НачалоФорумКазинаSlots Garden Casino - обща дискусия

Slots Garden Casino - обща дискусия (страница 2)

 от salter
|
9 339 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
fantomas

Здравейте, да, забелязах, че вече сте подали жалба . Що се отнася до блокирането на акаунта ви, имаше ли причина за това? Акаунтът Ви напълно ли е потвърден вече?

Както и да е, опасявам се, че засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие жалбата и докъде ще стигне нашият екип. Ако имате някаква информация за добавяне, не се колебайте да ни актуализирате.

Автоматичен превод:
Jaro

Да, сега изпратиха това, което е bs, все още не мога да вляза и те просто го прочетоха там, започвайки процеса отначало, трябваше да е вече одобрен! file това място е най-лошото, така че какво трябва да чакам още един месец?

Автоматичен превод:
fantomas

Не мисля, че въз основа на разрешената жалба ще трябва да чакате още месец. Поздравления и се радвам, че успя да си вземеш парите. 🎉😊

Предполагам обаче, че няма да си спомните казиното по добър начин. Ще си намериш ли друго място за игра или ще останеш тук?

Автоматичен превод:
Slots Garden Casino

МОГА ЛИ ДА ПОЛУЧА МОЕТО ТЕГЛЕНЕ??? Минаха повече от 3 седмици!!!

Автоматичен превод:
angel47usa

Здравей. Виждам, че вече сте подали жалба до нашия екип. Петронела проучва случая и прави всичко възможно, за да получи най-добрия резултат.


Междувременно проверих оплакванията за Slots Garden Casino и според мен то изглежда наистина обещаващо за вас. Просто запазете спокойствие и изчакайте Petronela да ви уведоми как „се справя" жалбата ви.


Тук можете да ни съобщите всякакви новини или да зададете всички въпроси, които имате относно вашия случай.

Автоматичен превод:

Здравейте!


Сега изчаках 15 дни, за да бъде одобрено оттеглянето ми. Вчера искаха да верифицирам акаунта си, който е напълно верифициран от 6-7 месеца и изпратих същите документи, които вече имат.


3-4 пъти поддръжката поиска моя биткойн адрес, който изглежда изчезва през цялото време, караме се и утре на 16-ти и след това още 10 дни, когато бъде одобрен.

Автоматичен превод:

Здравейте!


Сега изчаках 15 дни, за да бъде одобрено оттеглянето ми. Вчера искаха да верифицирам акаунта си, който е напълно верифициран от 6-7 месеца и изпратих същите документи, които вече имат.


3-4 пъти поддръжката поиска моя биткойн адрес, който изглежда изчезва през цялото време, караме се и утре на 16-ти и след това още 10 дни, когато бъде одобрен.

Автоматичен превод:

Късмет!!!! НАЙ-ЛОШОТО преживяване до Lucky Legends. Моето отне ЗАВИНАГИ и не го получих цялото. Вярвам, че хората от ТУК всъщност ми помогнаха с ТОЗИ. Уф, Чили...беше толкова ужасно

С пожелание за най-добър късмет

Автоматичен превод:
malcolmbraxe

Здравейте. Това е наистина разочароваща ситуация, в която попаднахте. Защо да предоставяте всички документи отново и отново, нали? Е, всяко казино има свои собствени процедури, бих казал, и винаги е най-добре да се пуснете по течението, както казваме, и да предоставите всичко, което са ви поискали. Това е може би единственият начин да получите парите си. Какво мислите за това?

Както виждам, успешно сте отворили жалба и нашият екип вече е започнал работа по нея. Те всъщност имат някои допълнителни въпроси към вас, така че бъдете така любезни и им отговорете, моля, за да може процесът да продължи и може би дори да се ускори 😉.

Прочетох рецензиите за това казино, което можете да направите тук , ако проявявате интерес. Изглежда, че много играчи имат подобни проблеми като вашите, за съжаление. Нека запазим 🤞 и да видим какво може да направи нашият екип за оплаквания с вашия случай.

Междувременно, ако искате, можете да прочетете полезна информация, просто като щракнете/докоснете тази връзка . Позволете ми да подчертая тази част за вас:

4. Препоръки за играчи, които играят в казина, които не са класифицирани като „честни" или „честни и безопасни"

„Обърнете внимание на всички правила и ги следвайте стриктно. В идеалния случай направете екранни снимки на подходяща информация като T&Cs, бонус T&Cs, преписи на чатове, имейли от казиното и т.н., които може да ви бъдат полезни, ако казиното ви малтретира и пожелаете да подадете жалба. Разбира се, най-доброто нещо, което можете да направите, е да намерите по-добро казино и вместо това да играете там."

Наистина е мило от ваша страна, че информирате всички тук във форума за вашия опит. Много важно нещо, което трябва да направите точно сега, е да предоставите актуализацията и на нашия екип за оплаквания. Моля, направете го лесно тук 👈.

Автоматичен превод:

Slots Garden е измама. Те не плащат. Поискаха ми документи 3 пъти, които бях изпратил 4 пъти. Тогава вземете това. Казаха ми обичайното искане за информация и документи, но след това ми казаха, че се нуждаят от цялата ми банкова информация (разбираемо), но също така казаха, че трябва да покажа и салдото по банковата си сметка и то трябва да е положително. Кой, по дяволите, иска личната ви информация като салдо от акаунта ви? Така че могат да ви измамят, когато сте предоставили цялата си информация относно личните си пари. Те казаха, че са платили на милиони клиенти, но само ако предоставят баланса си в банката.

НЕ ПРАВЕТЕ ДЕПОЗИТ ПРИ ТЕЗИ ХОРА. НИКОГА НЯМА ДА ПОЛУЧИТЕ ПАРИТЕ СИ!

Автоматичен превод:
32yearsandforwhat

Хм, опитвам се да намеря основателни причини за искане на доказателство за активен баланс и единственото нещо, за което се сещам, е най-малкото странно да го кажа.

Спомням си няколко играчи със замразени сметки и за да получат плащане, те трябваше да създадат нови сметки и да предоставят извлечения, показващи, че сметките са напълно достъпни; следователно те трябваше да депозират парите в тези сметки. Но искрено се съмнявам, че това е положението...

Затова позволете ми един глупав въпрос - поддръжката каза ли ви защо е необходимо това?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини