НачалоФорумКазинаSlotMonster Casino - обща дискусия

SlotMonster Casino - обща дискусия

 от Neo_23
|
643 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SlotMonster Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

След опит за теглене транзакцията остана чакаща в продължение на четири дни и след това беше кредитирана обратно в моя акаунт. След това се свързах с обслужването на клиенти чрез чат на живо и се оплаках. В резултат на това акаунтът ми беше закрит.


Това е ясно предупреждение за това казино!!!

Автоматичен превод:

Как мога да се свържа с лицензиращия орган?


Това е 100% измама

Автоматичен превод:

https://de.trustpilot.com/review/slotmonster.com

Автоматичен превод:

Как смяташ да играеш в това измамно казино?

Автоматичен превод:

100% измама

Автоматичен превод:
Neo_23

Играя в същия сайт от 5 години и никога не ми е създавал проблеми. Най-добрият рейкбек и награди за покачване на ниво, брато.



Автоматичен превод:

Никога след милиони години... Вижте отзивите в Trustpilot...


Казиното дори не съществува от 5 години 🙄



Автоматичен превод:

Защо спамите поста ми? Спри с рекламата си 😡

Автоматичен превод:
Neo_23

Не исках да ви обидя, съжалявам, просто за да ви помогна да избегнете ходенето в лоши казина!

Автоматичен превод:
BITCOINGAMBLER

здравей

За съжаление точно това е причината подобен начин на активна реклама да е забранен в този форум. Всички други промоционални публикации ще бъдат изтрити, освен ако не спазвате правилата:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

https://casino.guru/terms-and-conditions


Както можете да видите, играчите не го харесват. Оценяваме вашето съдействие.

Автоматичен превод:

След опит за теглене транзакцията остана чакаща в продължение на четири дни и след това беше кредитирана обратно в моя акаунт. След това се свързах с обслужването на клиенти чрез чат на живо и се оплаках. В резултат на това акаунтът ми беше закрит.


Това е ясно предупреждение за това казино!!!

Автоматичен превод:

здравей

ако казиното не си направи труда да ви обясни проблема, предполагам, че няма да намерим отговорите без пряко сътрудничество. Предлагам ви да се оплачете от тази ситуация тук, на нашия уебсайт. Не е сложно; не се притеснявайте, все пак би било добре първо да прочетете инструкциите:

https://de.casino.guru/beschwerde-loesung-anleitung


По принцип казината имат 14 пълни дни, за да разрешат проблема без пряка намеса. все пак, играчите са добре дошли да подадат жалбата предварително, особено когато акаунтът е бил блокиран без обяснение.

Бих препоръчал това, защото след като изпратите случая, казиното ще бъде забелязано, това може да им помогне да помислят два пъти за подобен подход.

За всеки случай, запознат ли си с нещо, което може да се счита за нарушение на правилата? Бих искал да попитам представителя на казиното вместо вас, но както виждате, няма представител, който да отговаря на играчите във форума.

Е, надявам се, че ще можем да помогнем.



Автоматичен превод:

Бих искал да подам случая като жалба... За съжаление, крайният резултат винаги е Captcha неуспешен... С Firefox & Chrome на компютър и на мобилно устройство... Каква е грешката?

Автоматичен превод:

Казиното отговаря с шаблони... За съжаление изглежда, че случаят тук винаги е такъв. След печалба не се извършва изплащане и/или сметката се затваря. Ето защо категорично препоръчвам да не играете в това казино или което и да е друго в тази група. Прегледите на Trustpilot говорят много. Трябваше да ги прочета предварително.

Автоматичен превод:

Бих искал да подам случая като жалба... За съжаление, крайният резултат винаги е Captcha неуспешен... С Firefox & Chrome на компютър и на мобилно устройство... Каква е грешката?

Автоматичен превод:

Съжалявам, но това е нещо, което не можем да преодолеем в този момент. Ще ви изпратя имейл с възможни съвети. И все пак, когато става въпрос за жалба, моля, изпратете имейл до —добавете Captcha грешка в темата или споменете този проблем в тялото. Помолихме нашите колеги от екипа за оплаквания да подадат жалбата от името на играча.

Просто обяснете същността на проблема с казиното и те ще го разгледат като стандартна жалба. 🙏

Автоматичен превод:

Казиното отговаря с шаблони... За съжаление изглежда, че случаят тук винаги е такъв. След печалба не се извършва изплащане и/или сметката се затваря. Ето защо категорично препоръчвам да не играете в това казино или което и да е друго в тази група. Прегледите на Trustpilot говорят много. Трябваше да ги прочета предварително.

Автоматичен превод:

Все още обаче има вероятност те да са били забавени или да проучват акаунта ви. Бих останал оптимист поне за 14-те дни, които споменах по-рано.

Автоматичен превод:

До всички, които имат проблеми с теглене и/или акаунтът им е изтрит или са подали жалба.


Моля, пишете в чата тук и ни дръжте в течение. Има толкова много жертви. (Вижте Trustpilot)



Автоматичен превод:
Neo_23

Пишете това, за да обмените опит и мнения, а също и да разберете дали някой е получил плащане или имате друга причина?

Разбира се, виждам го положително и колкото повече хора пишат тук, толкова повече могат да бъдат в по-голяма безопасност в бъдеще. 🙂

Автоматичен превод:

Става въпрос основно за обмен.


Също така искам да попреча на казиното да краде от други играчи с неговите практики. От девет дни слушам само извинения. Завчера внезапно ме помолиха да верифицирам акаунта си. Снощи акаунтът ми вече не беше открит в чата. Те просто лъжат и дават шаблонни отговори.


Както можете да видите на Trustpilot, има много жертви. Подходът на казиното винаги е един и същ.


Казиното никога не се е свързвало с мен. Аз започвам целия разговор. Публикувам в чата няколко пъти на ден и т.н.


Става достатъчно.

Автоматичен превод:
Neo_23

Разбира се, така че си помислих, че ще е по тази причина.

Що се отнася до самото казино, индексът му за безопасност казва всичко, така че ми е любопитно как ще стане проверката и дали ще бъде успешна. Ако е така, ще ми е още по-интересно да видя дали ще получите парите си.

Ще се радвам, ако продължите да актуализирате, ако имате нещо ново.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини