НачалоФорумКазинаSol Casino - обща дискусия

Sol Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от bet4free92
|
10 878 преглеждания 46 отговора |
|
1 2 3
преди 1 година

Боря се да направя първото теглене от Sol Cassino, отнема 13 дни, въпреки че изпратих всички документи, те казаха, че има допълнителна проверка от 31 дни, нещо напълно ненужно, което трябва да се намесва в препоръките на казино гуруто за това казино , вече бях в това едно казино през тази страница и минах през това неудобство, дори защото всяко казино, в което се регистрирам, гледам рейтинга им на Guru и Reclame aqui

Автоматичен превод:
Junior388
преди 1 година

Здравейте, допълнителната проверка понякога е обичайна в казината. Разбира се, със сигурност не е приятно, ако трябва да отнеме толкова време.

Въпреки това щях да ви препоръчам да подадете жалба , но виждам, че вече сте го направили и сега ще трябва да изчакате, тъй като Petronela написа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на проверката или тегленето.

Така че в този случай нямаме друг избор, освен да изчакаме и да видим накъде отива вашият случай. Ако казиното провери вашите документи или междувременно успеете да изтеглите, ще бъде ли възможно да ни актуализирате? Ще изчакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Когато случаят ми бъде решен, ще оттегля жалбата, но това е едно от най-лошите казина, които съм виждал и нивото му тук в Guru не би трябвало да е високо, 31 дни не проверявах нищо, защото направих само 13 залога на живо и играх на ротативки , така че тази допълнителна проверка от тях е несправедлива и ненужна, Ужасно казино, независимо дали случаят е решен или не

Автоматичен превод:
Junior388
преди 1 година

Разбирам разочарованието ви, но казиното може да избере дали да извърши допълнителна проверка или не. Разбира се, разбирам, че определено не е приятно да чакате и би било уместно да посочите някаква причина от казиното. Въпреки това, както казах, ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развият нещата. Надявам се скоро всичко да се оправи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Въпреки факта, че използвам сайта от 2 години и акаунтът ми е напълно верифициран. И преди спокойно правех тегления. След голяма печалба тегленето ми беше отменено и ми беше поискано ново селфи с паспорта ми и друго селфи с акта ми за раждане. Изпратих им всичко. Сега казват, че тегленето ми може да се забави с 31 дни поради допълнителна проверка.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
bomer2229
преди 1 година

Фу, това със сигурност не е хубаво. Що се отнася до вашите документи, приети ли са или все пак първо ще бъдат проверени и следователно може да отнеме до 31 дни? Бих искал да отбележа, че ние даваме на казината 14 дни за решаване на процеса на теглене, така че ако нищо не бъде направено през това време и нямате нова информация, тогава можете да подадете жалба до нас.

Мислите ли обаче, че можете да се опитате да бъдете търпеливи и да изчакате, за да видите как ще се развие всичко и да ни уведомите, ако имате нещо ново?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Първо ми отмениха тегленето и поискаха документи. Подадох, документите ми бяха одобрени и създадох отново заявка за теглене. Сега казват, че това е допълнителна проверка на акаунта ми. Ами докато чакам ще пиша ако имам ъпдейти.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
bomer2229
преди 1 година

Със сигурност ще е полезно, ако имате нещо ново да ни пишете. Разбирам, че това е допълнителна проверка, но 31 дни за няколко документа са доста за мен. Даваме на казината 14 дни, така че ако нямате никакви актуализации, както споменах, можете да използвате нашата безплатна функция - оплакването.

Правилно разбирам обаче, че документите за допълнителна проверка все още не са приети, нали?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

не ме разбрахте) всичките ми документи вече са одобрени) Ето какво ми казаха в подкрепа: „Имаме право да ограничим възможността за теглене на средства в рамките на период до 31 календарни дни, за да проверим сметката за наличие на нечестна игра."

Автоматичен превод:
bomer2229
преди 1 година

Позволете ми да се намеся, ако нямате нищо против.

Изглежда, че това е нещо като допълнителна проверка - проверка на вашата игрова активност. Обикновено може да отнеме до един месец, тъй като може да бъде поискано сътрудничество с доставчика на играта. Разбирам, че това е нюанс за вас, но доколкото мога да преценя, все още има шанс тази проверка да приключи по-рано.

По един или друг начин, засега бих казал, че трябва да изчакаме. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играх спортни залагания на този сайт, всичко беше наред, докато не получих случайна 31-дневна „забрана". Поддръжката каза: „По решение на администрацията, вашата заявка за теглене е подложена на допълнителна проверка, която може да отнеме 31 дена на ден." Минаха 28 дни и все още нищо. Не мога да залагам на спорт, защото имам огромен лимит за всичко и не мога да тегля.

Автоматичен превод:
ati40
преди 1 година

Не си единственият, всеки има същия проблем. Веднага след като спечелите голяма сума, акаунтът ви ще бъде подложен на 31-дневна проверка. Минаха 22 дни и все още чакам отговор от поддръжката. Струва ми се, че те умишлено забавят всички проверки почти до последния ден, надявайки се, че ще загубите парите си в казиното.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Играх спортни залагания на този сайт, всичко беше наред, докато не получих случайна 31-дневна „забрана". Поддръжката каза: „По решение на администрацията, вашата заявка за теглене е подложена на допълнителна проверка, която може да отнеме 31 дена на ден." Минаха 28 дни и все още нищо. Не мога да залагам на спорт, защото имам огромен лимит за всичко и не мога да тегля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, виждам, че имате същия проблем като другите играчи, които са играли тук. Мисля, че не е правилно, ако казиното не може да ви даде никакъв отговор през тези дни и вие не знаете къде се намирате. Също така би било добре да знаете причината, поради която са блокирали акаунта ви, но виждам, че е трудно да се получи тази информация.

Както и да е, тъй като това са спортни залагания, бих ви препоръчал да подадете жалба на една от тези връзки и се надяваме, че ще се опитат да ви помогнат:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Влезте ли Ако е така, кажете ми как върви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес получих парите си след 30 дни.

Автоматичен превод:
ati40
преди 1 година

Е, аз съм много доволен от тази новина. Въпреки че според мен 30 дни е твърде много, но когато си получил парите, това е най-важното нещо. Вярвам, че това беше доста дълга борба и вие също сте доволни, че вече не се налага да се справяте с тези притеснения.

Предполагам, че предпочитате да изберете друго казино, в което да играете, или греша?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Освен това, ако исках да играя, не мога, защото те ограничават залозите ми до максимум 1 евро.

Автоматичен превод:
ati40
преди 1 година

Така че всъщност не си струва, ако е такова ограничение и вероятно е най-добре да намерите друга алтернатива. Но се надявам този път изборът да е по-добър.

Имам още един въпрос, какъв метод използвахте за теглене? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

банкова карта

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих парите си, лимитите също са нулеви))

Автоматичен превод:
преди 1 година

банкова карта

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви за отговора и се надявам да се справите добре. 🙂

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини