ФорумКазинаSlottyway Casino - обща дискусия

Slottyway Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от hellmamolli
|
5623 преглеждания 79 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
Jaro
преди 1 месец

Бихте ли могли да ми помогнете и да ми кажете каква причина трябва да посоча в такава жалба, за да я приеме банката?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 месец

Трябва да се консултирате с вашата банка, за да видите дали е възможно връщане на плащане. Посетете техните уеб страници, обадете им се на линията за помощ - който и метод да ви предостави подробностите. От банката зависи да разбере; ние не можем да го направим. Като алтернатива използвайте Jeton по същия начин.

Постарайте се да научите нещо сами: https://www.jeton.com/terms-and-conditions/wallet/rest

Опитайте, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Ще го прочета внимателно, но бихте ли ме посъветвали каква причина трябва да посоча за връщане?

Вече писах на сервиза и ми написаха обосновка, но не знам какво е добре да напиша, за да ми вземат предвид молбата.

Моля за помощ, никога не съм правил това преди

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 месец

Толкова се радвам, че опитахте! Знаеш ли, бих се придържал към истината.

Депозирахте в казиното, играхте и спечелихте; за съжаление, казиното не желае да плати. Така че бихте искали да си върнете депозитите.

Чувствайте се свободни да включите връзката за оплакване; може да помогне в подкрепа на твърдението ви.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Добре, благодаря ви за помощта 😉

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 1 месец

Кажете ми как работи. Не всяка процедура е една и съща, но във всеки случай е чудесно, че поне се опитвате да си върнете депозита. Успех с това!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Разбира се, ще ви уведомя как върви

Правилата ясно посочват, че казиното няма право да отнема депозити, то може да отнема само печалби.

Ето защо не разбирам защо казината не следват това

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 седмици

Чудесно, ще изчакаме и ще видим какво ще ти кажат тогава. Надявам се да се получи добре. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

За съжаление получих отговор, че портфейлът Jeton не може да ми помогне по този въпрос и че трябва да преговарям с казиното.

За съжаление е трудно да се договори каквото и да било с казиното, ако казиното изобщо не иска да преговаря, като по този начин нарушава собствените си разпоредби.

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 седмици

О, не! Наистина съжалявам, защото това означава, че има малко какво да опитате досега.

Ами, честно казано, мисля, че тук изчерпахме възможностите си. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

За съжаление, казиното изобщо не спазва правилата и не иска да се свърже с вас за разрешаване на проблеми.

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 3 седмици

За съжаление, много съжалявам, но не мисля, че може да се направи нещо повече по въпроса. Ние също опитахме, но докато казиното не комуникира, вероятно няма много шанс да направим повече.

Иска ми се да беше станало другояче. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Разбирам сър, благодаря ви за помощта

Но как е възможно едно казино да не спазва правилата си, дори да не иска да разреши случая и въпреки това да получи лиценз за игра?

Някой гарантира ли, че дадено казино отговаря на неговите лицензи и разпоредби?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 3 седмици

Е, това трябва да направи лицензът. Но много добре знаем, че някои от тях не работят по този начин и не са толкова надеждни. За съжаление, в онлайн света става все по-трудно. Има казина, които са нечестни и никой не може да направи нищо по въпроса. Затова винаги трябва да сте много добре информирани къде внасяте парите си, дали можете да се свържете с някого, когато възникне нещо. Например, когато играч разглежда оплаквания на нашия сайт или другаде, дали казиното също отговаря или има много неразрешени оплаквания, защото това също може да играе важна роля в това дали нещо се случи на друг човек, дали има възможността казиното да се справи с това.

Но както казах, вероятно ще бъде невъзможно да се направи нещо по този случай, освен ако самото казино не иска.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Е, разбирате ли, г-н Джаро, казиното не отговаря на правилата, така че рейтингът му трябва да е около 1,5 и да свети в червено, а не да има рейтинг 4,9 в жълто.

Не разбирам това, казиното дори не иска да сътрудничи или да отговаря на оплаквания

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Особено след като казиното не взема само печалбите, най-лошото е, че взема депозитите на играчите, това трябва да бъде описано подробно в ревюто, защото никога не съм срещал нещо подобно, че казиното ограбва своите играчи от техните депозити, никоя разпоредба в правилата не покрива това, дори казино Bet Nox, което ме измами, взе само печалбите и върна депозита, който платих в моята сметка

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Все още не мога да разбера защо казиното направи това с мен, казиното се чувства напълно безнаказано, подобно нещо никога не ми се е случвало и играя от 20 години

Възможно ли е да се добави в преглед на казино, че казиното взема депозити на играчите, може би след такъв преглед казиното ще се разбере, че нещо подобно не може да се направи?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Е, разбирате ли, г-н Джаро, казиното не отговаря на правилата, така че рейтингът му трябва да е около 1,5 и да свети в червено, а не да има рейтинг 4,9 в жълто.

Не разбирам това, казиното дори не иска да сътрудничи или да отговаря на оплаквания

Автоматичен превод:
вчера

здравейте

Вярвам, че вече обясних как се разви Индексът на безопасност във връзка с оплаквания на играчи или публикации във форума. Позволете ми да спомена най-належащата информация: колкото повече са подадените жалби, които в крайна сметка остават неразрешени, толкова по-нисък ще пада индексът му за сигурност. Въпреки това, ние просто не можем да променим индекса на безопасност, защото смятате, че има достатъчно оплаквания, за да докажете, че казиното е измама. Все още е точно изчисление, базирано на всяка оспорвана сума.

Това казино ще бъде на червено веднага щом повече играчи, които са играли там, дойдат тук, за да подадат своите оплаквания. Разбирам логиката ви, но гореспоменатата ви стойност от 1,5 няма математическа основа, но разбирам, че имате предвид това като драматично предупреждение за играчите. Ще трябва да намерим конкретни и доказани вредни практики, за да добавим допълнително преследване - това ни връща към оплакванията.

От друга страна съществува теоретичен парадокс. Спомняте ли си как се стремим да мотивираме играчите да подават оплаквания, въпреки че шансовете за щастлив край са нулеви? Това е точно защото такова казино трябва да получава повече черни точки, изчислени от оспорвани суми, които тези теоретични оплакващи биха добавили към общия резултат.

Ние наистина разбираме какво се стремите да постигнете, ние имаме същата цел в ума. От друга страна, как би изглеждало, ако променяме индекса на безопасност всеки път, когато поискаме?

Вместо това, ние постоянно молим играчите да разглеждат Индекса на безопасност само като част от цялата картина на казиното. Винаги проверявайте и потребителските оценки, оплакванията и форума.


Автоматичен превод:
преди 3 дни

Особено след като казиното не взема само печалбите, най-лошото е, че взема депозитите на играчите, това трябва да бъде описано подробно в ревюто, защото никога не съм срещал нещо подобно, че казиното ограбва своите играчи от техните депозити, никоя разпоредба в правилата не покрива това, дори казино Bet Nox, което ме измами, взе само печалбите и върна депозита, който платих в моята сметка

Автоматичен превод:
вчера

Обикновено, ако казиното смята, че има право да конфискува печалбите, депозитите не се връщат. От моя гледна точка си имал голям късмет.

Обикновено връщането на депозити противоречи на конфискацията на печалбите.

Автоматичен превод:
Radka
вчера

Според мен, ако казиното вземе печалбите, те могат да бъдат наречени измамници, но когато казиното вземе частни средства, те вече не са измамници, те са крадци.

Това беше първият път, когато се сблъсках с нещо подобно в дългогодишното ми приключение с казината.

Ето защо смятам, че би било добре да се отбележи това на началната страница, когато се прави преглед на казиното и се предупреждават играчите, че казиното използва подобни практики и ограбва играчите от частните им средства,

Казиното дори не иска да започне диалог по този въпрос, не вярвам, че казиното не знае, че има отворен случай, защото им се изпращат известия, казиното също е наясно, че нарушава разпоредбите, но го прави не искам да го обяснявам

Можете ли да признаете, че съм прав за това?

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още