НачалоФорумКазинаSpin Buffalo Casino - обща дискусия

Spin Buffalo Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 месеца от xSerious169
|
1 737 преглеждания 46 отговора |
|
1 2 3
преди 1 месец

Току-що създадох отново акаунта си, за да напиша това.


Това е очевидна измама. Абсолютна лудост е, че casinoguru оставя промоция на сайта като тази. Особено, че е ЕКСКЛУЗИВЕН БОНУС. Как това нещо все още не е премахнато, след като видя тази дискусионна тема? Можете ясно да видите от това, че тук има големи проблеми. Или от промоциите по имейл, които изпращат, много очевидно и там. Между другото можете да поискате безкрайно количество от 400% бонуси в чата на живо, което е далеч от устойчиво за казино.


Сайтове като Casinoguru трябва да имат доверие в свят, пълен с измами, особено в такава сенчеста индустрия, и особено след като това е най-добрият сайт за намиране на бонуси и други неща (askgamblers например има ужасен потребителски интерфейс в сравнение с този), така че кой друго има на какво да се доверите, освен casinoguru yk.


но все пак вие, момчета, предпочитате да продължите да печелите от партньорските пари, докато рецензиите се появяват повече от седмица тук. Бонусът за добре дошли от 400% сам по себе си трябва да е достатъчно тревожен, а ексклузивният бонус етикет намалява подозрението за хората, отварящи връзката. И пише само „свежо казино", без предупредително съобщение или нещо подобно. Екипът от casinoguru, който ни отговаря тук, изглежда надежден и грижовен като цяло, затова това е толкова лудо за мен.


Не трябва ли да има повече проучвания за казино, преди да решите да се свържете с тях? И ако не, не трябва ли да се поставят огромни предупредителни знаци вместо ексклузивния етикет, след като хората започнат да ви уведомяват, че не им се плаща?



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Въпросът ми е как Гуру рекламира такова казино, което очевидно е измамно казино сайтове....

Имате множество оплаквания и доказателства, че е измамно казино, защо все още ги рекламирате?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бих искал да кажа, че ние не рекламираме казина; както казвате, вместо това ние информираме за казината на нашата страница.

Както виждам, това е ново казино и затова информацията за индекса на безопасност е зададена така.

Ние със сигурност бихме искали да помогнем с вашия проблем в tis casino, ако се интересувате.

Моля, подайте жалба тук и информирайте нашия екип за жалби за всички подробности, които срещате с оттеглянето, и се надяваме, че заедно ще успеем да разрешим проблема.

какво ще кажеш Бихте ли опитали това?

Моля, имайте предвид, че жалбата е безплатна и нашият екип ще направи всичко възможно да я разрешим възможно най-скоро.

Следвайте тази връзка, за да изпратите жалбата.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що създадох отново акаунта си, за да напиша това.


Това е очевидна измама. Абсолютна лудост е, че casinoguru оставя промоция на сайта като тази. Особено, че е ЕКСКЛУЗИВЕН БОНУС. Как това нещо все още не е премахнато, след като видя тази дискусионна тема? Можете ясно да видите от това, че тук има големи проблеми. Или от промоциите по имейл, които изпращат, много очевидно и там. Между другото можете да поискате безкрайно количество от 400% бонуси в чата на живо, което е далеч от устойчиво за казино.


Сайтове като Casinoguru трябва да имат доверие в свят, пълен с измами, особено в такава сенчеста индустрия, и особено след като това е най-добрият сайт за намиране на бонуси и други неща (askgamblers например има ужасен потребителски интерфейс в сравнение с този), така че кой друго има на какво да се доверите, освен casinoguru yk.


но все пак вие, момчета, предпочитате да продължите да печелите от партньорските пари, докато рецензиите се появяват повече от седмица тук. Бонусът за добре дошли от 400% сам по себе си трябва да е достатъчно тревожен, а ексклузивният бонус етикет намалява подозрението за хората, отварящи връзката. И пише само „свежо казино", без предупредително съобщение или нещо подобно. Екипът от casinoguru, който ни отговаря тук, изглежда надежден и грижовен като цяло, затова това е толкова лудо за мен.


Не трябва ли да има повече проучвания за казино, преди да решите да се свържете с тях? И ако не, не трябва ли да се поставят огромни предупредителни знаци вместо ексклузивния етикет, след като хората започнат да ви уведомяват, че не им се плаща?



Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте

Мога ли първо да попитам какво имате предвид, че сте пресъздали акаунта си? Имахте предвид тук на нашия уебсайт?🤔

Моля, знайте, че само с помощта на нашите потребители и играчи в казиното можем да научим и разберем всичко, което се случва във всяко онлайн казино.

Така че, само ако играчите подадат жалби за казино и те не бъдат решени или разберем, че казиното действа нечестно, можем да намалим индекса на безопасност.

Винаги искаме да информираме нашите потребители за всичко, което се случва във всяко онлайн казино в нашата база данни, добро или лошо, и това е основната ни цел. Не за рекламиране на казина, нали разбирате, а за информиране за тях.

Имали ли сте някакъв проблем в това казино, за който искате да ни кажете и може би бихте искали да ви помогнем?

Моля, не се колебайте да пишете за това и ние ще направим всичко възможно да го разрешим, ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, затворих акаунтите си, свързани с казино, в един момент, включително този, когато си взех почивка от хазарта.


Да, това е голяма промоция. Това е партньорска връзка, водеща до казиното и ако играчът депозира, вие получавате процент от това.


Партньорските връзки са промоция, защото имат за цел да повишат осведомеността и да стимулират продажбите, буквално съответствайки на определението за промоция.


Освен това вие поставяте изключителен етикет на казиното, което намалява подозрението на играча.


И разбира се, това е 400% !!! бонус, който е супер рядък и незабавно тревожен и трябва да доведе до поне малко разследване, преди да решите да се свържете с тях.


И играчите се оплакват, че не получават никакви изплащания тук от 2 седмици.


какво повече ти трябва Всъщност не виждате ли, че сте буквално част от измамата и активно се възползвате от играчите, които хвърлят парите си през прозореца?



Автоматичен превод:
Balintm2
преди 1 месец

здравей

Предполагам, че за някои хора хазартът може да е твърде примамлив и е страхотна идея да спрат да залагат, за да избегнат проблеми.

Освен това предполагам, че от ваша гледна точка вие бихте управлявали този изключително сложен проект много по-ефективно от нас и че един единствен, в крайна сметка благоприятен бонус, съчетан с постепенни изплащания, би бил ясна индикация за предприемане на действия.

Е, не ни е толкова лесно. Индексът на безопасност е добре проектирано изчисление, както вероятно не знаете; невъзможно е да се измери нещо толкова специфично или чувствително към времето като мненията на играчите или скоростта, с която се теглят пари за всеки метод на плащане, да не говорим за обичайната необходимост от KYC процеса.

Например, на някои хора не им пука за това, което наричате голям бонус. Оставам с впечатлението, че искате да се чувстваме виновни, защото работим толкова усилено, за да предпазим играчите от опасни казина. Решението обаче винаги принадлежи на играча. Никой не може да ви спаси от вашите решения, но ние можем да ви предоставим богата информация, която да ви помогне да вземете мъдри решения, включително Индекса за безопасност, кодекси, потребителски отзиви и форум.

Що се отнася до парите, източникът на нашия доход е много прост. Създадохме най-големия списък с ревюта за казино в света и редовно актуализираме този списък, за да сме сигурни, че оценките са все още валидни.

Ние препоръчваме различни най-добри казина на играчите въз основа на това откъде идват, защото например казино, което е страхотно за немски играчи, не е необходимо да е твърде добро за играчи в Аржентина и т.н. Затова се опитваме да създадем уникален списък с най-добри казина за всяка държава. Когато играчите отидат да играят в тези казина и в крайна сметка загубят, ние получаваме комисионна от това.

Никога не казваме на играчите да играят в казино, защото ставате богати, всъщност казваме, че в крайна сметка губите , но също така знаем, че има хора, които просто обичат казино игрите. Вярваме, че е по-добре за тези играчи да играят в прилични казина, които ще изплатят печалбите в случай, че играчът просто има късмет, вместо да се извиняват глупаво и да анулират печалбите. Ето защо CasinoGuru е създаден - за да предоставя честни отзиви за онлайн казино.

Приходите, които имаме, също ни позволяват да извършваме много дейности, за които не получаваме заплащане - например имаме център за разрешаване на жалби, където помагаме на играчите да получат своите печалби от казината. Ние не взимаме комисионна за това, така че когато играчът получи плащане, той получава 100% от сумата. Имаме и академия за хора, които биха искали да започнат своята кариера в онлайн казина и дори за служители на онлайн казина, които биха искали да подобрят работата си.

Също така инвестираме в Глобалната инициатива за самоизключване . Целта е да се създаде инструмент, който ще позволи на играчите да се самоизключват във всички казина по света (бихме могли да използваме нашата голяма база данни за казино за това).

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool

Можете да спрете да участвате в нашата насърчителна общност по всяко време. Просто ме уведоми.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това не обяснява защо няма проучване за казино, което получава ексклузивния етикет (което само по себе си е сравнително рядко в сайта). Има много бързи указания на сайт като този, че е много вероятно да е сенчест. Процентът на бонуса за добре дошли, начинът, по който чатът на живо комуникира, бюлетините, които изпращат с повтарящи се 350%+ бонуси за сравнително ниски залози, и ако мога да забележа това, не разбирам как вие не бихте го направили, с обширни познания и опит в полето.



Автоматичен превод:
Balintm2
преди 1 месец

Всъщност така, бих казал. 🙁

Позволете ми да ви напомня какво вече казах.

Ако следвате моето обяснение и проверите раздела, обясняващ Индекса на безопасност за всяко казино, няма да намерите цялостното качество на поддръжката, бюлетини за казиното или каквито и да било други особено подробни характеристики сред нещата, които изчисляваме . Такива неща не са по силите ни. Мога да ви уверя, че никой не е абониран за всеки отделен бюлетин на всяко казино, посочено в нашата база данни; същото важи и за "така наречените" сенчести бонуси.

Впечатлен съм от разнообразието от информация, която сте в състояние да съберете и до какви заключения ви води. Наистина съм!

Честно казано, ние не предполагаме нещата; оставихме форума за играчите да го направят. Благодаря ви за усилията и че представяте мнението си на другите.


Автоматичен превод:
xSerious169
преди 3 седмици

актуализация получи ли парите си?


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Поддръжката никога не отговаря, без значение дали влизаме в чат на живо или ако пишем по имейл. Също така заявките за теглене остават "висящи" завинаги. Казино, което трябва да се избягва.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

На някой плащано ли е тук? Току-що опитах малка сума от 100 евро

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Поддръжката никога не отговаря, без значение дали влизаме в чат на живо или ако пишем по имейл. Също така заявките за теглене остават "висящи" завинаги. Казино, което трябва да се избягва.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Може ли да попитам колко време чакаш тегленето и какво са ти дали като обяснение, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Никога не получих моите $7000. Гуру уж помагаше, а казиното каза, че не се съобразявам с казиното. Дадох им всичко, включително банковото си извлечение. Нямах нищо друго, което можех да изпратя. Гуру застана на страната на казиното и спря да помага. Така че не, прецаках се с $7000

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Мразя да ти се противопоставям, но можеш ли да конкретизираш оплакването? Намерих само едно оплакване, на което внезапно спряхте да отговаряте, и то беше свързано с Lucky Legends.

Това е валидна гледна точка и за съжаление отхвърлянето на жалба е често срещан източник на подобни мнения. Винаги съжалявам да видя, че не сме събрали достатъчно доказателства, за да „застанем на страната на играча", въпреки че не вземаме страна; вместо това ние просто разглеждаме събитията, събираме доказателства от играча и каним представителя на казиното да обясни действията си.

Може би мога да ви помогна, ако ме насочите към подходящата жалба.

Нека ти помогна; аз ще бъда тук

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Поддръжката никога не отговаря, без значение дали влизаме в чат на живо или ако пишем по имейл. Също така заявките за теглене остават "висящи" завинаги. Казино, което трябва да се избягва.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Ако изпитвате забавено оттегляне и липса на комуникация, бихте ли могли също да подадете жалба за този проблем? Очарователно е да се види колко много играчи са склонни да се оплакват във форума без мотивация да подадат официална жалба. Което наистина е жалко, тъй като публикациите във форума са само част от разговора.

Може ли да има проблем с формуляра за оплакване? Със сигурност ще помогна, ако ви е трудно да продължите.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

На някой плащано ли е тук? Току-що опитах малка сума от 100 евро

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Благодаря ви много, че изпратихте официалната жалба.

Мога ли да знам дали някога сте участвали в пряка комуникация с някого в Spin Buffalo? Да приемем, че сте попитали нещо в миналото или по друг повод. Разбирам, че особено във важни ситуации липсата на комуникация може да породи сериозни подозрения.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Мразя да ти се противопоставям, но можеш ли да конкретизираш оплакването? Намерих само едно оплакване, на което внезапно спряхте да отговаряте, и то беше свързано с Lucky Legends.

Това е валидна гледна точка и за съжаление отхвърлянето на жалба е често срещан източник на подобни мнения. Винаги съжалявам да видя, че не сме събрали достатъчно доказателства, за да „застанем на страната на играча", въпреки че не вземаме страна; вместо това ние просто разглеждаме събитията, събираме доказателства от играча и каним представителя на казиното да обясни действията си.

Може би мога да ви помогна, ако ме насочите към подходящата жалба.

Нека ти помогна; аз ще бъда тук

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Същото оплакване. Изпратих всичко, което имах. Казах ви, момчета, че имам. Вие затворихте жалбата ми, защото няма повече комуникация. Нямаше повече комуникация, защото изпратих всичко, което имах, и вие застанахте на страната на казиното. Факт е, че им дадох всичко, включително последното си банково извлечение. Какво друго бих могъл да изпратя. Така че се отказах. Факт е, че ми дължат малко по-малко от $7000.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Последната имейл промоция има 350% бонус с 10x залог. 😂

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Днес получих имейл, че ще минат 48 часа, докато бъда потвърден и че това ще се случи днес.

Изпратих няколко имейла с моите данни за проверка (около 10) и постоянно изпращах имейли за изплащане (също около 10).


Загубих 700 от 800 евро и ще продължа да изпращам имейли.


надявам се довечера да ме проверят.

Автоматичен превод:
Samir91
преди 2 седмици

Няма да си получиш парите, човече. Това очевидно е измама

Автоматичен превод:
Balintm2
преди 2 седмици

Обсипвам го със съобщения

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Същото оплакване. Изпратих всичко, което имах. Казах ви, момчета, че имам. Вие затворихте жалбата ми, защото няма повече комуникация. Нямаше повече комуникация, защото изпратих всичко, което имах, и вие застанахте на страната на казиното. Факт е, че им дадох всичко, включително последното си банково извлечение. Какво друго бих могъл да изпратя. Така че се отказах. Факт е, че ми дължат малко по-малко от $7000.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравей, мисля, че не си прав. Нека ти помогна с това.

Проверих отново системата и установих, че жалбата не е свързана със същата. Жалбата е подадена срещу друго казино и е затворена поради вашата неактивност.

Моля, вижте самата жалба: https://casino.guru/ lucky-legends-casino -player-s-withdrawal-delayed-and

За мен изглежда, че нарочно си решил, че вече не се интересуваш от процеса. Жалбата изисква вашето пълно внимание, докато приключи; не е така, че изпращате това, което смятате, че е достатъчно, а след това ни оставяте да се погрижим за останалото.

Следователно, липсата на отговор на имейли и нишката за оплакване беше лошо решение.

Във всеки случай, тази тема се отнася до Spin Buffalo Casino ; до момента не сте подали оплаквания. Чудя се защо, честно казано. Оплакването във форума е добър начин да информирате другите, но няма да ви помогне много, например.


Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини