Здравейте, мисля, че Радка имаше предвид, че първо трябва да минат гореспоменатите 14 дни, за да може екипът да се намеси в ситуацията, защото това е срокът, който даваме на казината за решаване на процеса на теглене.
Бих искал обаче да ви напомня, че ние се опитваме да помогнем на играчите и не предоставяме застъпничество, защото не сме адвокати.
Както и да е, по твоето оплакване Петронела се ориентира каква е ситуацията и се опитва да разгледа всичко в дълбочина. Така че тя определено ще стигне до вас и ще знаете за следващата процедура. Ако има нещо ново, бихте ли ни уведомили?
Hello, I think that Radka meant that the aforementioned 14 days must first pass in order for the team to intervene in the situation, because that is the period we give the casinos to resolve the withdrawal process.
However, I would like to remind you that we try to help the players and we do not provide advocacy because we are not lawyers.
Anyway, according to your complaint, Petronela finds out what the situation is and tries to look at everything in depth. So she will definitely get to you and you will know about the next procedure. If there was something new, could you let us know?