ФорумКазинаSlottyway Casino - обща дискусия

Slottyway Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от hellmamolli
|
6955 преглеждания 85 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
Radka
преди 4 седмици

Според мен има голяма разлика между отнемането на печалбите ви и отнемането на вашия депозит, т.е. средствата, които сте депозирали сами, мисля, че всеки играч ще потвърди това,

Ако имаше информация, че казино има такива практики, че депозитите на играчите се вземат, всички биха се страхували да депозират средствата си там, защото това е кражба,

А липсата на изплащане на печалби е измама, ако казиното не може да го обясни



Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 седмици

Е, уважавам мнението ти. Но също така съм убеден, че виждате това ваше предложено предупреждение от странна гледна точка. Всяко казино приема вашите депозити 🙂. Това са средства за игра. Или ще ги загубите, или ще ги превърнете в печалби.

Ще се съгласим ли с това, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 седмици

Разбира се, че е така, не успях да го разменя за печалба и въпреки това казиното взе депозита ми, който дори нямах време да играя

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 3 седмици

Признавам точките, които излагате. Все още се опитвам да изясня защо препоръката ви за предупреждение за депозит е до голяма степен безсмислена:

„Сметката на играча от Полша беше блокирана, предотвратявайки тегленето на 4900 PLN, което включва както депозити, така и печалби. Той беше обвинен в много сметки, но твърди, че има само една сметка. Той се стреми поне да изтегли депозираните си средства."

Всички ваши печалби и депозити бяха иззети, защото беше очевидно, че това казино, което имаше нисък индекс на безопасност, ви възприема като човек, който е нарушил правилата му. Връщането на депозитите при тези условия е изключително необичайно. Аз просто се опитвам да изясня значението на предишните си отговори; Не говоря за справедливост.

Естествено, най-добре би било да зададете въпроси на представителя на казиното и може би той няма да вземе парите ви. Тъй като казиното отказа да отговори на жалбата, то, честно казано, предотврати това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Но имам само една сметка в това казино, можете да я проверите

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 3 седмици

За наше съжаление не можем да проверим информацията, тъй като нямаме никаква комуникация с това казино.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини