ФорумКазинаSlots of Vegas Casino - обща дискусия

Slots of Vegas Casino - обща дискусия

преди 2 години от danvas5406
|
11837 преглеждания 88 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots of Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

След като казаха, че акаунтът ми е потвърден и всичко е там, те поискаха сметка за комунални услуги, когато попитах какво става с парите ми

Автоматичен превод:
danvas5406
преди 2 години

Здравейте,

Бих казал, че най-добрият начин да получите пълна проверка е просто да сътрудничите и да предоставите всички документи.

Ако смятате, че преминаването на KYC е първата стъпка към получаване на вашите тегления. Можете ли да предоставите такава сметка, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не, бях потвърден и получих имейл, че парите ми се обработват, но те никога не можаха да ми дадат дата, а просто казват, че няма още много време

Автоматичен превод:
danvas5406
преди 2 години

Трябва да кажа, че се надявам, че казиното ще комуникира с нас чрез жалбата , в противен случай няма какво да се направи в момента. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Изтрих публикацията, тъй като Slots of Vegas вече работи правилно. Що се отнася до Natav, аз съм негов последовател/поддръжник, тъй като Playzax Casino работи незаконно онлайн, опитвайки се да измами своите клиенти.

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 1 година

Здравейте,

И аз си изтрих поста, така че темата да е разбираема. Правилно ли приемам, че и двамата просто използвате едно и също VPN приложение, може би?

Както и да е, благодаря ви за информацията 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте на всички, току-що спечелих 350$ на ротативки във Вегас. Вече имам потвърдена и качена лична карта. Живея в Мичиган за наличните опции за теглене кой би бил най-бързият и лесен начин за биткойни, банков превод или Coindraw? всички предложения се оценяват...

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
gibsondan55
преди 1 година

Здравей!

Бих искал да споделя собствения си опит, но за съжаление нямам такъв. 🙂 Но за да ви дам определен намек, бих споменал отзивите на потребителите - това е пряк източник на опита на играчите. Ако ви харесва идеята, посетете този раздел .

Надяваме се, че някои местни играчи скоро ще споделят повече прозрения. Като алтернатива, опитайте да попитате чат оператора - като последна опция 🙂.

Уведомете ни какво сте взели.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ако сте проверили всяка година със същия резултат колко кооперативен трябва да бъде човек

Автоматичен превод:
pwgpw9d8b6
преди 1 година

Извинете. за какво питаш

Дори не мога да разбера дали това трябваше да е въпрос.

Както и да е, няма да се изненадам, ако трябва да бъдете потвърдени отново след около година.

Случайно да отговорих на въпроса ти? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички!

Бих искал да благодаря на Casino Guru, че ми помогна да разреша последното ми оплакване, свързано с анулирано плащане от това казино Slots of Vegas. Получих плащането сега и днес жалбата ми беше маркирана като разрешена и приключена.


Освен това отделих време, за да оценя Casino Guru на уебсайта Trust Pilot, както заслужаваха:

file

Д.

Автоматичен превод:
dralililopez
преди 1 година

Страхотно е да видиш, че някой оценява труда, зад който стоят много хора и доста време. Мисля, че говоря от името на всички нас, когато казвам, че се радваме, че успяхте да получите парите си и нямате повече проблеми. По този начин със сигурност бих искал да кажа, че се надявам да имате безпроблемно бъдеще и да успеете да спечелите колкото можете повече през следващия период от време. Приятен уикенд. 😊😊☘️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е...буквално след кратка публикация/въпрос тук за това казино получавам сигнал на телефона си. Те изпратиха моето оттегляне. ТРЯБВА да ви кажа всичко това, защото обичам да бъда честен. Времето, което отне от заявката за теглене до получаването й, беше около 3-4 дни. Имайте предвид, че вече бях потвърден (странно беше, че никога не изпратих потвърждение за тях... Предполагам, че го направих на 1 от техните дъщерни сайтове и така бях потвърден. Така че, за да бъде ясно... Slots of Vegas ДА изпрати моя плащане и вярвам, че БЕШЕ на купон/промоция. Освен това нямах реални проблеми с чата на живо, освен че можеха да са по-добри, но аз съм в бизнеса с барове/ресторанти, така че разбирам да съм в крак с оплакванията и да съм „мил" за него. Така че в интерес на истината... вероятно ще играя тук отново. Вижте дали са последователни. Тегленето ми беше само $50. $47, след като удариха биткойн портфейла ми поради такси

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 1 година

Харесва ми, когато стигнем до точката, в която казината наистина изплащат!

Ако мога да кажа така, харесвам подхода ви, който вероятно е толкова обективен заради работата ви. 😉

Моля, продължавайте да споделяте своя опит с нас; струва едно кюлче злато!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Имам предстоящо теглене. Това място е изчезнало от интернет. Напълно сенчест. Чакам $810 и сега няма сървър, вече няма нищо за слотове във Вегас.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
sullsinger1
преди 11 месеца

Всички бяха долу. Цялата партньорска мрежа. Постепенно се връщат. Продължавайте да проверявате


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Моето теглене на $810 от 11-1-2023, което вече беше ескалирано ускорено, все още не е одобрено. Все още е висящо, моля намесете се.

Автоматичен превод:
sullsinger1
преди 11 месеца

Здравейте, все пак трябва да ви предам лошите новини. Ние не се намесваме просто така...

Всъщност, ако акаунтът ви е успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.

Затова предлагам търпение. 🙏 За да разгледате правилно функцията за оплакване, любезно използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не разбирам какво ми казваш. Минаха 14 дни. Проверен е за предишни тегления. Какво искаш да кажеш, че не правиш такива неща? Какво правиш? Каква е вашата цел? Тогава си помислих, че това е място, където можете да получите защита, когато казината се отнасят с вас неподходящо.

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини