Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаSlots of Vegas Casino - обща дискусия

Slots of Vegas Casino - обща дискусия (страница 2)

 от danvas5406
|
21 018 преглеждания 114 отговора |
|
1 2 3...6
sullsinger1

Здравейте, мисля, че Радка имаше предвид, че първо трябва да минат гореспоменатите 14 дни, за да може екипът да се намеси в ситуацията, защото това е срокът, който даваме на казината за решаване на процеса на теглене.

Бих искал обаче да ви напомня, че ние се опитваме да помогнем на играчите и не предоставяме застъпничество, защото не сме адвокати.

Както и да е, по твоето оплакване Петронела се ориентира каква е ситуацията и се опитва да разгледа всичко в дълбочина. Така че тя определено ще стигне до вас и ще знаете за следващата процедура. Ако има нещо ново, бихте ли ни уведомили?

Автоматичен превод:
sullsinger1

Да не ти влиза в бизнеса. Просто искам да кажа, че това казино всъщност е моето Go-To Casino. След като бъдете напълно потвърдени, ВСИЧКИ други транзакции ще преминат сравнително гладко. Искате да кажете, че сте получавали плащания на този сайт преди? ако случаят е такъв, това е друга история... сега не би трябвало да имате проблеми. Просто мое мнение, базирано на моя опит. Надявам се СКОРО да получите оттеглянето си. Знам много добре колко разочароващо може да бъде. В момента имам 6 чакащи тегления от различни казина. Късмет

Автоматичен превод:
Radka

Има един случай в жалбите ми, който може да бъде приключен днес. 🙂 Благодаря ви

Автоматичен превод:
angel47usa

Здравейте. Видях това в Paradise 8, предполагам. Благодаря ви за известието. Със сигурност ComplaintTema скоро ще влезе в него. 🙏 Радвам се, че проблемът вече не е проблем. 🙂

Edited
Автоматичен превод:
Radka

да Благодаря ти. Сега мога да го поставя в черен списък

Автоматичен превод:
angel47usa

И със сигурност останете с тези, при които подобни проблеми не възникват. Въпреки че с новите казина, които играчът ще опита, вероятно е невъзможно да се предвиди нещо предварително. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro

Наистина. Живей и учи

Автоматичен превод:
angel47usa

Поне други играчи може да намерят вашите публикации тук и да вземат по-добри решения въз основа на вашия опит.

Благодаря, че донесете такива полезни съвети тук.

Автоматичен превод:

Бягай, не ходи от слотовете във Вегас, загубих хиляди там и се опитвах повече от месец да изтегля само 120 долара, продължават да ми казват още няколко дни и са поискали моята биткойн добавка. 7 пъти и дори казаха, че трябваше да добавя моя интернет..никога повече няма да играя там и съветвам другите същото, те трябва да бъдат затворени..

Edited
Автоматичен превод:
1traveller1953

Здравейте, виждам, че вашият опит също не е най-добрият с това казино.

Когато казвате, че чакате един месец за парите си, казиното продължава да казва, че има нужда от още няколко дни? Що се отнася до вашия биткойн адрес, какъв е проблемът с него, след като вече сте го изпратили 7 пъти?

Както и да е, в този случай ви препоръчвам да подадете жалба, защото месец е много време за чакане.Можете да го направите тук .

Разбира се, ако разберете нещо ново или ако получите пари, уведомете ни.

Автоматичен превод:

Това е ужасно онлайн казино, което си измислят условия, за да не плащат на никого. Смесените фондове са нов термин, който измислиха след 4 седмици чакане за моите $1500. Просто неверни отговори и измислени условия за не за изплащане

Автоматичен превод:
casanova45mya

Здравейте.

Доста съм запознат с израза „смесени фондове" и от това, което знам, не е необходимо да е термин, за да има някакъв смисъл.

Това е просто описание на ситуацията, която се е случила с вашия баланс в казиното. Обикновено проблемът възниква, например, докато бонусът все още е активен и играчите депозират по някаква причина.

Е, намерих оплакването ви, но за съжаление няма подробности, които да се видят.

Знаете ли, за да ви помогне, трябва да обясните проблема чрез жалбата. Моля, направете го точно тук .

Споделете обяснението на казиното, запис на чат, имейли или просто всичко, което ни помага да разберем.

Ще бъда тук, в случай че имаш нужда от нещо, става ли?

Автоматичен превод:

Защо казината дори позволяват депозит, ако това би било смесване на средства, ОСВЕН АКО само за да имат извинение да НЕ ви плащат. Ако не ви е позволено да смесвате средства, тогава депозит не трябва да бъде разрешен за обработка... настройте това по някакъв начин в системата. Цялата тази мрежа от казина няма НИЩО ОСВЕН оплаквания и трябва да бъде прогонена от тази земя. Те са МНОООООООООООООООООО лоши.

Автоматичен превод:

Не разбирам, ако случаят е със смесените средства, тогава никога няма да има изплащания. Винаги това няма смисъл за мен. Тогава какъв е смисълът да чакаш 14-те дни. Просто кажете, че на този сайт няма изплащания

Автоматичен превод:

Защо казината дори позволяват депозит, ако това би било смесване на средства, ОСВЕН АКО само за да имат извинение да НЕ ви плащат. Ако не ви е позволено да смесвате средства, тогава депозит не трябва да бъде разрешен за обработка... настройте това по някакъв начин в системата. Цялата тази мрежа от казина няма НИЩО ОСВЕН оплаквания и трябва да бъде прогонена от тази земя. Те са МНОООООООООООООООООО лоши.

Автоматичен превод:

Можете ли да поставите обяснението на казиното? Разбира се, мога да отговоря от тяхно име; Просто се опитвах да обясня какво може да се случи и че терминът съществува.

Чувствайте се свободни да опишете цялата случка, моля. Боя се, че няма много какво да се добави без него.

Автоматичен превод:

Не разбирам, ако случаят е със смесените средства, тогава никога няма да има изплащания. Винаги това няма смисъл за мен. Тогава какъв е смисълът да чакаш 14-те дни. Просто кажете, че на този сайт няма изплащания

Автоматичен превод:

Извинете. Как така 14 дни в него?

Отговорът ми не беше за забавеното ви плащане . Някак си убеден ли си, че тези смесени средства също са свързани със забавеното ти плащане?

Като цяло ние предоставяме на казината 14 пълни дни за проверка на сметката (KYC), проверка на историята на плащанията и транзакциите и разследване на флагове и история на игрите - доколкото мога да преценя, това няма нищо общо с предишната тема. 🙏

Би било чудесно, ако започнете да използвате бутона за отговор; в този случай това би направило разговора по-лесен за разбиране.

Автоматичен превод:

СЛОТОВЕТЕ НА ВЕГАС СЪЩО НЯМА ДА СЕ ПЛАЩАТ МНОГО ЛЕСНО. АКО ДОРИ ИМАТЕ 17 ЦЕНТА, ПРИКАЧЕНИ КЪМ БОНУС И ДЕПОЗИРАТЕ 200 USD, НЯМА ЗНАЧЕНИЕ, АКО СПЕЧЕЛЕТЕ $20 000, ТЕ НЯМА ДА ПЛАЩАТ ИЛИ ДОРИ ДА ВИ ПОЗВОЛЯТ ДА ПРОДЪЛЖИТЕ ИГРАЕТЕ С ПЕЧАЛБИТЕ, АКО ПОИСКНЕТЕ ИЗПЛАЩАНЕ.

Автоматичен превод:

НЕ ЗНАМ ЗА ТЕБ, НО АЗ ПРЕДПОЧИТАМ ПРОСТО ДА ЗАГУБЯ, ОТКОЛКОТО ДА НЕ МИ ПЛАЩАТ, КОГАТО СПЕЧЕЛЯ!!

Автоматичен превод:
jbgcconsults

Хей, що се отнася до този случай, за съжаление винаги е необходимо да прочетете всички правила и условия на бонуса и да сте абсолютно сигурни, че всичко е направено както трябва. Бонусите понякога могат да причинят повече вреда, отколкото полза на самите играчи, така че бих бил особено внимателен.

Както и да е, какво точно се случи в това казино с бонуса, който поискахте?

Автоматичен превод:

НЕ ЗНАМ ЗА ТЕБ, НО АЗ ПРЕДПОЧИТАМ ПРОСТО ДА ЗАГУБЯ, ОТКОЛКОТО ДА НЕ МИ ПЛАЩАТ, КОГАТО СПЕЧЕЛЯ!!

Автоматичен превод:

НАИСТИНА!!!!! Подкрепям този коментар!!!!

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини