здравей
Бих искал да избегна генерализма. Вярвам, че вече казах толкова много в това отношение в миналото:
„Според мен, ако казиното вземе печалбите, те могат да бъдат наречени измамници, но когато казиното вземе частни средства, те вече не са измамници, а крадци."
Зависи от подробностите. Ако играчът наруши правилата, печалбите му се конфискуват и най-вероятно акаунтът ще бъде закрит. В такива случаи казината не възстановяват загубени депозити или въобще депозити.
Освен това, ако нечестно казино ще анулира печалбите ви по някаква причина - просто да не ви плати, бихте ли очаквали да ви върнат депозитите? Просто казах, че няма смисъл поради логиката на ситуацията. Разбирате ли естеството на тази информация по-добре, моля?
Ако някое казино откаже да изплати печалбите, би прозвучало доста неуместно да добавите още едно предупреждение, което гласи: „Това казино не получава обратно депозити", защото всеки ще види, че Slotty Casino не отговаря на оплакванията на първо място. Информацията „Висока стойност на удържани печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното" е в прегледа.
Разбирам, че бихте оценили рецензията да е по-ясна, но вашето предложение изобщо няма да помогне. Играчите депозират в казина, за да спечелят печалби, не за да изтеглят депозитите, бих казал. По този начин предупреждението, в което се посочва, че казиното е удържало печалбите, също включва активния баланс на играчите в това отношение.
„Казиното дори не иска да започне диалог по този въпрос, не вярвам, че казиното не знае, че има отворен случай, защото им се изпращат известия, казиното също е наясно, че нарушава разпоредбите, но не иска да го обясни
Можете ли да признаете, че съм прав за това?"
Не става дума за признаване на нещо. Съгласен съм, че това казино е пренебрегнало и вашата жалба, която е срещу честния хазарт. В резултат на това подходящата информация е представена в прегледа на казиното.
Вярвате ми или не, освен откраднатия депозит, горе-долу казваме същото.
Hello,
I would like to avoid generalism. I believe I already said that much in this regard previously in the past:
"In my opinion, if the casino takes the winnings, they can be called cheaters, but when the casino takes private funds, they are no longer cheaters they are thieves."
Depends on the details. If the player breaches the rules, his winnings are confiscated, and most likely the account will be closed. In such cases, casinos do not refund lost deposits or deposits at all.
Also, if a dishonest casino is going to void your winnings for any reason - just not to pay you, would you expect them to return your deposits? I just said it makes little sense due to the logic of the situation. Do you understand the nature of this information better, please?
If any casino refuses to pay out the winnings, it would sound quite innapropriate to add another warning saying, "This casino does not get back deposits" because anyone will see that Slotty Casino does not respond to the complaints in the first place. The information "High value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size" is in the review.
I understand you would appreciate the review being more straightforward, but your suggestion would not help at all. Players deposit in casinos to gain winnings, not to withdraw the deposits, I'd say. Thus, a warning stating that the casino withheld the winnings also includes players' active balance in that matter of speaking.
"The casino does not even want to start a dialogue on this matter, I do not believe that the casino does not know that there is an open case because notifications are sent to them, the casino is also aware that it is breaking the regulations but does not want to explain it
Can you admit that I am right about this?"
It's not about admitting anything. I agree this casino has ignored your complaint as well, which is against fair gambling. As a result, the appropriate information is presented in the casino's review.
Believe me or not, aside from the stolen deposit, we more or less say the same.
Автоматичен превод: