Здравейте. Това е наистина разочароваща ситуация, в която попаднахте. Защо да предоставяте всички документи отново и отново, нали? Е, всяко казино има свои собствени процедури, бих казал, и винаги е най-добре да се пуснете по течението, както казваме, и да предоставите всичко, което са ви поискали. Това е може би единственият начин да получите парите си. Какво мислите за това?
Както виждам, успешно сте отворили жалба и нашият екип вече е започнал работа по нея. Те всъщност имат някои допълнителни въпроси към вас, така че бъдете така любезни и им отговорете, моля, за да може процесът да продължи и може би дори да се ускори 😉.
Прочетох рецензиите за това казино, което можете да направите тук , ако проявявате интерес. Изглежда, че много играчи имат подобни проблеми като вашите, за съжаление. Нека запазим 🤞 и да видим какво може да направи нашият екип за оплаквания с вашия случай.
Междувременно, ако искате, можете да прочетете полезна информация, просто като щракнете/докоснете тази връзка . Позволете ми да подчертая тази част за вас:
4. Препоръки за играчи, които играят в казина, които не са класифицирани като „честни" или „честни и безопасни"
„Обърнете внимание на всички правила и ги следвайте стриктно. В идеалния случай направете екранни снимки на подходяща информация като T&Cs, бонус T&Cs, преписи на чатове, имейли от казиното и т.н., които може да ви бъдат полезни, ако казиното ви малтретира и пожелаете да подадете жалба. Разбира се, най-доброто нещо, което можете да направите, е да намерите по-добро казино и вместо това да играете там."
Наистина е мило от ваша страна, че информирате всички тук във форума за вашия опит. Много важно нещо, което трябва да направите точно сега, е да предоставите актуализацията и на нашия екип за оплаквания. Моля, направете го лесно тук 👈.
Hello. This is a really frustrating situation you found yourself in. Why to provide all the documents again and again, right? Well, every casino has got their own procedures, I would say, and it's always the best to go with the flow, as we say, and provide everything they asked you for. That is probably the only way you can actually get your money. What do you think of that?
You have successfully opened a complaint, as I can see, and our team has already started working on it. They actually have some additional questions for you, so be that kind and answer them please, so the process can continue and maybe even speed up 😉.
I have read the reviews for this casino, which you can do over here, if you're interested. Seems like many players have similar issues to yours, unfortunately. Let's keep 🤞 and see what our complaint team can do with your case.
In the meantime, if you like to, you can read some useful information, just by clicking/tapping on this link. Allow me to highlight this part for you:
4. Recommendations for players playing at casinos not classified as 'fair' or 'fair and safe'
"Pay attention to all rules and follow them closely. Ideally, take screenshots of relevant information such as T&Cs, bonus T&Cs, chat transcripts, emails from the casino, etc., which may come in handy if you get mistreated by the casino and wish to file a complaint. Of course, the best thing to do is to find a better casino and play there instead."
It is really nice of you, that you keep everyone here on forum informed about your experience. Very import thing to do right now, though, is to give the update to our complaint team as well. Please do so easily over here 👈.
Автоматичен превод: