преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SlotMonster Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
След опит за теглене транзакцията остана чакаща в продължение на четири дни и след това беше кредитирана обратно в моя акаунт. След това се свързах с обслужването на клиенти чрез чат на живо и се оплаках. В резултат на това акаунтът ми беше закрит.
Това е ясно предупреждение за това казино!!!
After attempting a withdrawal, the transaction remained pending for four days and was then credited back to my account. I then contacted customer service via live chat and complained. As a result, my account was closed.
This is a clear warning about this casino!!!
Nach dem Versuch, eine Auszahlung vorzunehmen, blieb die Transaktion vier Tage lang auf ‚Pending‘ und wurde dann wieder auf meinem Konto gutgeschrieben. Daraufhin nahm ich über den Live-Chat Kontakt zum Kundenservice auf und beschwerte mich. Infolgedessen wurde mein Account geschlossen.
Das ist eine deutliche Warnung vor diesem Casino !!!
Играя в същия сайт от 5 години и никога не ми е създавал проблеми. Най-добрият рейкбек и награди за покачване на ниво, брато.
I've been playing on the same site for 5 years and it's never given me any problems. The best rakeback and rewards for leveling up bro.
Yo juego hace 5 años en el mismo y nunca me dio problema, el mejor rakeback y recompensas x subir de nivel bro
Никога след милиони години... Вижте отзивите в Trustpilot...
Казиното дори не съществува от 5 години 🙄
Never in a million years... Check out the reviews on Trustpilot...
The casino hasn't even existed for 5 years 🙄
Nie im Leben... Schau dir die Bewertungen auf Trustpilot an...
Das Casino gibt es doch gar nicht seit 5 Jahren 🙄
Не исках да ви обидя, съжалявам, просто за да ви помогна да избегнете ходенето в лоши казина!
I didn't mean to offend you, sorry, just to help you avoid going to bad casinos!
No pretendia ofenderte lo siento, solo ayudarte a que no entres en casinos malos!
здравей
За съжаление точно това е причината подобен начин на активна реклама да е забранен в този форум. Всички други промоционални публикации ще бъдат изтрити, освен ако не спазвате правилата:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
https://casino.guru/terms-and-conditions
Както можете да видите, играчите не го харесват. Оценяваме вашето съдействие.
Hello,
Sadly, this is specifically the reason why such a way of active advertising is forbidden on this forum. Any other promotional posts will be deleted unless you adhere to the rules:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
https://casino.guru/terms-and-conditions
As you can see, players are not fond of it. We appreciate your cooperation.
След опит за теглене транзакцията остана чакаща в продължение на четири дни и след това беше кредитирана обратно в моя акаунт. След това се свързах с обслужването на клиенти чрез чат на живо и се оплаках. В резултат на това акаунтът ми беше закрит.
Това е ясно предупреждение за това казино!!!
After attempting a withdrawal, the transaction remained pending for four days and was then credited back to my account. I then contacted customer service via live chat and complained. As a result, my account was closed.
This is a clear warning about this casino!!!
Nach dem Versuch, eine Auszahlung vorzunehmen, blieb die Transaktion vier Tage lang auf ‚Pending‘ und wurde dann wieder auf meinem Konto gutgeschrieben. Daraufhin nahm ich über den Live-Chat Kontakt zum Kundenservice auf und beschwerte mich. Infolgedessen wurde mein Account geschlossen.
Das ist eine deutliche Warnung vor diesem Casino !!!
здравей
ако казиното не си направи труда да ви обясни проблема, предполагам, че няма да намерим отговорите без пряко сътрудничество. Предлагам ви да се оплачете от тази ситуация тук, на нашия уебсайт. Не е сложно; не се притеснявайте, все пак би било добре първо да прочетете инструкциите:
https://de.casino.guru/beschwerde-loesung-anleitung
По принцип казината имат 14 пълни дни, за да разрешат проблема без пряка намеса. все пак, играчите са добре дошли да подадат жалбата предварително, особено когато акаунтът е бил блокиран без обяснение.
Бих препоръчал това, защото след като изпратите случая, казиното ще бъде забелязано, това може да им помогне да помислят два пъти за подобен подход.
За всеки случай, запознат ли си с нещо, което може да се счита за нарушение на правилата? Бих искал да попитам представителя на казиното вместо вас, но както виждате, няма представител, който да отговаря на играчите във форума.
Е, надявам се, че ще можем да помогнем.
Hello,
if the casino didn't bother to explain the issue to you, I guess we won't find the answers without direct cooperation. I suggest you complain about this situation here on our website. It is not complicated; don't worry, it would be good to read the instructions first, however:
https://de.casino.guru/beschwerde-loesung-anleitung
Basically, the casinos are allowed 14 full days to resolve the matter without direct intervention. still, players are welcome to submit the complaint in advance, especially when the account has been blocked without explanation.
I would recommend that, because once you submit the case, the casino will get noticed, it might help them think twice about such an approach.
Just in case, are you familiar with anything that maybe considered a rules violation? I would like to ask the casino representative instead of you but as you can see, there has been no representative responding to players on the forum.
Well, I hope we will be able to help.
Бих искал да подам случая като жалба... За съжаление, крайният резултат винаги е Captcha неуспешен... С Firefox & Chrome на компютър и на мобилно устройство... Каква е грешката?
I would like to submit the case as a complaint... Unfortunately, the end result is always Captcha failed... With Firefox & Chrome on the PC and on the mobile... What is the error?
Ich würde den Fall gerne als Beschwerde einreichen... Leider kommt am Ende immer Captcha fehlgeschlagen... Mit Firefox & Chrome auf dem PC und auf dem Handy... Wo liegt der Fehler ?
Казиното отговаря с шаблони... За съжаление изглежда, че случаят тук винаги е такъв. След печалба не се извършва изплащане и/или сметката се затваря. Ето защо категорично препоръчвам да не играете в това казино или което и да е друго в тази група. Прегледите на Trustpilot говорят много. Трябваше да ги прочета предварително.
The casino responds with templates... Unfortunately, this always seems to be the case here. After a win, no payout is made and/or the account is closed. I therefore STRONGLY advise against playing at this casino or any other in this group. The Trustpilot reviews speak volumes. I should have read them beforehand.
Das Casino antwortet mit Templates... Das Vorgehen scheint hier aber leider immer so zu sein. Nach einem Gewinn wird nicht ausgezahlt und/oder das Konto geschlossen. Ich warne deshalb DRINGEND davor, in diesem Casino oder auf allen anderen dieser Gruppe zu spielen. Die Trustpilot Bewertungen zeigen eine deutliche Sprache. Ich hätte diese besser vorher lesen sollen.
Бих искал да подам случая като жалба... За съжаление, крайният резултат винаги е Captcha неуспешен... С Firefox & Chrome на компютър и на мобилно устройство... Каква е грешката?
I would like to submit the case as a complaint... Unfortunately, the end result is always Captcha failed... With Firefox & Chrome on the PC and on the mobile... What is the error?
Ich würde den Fall gerne als Beschwerde einreichen... Leider kommt am Ende immer Captcha fehlgeschlagen... Mit Firefox & Chrome auf dem PC und auf dem Handy... Wo liegt der Fehler ?
Съжалявам, но това е нещо, което не можем да преодолеем в този момент. Ще ви изпратя имейл с възможни съвети. И все пак, когато става въпрос за жалба, моля, изпратете имейл до —добавете Captcha грешка в темата или споменете този проблем в тялото. Помолихме нашите колеги от екипа за оплаквания да подадат жалбата от името на играча.
Просто обяснете същността на проблема с казиното и те ще го разгледат като стандартна жалба. 🙏
I'm sorry but this is something we are not able to overcome at this moment. I'll send you an email with possible tips. Yet when it comes to the complaint, please send an email to complaint@casino.guru—add a Captcha error into the subject, or mention this problem in the body. We asked our colleagues from the Complaint Team to submit the complaint on the player's behalf.
Just explain the nature of the casino problem and they will address it just as a standard complaint. 🙏
Казиното отговаря с шаблони... За съжаление изглежда, че случаят тук винаги е такъв. След печалба не се извършва изплащане и/или сметката се затваря. Ето защо категорично препоръчвам да не играете в това казино или което и да е друго в тази група. Прегледите на Trustpilot говорят много. Трябваше да ги прочета предварително.
The casino responds with templates... Unfortunately, this always seems to be the case here. After a win, no payout is made and/or the account is closed. I therefore STRONGLY advise against playing at this casino or any other in this group. The Trustpilot reviews speak volumes. I should have read them beforehand.
Das Casino antwortet mit Templates... Das Vorgehen scheint hier aber leider immer so zu sein. Nach einem Gewinn wird nicht ausgezahlt und/oder das Konto geschlossen. Ich warne deshalb DRINGEND davor, in diesem Casino oder auf allen anderen dieser Gruppe zu spielen. Die Trustpilot Bewertungen zeigen eine deutliche Sprache. Ich hätte diese besser vorher lesen sollen.
Все още обаче има вероятност те да са били забавени или да проучват акаунта ви. Бих останал оптимист поне за 14-те дни, които споменах по-рано.
There is, however, still a chance they have been delayed or are investigating your account. I would stay optimistic at least for the 14 days I mentioned earlier.
До всички, които имат проблеми с теглене и/или акаунтът им е изтрит или са подали жалба.
Моля, пишете в чата тук и ни дръжте в течение. Има толкова много жертви. (Вижте Trustpilot)
To all those who have problems with withdrawals and/or have had their account deleted or have filed a complaint.
Please write in the chat here and keep us updated. There are so many victims. (See Trustpilot)
An alle, die Probleme mit der Auszahlung haben und/oder das Konto gelöscht wurde, oder eine Beschwerde eingereicht haben.
Schreibt bitte hier in den Chat und haltet uns auf dem laufenden. Es gibt so viele geschädigte. (siehe Trustpilot)
Пишете това, за да обмените опит и мнения, а също и да разберете дали някой е получил плащане или имате друга причина?
Разбира се, виждам го положително и колкото повече хора пишат тук, толкова повече могат да бъдат в по-голяма безопасност в бъдеще. 🙂
Are you writing this to exchange experiences and views and also to know if someone got paid or do you have another reason?
Of course I see it positive and the more people will write here the more they can be safer in the future. 🙂
Става въпрос основно за обмен.
Също така искам да попреча на казиното да краде от други играчи с неговите практики. От девет дни слушам само извинения. Завчера внезапно ме помолиха да верифицирам акаунта си. Снощи акаунтът ми вече не беше открит в чата. Те просто лъжат и дават шаблонни отговори.
Както можете да видите на Trustpilot, има много жертви. Подходът на казиното винаги е един и същ.
Казиното никога не се е свързвало с мен. Аз започвам целия разговор. Публикувам в чата няколко пъти на ден и т.н.
Става достатъчно.
It's mainly about exchange.
I also want to prevent the casino from stealing from other players with its practices. I've been listening to nothing but excuses for nine days. The day before yesterday, I was suddenly asked to verify my account. Last night, my account was no longer found in the chat. They're just lying and giving templated replies.
As you can see on Trustpilot, there are many victims. The casino's approach is always the same.
The casino has never contacted me. I initiate the entire conversation. I post in the chat several times a day, etc.
It's getting enough.
Es geht hauptsächlich um den Austausch.
Ich möchte auch verhindern, dass das Casino mit seinem Vorgehen weitere Spieler beklaut. Ich höre mir seit 9 Tagen nur ausreden an. Vorgestern sollte ich mich dann plötzlich verifizieren. Gestern Abend im Chat wurde dann mein Account nicht mehr gefunden. Es wird nur gelogen und mit Templates geantwortet.
Wie man bei Trustpilot sieht, gibt es sehr viele geschädigte. Das Vorgehene des Casinos ist immer das selbe.
Das Casino ist noch nie auf mich zugekommen. Die ganze Konversation geht von mir aus. Ich schreibe mehrmals am Tag in den Chat usw.
Es reicht langsam.
Разбира се, така че си помислих, че ще е по тази причина.
Що се отнася до самото казино, индексът му за безопасност казва всичко, така че ми е любопитно как ще стане проверката и дали ще бъде успешна. Ако е така, ще ми е още по-интересно да видя дали ще получите парите си.
Ще се радвам, ако продължите да актуализирате, ако имате нещо ново.
Sure, so I thought well it would be for that reason.
As for the casino itself, its safety index says it all, so I'm curious how the verification will turn out and whether it will be successful. If it is then I'll be even more interested to see if you get your money.
I will be glad if you keep updating if you have something new.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.