ФорумКазинаSlots & Luck Casino - обща дискусия

Slots & Luck Casino - обща дискусия

преди 1 година от TIMVX
|
3805 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots & Luck Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Публикация на TIMVX е изтрит
TIMVX
преди 1 година

Здравейте и благодаря за споделянето.

Тъй като резултатът от този разговор остава същият, смятам, че прегледът няма да се промени.

Казва:

Казиното работи без официален лиценз!

Това изглежда действително, според чата - няма номер на лиценза, няма доказателство - изобщо няма лиценз за нас. 🙂

Не се колебайте да се възползвате от тази функция следващия път, когато намерите нещо интересно, моля:

file

https://casino.guru/slots---luck-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

Това е само под плюсовете и минусите!

Това би било наистина полезно за нас, тъй като тази информация отива директно до членовете на екипа за данни 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино не е честно казино, те няма да ви платят, ако спечелите много, дори ако отговаряте на всички изисквания. Спечелих $300 бонус без депозит без игра, за да играя в това казино. Първоначално спечелих $16 465,25. След като регистрирах акаунта си и изпълних изискванията, ми казаха, че мога да изтегля $12348,93, ако направя депозит от $30, но ако не искам да правя никакви депозити, мога да изтегля някъде около $8,000. Така че направих депозит от $30. Малко по-късно получих имейл от казиното, в който се посочва, че те ще ми изплатят моите печалби и на стъпки от $500 за период от около 6 месеца (в имейла беше посочено, докато не ми бъде изплатено изцяло, което ще отнеме около 6 месеца), след като изпратя своя директен депозит информация за тях, което направих. Получих общо $3000 и след това време плащанията спряха, започнах да изпращам съобщения, да се обаждам, да водя онлайн чат, опитвайки се да видя дали нещо не е наред и защо са спрели да ми плащат и ми беше казано, че съответствието ще се свърже с мен всеки път почти и когато подадох заявки да ми се обадят, никога не получих телефона. В крайна сметка те се свързаха с мен по имейл, заявявайки, че не отговарям на изискванията за печалбите си и че ми се дължат само около хиляда долара повече по това време и затова ми платиха $1000 и затвориха акаунта ми и това беше последното, от което чух тях. filefilefilefilefile

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
OsoMami
преди 1 година

Здравейте. Според приложените екранни снимки, аз също не бих се съгласил с решението на казиното, защото не видях никъде, че максималното теглене е 10 пъти сумата на бонуса. Виждам също какво са написали в имейлите си, така че по принцип не виждам смисъл от това, което казиното казва.

Видях обаче, че вече сте подали жалба и смятам, че тези скрийншотове биха били полезни за Петронела и би било добре да отговорите и на нейните въпроси. Можете да го направите, просто щракнете тук.

Както и да е, кога точно казиното спря да ви плаща? Когато казаха, че имате право на $3000, получихте ли всички, или казиното все още само ги изплаща?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 12 месеца

Както и да е, кога точно казиното спря да ти плаща?

На 12 октомври 2023 г. получих $1000 и не съм получил нищо друго. Когато се опитах да се свържа с казиното относно печалбите чрез онлайн чат на живо, казиното продължи да твърди, че не съм спечелил повече от $3000 и когато започнах да качвам доказателство, казиното незабавно затвори акаунта ми.

Когато казаха, че имате право на $3000, получихте ли всички, или казиното все още само ги изплаща?

Не, получих плащане за $1000 на 12 октомври и $500 на 13 септември, 6 септември, 29 август, 22 август.

Автоматичен превод:
OsoMami
преди 12 месеца

Благодаря ви, че отговорихте на въпросите ми. Измина доста време и почти месец, откакто казиното не можа да ви изплати повече пари.

Въпреки това, когато казвате, че са блокирали акаунта ви, когато сте предоставили доказателства, смятам, че това говори нещо.

И затова е добре, че сте отворили жалба, където нашият екип ще се опита да ви помогне с каквото може.

Ако имате някаква нова информация, може ли да я споменете?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Благодаря. Оценявам всяко усилие. Нищо ново за момента. Дори не мога да се обадя. Мисля, че са ме блокирали?? Когато се опитвам да се обадя, всеки път получавам сигнал заето.

file

Автоматичен превод:
OsoMami
преди 11 месеца

О, това става доста грозно, нали? 🙁

Що се отнася до жалбата, сега е ред на казиното; да видим какво ще измислят. Нещо, върху което можем да работим, ще бъде оценено. Стискам палци! 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Знам, че казиното е сравнително ново, но досега техните бонуси без депозит бяха удоволствие сами по себе си, спечелиха $1500, залагайки на самия бонус. Скоро ще споделя опита си с тегленето с всички вас.

Автоматичен превод:
harry_t30784
преди 11 месеца

Супер победа и поздравления. Не забравяйте да споделите с нас, когато се оттеглите как сте се справили. Предполагам, че първо ще трябва да потвърдите, така че не се колебайте да ни оставите коментар и за това, ако случаят е такъв. Ще чакам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Благодаря за всичко, независимо от резултата. Стискаме палци със сигурност 🤞🏾🤞🏾

Автоматичен превод:
OsoMami
преди 11 месеца

Моля, дръжте ни в течение тук във форума, ако нямате нищо против. Определено не искам да пропусна нищо важно. Просто понякога нямам много време да съм в крак с всички. 🙁

Бъдете силни и ни уведомете веднага щом казиното отговори. 🙏


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Чаках около 8 дни за моето теглене за 89 долара, но всеки път, когато ги попитам, те казват, че има забавяне за тегленето и казват, че ще го получите утре, но аз не го разбирам, когато го кажат file

имам нужда от парите

Автоматичен превод:
HyggeGutter
преди 10 месеца

Здравейте!

Предполагам, че трябва да е изкушаващо да считате парите си в казиното за „скоро налични". Предполагам, че вашият акаунт е напълно верифициран; следователно единственото забавяне е свързано с прехвърлянето, нали?

Честно казано, бих казал, че трябва да сте търпеливи, технически няма какво друго да направите по въпроса. Наистина съжалявам да го кажа. Осем дни звучи като достатъчно време за изпълнение на плащането. От друга страна, кой знае какво стои зад това? 🤷‍♀️ Току-що прегледах накратко рецензиите му , само за да разбера, че други играчи изглежда са изправени пред подобна ситуация.

Въпреки че се надявам на най-доброто, ви моля да ни държите в течение. Ако имате късмет, подаването на жалба срещу това казино няма да е необходимо. 🤞🤞




Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file Здравейте, в началото чатът ми отговори много приятелски без проблем, но сега преди няколко дни няма чат за поддръжка, чакам от 8 декември за теглене в крипто 100USD и нямам никаква информация или нищо, казаха, че са ме накарали да отложа тегленето, но мисля, че минаха 2 седмици и нищо. Това, което ме притеснява е, че вече няма чат за поддръжка. Мисля, че това казино никога няма да плати.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Здравей, Радка, все още не получих тегленето си и премахнаха моя чат за поддръжка на живо, така че не мисля, че ще получа парите си обратно.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей, Радка, все още не получих тегленето си и премахнаха моя чат за поддръжка на живо, така че не мисля, че ще получа парите си обратно.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Виждам, че вашият случай се проточи повече от 2 седмици, така че тъй като ви посъветвахме да имате търпение, но нищо не се е променило и чатът ви прекъсна, най-разумното нещо, което можете да направите, е да подадете жалба, където нашият екип ще опитайте се да ви помогна.Можете да го направите тук .

Казиното обаче каза ли ви също защо тегленето ви отнема доста време?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file Здравейте, в началото чатът ми отговори много приятелски без проблем, но сега преди няколко дни няма чат за поддръжка, чакам от 8 декември за теглене в крипто 100USD и нямам никаква информация или нищо, казаха, че са ме накарали да отложа тегленето, но мисля, че минаха 2 седмици и нищо. Това, което ме притеснява е, че вече няма чат за поддръжка. Мисля, че това казино никога няма да плати.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, в този случай също бих препоръчалда подадете жалба тук . За съжаление, казиното не ви е съобщило нищо и каква е причината за това забавяне?

Предполагам, че вече имате потвърден акаунт, така че се чудя дали е спомената причината, поради която отнема толкова време. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте, да, потвърдих акаунта, изпратих им и имейл и нищо.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини