ФорумКазинаSlots & Luck Casino - обща дискусия

Slots & Luck Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 9 месеца от TIMVX
|
1894 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Huseking
преди 4 месеца

Имали ли сте някога успешно теглене в казино? Мисля, че две седмици са достатъчно време за теглене на крипто и затова ви препоръчах да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне. Можете да го направите на линка, който ви изпратих в предишния си отговор (зелени букви).

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Спечелих 100 долара с бонуса без депозит и ми беше платено след проверка. Нямах проблеми.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 4 месеца

Най-накрая някой с положителен отзив! Благодаря ти.

Мога ли да знам коя опция за плащане предпочитате за теглене?

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Използвах биткойн и след 2 дни беше изплатен.


Може би греша, но имам чувството, че повечето лоши отзиви са от играчи, които са анулирали тегленето и са го загубили, защото не могат да изчакат плащането.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 4 месеца

Не си прав, проверена съм, от 8 декември и пак нищо.

Автоматичен превод:
Huseking
преди 4 месеца

Не знам.. всичко, което мога да кажа е, че ми беше платено от бонуса без депозит за няколко дни.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Използвах биткойн и след 2 дни беше изплатен.


Може би греша, но имам чувството, че повечето лоши отзиви са от играчи, които са анулирали тегленето и са го загубили, защото не могат да изчакат плащането.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Страхотна актуализация, благодаря. Що се отнася до останалите играчи, оценявам мнението ви и искрено се надявам всички да удържим страстта си поне няколко дни.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не си прав, проверена съм, от 8 декември и пак нищо.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Има ли признаци на допълнителна информация от казиното? По някакъв начин поддържате ли връзка с тях?

Бих казал, че мина доста време, така че подаването на безплатна жалба може да ви спести някои проблеми.

Запознати ли сте с тази функция? Не се колебайте да разгледате инструкциите тук .

Кажете ми какво мислите, моля.


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Бих искал да пусна оплакване, вече прочетох инструкциите, но не знам как да го направя, бихте ли ме насочили?

Автоматичен превод:
Huseking
преди 4 месеца

С удоволствие ще ви помогна с това!

За да се оплачете, моля, използвайте тази зелена връзка 👈

Попълнете всяка част от информацията, която можете да предоставите, и не забравяйте да опишете всеки аспект на проблема си с казиното. Колкото по-сложна е информацията, толкова по-добър е стартът за вашия специалист по жалби и процеса.

Освен това не се колебайте да поставите екранни снимки или преписи на чат. Това би било полезно.

Ако установите, че имате нужда от допълнителни съвети, не се колебайте да попитате. 🙏

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Не си губете времето да правите документи или да продължавате със случая, истината е, че казиното вече няма достъпна страница, те затвориха страницата си и преди известно време имейлите също не пристигнаха, така че това казино УМРЯ.

Автоматичен превод:
Huseking
преди 4 месеца

О, не... Опитах се сам да вляза в сайта, но не успях. Съжалявам, ако това е вярно, предполагам, че не можем да направим много.

Благодаря ви много за усилията!

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини