пръв поглед прости документи понякога е трудно да се доставят, за да не бъдат отхвърлени.

Мразя да гледам как играчите в крайна сметка губят парите си и това ме натъжава.

Така че се надяваме, че изживяването само ще се подобри и ще намерите казино, което няма подобни проблеми.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Много е трудно да закриете акаунта си при тях, изпращате няколко имейла, те не анулират, не препоръчвам да правите акаунт,

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 месец

Здравейте, имате ли нужда от помощ при затварянето на вашия акаунт? Защо не искат да закрият акаунта ви? Дадоха ли ви причина?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Повтарят едно и също нещо, за да имам по-голям късмет следващия път и да го получа, ако чакам, за да не закрия акаунта и продължават да ме въртят отново и отново, въпреки че Помолих ги да го направят в няколко имейла.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 месец

Не мисля, че това е правилното нещо и казината не трябва да реагират по този начин. Така че, ако имате нужда от помощ, не забравяйте да ни уведомите и можете да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини