преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Garden Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър ден
И двамата със съпруга ми се опитахме да влезем в казино Slots Garden вече повече от седмица, но биваме пренасочени към друго казино. И двамата имаме чакащи тегления и бихме искали да знаем какво ще се случи с нашите пари. Защо не можем да влезем във вашето казино и защо плащането отнема толкова много време. Той чака от 26 юни, а аз чакам вече 2 седмици
Good day
Both my husband and I tried logging into Slots Garden casino for more than a week now but gets redirected to another casino. We both have pending withdrawals and would like to know what's gonna happen to our money. Why can't we log into your casino and why is the payment taking so long. He is waiting since 26 June and I'm waiting for 2 weeks already
Здравейте, ще се опитам да помоля колегите си да проучат този проблем. Надяваме се да знаем повече в понеделник. Когато сте пренасочени към другото казино, опитвали ли сте се да попитате клиентската поддръжка за това?
Hello, I'll try to ask my colleagues to investigate this issue. We should hopefully know more on Monday. When you're redirected to the other casino, have you tried to ask the customer support about it?
Да, попитахме, но не можем да получим отговор, тъй като ни казват, че не са свързани със Slots Garden. Наистина е странно, защото казиното не може просто да изчезне. Но те също забавиха плащането на съпруга ми за месец и дори изпратихме няколко имейла, но тъй като те изчезнаха, никой вече не отговаря на имейлите.
Имам предстоящо изтегляне от R10 000, а съпругът ми има 2, единият е R4000, а другият R6000. И първото му оттегляне беше направено точно преди месец. Разбрахме, че нещо не е наред, когато продължиха да казват още 2 или 3 дни.
Това не е честно, тъй като те толкова лесно приемат нашите депозити и можете също така да проверите дали направихме доста, преди действително да спечелим, за да направим тегления.
Също така смятам, че казината могат да получат пари от вас в рамките на 2 минути, но ако трябва да изплатят, трябва да изчакате толкова дълго и те също търсят причини да не ви плащат. Моля, разгледайте това
Yes, we asked but cannot get an answer as they tell us that they are not linked to Slots Garden. It is really strange because a casino cannot just disappear. But they also delayed payment of my husband for a month and we even sent a few emails but since they disappeared no one replies to the emails anymore.
I have a pending withdrawal of R10 000 and my husband have 2, one is R4000 and the other R6000. And his first withdrawal was made exactly a month ago. We realized something is not right when they kept on saying 2 or 3 more days.
This is not fair as they so easily accepts our deposits and you can also check that we made quite a few before we actually do get a win to make withdrawals.
I also feel casinos can get money from you within 2 minutes but if they must pay out you must wait so long and they also look for reasons not to pay you. Please look into this
Опитах се да използвам южноафриканска VPN и щракнах върху връзката Slots Garden на нашия уебсайт. Стигнах директно до казино Slots Garden. Бихте ли могли да опитате връзката тук? Просто кликнете върху бутона "Посетете казиното"
I tried to use South African VPN and click on the Slots Garden link on our website. I got directly to the Slots Garden casino. Could you try the link here? Just click on the button "Visit casino"
Пробвах го и той ме пренасочва към Yebo Casino. И защо не отговарят на имейлите ни? Те получиха всички наши документи и имат всички наши данни. Защо не могат да продължат с плащането? Можете ли да разгледате това?
Ive tried it and it redirects me to Yebo Casino. And why are they not answering our emails? They received all our documents and have all our details. Why cant they proceed with payment? Can you please look into this?
Добре, ще се опитам да разбера какво се случва и да ви уведомя.
Alright, I'll try to find out what's going on and the let you know.
Поздрави на всички,
За съжаление Slots Garden Rand (южноафриканската версия на Slots Garden) е пенсионирана като марка, но ние успяхме да локализираме вашето оттегляне и работим за разрешаване на ситуацията вместо вас. Потърсете в имейла си за връзка от услугата Slots Garden Casino и им отговорете, ако все още не сте го направили. Дръжте ме в течение тук за напредъка и аз ще ви помогна, ако е необходимо, но нещата вече трябва да са в ход.
Най-добри пожелания,
Ник
Greetings all,
Unfortunately Slots Garden Rand (the South African version of Slots Garden) has been retired as a brand, however we have managed to locate your withdrawal and are working toward getting the situation resolved for you. Look in your email for contact from Slots Garden Casino service and respond to them if you haven't already. Keep me posted here as to the progress and I'll assist if necessary but things should be in progress already.
Best wishes,
Nick
Благодаря ти за отговора Ник. Все още не съм получил имейл от Slots Garden, но наистина се надявам да го получа скоро. Ще се свържа отново с вас утре, тук в тази група, ако все още не получих имейл от вас.
Thank you for your response Nick. I did not get an email from Slots Garden as yet but I really hope to get one soon. I will contact you again tomorrow, here in this group, if I still did not get an email from you.
Здравей Ник. Какъв е проблемът сега. Все още не получих имейл от Slots Garden.
Вече признавате, че сте намерили моето теглене, така че защо не продължите с плащането и какво отнема толкова време, за да изпратите имейл.
Hi Nick. What is the problem now. I still did not get an email from Slots Garden.
You already admit that you located my withdrawal so why dont you proceed with payment and whats taking so long to send an email.
Здравей,
имате ли идея какво може да не е наред? 🤔
Просто щракнете върху тази връзка, изпратете жалба - предоставете всяка подходяща комуникация, която имате, и ние ще се опитаме да разберем какво се случва.
Hello there,
do you have any idea what could possibly be wrong? 🤔
Just click this link, submit a complaint - provide any relevant communication you have, and we will try to find out what is going on.
В крак ли сте с цялото това нещо
Беше несправедливо, но няма да се откажа, тъй като съм сигурен, че те искат това. Вече дори не става дума за парите, виждам, че това се случва на много хора. Но няма да отстъпя, докато не постъпят правилно!
Are you up to date with this whole thing
It's been unfair but I won't give up as I'm sure that's what they want. It's not even about the money anymore I see this happens to lots of people. But I won't let back down till they do the right thing!
Сега, след като знам, че не става дума за BitStarz, а за вашата жалба, подадена срещу това казино, преместих вашите свързани публикации на правилното място.
Според жалбата този случай все още не е разрешен и казиното е посочило, че сте взели бонус, който ограничава максималните ви печалби, докато продължавате да повтаряте МИНИМУМА.
Доста съм объркан, можете ли да ми помогнете да разбера?
Мислехте, че бонусът е приключил, докато казиното казва, че не е, нали?
Now that I know it is not about BitStarz - it is about your complaint submitted against this casino, I moved your related posts to the proper place.
According to the complaint, that case has not been resolved yet, and the casino indicated you took a bonus that limited your maximum winnings, while you keep repeating the MINIMUM.
I'm quite confused can you help me understand?
You thought the bonus had ended while the casino says it had not, right?
Да, въведох съответствие, но те ме заключиха от акаунта ми или го изтриха и ми дължат 100 в биткойни, спечелих пари, които депозирах. Мисля, че ако не платят, трябва да възстановят всички пари, които някога съм депозирал там.
Yeah I put in a compliant but they locked me out of my account or deleted it and they owe me 100 in Bitcoin I won off money I deposited. I think if they won't pay they need to refund all the money I ever deposited there .
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.