ФорумКазинаSlots Garden Casino - обща дискусия

Slots Garden Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от salter
|
4369 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
fantomas
преди 7 месеца

Здравейте, да, забелязах, че вече сте подали жалба . Що се отнася до блокирането на акаунта ви, имаше ли причина за това? Акаунтът Ви напълно ли е потвърден вече?

Както и да е, опасявам се, че засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие жалбата и докъде ще стигне нашият екип. Ако имате някаква информация за добавяне, не се колебайте да ни актуализирате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Да, сега изпратиха това, което е bs, все още не мога да вляза и те просто го прочетоха там, започвайки процеса отначало, трябваше да е вече одобрен! file това място е най-лошото, така че какво трябва да чакам още един месец?

Автоматичен превод:
fantomas
преди 7 месеца

Не мисля, че въз основа на разрешената жалба ще трябва да чакате още месец. Поздравления и се радвам, че успя да си вземеш парите. 🎉😊

Предполагам обаче, че няма да си спомните казиното по добър начин. Ще си намериш ли друго място за игра или ще останеш тук?

Автоматичен превод:
Slots Garden Casino
преди 5 месеца

МОГА ЛИ ДА ПОЛУЧА МОЕТО ТЕГЛЕНЕ??? Минаха повече от 3 седмици!!!

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 5 месеца

Здравей. Виждам, че вече сте подали жалба до нашия екип. Петронела проучва случая и прави всичко възможно, за да получи най-добрия резултат.


Междувременно проверих оплакванията за Slots Garden Casino и според мен то изглежда наистина обещаващо за вас. Просто запазете спокойствие и изчакайте Petronela да ви уведоми как „се справя" жалбата ви.


Тук можете да ни съобщите всякакви новини или да зададете всички въпроси, които имате относно вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте!


Сега изчаках 15 дни, за да бъде одобрено оттеглянето ми. Вчера искаха да верифицирам акаунта си, който е напълно верифициран от 6-7 месеца и изпратих същите документи, които вече имат.


3-4 пъти поддръжката поиска моя биткойн адрес, който изглежда изчезва през цялото време, караме се и утре на 16-ти и след това още 10 дни, когато бъде одобрен.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте!


Сега изчаках 15 дни, за да бъде одобрено оттеглянето ми. Вчера искаха да верифицирам акаунта си, който е напълно верифициран от 6-7 месеца и изпратих същите документи, които вече имат.


3-4 пъти поддръжката поиска моя биткойн адрес, който изглежда изчезва през цялото време, караме се и утре на 16-ти и след това още 10 дни, когато бъде одобрен.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Късмет!!!! НАЙ-ЛОШОТО преживяване до Lucky Legends. Моето отне ЗАВИНАГИ и не го получих цялото. Вярвам, че хората от ТУК всъщност ми помогнаха с ТОЗИ. Уф, Чили...беше толкова ужасно

С пожелание за най-добър късмет

Автоматичен превод:
malcolmbraxe
преди 3 месеца

Здравейте. Това е наистина разочароваща ситуация, в която попаднахте. Защо да предоставяте всички документи отново и отново, нали? Е, всяко казино има свои собствени процедури, бих казал, и винаги е най-добре да се пуснете по течението, както казваме, и да предоставите всичко, което са ви поискали. Това е може би единственият начин да получите парите си. Какво мислите за това?

Както виждам, успешно сте отворили жалба и нашият екип вече е започнал работа по нея. Те всъщност имат някои допълнителни въпроси към вас, така че бъдете така любезни и им отговорете, моля, за да може процесът да продължи и може би дори да се ускори 😉.

Прочетох рецензиите за това казино, което можете да направите тук , ако проявявате интерес. Изглежда, че много играчи имат подобни проблеми като вашите, за съжаление. Нека запазим 🤞 и да видим какво може да направи нашият екип за оплаквания с вашия случай.

Междувременно, ако искате, можете да прочетете полезна информация, просто като щракнете/докоснете тази връзка . Позволете ми да подчертая тази част за вас:

4. Препоръки за играчи, които играят в казина, които не са класифицирани като „честни" или „честни и безопасни"

„Обърнете внимание на всички правила и ги следвайте стриктно. В идеалния случай направете екранни снимки на подходяща информация като T&Cs, бонус T&Cs, преписи на чатове, имейли от казиното и т.н., които може да ви бъдат полезни, ако казиното ви малтретира и пожелаете да подадете жалба. Разбира се, най-доброто нещо, което можете да направите, е да намерите по-добро казино и вместо това да играете там."

Наистина е мило от ваша страна, че информирате всички тук във форума за вашия опит. Много важно нещо, което трябва да направите точно сега, е да предоставите актуализацията и на нашия екип за оплаквания. Моля, направете го лесно тук 👈.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини