ФорумКазинаSlotsmines Casino - обща дискусия

Slotsmines Casino - обща дискусия

преди 5 месеца от atti38
|
1154 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotsmines Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 месеца

Не играйте в това казино, наистина лошо казино спечелих 700 € от безплатни завъртания, те добавят само 50 € към акаунта ми, правя 1300 € от 50 € и тегля, необходими ми бяха 25 часа, за да проверя дали не смятам, че ще бъде по-дълго там agb is намушкване 1-25€ часа и след това те отхвърлиха отново и добавиха 50€ към сметката ми

Автоматичен превод:
atti38
преди 5 месеца

Информацията за максималния кеш аут обикновено е записана в условията на бонуса и е много важно да ги четете всеки път. Намерихте ли го там?

Мога ли също така да попитам дали след като казиното ви плати максимума, който беше 50 €, парите бяха показани като реален баланс и след това продължихте да играете с тях?

Моля, изяснете проблема по-подробно, за да можем да стигнем до дъното му и да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Някой получавал ли е теглене от това място? сега чакам две тегления и всички добри отзиви изглеждат фалшиви..

Автоматичен превод:
delc22
преди 2 седмици

Мога ли да попитам колко време чакате за тегленето си и дали акаунтът ви е напълно верифициран, моля?

Всъщност имаме само едно оплакване за това казино, така че се надяваме, че всичко ще бъде наред.


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

да, акаунтът ми е напълно потвърден, вече 4 дни, причината да се притеснявам е, че пише „незабавно" време за обработка, но очевидно не е

Автоматичен превод:
delc22
преди 2 седмици

Така че, моля, опитайте се да бъдете малко търпеливи и да ни информирате за ситуацията.

Даваме на казината 14 пълни дни, преди да можем да се намесим, така че се надяваме, че дотогава всичко ще бъде разрешено.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Все още чакате, чудите се защо това място има толкова много добри отзиви 🤨, вече почти 6 дни

Автоматичен превод:
delc22
преди 2 седмици

Мога ли да попитам кой метод на плащане сте използвали и според вас колко време бихте оценили като добър за изчакване за плащане?🤔

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

поисках теглене с кредитна карта, но те го отхвърлиха и ме попитаха мога ли да изтегля с банков превод, което направих и вече е почти седмица, поддръжката ми каза тази сутрин, че може да отнеме 7 дни, но никога не ми се е налагало да чакам 7 дни за банков превод преди. Имам 3 тегления, които чакам на обща стойност 2600 евро

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

сега едно от моите тегления беше отхвърлено и върнато в акаунта ми, свързах се с поддръжката и те казаха, че има технически проблем и да опитам отново, мислите ли, че трябва да подам жалба?

Автоматичен превод:
delc22
преди 1 седмица

Това е наистина жалко. Вярвам обаче, че трябва да дадем известно време на персонала, за да разреши всякакви технически проблеми, които могат да възникнат в казиното. Ето важната част. Даваме на казиното цели 14 дни, за да се справи с този вид ситуация. Следователно, въпреки че сте свободни да подадете жалбата, нищо важно няма да се случи от наша страна, докато не изтече този период от време. Само за да предотвратя грешки от моя страна, колко време се борите, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

сега отново отхвърлиха третото ми теглене, сега казват да опитам друг метод, кредитните карти не работят, банковите преводи не работят, изчерпват ми се опциите.. това място е катастрофа

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
delc22
преди 1 седмица

здравей Доколкото мога да предположа, може да има проблем с доставчика на плащания и неговия обхват в рамките на някои пазари... Какво ще кажете за крипто? Знам, че този метод има няколко слаби места, но в подобни ситуации обикновено е най-лесното решение.

Бихте ли приели крипто? Може би можете да опитате да предложите това на казиното. Нека опитаме всичко, което наистина може да бъде полезно.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Актуализация, те обработиха последното ми теглене за 1050 евро към skrill, но двете тегления от преди 8 дни на обща стойност 1600 евро все още са „в процес", така че наистина не разбирам какво се случва изобщо, поне аз получих част от тях и се надявам, че мога да анулирам старите предстоящи тегления към банков превод и да опитам да ги изтегля към skrill.

Автоматичен превод:
delc22
преди 1 седмица

Може би това би било добра идея. Опитахте ли обаче да помолите поддръжката по този въпрос?🤔

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

да, казаха ми, че трябва да изчакам 7 работни дни и след това ще проучат дали не съм получил дотогава… тъй като това са правилата на банките.. така че 7 работни дни е утре, не мисля, че имам надежда да го получа утре

Автоматичен превод:
delc22
преди 1 седмица

Моля, уведомете ни, ако ще има актуализации.

Хубавото е, че казиното все още комуникира с вас, така че се надявам скоро да се разреши. В противен случай нашият екип за оплаквания ще се намеси.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

тази сутрин ми казаха да имам търпение, те работят по въпроса, ще се оплача на комисията по игрите, ако не чуя нищо до тази вечер

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

добре, всичко е наред, ghe банковите преводи бяха върнати в сметката ми и аз ги изтеглих в skrill. Щастлив край

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини