преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinJo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакам теглене, но казват, че не знаят кога тегленето ми ще бъде обработено!, просто получете стандартен автоматичен отговор, така че засега не съм много впечатлен, но ще актуализирам тук, когато получа моето теглене.
Waiting for a withdrawal but they say they don't know when my withdrawal will be processed!, just get standard auto reply so I'm not very impressed so far, but will update here when I receive my withdrawal.
Здравейте, виждам, че чакате теглене, така че ще попитам колко дълго? Ще спомена, че даваме на казината 14 дни да подредят всичко необходимо около тегленето и да ви изпратят парите. Не са ли искали да подавате документи или вече сте верифицирани?
Кажи ми.
Hi, well I see you're waiting for a withdrawal so I'll ask how long ? I will mention that we give casinos 14 days to sort out everything that is necessary around the withdrawal and send you the money. Did they not need from you to submit any documents or are you already verified ?
Let me know.
3 дни толкова очевидно казино, което използва тактика на забавяне, проверен съм. тогава не мисля, че искам да ви въвличам в това, като се има предвид, че им давате 14 дни за обработка на едно теглене.
3 days so clearly a casino that uses delay tactics, I am verified. then I don't think I want to involve you in this, given that you give them 14 days to process a single withdrawal.
Със сигурност би било най-добре да знаете причината, поради която това е така, опитахте ли да попитате казиното? Бих казал също, че три дни не са много и не бих се паникьосвал. Това първото ви теглене в това казино ли е?
Разбира се, ако не искате, не е нужно да ни намесвате във вашата ситуация, но ако имате проблеми с оттеглянето си след този период от време, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем. Но ще се радвам, ако не се наложи и ще получите парите. 🙂
Surely it would be best to know the reason why this is so, have you tried asking the casino ? I would also say that three days is not that long and I wouldn't panic. Is this your first withdrawal at this casino ?
Of course if you don't want to you don't have to involve us in your situation but if you have problems with your withdrawal after this timeframe feel free to contact us and we will try to help. But I will be glad if it is not necessary and you will get the money. 🙂
Да, това е първото ми теглене тук и това е, което ме тревожи, наистина ли може да се вярва на това казино? проблемът с тяхното обслужване на клиенти е, че не получавате лична помощ, всички отговори са копиране и поставяне, което е много разочароващо. Обикновено обслужването на клиенти в повечето казина е полезно и ще се свърже с финансовия отдел вместо вас.
Yes, it's my first withdrawal here and that's what worries me, can this casino really be trusted? the problem with their customer service is that you don't get personal help, all answers are copy and paste, which is very frustrating. Usually, customer service at most casinos is helpful and will contact the finance department for you.
Да, вярно е, че в някои казина те приемат проблемите по-сериозно и затова ги отнасят към правилния отдел, който да се справи с тях.
Що се отнася до вашия въпрос, не мога да отговоря със сигурност, защото нямаме опит от други играчи, тъй като това е сравнително ново казино на нашия сайт. Изглежда ще бъдете първи. Така че все още не бих бил скептичен и ще видим как ще се развие всичко.
Твърдо вярвам положително.
Yes, it is true that in some casinos they take the problems more seriously and therefore refer it to the right department to deal with it.
Regarding your question, I can't answer it with certainty, because we don't have any experience from other players as it is a fairly new casino on our site. It looks like you will be the first. So I wouldn't be skeptical yet and we'll see how it all turns out.
I firmly believe positively.
Нормално за тази компания е 3 дни, ако имате късмет, но има случаи, които отнемат от седмица до 2 седмици, зависи от тяхната добра воля, аз не играя в такива казина, днес тегленията са мигновени в много казина, не си струва да играете в казина, които държат плячката.
Normal for this company is 3 days, if you're lucky, but there are cases that take a week to 2 weeks, it depends on their goodwill, I don't play in casinos like that, today withdrawals are instantaneous in many casinos, it's not worth playing in casinos who hold the loot.
Normal desta empresa é 3 dias ,se você der sorte ,mas tem casos que demoram uma semana a 2 semanas ,depende a boa vontade deles,eu não jogo em casinos assim,hoje os saques são instantâneos em muitos casinos,não compensa jogar em casinos que seguram o saque.
Мога да ви информирам, че получих оттеглянето си току-що. Ако бяха подобрили скоростта на тегления и комуникираха по-добре с играчите, можеха да станат добро казино, но чакането в продължение на няколко седмици, както Caniggia2021 казва, че може да се случи, не е добро.
I can inform you that I received my withdrawal just now. If they had improved the speed of withdrawals and communicated better with the players, they could have become a good casino, but waiting for several weeks as Caniggia2021 says can happen is not good.
Така че това е страхотно, наистина. Мога ли да попитам дали вашият акаунт беше напълно потвърден, когато поискахте тегленето, или трябваше първо да преминете през процеса на потвърждение?
So that is great, really. May I ask if your account was fully verified when you requested the withdrawal, or did you have to go through the verification process first?
Подадох документите и поисках оттегляне едновременно, проверката беше бърза и след това оттеглянето ми чакаше повече от 72 часа след това
I submitted the documents and requested withdrawal at the same time, the verification was quick and then my withdrawal was pending for over 72 hours after that
Кой метод на плащане използвахте, чудя се?
Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, за да ви кажем истината, особено когато става въпрос за първото теглене и проверката, която трябва да се направи.🤷♀️
Which payment method did you use, I wonder?
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment, to tell you the truth, especially when it comes to the first withdrawal and the verification that needs to be done.🤷♀️
Направих депозити и тегления с банковата си карта, стига да са обработили тегленето, получавам парите веднага. 14 дни са твърде много, за да чакате теглене, независимо дали е първото теглене или не.
I made deposits and withdrawals with my bank card, as long as they have processed the withdrawal I get the money immediately. 14 days is far too long to wait for a withdrawal regardless of whether it is the first withdrawal or not.
Понякога казиното трябва да направи всички проверки и да прегледа документите, които всички играчи изпращат, за да верифицират акаунтите си. Представете си, че има претоварване от заявки за теглене и казиното няма толкова много хора, които да прегледат документите. Разбираш ли ме? Само защото тази ситуация може лесно да се случи, даваме на казината толкова много дни.
Sometimes the casino needs to do all the checks and go through the documents all the players send to verify their accounts. So imagine there is an overload of withdrawal requests, and the casino doesn't have that many people to go over the documents. Do you get me? Only because this situation can easily happen, we give casinos this many days.
Нямам проблем да разбера, че гуруто на казиното дава на казиното 14 дни да разреши проблема, преди евентуално да го включите в черния списък. Но от гледна точка на играча е твърде дълго да чакате 14 дни за подобно теглене като цяло, особено когато сметката е верифицирана. Разбира се, могат да се случат неща, които са извън контрола на казиното, но не ми казвайте, че това е така, защото има огромни количества заявки за теглене, защото аз не го купувам, хехе.
I have no problems understanding that casino guru gives the casino 14 days to solve the problem before you possibly blacklist. But from the player's perspective, it is too long to wait 14 days for a withdrawal like this in general, especially when the account is all verified. Of course, things can happen that are beyond the casino's control, but don't tell me that's because there are huge amounts of withdrawal requests because I'm not buying it hehe.
Ние не поставяме в черния списък нито едно казино. Искаме всичко да е ясно и видимо за всеки, който иска да знае цялата информация за всяко онлайн казино.
Претоварването на заявка за теглене всъщност не е нищо необичайно и сме се сблъсквали с подобна ситуация много пъти преди.
Радвам се, че получихте парите доста бързо и се надявам, че никога няма да имате забавяния в бъдеще.
We do not blacklist any casino. We like everything to be clear and visible to whoever would like to know all the information about any online casino.
An overload of a withdrawal request is actually nothing unusual, and we have experienced this kind of situation many times before.
I am glad for you to get the money pretty quickly, and I hope you will never experience any delays in the future.
Ти не правиш това? https://casino.guru/blacklist
и когато казвате, че сте го изпитвали много пъти, основава ли се на това, което ви казват казината?
You don't do that? https://casino.guru/blacklist
and when you say you have experienced it many times, is it based on what the casinos tell you?
Благодаря ти. Това е вид информация за всички, за да видят, че има някои казина, които смятаме, че са наистина нечестни. Да, прав сте, нарича се черен списък, но все пак можете да видите цялата информация защо тези казина имат толкова нисък индекс на безопасност.
Не вярвате ли всъщност, че във всички онлайн казина има просто хора като вас или мен, които всъщност трябва да проверяват документите и да обработват всички тегления, ако мога да попитам? Никога ли не ви се е случвала такава ситуация, че сте имали толкова много неща за вършене, че сте закъснели? Е, да, със сигурност може да се случи понякога. Но зависи изцяло от вас какво мислите и никой няма да ви го отнеме, разбира се. Желая ти само най-доброто, винаги.
Thank you. This is kind of information for everyone to see that there are some casinos we believe are really unfair. Yes, you are right, it is called a blacklist, but you can still see all the information about why these casinos have such a low safety index.
Don't you actually believe that at all online casinos there are just some humans like you or me who actually have to check the documents and process all the withdrawals, if I may ask? Did this kind of situation never happen to you, that you've had so many things to do that you were late? Well, yes, it surely can happen sometimes. But it is totally up to you what you think, and no one will take that away from you, of course. I only wish you the best, always.
Разбира се, има хора, които работят там, където част от работата е да обработват тегления и т.н., това със сигурност може да е трудна работа, доколкото знам, но също така мисля, че тази казино индустрия е много цинична индустрия, нещо ми подсказва, че вие не мислиш ли същото?
Of course there are people who work there where part of the job is to process withdrawals etc, it can certainly be a demanding job for all I know, but I also think that this casino industry is a very cynical industry, something tells me that you don't think the same?
Бих искал да вярвам в справедливостта в тази индустрия. Това е всичко. 😉
I would like to believe in fairness in this industry. That is all. 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.