преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots & Luck Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте и благодаря за споделянето.
Тъй като резултатът от този разговор остава същият, смятам, че прегледът няма да се промени.
Казва:
Казиното работи без официален лиценз!
Това изглежда действително, според чата - няма номер на лиценза, няма доказателство - изобщо няма лиценз за нас. 🙂
Не се колебайте да се възползвате от тази функция следващия път, когато намерите нещо интересно, моля:
https://casino.guru/slots---luck-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Това е само под плюсовете и минусите!
Това би било наистина полезно за нас, тъй като тази информация отива директно до членовете на екипа за данни 🙂
Hello, and thank you for sharing.
Since the outcome of this conversation remains the same, I reckon the review won't change.
It says:
Casino operates without an official license!
This seems to be actual, according to the chat - no license number, no proof - no license at all to us. 🙂
Do not hesitate to take advantage of this feature next time you find something interesting please:
https://casino.guru/slots---luck-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
It's just under the pros and cons!
That would be really helpfull for us as this info goes directly to Data Team members 🙂
Това казино не е честно казино, те няма да ви платят, ако спечелите много, дори ако отговаряте на всички изисквания. Спечелих $300 бонус без депозит без игра, за да играя в това казино. Първоначално спечелих $16 465,25. След като регистрирах акаунта си и изпълних изискванията, ми казаха, че мога да изтегля $12348,93, ако направя депозит от $30, но ако не искам да правя никакви депозити, мога да изтегля някъде около $8,000. Така че направих депозит от $30. Малко по-късно получих имейл от казиното, в който се посочва, че те ще ми изплатят моите печалби и на стъпки от $500 за период от около 6 месеца (в имейла беше посочено, докато не ми бъде изплатено изцяло, което ще отнеме около 6 месеца), след като изпратя своя директен депозит информация за тях, което направих. Получих общо $3000 и след това време плащанията спряха, започнах да изпращам съобщения, да се обаждам, да водя онлайн чат, опитвайки се да видя дали нещо не е наред и защо са спрели да ми плащат и ми беше казано, че съответствието ще се свърже с мен всеки път почти и когато подадох заявки да ми се обадят, никога не получих телефона. В крайна сметка те се свързаха с мен по имейл, заявявайки, че не отговарям на изискванията за печалбите си и че ми се дължат само около хиляда долара повече по това време и затова ми платиха $1000 и затвориха акаунта ми и това беше последното, от което чух тях.
This casino is not an honest Casino they will not pay you if you win big even if you meet all the requirements. I won a $300 no deposit no playthrough bonus to play at this casino. Initially I won $16,465.25. After registering my account and meeting the requirements I was told that I can withdraw $12348.93 if I made a $30 deposit but if I didn't want to make any deposits that I could withdraw somewhere around $8,000. So I made the $30 deposit. Sometime later I received an email from the casino stating that they would pay me my winnings and in increments of $500 over about a 6month period( the email stated until I was paid in full which would take about 6 months) once I submitted my direct deposit information to them which I did. I received a total of $3,000 and after that time the payments stopped I began sending messages, calling, doing online chat trying to see if something was wrong and why they had stopped paying me and and was told that compliance would get back to me every time pretty much and when I submitted requests to be called I never received the phone one. They eventually did make contact with me via email stating that I did not qualify for my winnings and that I was only due about a thousand dollars more at that time and so they paid me $1,000 and closed my account and that was the last I heard from them.
Здравейте. Според приложените екранни снимки, аз също не бих се съгласил с решението на казиното, защото не видях никъде, че максималното теглене е 10 пъти сумата на бонуса. Виждам също какво са написали в имейлите си, така че по принцип не виждам смисъл от това, което казиното казва.
Видях обаче, че вече сте подали жалба и смятам, че тези скрийншотове биха били полезни за Петронела и би било добре да отговорите и на нейните въпроси. Можете да го направите, просто щракнете тук.
Както и да е, кога точно казиното спря да ви плаща? Когато казаха, че имате право на $3000, получихте ли всички, или казиното все още само ги изплаща?
Hello. According to the attached screenshots, I would not agree with the casino's decision either because I didn't see anywhere that the maximum cashout is 10x the bonus amount. I also see what they wrote in their emails so basically I don't see the point of what the casino is saying.
However, I saw that you have already filed a complaint and I think that these screenshots would be useful for Petronella and it would be good if you could answer her questions as well. You can do so, just click here.
Anyway, when exactly did the casino stop paying you ? When they said you were entitled to $3,000, did you get all of it, or is the casino still just paying it out ?
Както и да е, кога точно казиното спря да ти плаща?
На 12 октомври 2023 г. получих $1000 и не съм получил нищо друго. Когато се опитах да се свържа с казиното относно печалбите чрез онлайн чат на живо, казиното продължи да твърди, че не съм спечелил повече от $3000 и когато започнах да качвам доказателство, казиното незабавно затвори акаунта ми.
Когато казаха, че имате право на $3000, получихте ли всички, или казиното все още само ги изплаща?
Не, получих плащане за $1000 на 12 октомври и $500 на 13 септември, 6 септември, 29 август, 22 август.
Anyway, when exactly did the casino stop paying you?
On October 12, 2023 I received $1000 and haven’t received anything else. When trying to contact the casino about the winnings through online live chat the casino proceeded to argue I didn’t win more than $3000 and when I began uploading proof the casino immediately closed my account.
When they said you were entitled to $3,000, did you get all of it, or is the casino still just paying it out?
No I received a payment for $1000 October 12th and $500 on September 13th, September 6th, August 29th, August 22nd.
Благодаря ви, че отговорихте на въпросите ми. Измина доста време и почти месец, откакто казиното не можа да ви изплати повече пари.
Въпреки това, когато казвате, че са блокирали акаунта ви, когато сте предоставили доказателства, смятам, че това говори нещо.
И затова е добре, че сте отворили жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне с каквото може.
Ако имате някаква нова информация, може ли да я споменете?
Thank you for answering my questions. It's been quite a long time and almost a month since the casino was unable to pay you any more money.
However, when you say that they blocked your account when you provided evidence, I feel that this is saying something.
And that's why it's good that you've opened a complaint, where our team will try to help you as best they can.
If you have any new information, would it be possible to mention it?
Благодаря. Оценявам всяко усилие. Нищо ново за момента. Дори не мога да се обадя. Мисля, че са ме блокирали?? Когато се опитвам да се обадя, всеки път получавам сигнал заето.
Thanks. I appreciate any effort. Nothing new at this time. I can’t even call. I think they’ve blocked me?? When I try to call in I get a busy tone every time.
О, това става доста грозно, нали? 🙁
Що се отнася до жалбата, сега е ред на казиното; да видим какво ще измислят. Нещо, върху което можем да работим, ще бъде оценено. Стискам палци! 🤞🤞
Oh, this is getting pretty ugly, isn't it? 🙁
When it comes to the complaint, now it is the casino's turn; let's see what they come up with. Something we can work on will be appreciated. My fingers are crossed! 🤞🤞
Знам, че казиното е сравнително ново, но досега техните бонуси без депозит бяха удоволствие сами по себе си, спечелиха $1500, залагайки на самия бонус. Скоро ще споделя опита си с тегленето с всички вас.
I know the casino is relatively new, but so far their no deposit bonuses has been a treat in itself, have won $1500, betting on the bonus itself. Will share my cashout experience with you all soon.
Супер победа и поздравления. Не забравяйте да споделите с нас, когато се оттеглите как сте се справили. Предполагам, че първо ще трябва да потвърдите, така че не се колебайте да ни оставите коментар и за това, ако случаят е такъв. Ще чакам.
Super win and congratulations. Be sure to share with us when you withdraw on how you did. I suppose you'll have to verify first, so feel free to leave us a comment on that as well, if that's the case. I will be waiting.
Моля, дръжте ни в течение тук във форума, ако нямате нищо против. Определено не искам да пропусна нищо важно. Просто понякога нямам много време да съм в крак с всички. 🙁
Бъдете силни и ни уведомете веднага щом казиното отговори. 🙏
Please keep us posted here on the forum, if you don't mind. I definitely don't want to miss anything important. It's just that sometimes I do not have much time to keep up with everyone. 🙁
Stay strong and let us know as soon as the casino responds. 🙏
Чаках около 8 дни за моето теглене за 89 долара, но всеки път, когато ги попитам, те казват, че има забавяне за тегленето и казват, че ще го получите утре, но аз не го разбирам, когато го кажат
имам нужда от парите
I have waited about 8 days for my withdraw for 89 dollars, but everytime i ask them, they say there is a delay for the withdraw, and say you get it tommowrow, but i don't get it, when they say it
i need the money
Здравейте!
Предполагам, че трябва да е изкушаващо да считате парите си в казиното за „скоро налични". Предполагам, че вашият акаунт е напълно верифициран; следователно единственото забавяне е свързано с прехвърлянето, нали?
Честно казано, бих казал, че трябва да сте търпеливи, технически няма какво друго да направите по въпроса. Наистина съжалявам да го кажа. Осем дни звучи като достатъчно време за изпълнение на плащането. От друга страна, кой знае какво стои зад това? 🤷♀️ Току-що прегледах накратко рецензиите му , само за да разбера, че други играчи изглежда са изправени пред подобна ситуация.
Въпреки че се надявам на най-доброто, ви моля да ни държите в течение. Ако имате късмет, подаването на жалба срещу това казино няма да е необходимо. 🤞🤞
Hey there!
I imagine it must be tempting to consider your money in the casino as "soon available". I guess your account is fully verified; hence, the only delay is associated with the transfer, right?
Frankly, I'd say you need to be patient, technically, there is nothing else you can do about it. I'm truly sorry to say that. Eight days sounds like enough time to fulfill the payment. On the other hand, who knows what is behind it? 🤷♀️ I just browsed its reviews briefly, only to find out that other players seemed to face a similar situation.
Even though I hope for the best, I'm asking you to keep us posted. With luck, submitting a complaint against this casino won't be necessary. 🤞🤞
Здравейте, в началото чатът ми отговори много приятелски без проблем, но сега преди няколко дни няма чат за поддръжка, чакам от 8 декември за теглене в крипто 100USD и нямам никаква информация или нищо, казаха, че са ме накарали да отложа тегленето, но мисля, че минаха 2 седмици и нищо. Това, което ме притеснява е, че вече няма чат за поддръжка. Мисля, че това казино никога няма да плати.
Hello, at first the chat answered me very friendly without any problem but now a couple of days ago there is no support chat, I have been waiting since December 8th for the withdrawal in crypto 100USD and I don't have any information or anything, they said they had had I delayed the withdrawal, but I think it's been 2 weeks and nothing. What worries me is that there is no support chat anymore. I think this casino will never pay.
Hola, al principio el chat me contestaba muy amable sin ningun problema pero ahora hace un par de dias ya no hay chat de soporte, llevo esperando del dia 08 de diciembre el retiro en crypto 100USD y no tengo ninguna información ni nada dijieron que tenia tenia retraso el retiro, pero creo que ya a pasado 2 semanas y nada. Lo que me preocupa es que ya no hay chat de soporte. Creo que este casino no pagara nunca.
Здравей, Радка, все още не получих тегленето си и премахнаха моя чат за поддръжка на живо, така че не мисля, че ще получа парите си обратно.
Hey Radka, still haven't got my withdraw and they removed my live support chat, so i don't think i get my money back.
Виждам, че вашият случай се проточи повече от 2 седмици, така че тъй като ви посъветвахме да имате търпение, но нищо не се е променило и чатът ви прекъсна, най-разумното нещо, което можете да направите, е да подадете жалба, където нашият екип ще опитайте се да ви помогна.Можете да го направите тук .
Казиното обаче каза ли ви също защо тегленето ви отнема доста време?
I see that your case has been dragging on for more than 2 weeks, so since we advised you to be patient but nothing has changed and chat has cut you off, the most sensible thing to do would be to start a complaint where our team will try to help you. You can do so here.
However, did the casino also tell you why your withdrawal is taking quite a long time ?
Здравейте, в началото чатът ми отговори много приятелски без проблем, но сега преди няколко дни няма чат за поддръжка, чакам от 8 декември за теглене в крипто 100USD и нямам никаква информация или нищо, казаха, че са ме накарали да отложа тегленето, но мисля, че минаха 2 седмици и нищо. Това, което ме притеснява е, че вече няма чат за поддръжка. Мисля, че това казино никога няма да плати.
Hello, at first the chat answered me very friendly without any problem but now a couple of days ago there is no support chat, I have been waiting since December 8th for the withdrawal in crypto 100USD and I don't have any information or anything, they said they had had I delayed the withdrawal, but I think it's been 2 weeks and nothing. What worries me is that there is no support chat anymore. I think this casino will never pay.
Hola, al principio el chat me contestaba muy amable sin ningun problema pero ahora hace un par de dias ya no hay chat de soporte, llevo esperando del dia 08 de diciembre el retiro en crypto 100USD y no tengo ninguna información ni nada dijieron que tenia tenia retraso el retiro, pero creo que ya a pasado 2 semanas y nada. Lo que me preocupa es que ya no hay chat de soporte. Creo que este casino no pagara nunca.
Здравейте, в този случай също бих препоръчалда подадете жалба тук . За съжаление, казиното не ви е съобщило нищо и каква е причината за това забавяне?
Предполагам, че вече имате потвърден акаунт, така че се чудя дали е спомената причината, поради която отнема толкова време. 🤔
Hi, in this case I would also recommend filing a complaint here. Unfortunately, the casino hasn't told you anything and what is the reason for this delay ?
I suppose you already have a verified account, so I wonder if the reason why it is taking so long has been mentioned. 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.