НачалоФорумКазинаSlots Garden Casino - обща дискусия

Slots Garden Casino - обща дискусия

 от salter
|
9 338 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Garden Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Добър ден

И двамата със съпруга ми се опитахме да влезем в казино Slots Garden вече повече от седмица, но биваме пренасочени към друго казино. И двамата имаме чакащи тегления и бихме искали да знаем какво ще се случи с нашите пари. Защо не можем да влезем във вашето казино и защо плащането отнема толкова много време. Той чака от 26 юни, а аз чакам вече 2 седмици

Edited
Автоматичен превод:
salter

Здравейте, ще се опитам да помоля колегите си да проучат този проблем. Надяваме се да знаем повече в понеделник. Когато сте пренасочени към другото казино, опитвали ли сте се да попитате клиентската поддръжка за това?

Автоматичен превод:
Daniel

Да, попитахме, но не можем да получим отговор, тъй като ни казват, че не са свързани със Slots Garden. Наистина е странно, защото казиното не може просто да изчезне. Но те също забавиха плащането на съпруга ми за месец и дори изпратихме няколко имейла, но тъй като те изчезнаха, никой вече не отговаря на имейлите.

Имам предстоящо изтегляне от R10 000, а съпругът ми има 2, единият е R4000, а другият R6000. И първото му оттегляне беше направено точно преди месец. Разбрахме, че нещо не е наред, когато продължиха да казват още 2 или 3 дни.

Това не е честно, тъй като те толкова лесно приемат нашите депозити и можете също така да проверите дали направихме доста, преди действително да спечелим, за да направим тегления.

Също така смятам, че казината могат да получат пари от вас в рамките на 2 минути, но ако трябва да изплатят, трябва да изчакате толкова дълго и те също търсят причини да не ви плащат. Моля, разгледайте това

Автоматичен превод:
salter

Опитах се да използвам южноафриканска VPN и щракнах върху връзката Slots Garden на нашия уебсайт. Стигнах директно до казино Slots Garden. Бихте ли могли да опитате връзката тук? Просто кликнете върху бутона "Посетете казиното"

https://casino.guru/Slots-Garden-Casino-review

Автоматичен превод:

Пробвах го и той ме пренасочва към Yebo Casino. И защо не отговарят на имейлите ни? Те получиха всички наши документи и имат всички наши данни. Защо не могат да продължат с плащането? Можете ли да разгледате това?


Автоматичен превод:
salter

Добре, ще се опитам да разбера какво се случва и да ви уведомя.

Автоматичен превод:

Поздрави на всички,


За съжаление Slots Garden Rand (южноафриканската версия на Slots Garden) е пенсионирана като марка, но ние успяхме да локализираме вашето оттегляне и работим за разрешаване на ситуацията вместо вас. Потърсете в имейла си за връзка от услугата Slots Garden Casino и им отговорете, ако все още не сте го направили. Дръжте ме в течение тук за напредъка и аз ще ви помогна, ако е необходимо, но нещата вече трябва да са в ход.


Най-добри пожелания,


Ник

Автоматичен превод:

Благодаря ти за отговора Ник. Все още не съм получил имейл от Slots Garden, но наистина се надявам да го получа скоро. Ще се свържа отново с вас утре, тук в тази група, ако все още не получих имейл от вас.

Автоматичен превод:

Здравей Ник, все още няма имейл от Slots Garden

Автоматичен превод:

Здравей Ник. Какъв е проблемът сега. Все още не получих имейл от Slots Garden.

Вече признавате, че сте намерили моето теглене, така че защо не продължите с плащането и какво отнема толкова време, за да изпратите имейл.

Автоматичен превод:
salter

Здравей Солтер.

Ник е на почивка, но съм сигурен, че той ще се свърже с вас възможно най -скоро.

Автоматичен превод:

Те не плащат. Опитвам се вече няколко седмици. Те дори не отговарят на имейл

Автоматичен превод:

Искам да помоля за помощ. Не знам към кого да се обърна?

Автоматичен превод:
Bazsi1234

Здравей,

имате ли идея какво може да не е наред? 🤔

Просто щракнете върху тази връзка, изпратете жалба - предоставете всяка подходяща комуникация, която имате, и ние ще се опитаме да разберем какво се случва.



Автоматичен превод:

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:

filefile

Автоматичен превод:

В крак ли сте с цялото това нещо

Беше несправедливо, но няма да се откажа, тъй като съм сигурен, че те искат това. Вече дори не става дума за парите, виждам, че това се случва на много хора. Но няма да отстъпя, докато не постъпят правилно!

Автоматичен превод:
Sofondaboyz

Сега, след като знам, че не става дума за BitStarz, а за вашата жалба, подадена срещу това казино, преместих вашите свързани публикации на правилното място.

Според жалбата този случай все още не е разрешен и казиното е посочило, че сте взели бонус, който ограничава максималните ви печалби, докато продължавате да повтаряте МИНИМУМА.

Доста съм объркан, можете ли да ми помогнете да разбера?

Мислехте, че бонусът е приключил, докато казиното казва, че не е, нали?


Автоматичен превод:

Да, въведох съответствие, но те ме заключиха от акаунта ми или го изтриха и ми дължат 100 в биткойни, спечелих пари, които депозирах. Мисля, че ако не платят, трябва да възстановят всички пари, които някога съм депозирал там.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини