преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Sol Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър ден,
Получих 25 безплатни завъртания през уикенда от казино Sol, след това ги изиграх и заложих на бонуса.
Сега искам да направя изплащане, но служителят по поддръжката ми казва, че ако искам да платя, трябва да платя точно същата сума за първи път ...
това ми се струва малко подозрително, защото вече направих оборота предварително и всичко беше рискувано и мога да изплатя цялата сума, ако изплатя ...
Good day,
I got 25 free spins on the weekend from Sol casino, then played them and wagered the bonus.
Now I want to make a payout, but the support employee tells me that if I want to pay out, I have to pay in exactly the same amount for the first time ...
that seems a bit suspicious to me because I have already made the turnover beforehand and everything has been risked and I can pay out the full amount if I pay out ...
Guten Tag,
ich habe am wochenende von Sol casino 25 free spins erhalten diese dann gespielt und den bonus umgesetzt.
Jetzt will ich eine auszahlung tätigen aber bekomme vom support mitarbeiter mitgeteilt das ich wenn ich auszahlen will genau die gleiche summe erstmals einzahlen muss...
das kommt mir ein bisschen suspekt vor da ich ja schon vorher den umsatz getätigt hab und alles gewagert ist und ich bei auszahlung den kompletten betrag auszahlen kann...
Това дори на мен ми звучи рисковано. Не ме разбирайте погрешно, необходимо е да направите първи депозит в много казина, преди да можете да теглите. Това е просто защото трябва да имате регистриран начин на плащане в тяхната система, за да могат те да го използват за изпращане на печалбите. Но стандартната процедура е, че изпращате минимално необходимия депозит (10-20 евро) и след това поискате теглене.
That sounds risky even to me. Don't take me wrong, it's necessary to make a first deposit in many casinos before you're able to withdraw. It's simply because you need to have a payment method registered in their system so they can use it to send the winnings. But the standard procedure is that you send the minimum required deposit (10-20 eur) and then you ask for the withdrawal.
Да, мога да разбера, че в момента имам 200 евро кредит на сайта и според поддръжката трябва да направя депозит в размер на кредита, за да изплатя след това ...
Yes, I can understand that I currently have 200 € credit on the site and according to the support I have to make a deposit in the amount of the credit to then pay out ...
Ja das kann ich ja auch noch verstehen habe momentan 200€ guthaben auf der seite und laut dem support muss ich eine einzahlung in höhe des guthabens machen um dann erst auszuzahlen...
Току -що открих това
УСЛОВИЯ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ БОНУС БЕЗ ДЕПОЗИТ
Казиното / уебсайтът има право да откаже активирането на бездепозитния бонус за потребител, чиято печалба надвишава сумата на депозитите за целия период на игра в казиното или за последната календарна година.
В случай на получаване на кумулативен бонус без депозит, компанията си запазва правото да изиска от клиента да направи депозит, равен на размера на бонус парите, заложени по сметката към момента на подаване на искането за плащане, но най -малко 20 евро , и тройно използване на депозита. Това правило се прилага за клиенти, които не са направили никакви депозити, откакто са се регистрирали за проекта.
така че ако депозирам 20 евро, получавам само три пъти размера на депозита си, разбрах ли го правилно? (но поне 20 евро и три пъти депозита.)
I just found that
CONDITIONS FOR RECEIVING THE NO DEPOSIT BONUS
The casino / website has the right to refuse the activation of the no deposit bonus for a user whose winnings exceed the sum of the deposits for the entire playing period in the casino or for the last calendar year.
In the event of receiving a cumulative no deposit bonus, the company reserves the right to require the customer to make a deposit equal to the amount of the bonus money wagered in the account at the time of the request for payment, but at least € 20, and triple Use of the deposit. This rule applies to customers who have not made any deposits since registering for the project.
so if i deposit € 20 i only get three times the amount of my deposit did i understand that correctly? (but at least € 20, and three times the deposit.)
Das habe ich gerade gefunden
BEDINGUNGEN FÜR DEN ERHALT DES EINZAHLUNGSFREIEN BONUS
Das Casino/die Website hat das Recht, die Aktivierung des einzahlungsfreien Bonus für einen Benutzer zu verweigern, dessen Gewinnzahlungen die Summe der Einzahlungen für den gesamten Spielzeitraum im Casino oder für das letzte Kalenderjahr übersteigen.
Im Falle des Erhalts eines kumulierten Bonus ohne Einzahlung behält sich das Unternehmen das Recht vor, vom Kunden eine Einzahlung in Höhe des Betrags des gesetzten Bonusgeldes zu verlangen, der sich zum Zeitpunkt der Zahlungsaufforderung auf dem Konto befindet, jedoch mindestens 20 €, und den dreifachen Einsatz der Einzahlung. Diese Regel gilt für Kunden, die seit der Registrierung für das Projekt noch keine Einzahlungen getätigt haben.
also wenn ich jetzt 20€ einzahle bekomme ich nur den dreifachen einsatz meiner einzahlung habe ich das richtig verstanden ? (jedoch mindestens 20 €, und den dreifachen Einsatz der Einzahlung. )
Анастасия 13:45
Финансовият отдел няма да одобри искането ви за теглене. За успешно изтегляне на средства е необходимо да направите депозит от 250 евро и да изпълните условието за трикратен залог. След това можете да изтеглите средства. das kam eben vom подкрепа
Anastasia 13:45
The finance department will not approve your withdrawal request. For a successful withdrawal of funds, you need to make a deposit of 250 euros and fulfill the condition of three times wagering. Then you can withdraw funds. das kam eben vom support
Разбирам го по различен начин, няма значение колко депозирате, но трябва да заложите депозита 3 пъти, за да получите печалбите си. Това всъщност е много често срещана практика и едно от правилата за борба с изпирането на пари. Но това, което не е често срещано, е правилото, при което трябва да депозирате 250 евро във вашия случай. Вярвам, че това прави бонуса много лош и дори бих го счел за несправедлив спрямо играчите.
I understand it differently, it doesn't matter how much you deposit, but you need to wager the deposit 3x in order to get your winnings. This is actually a very common practice and one of anti money-laundering rules. But what isn't really common is the rule where you need to deposit 250 euro in your case. I believe this makes the bonus very bad and I'd even consider it unfair towards the players.
Преди да подам сторниране на плащане, ще обясня внимателно сценария. Казиното е отхвърлило искане за възстановяване на сумата, така че правя жалба.
Юли 2021 г. Създадох акаунт под eweb****@gmail.com. Няма транзакции в тази сметка. Имейл не е потвърден.
На 22 януари получих известие от банката за излагане на 3 измамни транзакции. Не съм получавал никакви SMS кодове и имам доказателство за това.
Предишната ми компания ме уведоми, че продължават да получават имейли от sol.casino и ме попита дали съм запознат с нея. (Акаунтът за имейл на компанията, до който имах достъп), така че те уведомиха sol casino да блокира акаунта, защото няма регистриран орган там. Предполагах, че е хакнат или неволно е използван по някакъв начин.
Съобщих за инцидента на моя адвокат и моята банка, които веднага блокираха картата ми.
Казах на sol casino, че другият имейл е дубликат и имах неоторизирани транзакции. Те няма да възстановят сумата, но техните условия казват (непосочени оторизирани или неупълномощени) транзакции от дублиран акаунт са НИЩИ.
Няма проверка. Няма потвърждение по имейл. Банката потвърди, че няма SMS кодове. Но те няма да възстановят сумата, затова казах на банката си. Сега те търсят компенсация, когато парите не ми бяха върнати въз основа на техните условия, че направих протест. Колко нелепо!
Before i file a chargeback, i will explain the scenario carefully. The casino has denied request for a refund so I am making a complaint.
July 2021 I created an account under eweb****@gmail.com. No transactions in this account. Email not verified.
January 22 I received a bank notification for exposure to 3 fraudulent transactions. I have not received any SMS codes and i have proof of this.
My previous company notified me that they keep receiving emails from sol.casino and asked if i am familiar with it. (The company email account I used to have access to) so they informed sol casino to block the account because no body registered there. I presumed it was hacked or unintentionally was used in some way.
I reported the incident to my lawyer and my bank who immediately blocked my card.
I told sol casino the other email was a duplicate and i had unauthorized transactions. They wont refund but their terms say (unspecified authorized or unauthorized) transactions from a duplicate account are NULL AND VOID.
No verification. No email confirmation. Bank confirmed no SMs codes. Yet they will not refund so I told my bank. Now theyre seeking compensation when the money wasnt returned to me based on their terms that i made a protest. How ridiculous!
Използвам специална карта за всякакъв вид онлайн транзакции. Само в случай, че и на мен ми се случи нещо подобно. Това не е пълно решение на проблема ви, но намалява риска.
I use a special card for any type of online transactions. Just in case that something similar would happen to me. It's not a complete solution for your issue, but it lowers the risk.
Предполагам, че ще бъде едно от следните:
Намерете повече опции тук - никога не се колебайте да попитате казиното какви опции за плащане са налични за вас за теглене, за да осигурите плавен процес. 😉
I guess it would be one of the following:
Find more options here - never hesitate to ask the casino what payment options are available to you for the withdrawal, to ensure a smooth process. 😉
Имате ли достъп до сайта? Трябва да е достъпно за играчи от Бразилия. Но съм сигурен, че познавате "danilolopes5959" 😉
Can you access the site? Should be available for players from Brazil. But I'm sure you know "danilolopes5959" 😉
Хей.
Според рецензията не е забранено, въпреки че бих помолил чат оператора и бих запазил отговора за по-нататъшна употреба - за всеки случай.
Hey.
According to the review it is not forbidden, though I would ask the chat operator and save the reply for further use - just in case.
Здравейте момчета! Колко от нас тук имат заявка за теглене, очакваща допълнителна проверка? Просто съм любопитен. Започнах на 26.02 и още един на 28.02.
Hello guys! How many of us here with have a withdrawal request awaiting additional check? I am just curious. I initiated on 02.26 and one more on 02.28.
Здравей Наника.
За да научите малко повече за вашата ситуация, какъв изглежда е проблемът? Някакви притеснения? Уведомете ни как протичат вашите тегления. 🤞
Hello Nanika.
To learn a bit more about your situation, what seems to be the issue? Any concerns? Let us know how are your withdrawals proceeding. 🤞
Заявката ми за теглене е в процес на допълнителна проверка, те проверяват историята ми на залагания за нечестен хазарт, каквото и да означава това. Мисля, че тази проверка е ненужна и просто ми е любопитно колко хора също са в тази ситуация освен мен.
My withdrawal request is under addition check, they are checking my betting history for unfair gambling whatever it means. I think this check is unnecessary and I'm just curious, how many people is in this situation too besides me.
И аз така си мислех. Е, казиното трябва да инициира такава проверка, за да е сигурно, че не е извършена измама. Едва след като се направи заключението, ситуацията трябва да стане по-ясна. Казиното смята, че е необходимо, или алтернативно, такава проверка може да бъде напълно произволна - задействана от системата.
По един или друг начин, ако не сте направили нищо против правилата, трябва да сте добре.🤞
I thought as much. Well, the casino must initiate such a check to be sure no fraud was committed. Only after the conclusion is made the situation should become clearer. The casino feels it is necessary, or alternatively, such a check can be completely random - triggered by the system.
One way or the other, if you have not done anything against the rules, you should be fine.🤞
Когато загубите няколко хиляди евро, ще получите:
„Бихме искали да ви съобщим добри новини! Вашият профил получи персонална VIP услуга. Ако имате някакви въпроси или затруднения по време на играта, можете да ни изпратите имейл. Освен това, като използвате чат на нашия сайт, ще бъдете прехвърлени към личен сега максималното време за разглеждане на заявката за теглене ще бъде 2 часа, но можете да пишете на вашия личен мениджър, за да ускорите този процес.Индивидуална бонусна програма е налична за вас.Можете да се свържете с нас по всеки удобен начин, за да активирате персонализирани оферти, които се изчисляват индивидуално Бонус без депозит е наличен след депозиране на общо 300 евро и бонус за депозит от 150 евро Операциите, извършени от момента на теглене, начисляване на кешбек, активиране на друг персонален бонус или бонус без депозит се вземат предвид. За личните бонуси за депозит залогът е 35, а за бонусите без депозит е 3.Как би било по-удобно да се свържем с вас?Ще бъда благодарен за вашето мнение!Ако имате допълнителни въпроси, моля свържете се с нас.
Ще се радваме да ви помогнем!"
Когато се опитате да изтеглите добри печалби, ще получите съобщение за допълнителна проверка, сега 2 часа теглене 😀
When you loose few thousands euro you will receive:
"We would like to tell you good news!Your profile has gotten a personal VIP service.If you have any questions or difficulties during the gameplay you can e-mail us. Also using a chat on our site you will be transferred to a personal manager.Now the maximum time for consideration of the cashout request will be 2 hours but you can write your personal manager to speed up this process.Аn individual bonus program is аlso available for you. You can contact us in any convenient way to activate personalized offers that are calculated individually. No deposit bonus is available after depositing a total of 300 Euros and deposit bonus from 150 Euros. Operations made from the moment of withdrawal, accrual of cashback, activation of other personal or no deposit bonus are taken into account. For the deposit personal bonuses the wager is 35, and for no deposit bonuses is 3.How would it be more convenient to contact you? I would be grateful for your feedback!If you have any additional questions, please contact us.
We will be glad to help you!"
When you will try to withdraw good winnings, you will receive message about additional verification, now 2 hours withdraw 😀
Така че правилно ли разбирам, че направихте допълнителна проверка и след това тегленето пристигна в рамките на 2 часа, както беше обещано? Мисля, че е хубаво, ако казиното уважава своите играчи и се отнася към тези, които са похарчили доста, като към лоялни. 🙂
So do I understand correctly that you did the additional verification and then the withdrawal arrived within 2 hours as promised ? I think it's nice if the casino respects its players and treats those who have spent quite a lot as loyal. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.