НачалоФорумКазинаSlotMonster Casino - обща дискусия

SlotMonster Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Neo_23
|
668 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
Anonymized806 deleted the post

развълнуван съм...


PS: В сайта няма опция за проверка... Как така "автоматично" стана?

Edited
Автоматичен превод:
Anonymized806 deleted the post

Надявам се заради вас всичко да мине гладко и да си получите парите... 🍀


Вече приключих с него... Ще изчакам до събота и тогава ще изтегля депозита си от €400 и ще забравя за печалбите...


Ако нещата ескалират и при вас, бъдете подготвени за имейли като тези:


„От този въпрос

вече няколко пъти

беше адресирано и

Този разговор е вътре

кръг, трябва

Край на чата. Ако вие

имате допълнителни въпроси,

добре дошли сте

контакт отново. аз

пожелавам ти а

спокойна почивка

ден."


Това винаги е формулировката накрая...

Автоматичен превод:
Anonymized806 deleted the post

Превърна €400 в €1320 само за няколко минути... (1 слот, прибл. €3 залог)

След това щракнах върху теглене... 4 дни в очакване... След това, без дума, се върна в акаунта ми...


В чата попитах какво става и когато го почувствах твърде глупаво, малко промених избора си на думи към ескалация... 😉


След това акаунтът изчезна... Вече девет дни съм в чата, опитвайки се да си взема парите... Продължават да казват, че друг екип управлява това и т.н. След седем или осем дни бях помолен да се верифицирам в чата, което направих...


99% от времето те ми изпращат шаблонни отговори в чата, след което аз ескалирам и, както споменах, получавам съобщението „Въртя се в кръг"...

Автоматичен превод:
Anonymized806 deleted the post

Звучи малко странно, но добре...


Написахте първата си публикация тук преди час, ще получите ли парите си в рамките на това време?


Добре 👌🏻


Актуализация: Сега той е изтрил всичко 😂 Някой се появява тук, твърди, че е спечелил много пари, е онлайн за един час и получава парите си изплатени в рамките на това време... Страхотно кино 😂

Edited
Автоматичен превод:

MJust7 беше фалшив ❗️100%

Беше изпратен от slotmonster.com и мислеше, че никой няма да забележи... 🙄

Това още по-ясно показва, че казиното мами...

Автоматичен превод:

Вече докладвах получателя на плащането (epictipz) на VISA/Klarna и поставих плащането на пауза.


Сега ескалирам ситуацията. Получателят на плащането заобикаля блокирането на хазарта Klarna/VISA за казиното.


Сега докладвах това.

Автоматичен превод:
Neo_23

Виждам, че сте преминали към друг процес. Но не ви обвинявам, честно казано, и бих искал да знам как се оказва този доклад.

Ще ме уведомите ли?🙂

Автоматичен превод:

@jaro


Друг вариант няма.


Коментарите от вчерашния човек, който изтри всичко, също бяха много съмнителни и съответстваха на поведението на казиното. Сега той е пропуснал положителен коментар за Trustpilot. Неговият коментар: Всеки, който е написал отрицателен коментар, или е предоставил невярна информация при създаването на своя акаунт, или е създал дублиран акаунт. Докладвах неговия коментар на Trustpilot и ще гарантирам, че той ще бъде преследван за неверни твърдения/намеци.


Мразя този вид поведение. Загрижен съм само за моите права и защитата на другите играчи 😉

Автоматичен превод:
Neo_23

Жалко, че играчът си изтри публикациите.

Имам една препоръка, използвайте бутона "отговори", за да уведомите играча, че някой му е отговорил. Етикетът не работи тук с @, така че просто исках да ви подскажа.

За това, което казахте, че сте го докладвали на Klarna/visa, исках да знам повече за това, когато получите отговор.

Автоматичен превод:
Anonymized806 deleted the post
Anonymized806 deleted the post
Neo_23 deleted the post
Anonymized806 deleted the post

Понеже ми е странно, изтриваш всичко!?


Това няма никакъв смисъл 🤔


Трябва да поемете отговорност за вашия коментар за Trustp... Обвинявате всички останали, че имат дублиращи се акаунти или предоставят невярна информация... Няма да позволя това да ми се случи.


Както и да е... Може би сте имали късмет с изплащането... Не знам...

Автоматичен превод:

Подадох сигнал за казиното.


Отговор от Обединения орган по хазарта на германските държави (AöR)


Уважаеми господин.........,


Благодарим ви за съобщението по-долу.


Първо, бихме искали да отбележим, че офертата на уебсайта, който споменахте ( slotmonster.com ) , представлява незаконен хазарт в Германия; участието в тази дейност е наказуемо съгласно раздел 285 от Германския наказателен кодекс (StGB). Доставчикът не притежава необходимия немски лиценз за предлагането на хазартни игри в Германия . Лиценз от други държави, като Кюрасао, не е достатъчен за предлагане на хазарт в Германия. Това вече е потвърдено от най-висшата инстанция.


Съвместният орган по хазарта на германските държави (AöR) вече предприема действия срещу незаконните оферти за онлайн хазарт и рекламирането им като цяло, като използва средствата, предвидени в Държавния договор за хазарта (напр. чрез забрана им (раздел 9 (1) № 3), блокиране на плащания (раздел 9 (1) № 4) и блокиране на IP (раздел 9 (1) № 5 от GlüStV 2021), чрез докладване на данъчните власти и, ако подозрението за престъпление се потвърди (раздел 284 (1) и (4) от Наказателния кодекс на Германия, бихме искали да отбележим, че не може да бъде предоставена информация относно текущо административно производство.

Автоматичен превод:

До MJust7 или Мариус Дж.


Не си направихте никаква услуга с коментара си за Trustpilot. Както можете да видите, играта в това казино е наказуема от закона, тъй като казиното е незаконно (раздел 285 от Германския наказателен кодекс).

Тъй като вие защитавате казиното и вашият коментар може да причини допълнителни нарушения, това може да има последици.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини