ФорумКазинаSlots of Vegas Casino - обща дискусия

Slots of Vegas Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от danvas5406
|
10465 преглеждания 85 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
sullsinger1
преди 10 месеца

Здравейте, мисля, че Радка имаше предвид, че първо трябва да минат гореспоменатите 14 дни, за да може екипът да се намеси в ситуацията, защото това е срокът, който даваме на казината за решаване на процеса на теглене.

Бих искал обаче да ви напомня, че ние се опитваме да помогнем на играчите и не предоставяме застъпничество, защото не сме адвокати.

Както и да е, по твоето оплакване Петронела се ориентира каква е ситуацията и се опитва да разгледа всичко в дълбочина. Така че тя определено ще стигне до вас и ще знаете за следващата процедура. Ако има нещо ново, бихте ли ни уведомили?

Автоматичен превод:
sullsinger1
преди 10 месеца

Да не ти влиза в бизнеса. Просто искам да кажа, че това казино всъщност е моето Go-To Casino. След като бъдете напълно потвърдени, ВСИЧКИ други транзакции ще преминат сравнително гладко. Искате да кажете, че сте получавали плащания на този сайт преди? ако случаят е такъв, това е друга история... сега не би трябвало да имате проблеми. Просто мое мнение, базирано на моя опит. Надявам се СКОРО да получите оттеглянето си. Знам много добре колко разочароващо може да бъде. В момента имам 6 чакащи тегления от различни казина. Късмет

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Има един случай в жалбите ми, който може да бъде приключен днес. 🙂 Благодаря ви

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 10 месеца

Здравейте. Видях това в Paradise 8, предполагам. Благодаря ви за известието. Със сигурност ComplaintTema скоро ще влезе в него. 🙏 Радвам се, че проблемът вече не е проблем. 🙂

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

да Благодаря ти. Сега мога да го поставя в черен списък

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 10 месеца

И със сигурност останете с тези, при които подобни проблеми не възникват. Въпреки че с новите казина, които играчът ще опита, вероятно е невъзможно да се предвиди нещо предварително. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Наистина. Живей и учи

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 10 месеца

Поне други играчи може да намерят вашите публикации тук и да вземат по-добри решения въз основа на вашия опит.

Благодаря, че донесете такива полезни съвети тук.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Бягай, не ходи от слотовете във Вегас, загубих хиляди там и се опитвах повече от месец да изтегля само 120 долара, продължават да ми казват още няколко дни и са поискали моята биткойн добавка. 7 пъти и дори казаха, че трябваше да добавя моя интернет..никога повече няма да играя там и съветвам другите същото, те трябва да бъдат затворени..

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
1traveller1953
преди 9 месеца

Здравейте, виждам, че вашият опит също не е най-добрият с това казино.

Когато казвате, че чакате един месец за парите си, казиното продължава да казва, че има нужда от още няколко дни? Що се отнася до вашия биткойн адрес, какъв е проблемът с него, след като вече сте го изпратили 7 пъти?

Както и да е, в този случай ви препоръчвам да подадете жалба, защото месец е много време за чакане.Можете да го направите тук .

Разбира се, ако разберете нещо ново или ако получите пари, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е ужасно онлайн казино, което си измислят условия, за да не плащат на никого. Смесените фондове са нов термин, който измислиха след 4 седмици чакане за моите $1500. Просто неверни отговори и измислени условия за не за изплащане

Автоматичен превод:
casanova45mya
преди 9 месеца

Здравейте.

Доста съм запознат с израза „смесени фондове" и от това, което знам, не е необходимо да е термин, за да има някакъв смисъл.

Това е просто описание на ситуацията, която се е случила с вашия баланс в казиното. Обикновено проблемът възниква, например, докато бонусът все още е активен и играчите депозират по някаква причина.

Е, намерих оплакването ви, но за съжаление няма подробности, които да се видят.

Знаете ли, за да ви помогне, трябва да обясните проблема чрез жалбата. Моля, направете го точно тук .

Споделете обяснението на казиното, запис на чат, имейли или просто всичко, което ни помага да разберем.

Ще бъда тук, в случай че имаш нужда от нещо, става ли?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Защо казината дори позволяват депозит, ако това би било смесване на средства, ОСВЕН АКО само за да имат извинение да НЕ ви плащат. Ако не ви е позволено да смесвате средства, тогава депозит не трябва да бъде разрешен за обработка... настройте това по някакъв начин в системата. Цялата тази мрежа от казина няма НИЩО ОСВЕН оплаквания и трябва да бъде прогонена от тази земя. Те са МНОООООООООООООООООО лоши.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не разбирам, ако случаят е със смесените средства, тогава никога няма да има изплащания. Винаги това няма смисъл за мен. Тогава какъв е смисълът да чакаш 14-те дни. Просто кажете, че на този сайт няма изплащания

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Защо казината дори позволяват депозит, ако това би било смесване на средства, ОСВЕН АКО само за да имат извинение да НЕ ви плащат. Ако не ви е позволено да смесвате средства, тогава депозит не трябва да бъде разрешен за обработка... настройте това по някакъв начин в системата. Цялата тази мрежа от казина няма НИЩО ОСВЕН оплаквания и трябва да бъде прогонена от тази земя. Те са МНОООООООООООООООООО лоши.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Можете ли да поставите обяснението на казиното? Разбира се, мога да отговоря от тяхно име; Просто се опитвах да обясня какво може да се случи и че терминът съществува.

Чувствайте се свободни да опишете цялата случка, моля. Боя се, че няма много какво да се добави без него.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не разбирам, ако случаят е със смесените средства, тогава никога няма да има изплащания. Винаги това няма смисъл за мен. Тогава какъв е смисълът да чакаш 14-те дни. Просто кажете, че на този сайт няма изплащания

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Извинете. Как така 14 дни в него?

Отговорът ми не беше за забавеното ви плащане . Някак си убеден ли си, че тези смесени средства също са свързани със забавеното ти плащане?

Като цяло ние предоставяме на казината 14 пълни дни за проверка на сметката (KYC), проверка на историята на плащанията и транзакциите и разследване на флагове и история на игрите - доколкото мога да преценя, това няма нищо общо с предишната тема. 🙏

Би било чудесно, ако започнете да използвате бутона за отговор; в този случай това би направило разговора по-лесен за разбиране.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

СЛОТОВЕТЕ НА ВЕГАС СЪЩО НЯМА ДА СЕ ПЛАЩАТ МНОГО ЛЕСНО. АКО ДОРИ ИМАТЕ 17 ЦЕНТА, ПРИКАЧЕНИ КЪМ БОНУС И ДЕПОЗИРАТЕ 200 USD, НЯМА ЗНАЧЕНИЕ, АКО СПЕЧЕЛЕТЕ $20 000, ТЕ НЯМА ДА ПЛАЩАТ ИЛИ ДОРИ ДА ВИ ПОЗВОЛЯТ ДА ПРОДЪЛЖИТЕ ИГРАЕТЕ С ПЕЧАЛБИТЕ, АКО ПОИСКНЕТЕ ИЗПЛАЩАНЕ.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

НЕ ЗНАМ ЗА ТЕБ, НО АЗ ПРЕДПОЧИТАМ ПРОСТО ДА ЗАГУБЯ, ОТКОЛКОТО ДА НЕ МИ ПЛАЩАТ, КОГАТО СПЕЧЕЛЯ!!

Автоматичен превод:
jbgcconsults
преди 7 месеца

Хей, що се отнася до този случай, за съжаление винаги е необходимо да прочетете всички правила и условия на бонуса и да сте абсолютно сигурни, че всичко е направено както трябва. Бонусите понякога могат да причинят повече вреда, отколкото полза на самите играчи, така че бих бил особено внимателен.

Както и да е, какво точно се случи в това казино с бонуса, който поискахте?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

НЕ ЗНАМ ЗА ТЕБ, НО АЗ ПРЕДПОЧИТАМ ПРОСТО ДА ЗАГУБЯ, ОТКОЛКОТО ДА НЕ МИ ПЛАЩАТ, КОГАТО СПЕЧЕЛЯ!!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

НАИСТИНА!!!!! Подкрепям този коментар!!!!

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини