НачалоФорумКазинаSpinJo Casino - обща дискусия

SpinJo Casino - обща дискусия

 от Lumalee
|
5 886 преглеждания 41 отговора |
|
1 23
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinJo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Чакам теглене, но казват, че не знаят кога тегленето ми ще бъде обработено!, просто получете стандартен автоматичен отговор, така че засега не съм много впечатлен, но ще актуализирам тук, когато получа моето теглене.







Автоматичен превод:
Lumalee

Здравейте, виждам, че чакате теглене, така че ще попитам колко дълго? Ще спомена, че даваме на казината 14 дни да подредят всичко необходимо около тегленето и да ви изпратят парите. Не са ли искали да подавате документи или вече сте верифицирани?

Кажи ми.

Автоматичен превод:

3 дни толкова очевидно казино, което използва тактика на забавяне, проверен съм. тогава не мисля, че искам да ви въвличам в това, като се има предвид, че им давате 14 дни за обработка на едно теглене.





Автоматичен превод:
Lumalee

Със сигурност би било най-добре да знаете причината, поради която това е така, опитахте ли да попитате казиното? Бих казал също, че три дни не са много и не бих се паникьосвал. Това първото ви теглене в това казино ли е?

Разбира се, ако не искате, не е нужно да ни намесвате във вашата ситуация, но ако имате проблеми с оттеглянето си след този период от време, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем. Но ще се радвам, ако не се наложи и ще получите парите. 🙂

Автоматичен превод:

Да, това е първото ми теглене тук и това е, което ме тревожи, наистина ли може да се вярва на това казино? проблемът с тяхното обслужване на клиенти е, че не получавате лична помощ, всички отговори са копиране и поставяне, което е много разочароващо. Обикновено обслужването на клиенти в повечето казина е полезно и ще се свърже с финансовия отдел вместо вас.





Автоматичен превод:
Lumalee

Да, вярно е, че в някои казина те приемат проблемите по-сериозно и затова ги отнасят към правилния отдел, който да се справи с тях.

Що се отнася до вашия въпрос, не мога да отговоря със сигурност, защото нямаме опит от други играчи, тъй като това е сравнително ново казино на нашия сайт. Изглежда ще бъдете първи. Така че все още не бих бил скептичен и ще видим как ще се развие всичко.

Твърдо вярвам положително.

Автоматичен превод:
Lumalee

Нормално за тази компания е 3 дни, ако имате късмет, но има случаи, които отнемат от седмица до 2 седмици, зависи от тяхната добра воля, аз не играя в такива казина, днес тегленията са мигновени в много казина, не си струва да играете в казина, които държат плячката.

Автоматичен превод:

Мога да ви информирам, че получих оттеглянето си току-що. Ако бяха подобрили скоростта на тегления и комуникираха по-добре с играчите, можеха да станат добро казино, но чакането в продължение на няколко седмици, както Caniggia2021 казва, че може да се случи, не е добро.





Автоматичен превод:
Lumalee

Така че това е страхотно, наистина. Мога ли да попитам дали вашият акаунт беше напълно потвърден, когато поискахте тегленето, или трябваше първо да преминете през процеса на потвърждение?

Автоматичен превод:
Romi

Подадох документите и поисках оттегляне едновременно, проверката беше бърза и след това оттеглянето ми чакаше повече от 72 часа след това







Автоматичен превод:
Lumalee

Кой метод на плащане използвахте, чудя се?

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, за да ви кажем истината, особено когато става въпрос за първото теглене и проверката, която трябва да се направи.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi

Направих депозити и тегления с банковата си карта, стига да са обработили тегленето, получавам парите веднага. 14 дни са твърде много, за да чакате теглене, независимо дали е първото теглене или не.





Автоматичен превод:
Lumalee

Понякога казиното трябва да направи всички проверки и да прегледа документите, които всички играчи изпращат, за да верифицират акаунтите си. Представете си, че има претоварване от заявки за теглене и казиното няма толкова много хора, които да прегледат документите. Разбираш ли ме? Само защото тази ситуация може лесно да се случи, даваме на казината толкова много дни.

Автоматичен превод:
Romi

Нямам проблем да разбера, че гуруто на казиното дава на казиното 14 дни да разреши проблема, преди евентуално да го включите в черния списък. Но от гледна точка на играча е твърде дълго да чакате 14 дни за подобно теглене като цяло, особено когато сметката е верифицирана. Разбира се, могат да се случат неща, които са извън контрола на казиното, но не ми казвайте, че това е така, защото има огромни количества заявки за теглене, защото аз не го купувам, хехе.





Автоматичен превод:
Lumalee

Ние не поставяме в черния списък нито едно казино. Искаме всичко да е ясно и видимо за всеки, който иска да знае цялата информация за всяко онлайн казино.

Претоварването на заявка за теглене всъщност не е нищо необичайно и сме се сблъсквали с подобна ситуация много пъти преди.

Радвам се, че получихте парите доста бързо и се надявам, че никога няма да имате забавяния в бъдеще.

Автоматичен превод:
Romi

Ти не правиш това? https://casino.guru/blacklist

и когато казвате, че сте го изпитвали много пъти, основава ли се на това, което ви казват казината?






Автоматичен превод:
Lumalee

Благодаря ти. Това е вид информация за всички, за да видят, че има някои казина, които смятаме, че са наистина нечестни. Да, прав сте, нарича се черен списък, но все пак можете да видите цялата информация защо тези казина имат толкова нисък индекс на безопасност.

Не вярвате ли всъщност, че във всички онлайн казина има просто хора като вас или мен, които всъщност трябва да проверяват документите и да обработват всички тегления, ако мога да попитам? Никога ли не ви се е случвала такава ситуация, че сте имали толкова много неща за вършене, че сте закъснели? Е, да, със сигурност може да се случи понякога. Но зависи изцяло от вас какво мислите и никой няма да ви го отнеме, разбира се. Желая ти само най-доброто, винаги.


Автоматичен превод:
Romi

Разбира се, има хора, които работят там, където част от работата е да обработват тегления и т.н., това със сигурност може да е трудна работа, доколкото знам, но също така мисля, че тази казино индустрия е много цинична индустрия, нещо ми подсказва, че вие не мислиш ли същото?





Автоматичен превод:
Lumalee

Бих искал да вярвам в справедливостта в тази индустрия. Това е всичко. 😉

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини