ФорумКазинаSpin Buffalo Casino - обща дискусия

Spin Buffalo Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 седмици от xSerious169
|
481 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 дни

Току-що създадох отново акаунта си, за да напиша това.


Това е очевидна измама. Абсолютна лудост е, че casinoguru оставя промоция на сайта като тази. Особено, че е ЕКСКЛУЗИВЕН БОНУС. Как това нещо все още не е премахнато, след като видя тази дискусионна тема? Можете ясно да видите от това, че тук има големи проблеми. Или от промоциите по имейл, които изпращат, много очевидно и там. Между другото можете да поискате безкрайно количество от 400% бонуси в чата на живо, което е далеч от устойчиво за казино.


Сайтове като Casinoguru трябва да имат доверие в свят, пълен с измами, особено в такава сенчеста индустрия, и особено след като това е най-добрият сайт за намиране на бонуси и други неща (askgamblers например има ужасен потребителски интерфейс в сравнение с този), така че кой друго има на какво да се доверите, освен casinoguru yk.


но все пак вие, момчета, предпочитате да продължите да печелите от партньорските пари, докато рецензиите се появяват повече от седмица тук. Бонусът за добре дошли от 400% сам по себе си трябва да е достатъчно тревожен, а ексклузивният бонус етикет намалява подозрението за хората, отварящи връзката. И пише само „свежо казино", без предупредително съобщение или нещо подобно. Екипът от casinoguru, който ни отговаря тук, изглежда надежден и грижовен като цяло, затова това е толкова лудо за мен.


Не трябва ли да има повече проучвания за казино, преди да решите да се свържете с тях? И ако не, не трябва ли да се поставят огромни предупредителни знаци вместо ексклузивния етикет, след като хората започнат да ви уведомяват, че не им се плаща?



Автоматичен превод:
преди 2 дни

Въпросът ми е как Гуру рекламира такова казино, което очевидно е измамно казино сайтове....

Имате множество оплаквания и доказателства, че е измамно казино, защо все още ги рекламирате?

Автоматичен превод:
преди 9 часове

Бих искал да кажа, че ние не рекламираме казина; както казвате, вместо това ние информираме за казината на нашата страница.

Както виждам, това е ново казино и затова информацията за индекса на безопасност е зададена така.

Ние със сигурност бихме искали да помогнем с вашия проблем в tis casino, ако се интересувате.

Моля, подайте жалба тук и информирайте нашия екип за жалби за всички подробности, които срещате с оттеглянето, и се надяваме, че заедно ще успеем да разрешим проблема.

какво ще кажеш Бихте ли опитали това?

Моля, имайте предвид, че жалбата е безплатна и нашият екип ще направи всичко възможно да я разрешим възможно най-скоро.

Следвайте тази връзка, за да изпратите жалбата.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Току-що създадох отново акаунта си, за да напиша това.


Това е очевидна измама. Абсолютна лудост е, че casinoguru оставя промоция на сайта като тази. Особено, че е ЕКСКЛУЗИВЕН БОНУС. Как това нещо все още не е премахнато, след като видя тази дискусионна тема? Можете ясно да видите от това, че тук има големи проблеми. Или от промоциите по имейл, които изпращат, много очевидно и там. Между другото можете да поискате безкрайно количество от 400% бонуси в чата на живо, което е далеч от устойчиво за казино.


Сайтове като Casinoguru трябва да имат доверие в свят, пълен с измами, особено в такава сенчеста индустрия, и особено след като това е най-добрият сайт за намиране на бонуси и други неща (askgamblers например има ужасен потребителски интерфейс в сравнение с този), така че кой друго има на какво да се доверите, освен casinoguru yk.


но все пак вие, момчета, предпочитате да продължите да печелите от партньорските пари, докато рецензиите се появяват повече от седмица тук. Бонусът за добре дошли от 400% сам по себе си трябва да е достатъчно тревожен, а ексклузивният бонус етикет намалява подозрението за хората, отварящи връзката. И пише само „свежо казино", без предупредително съобщение или нещо подобно. Екипът от casinoguru, който ни отговаря тук, изглежда надежден и грижовен като цяло, затова това е толкова лудо за мен.


Не трябва ли да има повече проучвания за казино, преди да решите да се свържете с тях? И ако не, не трябва ли да се поставят огромни предупредителни знаци вместо ексклузивния етикет, след като хората започнат да ви уведомяват, че не им се плаща?



Автоматичен превод:
преди 9 часове

здравейте

Мога ли първо да попитам какво имате предвид, че сте пресъздали акаунта си? Имахте предвид тук на нашия уебсайт?🤔

Моля, знайте, че само с помощта на нашите потребители и играчи в казиното можем да научим и разберем всичко, което се случва във всяко онлайн казино.

Така че, само ако играчите подадат жалби за казино и те не бъдат решени или разберем, че казиното действа нечестно, можем да намалим индекса на безопасност.

Винаги искаме да информираме нашите потребители за всичко, което се случва във всяко онлайн казино в нашата база данни, добро или лошо, и това е основната ни цел. Не за рекламиране на казина, нали разбирате, а за информиране за тях.

Имали ли сте някакъв проблем в това казино, за който искате да ни кажете и може би бихте искали да ви помогнем?

Моля, не се колебайте да пишете за това и ние ще направим всичко възможно да го разрешим, ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 8 часове

Да, затворих акаунтите си, свързани с казино, в един момент, включително този, когато си взех почивка от хазарта.


Да, това е голяма промоция. Това е партньорска връзка, водеща до казиното и ако играчът депозира, вие получавате процент от това.


Партньорските връзки са промоция, защото имат за цел да повишат осведомеността и да стимулират продажбите, буквално съответствайки на определението за промоция.


Освен това вие поставяте изключителен етикет на казиното, което намалява подозрението на играча.


И разбира се, това е 400% !!! бонус, който е супер рядък и незабавно тревожен и трябва да доведе до поне малко разследване, преди да решите да се свържете с тях.


И играчите се оплакват, че не получават никакви изплащания тук от 2 седмици.


какво повече ти трябва Всъщност не виждате ли, че сте буквално част от измамата и активно се възползвате от играчите, които хвърлят парите си през прозореца?



Автоматичен превод:
Balintm2
преди 5 часове

здравей

Предполагам, че за някои хора хазартът може да е твърде примамлив и е страхотна идея да спрат да залагат, за да избегнат проблеми.

Освен това предполагам, че от ваша гледна точка вие бихте управлявали този изключително сложен проект много по-ефективно от нас и че един единствен, в крайна сметка благоприятен бонус, съчетан с постепенни изплащания, би бил ясна индикация за предприемане на действия.

Е, не ни е толкова лесно. Индексът на безопасност е добре проектирано изчисление, както вероятно не знаете; невъзможно е да се измери нещо толкова специфично или чувствително към времето като мненията на играчите или скоростта, с която се теглят пари за всеки метод на плащане, да не говорим за обичайната необходимост от KYC процеса.

Например, на някои хора не им пука за това, което наричате голям бонус. Оставам с впечатлението, че искате да се чувстваме виновни, защото работим толкова усилено, за да предпазим играчите от опасни казина. Решението обаче винаги принадлежи на играча. Никой не може да ви спаси от вашите решения, но ние можем да ви предоставим богата информация, която да ви помогне да вземете мъдри решения, включително Индекса за безопасност, кодекси, потребителски отзиви и форум.

Що се отнася до парите, източникът на нашия доход е много прост. Създадохме най-големия списък с ревюта за казино в света и редовно актуализираме този списък, за да сме сигурни, че оценките са все още валидни.

Ние препоръчваме различни най-добри казина на играчите въз основа на това откъде идват, защото например казино, което е страхотно за немски играчи, не е необходимо да е твърде добро за играчи в Аржентина и т.н. Затова се опитваме да създадем уникален списък с най-добри казина за всяка държава. Когато играчите отидат да играят в тези казина и в крайна сметка загубят, ние получаваме комисионна от това.

Никога не казваме на играчите да играят в казино, защото ставате богати, всъщност казваме, че в крайна сметка губите , но също така знаем, че има хора, които просто обичат казино игрите. Вярваме, че е по-добре за тези играчи да играят в прилични казина, които ще изплатят печалбите в случай, че играчът просто има късмет, вместо да се извиняват глупаво и да анулират печалбите. Ето защо CasinoGuru е създаден - за да предоставя честни отзиви за онлайн казино.

Приходите, които имаме, също ни позволяват да извършваме много дейности, за които не получаваме заплащане - например имаме център за разрешаване на жалби, където помагаме на играчите да получат своите печалби от казината. Ние не взимаме комисионна за това, така че когато играчът получи плащане, той получава 100% от сумата. Имаме и академия за хора, които биха искали да започнат своята кариера в онлайн казина и дори за служители на онлайн казина, които биха искали да подобрят работата си.

Също така инвестираме в Глобалната инициатива за самоизключване . Целта е да се създаде инструмент, който ще позволи на играчите да се самоизключват във всички казина по света (бихме могли да използваме нашата голяма база данни за казино за това).

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool

Можете да спрете да участвате в нашата насърчителна общност по всяко време. Просто ме уведоми.



Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини