Не го препоръчвам. Играх около 2 месеца и сега чакам теглене 14 дни и все още нищо. Може би в близко бъдеще ще променя мнението си. Тъй като като цяло игрите са страхотни, а и за спортни залагания имате много игри.
I dont reccomend it. I played about 2 months and now waiting for withdraw 14 days and still nothing. Maybe in the near future i would change my opinion. Because overall the games are great and also for sports betting u hava a lot of games.
Пускал съм и жалба със скрийншот... Естествено, че съм ги информирал с точен час и номер на партида, фирма и т.н., дори съм им писал как е напреднала партидата.
Не правя това за €20, но вярвам, че ако едно казино ме притеснява по този начин за €20, тогава говорим за ненадеждно казино, в което играчът трябва да избягва да залага парите си.
Освен това подкрепата им е ужасна и дават едни и същи стандартни отговори.
I have also filed a complaint with a screenshot... Of course, I have informed them with the exact time and batch number, company, etc., and I even wrote to them about how the batch progressed.
I don't do this for €20, but I believe that if a casino bothers me in this way for €20, then we are talking about an unreliable casino that the player should avoid betting their money on.
Also, their support is terrible and they give the same standard answers.
Έχω κάνει και παράπονο με screenshot... Φυσικά και τους έχω ενημερώσει με ακριβή ώρα και αριθμό παρτίδας εταιρεία κτλπ μέχρι και πως εξελίχτηκε η παρτίδα τους έγραψα.
Δεν το κάνω αυτό για τα 20€ όμως θεωρώ πως αν με ταλαιπωρεί ένα καζίνο με αυτόν τον τρόπο για 20€ και σε μια τέτοια περίπτωση τότε συζητάμε για ένα μη αξιόπιστο καζίνο που πρέπει να αποφεύγει ο παίχτης να στοιχηματίζει τα χρήματα του.
Επίσης η υποστήριξη του είναι χάλια και δίνουν τις ίδιες τυποποιημένες απαντήσεις.
С приложението, да, но беше, когато всички ми поискаха проверка, а някои като Amunra или 7signs не приеха банковите ми документи и загубих няколко хиляди евро. Бъдете внимателни.
With the app, yes, but it was when they all asked me for verification, and some like Amunra or 7signs did not accept my bank documents and I lost several thousand euros. Be careful.
Con la app si, pero es cuando todos me pidieron verificación, y algunos como Amunra o 7signs no me aceptaron los documentos del banco y perdí varios miles de euros. Tener cuidado
Изтеглете приложението и зареждайте от там. Те ще се ядосат, но това не е ваш проблем.
Download the app and charge through there. They will be angry, but it's not your problem.
Bajate la app y cobra por ahí. Se enfadarán, pero no es tu problema
Какво приложение? Досега съм управлявал всички тегления чрез банков превод.
What app? So far, I have managed all withdrawals via bank transfer.
Que app? Hasta ahora todos los retiros los he gestionado vía transferencia bancaria
И колко време отнема обработката на тегления към сделки с FunID?
And how long does it take to process withdrawals to FunID trades?
Y cuánto tardan en procesar los retiros a trades de FunID?
В зависимост от настроението им, услугата им е ужасна...Дано ви платят бързо.
Depending on their mood, their service is terrible...I hope they pay you quickly.
Ανάλογα την διάθεση τους είναι χάλια η εξυπηρέτηση τους...μακάρι να σε πληρώσουν γρήγορα
Току що направиха депозит. Чаках 10 дни. Няма да играя отново там. Сумата, която получих, беше малка, 339. Но никога не депозирам много пари, без да съм тествал тегленето им, така че депозирам от 50 до 70 евро.
Пожелавам ви успех и се надявам скоро да получите парите си.
They just made a deposit. I waited 10 days. I'm not going to play there again. The amount I got was small, 339. But I never deposit a lot of money without testing their withdrawal, so I deposit 50 to 70 euros.
I wish you all good luck and hope you get your money soon.
Μόλις μου κάνανε κατάθεση. Περίμενα 10 μέρες. Δεν πρόκειται να ξαναπαίξω εκεί. Ήταν μικρό το ποσό που πήρα 339. Αλλά ποτέ δεν βάζω πολλά λεφτά χωρίς να τους δοκιμάσω πως είναι η Ανάληψης τους,οπότε καταθέτω 50 με 70 ευρώ.
Εύχομαι καλή τύχη σε όλους σας και να πάρετε σύντομα τα λεφτά σας
Радвам се, че си върна парите! Надявам се всички да имаме същия късмет и да, определено няма да играем отново тук. наздраве!
I'm glad you got your money back! I hope we all have the same luck and yes, we will definitely not be playing here again. Cheers!
Me alegro de que hayas recibido tu dinero! Espero que todos tengamos la misma suerte y si, definitivamente no vamos a volver a jugar aquí. Un saludo!
В 90% от случаите получавах банковия превод в рамките на няколко часа. От казиното до приложението е незабавно
90% of the time I had the bank transfer within a few hours. From the casino to the app it is immediate
90% de las veces en unas horas tenía la transferencia bancaria. Del casino a la app es inmediata
Хей, добре, ще изчакам още една седмица и тогава ще подам жалба. Не, не го направиха, да, имам активен бонус за първи депозит и заложих цялата сума, така че бонусът беше пълен, както казаха правилата. Не, не, искам да се проверя, но спинанга каза, че все още не е необходимо да се проверявам. Също така изпращам gmail с цялата си информация за процеса на проверка.
Благодаря за помощта,
Рок
Hey, ok i will wait another week and then filing a complaint. No they didn’t, yea i have active first deposit bonus and wager all the amount so the bonus was complete as the rules said. No not yer, i want to verified myself, but the spinanga said that i dont need yet to verified myself. I also send a gmail with all my information for the verification to go process.
Thank for you help,
Rok
Добре, така че предполагам, че всичко ще бъде наред, ако бонусът е изпълнен и проверката все още не е трябвало да се извърши. Ще изчакаме и ще видим как ще е и ако нищо не се промени и е същата песен, не забравяйте да се свържете с мен.
Okay, so I guess everything will be okay if the bonus has been fulfilled and the verification hasn't had to take place yet. We'll wait and see how it goes and if nothing changes and it's the same song, be sure to get back to me.
Пускал съм и жалба със скрийншот... Естествено, че съм ги информирал с точен час и номер на партида, фирма и т.н., дори съм им писал как е напреднала партидата.
Не правя това за €20, но вярвам, че ако едно казино ме притеснява по този начин за €20, тогава говорим за ненадеждно казино, в което играчът трябва да избягва да залага парите си.
Освен това подкрепата им е ужасна и дават едни и същи стандартни отговори.
I have also filed a complaint with a screenshot... Of course, I have informed them with the exact time and batch number, company, etc., and I even wrote to them about how the batch progressed.
I don't do this for €20, but I believe that if a casino bothers me in this way for €20, then we are talking about an unreliable casino that the player should avoid betting their money on.
Also, their support is terrible and they give the same standard answers.
Έχω κάνει και παράπονο με screenshot... Φυσικά και τους έχω ενημερώσει με ακριβή ώρα και αριθμό παρτίδας εταιρεία κτλπ μέχρι και πως εξελίχτηκε η παρτίδα τους έγραψα.
Δεν το κάνω αυτό για τα 20€ όμως θεωρώ πως αν με ταλαιπωρεί ένα καζίνο με αυτόν τον τρόπο για 20€ και σε μια τέτοια περίπτωση τότε συζητάμε για ένα μη αξιόπιστο καζίνο που πρέπει να αποφεύγει ο παίχτης να στοιχηματίζει τα χρήματα του.
Επίσης η υποστήριξη του είναι χάλια και δίνουν τις ίδιες τυποποιημένες απαντήσεις.
Разбирам смисъла в твоя случай и няма никакво значение дори да е 20€. Разбира се, както виждаме, казиното вероятно изплаща по-бавно на играчи, така че би било хубаво, ако се ускори в бъдеще, защото вероятно няма много играчи да играят в този стил, когато имат този опит.
Така че за момента ще трябва да изчакаме, за да видим как се развива или дали казиното ще се свърже с вас и ще ви даде актуализация.
I understand the point in your case and it doesn't matter at all even if it's €20. Of course, as we can see, the casino is probably slower to pay out players, so it would be nice if it would speed up in the future, because not many players will probably play in this style when they have this experience.
So for the moment we will have to wait to see how it progresses or if the casino will contact you and give you an update.
Току що направиха депозит. Чаках 10 дни. Няма да играя отново там. Сумата, която получих, беше малка, 339. Но никога не депозирам много пари, без да съм тествал тегленето им, така че депозирам от 50 до 70 евро.
Пожелавам ви успех и се надявам скоро да получите парите си.
They just made a deposit. I waited 10 days. I'm not going to play there again. The amount I got was small, 339. But I never deposit a lot of money without testing their withdrawal, so I deposit 50 to 70 euros.
I wish you all good luck and hope you get your money soon.
Μόλις μου κάνανε κατάθεση. Περίμενα 10 μέρες. Δεν πρόκειται να ξαναπαίξω εκεί. Ήταν μικρό το ποσό που πήρα 339. Αλλά ποτέ δεν βάζω πολλά λεφτά χωρίς να τους δοκιμάσω πως είναι η Ανάληψης τους,οπότε καταθέτω 50 με 70 ευρώ.
Εύχομαι καλή τύχη σε όλους σας και να πάρετε σύντομα τα λεφτά σας
Така че поне донесохте добри новини и мисля, че успокоихте другите играчи. Не съм изненадан, ако не искате да играете повече тук, ако ви е дълго да чакате почти две седмици.
Така че успех, където и да отидете.😉☘️
So at least you delivered some good news and I think some reassurance to other players. I'm not surprised if you don't want to play here anymore if it's long for you to wait almost two weeks.
So good luck wherever you go.😉☘️
благодаря ти за всичко Ако проблемът не се реши, ще ви пиша отново, за да се разберем как можете да ми помогнете.
Thank you for everything. If the problem is not resolved, I will write to you again to agree on how you can help me.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.