преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots of Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
След като казаха, че акаунтът ми е потвърден и всичко е там, те поискаха сметка за комунални услуги, когато попитах какво става с парите ми
After saying my account was verified and everything is on there they asked me for a utility bill when I asked what was going on with my money
Здравейте,
Бих казал, че най-добрият начин да получите пълна проверка е просто да сътрудничите и да предоставите всички документи.
Ако смятате, че преминаването на KYC е първата стъпка към получаване на вашите тегления. Можете ли да предоставите такава сметка, моля?
Hello,
I would say that the best way to get fully verified is simply to cooperate and provide all documents.
If you feel that passing the KYC is the first step to getting your withdrawals. Can you provide such a bill, please?
Не, бях потвърден и получих имейл, че парите ми се обработват, но те никога не можаха да ми дадат дата, а просто казват, че няма още много време
No I have been verified and I got an email saying my money was being processed but they could never give me a date they just say not much longer
Здравей Радка,
Изтрих публикацията, тъй като Slots of Vegas вече работи правилно. Що се отнася до Natav, аз съм негов последовател/поддръжник, тъй като Playzax Casino работи незаконно онлайн, опитвайки се да измами своите клиенти.
Hi Radka,
I deleted the post as Slots of Vegas is now working properly. As for Natav, I am his follower/supporter as Playzax Casino operates illegally online trying to scam its customers.
Ciao Radka,
ho eliminato il post in quanto adesso Slots of Vegas funziona regolarmente. Per quanto riguarda Natav sono un suo seguace/sostenitore in quanto Playzax Casino opera illegalmente on line cercando di truffare i propri clienti.
Здравейте,
И аз си изтрих поста, така че темата да е разбираема. Правилно ли приемам, че и двамата просто използвате едно и също VPN приложение, може би?
Както и да е, благодаря ви за информацията 🙂
Hello,
I deleted my post too, so the thread stays understandable. Am I assuming correctly that you both are just using the same VPN app, maybe?
Anyway, thank you for the information 🙂
Здравейте на всички, току-що спечелих 350$ на ротативки във Вегас. Вече имам потвърдена и качена лична карта. Живея в Мичиган за наличните опции за теглене кой би бил най-бързият и лесен начин за биткойни, банков превод или Coindraw? всички предложения се оценяват...
Hi all I just won 350$ at slots of Vegas I already have my ID verified and uploaded I live in Michigan of the available options to withdraw what would be the quickest and easiest way Bitcoin, Wire Transfer or Coindraw,? any suggestions appreciated...
Здравей!
Бих искал да споделя собствения си опит, но за съжаление нямам такъв. 🙂 Но за да ви дам определен намек, бих споменал отзивите на потребителите - това е пряк източник на опита на играчите. Ако ви харесва идеята, посетете този раздел .
Надяваме се, че някои местни играчи скоро ще споделят повече прозрения. Като алтернатива, опитайте да попитате чат оператора - като последна опция 🙂.
Уведомете ни какво сте взели.
Hello there!
I would love to share my own experience, but sadly I have none. 🙂 But to provide you with a certain hint, I would mention user feedback - this is a direct source of players' experiences. If you like the idea, visit this section.
Hopefully, some local players will share more insights soon. Alternatively, try to ask the chat operator - as the last resort option 🙂.
Let us know what you picked up.
Ако сте проверили всяка година със същия резултат колко кооперативен трябва да бъде човек
If you’ve verified for year on top of year with the same result how cooperative is a person suppose to be
Извинете. за какво питаш
Дори не мога да разбера дали това трябваше да е въпрос.
Както и да е, няма да се изненадам, ако трябва да бъдете потвърдени отново след около година.
Случайно да отговорих на въпроса ти? 🙂
Pardon me. What are you asking about?
I can't even figure out whether this was supposed to be a question.
Anyway, I won't be surprised if you need to be verified again after a year or so.
Did I answer your question by any chance? 🙂
Здравейте всички!
Бих искал да благодаря на Casino Guru, че ми помогна да разреша последното ми оплакване, свързано с анулирано плащане от това казино Slots of Vegas. Получих плащането сега и днес жалбата ми беше маркирана като разрешена и приключена.
Освен това отделих време, за да оценя Casino Guru на уебсайта Trust Pilot, както заслужаваха:
Д.
Hello everyone!
I would like to thank Casino Guru for helping me to solve my last complaint related to a voided payment from this casino Slots of Vegas. I have received the payment now and today my complaint has been mark as solved and closed.
I have as well take the time to rate Casino Guru at Trust Pilot website as they deserved:
D.
Страхотно е да видиш, че някой оценява труда, зад който стоят много хора и доста време. Мисля, че говоря от името на всички нас, когато казвам, че се радваме, че успяхте да получите парите си и нямате повече проблеми. По този начин със сигурност бих искал да кажа, че се надявам да имате безпроблемно бъдеще и да успеете да спечелите колкото можете повече през следващия период от време. Приятен уикенд. 😊😊☘️
It's great to see that someone appreciates the work behind which is a lot of people and quite a lot of time. I think I speak for all of us when I say that we're glad you managed to get your money and have no further problems. In this way I would certainly like to say that I hope you have a problem-free future and that you manage to win as much as you can in the next period of time. Have a nice weekend. 😊😊☘️
Е...буквално след кратка публикация/въпрос тук за това казино получавам сигнал на телефона си. Те изпратиха моето оттегляне. ТРЯБВА да ви кажа всичко това, защото обичам да бъда честен. Времето, което отне от заявката за теглене до получаването й, беше около 3-4 дни. Имайте предвид, че вече бях потвърден (странно беше, че никога не изпратих потвърждение за тях... Предполагам, че го направих на 1 от техните дъщерни сайтове и така бях потвърден. Така че, за да бъде ясно... Slots of Vegas ДА изпрати моя плащане и вярвам, че БЕШЕ на купон/промоция. Освен това нямах реални проблеми с чата на живо, освен че можеха да са по-добри, но аз съм в бизнеса с барове/ресторанти, така че разбирам да съм в крак с оплакванията и да съм „мил" за него. Така че в интерес на истината... вероятно ще играя тук отново. Вижте дали са последователни. Тегленето ми беше само $50. $47, след като удариха биткойн портфейла ми поради такси
Well...literally after making a brief post/question here about this casino I get a alert on my phone. They sent my withdraw. I HAVE to tell youall this because I like to be fair. The amount of time it took from withdraw request to receiving it was about 3-4 days. Keep in mind I was already verified (weird thing was I never sent verification for them...I guess I did on 1 of their sister sites and thats how I was verified. So to be clear...Slots of Vegas DID send my payment and I believe it WAS on a coupon/promo. Also I had no real issues with the Live chat other than they could'a been nicer but Im in the Bar/restaurant business so I understand keeping up with complaints and being "nice" about it. So in truth...I likely will play here again. See if they are consistant. My withdraw was only $50. $47 once it hit my Bitcoin wallet because of fees
Харесва ми, когато стигнем до точката, в която казината наистина изплащат!
Ако мога да кажа така, харесвам подхода ви, който вероятно е толкова обективен заради работата ви. 😉
Моля, продължавайте да споделяте своя опит с нас; струва едно кюлче злато!
I love it when we get to the point where casinos actually pay out!
If I may say so, I like your approach, which is probably sooo objective because of your job. 😉
Please continue sharing your experiences with us; it's worth a bar of gold!
Имам предстоящо теглене. Това място е изчезнало от интернет. Напълно сенчест. Чакам $810 и сега няма сървър, вече няма нищо за слотове във Вегас.
I have a pending withdrawal. This place has disappeared from the Internet. Totally shady. I am waiting on $810 and now there is no server there is nothing for slots of Vegas anymore.
Всички бяха долу. Цялата партньорска мрежа. Постепенно се връщат. Продължавайте да проверявате
They were all down. The entire partner network. Gradually they are coming back on. Keep checking
Моето теглене на $810 от 11-1-2023, което вече беше ескалирано ускорено, все още не е одобрено. Все още е висящо, моля намесете се.
My withdrawal of $810 from 11-1-2023 which was already escalated expedited has still not been approved. It is still pending please intervene.
Здравейте, все пак трябва да ви предам лошите новини. Ние не се намесваме просто така...
Всъщност, ако акаунтът ви е успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.
Затова предлагам търпение. 🙏 За да разгледате правилно функцията за оплакване, любезно използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create
Hello, I have to pass on the bad news, though. We do not just intervene like this...
Actually, if your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you.
Thus, I suggest patience. 🙏 in order to address the complaint feature properly, kindly use this link: https://casino.guru/complaints/create
Не разбирам какво ми казваш. Минаха 14 дни. Проверен е за предишни тегления. Какво искаш да кажеш, че не правиш такива неща? Какво правиш? Каква е вашата цел? Тогава си помислих, че това е място, където можете да получите защита, когато казината се отнасят с вас неподходящо.
I don’t understand what you’re saying to me. It has been 14 days. It has been verified for prior withdrawals. What do you mean you don’t do things like this? What do you do? What is your purpose? Then I thought this was a place where you can get advocacy for when the casinos treat you inappropriately.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.