преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SlotLords Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имах доста добро първо впечатление, докато не поисках теглене. 24 часа в очакване, въпреки че бях напълно потвърден, така че анулирах и заложих всичко на бонус покупки.
Първоначално имаха 96% слотове, но когато ги проверих отново малко по-късно, те бяха заменени с 94% слотове.
I had a pretty good first impression, untill I requested a withdrawal. 24hours pending despite being fully verified, so I cancelled and gambled it all away on bonus buys.
They had 96% slots at first but when I checked in on them again a while later, they had been replaced by the 94% ones.
О, бих казал, че чакането един ден все още не е толкова ужасно. Жалко, че сте загубили парите си в крайна сметка, защото ако беше разумно време, тогава можехте да сте доволни от парите си.
Свикнали ли сте с по-бързи тегления?
Oh, I'd say waiting a day isn't so horrible yet. It's a pity you lost your money in the end, because if it was any reasonable time then you could have been happy with your money.
Are you used to faster withdrawals ?
Добър ден,
Депозирах €2,700 в slotlords за един ден миналата седмица и ги загубих. Имам ли шанс да си върна поне част от парите?
Good day,
I deposited €2,700 at slotlords in one day last week and lost it. Do I have a chance of getting at least some of the money back?
Guten Tag,
ich habe letzte Woche an einem Tag 2.700€ bei slotlords eingezahlt und verloren. Habe ich eine Chance darauf wenigstens einen Teil des Geldes zurück zu erhalten?
Здравейте, опасявам се, че ако казиното не е счупило нищо и сте ги загубили честно и справедливо, предполагам не толкова.
Въз основа на какво бихте искали парите си обратно?
Hi, I'm afraid that if the casino hasn't broken anything and you've lost them fair and square, I guess not so much.
Based on what would you want your money back?
Страдам от пристрастяване към хазарта от години и имам забрана за OASIS в Германия.
Аз съм в черния списък на много DAMA NV казина.
Как е възможно новооткрита сметка да депозира 2700 евро за няколко часа, без операторът дори да попита откъде са парите.
I have suffered from gambling addiction for years and have an OASIS ban in Germany.
I am on the blacklist at many DAMA NV casinos.
How can it be that a newly opened account can deposit €2,700 in a few hours without the operator even asking where the money came from.
ich leide seit Jahren unter Spielsucht und habe ich Deutschland eine OASIS Sperre.
Bei sehr vielen DAMA N.V. Casinos stehe ich auf der Blacklist.
Wie kann es sein, dass ein neu eröffneter Account in ein paar Stunden 2.700€ einzahlen kann, ohne das der Betreiber mal nachhakt wo das Geld her kam.
Така че казиното не е длъжно да пита откъде сте взели парите. Ако беше висок депозит, може би беше, но не мисля, че тази сума е необичайна в казината.
Но споменахте ли в казиното, че сте пристрастени към хазарта? Освен това, ако някога сте се самоизключили от Dama NV, това важи ли за всички казина или трябваше да го направите ръчно във всяко от тях?
So the casino is not obliged to ask where you got the money from. If it was a high deposit it might be, but I don't think this amount is unusual in casinos.
But did you mention to the casino that you have a gambling addiction? Also, if you have ever self-excluded from Dama NV, does this apply to all casinos or did you have to do it manually at each one ?
От известно време депозирам чрез Slotlords и днес имам честта да поискам теглене.
Моят акаунт е потвърден - преди това направих някои депозити чрез Skrill и последните депозити чрез Neteller.
Така че искам да изтегля 1200 евро, но не виждам възможност да го направя през Neteller, затова го направих през Skrill - тегленето е отказано. Моля, трябва да го направя чрез Neteller. Но те не предлагат това. Ето и снимката
Сега плащането отново беше отхвърлено, защото не го направих през Neteller
I have been depositing through Slotlords for some time now and today I have the honor of requesting a withdrawal.
My account is verified - I have previously made some deposits via Skrill and the last deposits via Neteller.
So I want to withdraw 1200 euros, but I don't see the possibility of doing it via Neteller, so I did it via Skrill - withdrawal refused. I should please do it via Neteller. But they don't offer that. Here is the photo
Now the payment was rejected again because I did not do it via Neteller
HAbe seit einiger zeit über Slotlords eingezahlt,und heute habe ich die ehre eine Auszahlung zu beantragen.
Mein Konto ist verifiziert-ich habe davor einige einzahlungen über Skrill gemacht und die letzten einzahlungen über Neteller.
Ich will also 1200 euro auszahlen lassen,sehe aber nicht die möglichkeit es über neteller zu machen,also habe ich es über Skrill gemacht-Auszahlung abgeleht. ich soll es bitte über neteller machen. Bieten sie aber nicht an. Hier das Photo
Jetzt wurde wieder die auszahlung abgelehnt,weil ich es nicht über neteller mache
Бих казал, че е най-добрият момент да помолите оператора за чат за малко обяснение. Само се надявам, че има истински човек на разположение в момента.
Бихте ли имали нещо против да ни актуализирате, след като говорите с някой от казиното, моля?
Best time to ask the chat operator for a bit of an explanation, I'd say. I only hope there is a real person available at the moment.
Would you mind updating us once you talk to someone from the casino, please?
Драмата продължава - преди 2 дни получих имейла - акаунтът ми е верифициран. Вчера службата за поддръжка ми каза да кача снимка на акаунта в Skrill, където могат да се видят моето име и имейл адрес - както при Neteller. Аз го направих. Попитах лицето за поддръжка дали това е достатъчно. Той каза да, мога да направя тегленето.
Днес получавам имейл
Отново отхвърлено плащане - около 800 евро е - това, което се случва тук, лека-полека става смешно. Скоро вече няма да можете да се доверите на никого - те просто ви мамят!
The drama continues - 2 days ago I received the email - my account is verified. Yesterday the support service told me to please upload a picture of the Skrill account where my name and email address can be seen - like with Neteller. I did that. I asked the support person if that was enough. He said yes, I can make the withdrawal.
Today I get an email
Payment rejected again - it's about 800 euros - what's going on here is slowly becoming ridiculous. Soon you won't be able to trust anyone anymore - they're just ripping you off!
Theater geht weiter- vor 2 tagen erhielt ich die email-mein konto is verifiziert. Gestern sagte mir der Supportdienst ich möge bitte ein bild vom Skrill konto hochladen wo man meinen namen und email adresse sieht-wie bei Neteller. Habe ich gemacht. Ich frage noch den Supporter,ob das reicht. Er sagt ja,ich kann die auszahlung durchführen.
Heute bekomme ich eine Email
Auszahlung wieder abgelehnt-es geht um 800 euro-schön langsam wird es Witzlos,was hier abgeht. Du kannst ja bald wirklich niemanden mehr vertrauen-die verarschen einen aj nur noch!
Току-що писах на лицето за поддръжка - той каза, че има проблем с директния дебит - но той вече го е одобрил - трябва да направя плащането отново!
I've just written to the support person - he said there was a problem with the direct debit - but he has now approved it - I should make the payment again!
So jetzt grade mit dem Supporter geschrieben-er meinte ja es gab ein problem bei dem bankeinzug-er hat dass aber jetzt genehmigt-ich solle die Auszahlung nochmals durchführen!
сега искам PDF файл за проверка на адреса - но основното е, че казват, че акаунтът ми е потвърден. Сега им изпратих PDF файла на моята телефонна сметка - акаунтът ми вече е потвърден за втори път, въпреки че все още не се показва в казиното. Подадена нова заявка за теглене на 800 евро чрез Skrill
now want a PDF file of the address verification - but the main thing is that they say my account is verified. I have now sent them the PDF file of my phone bill - my account has now been verified for the second time, although it is still not displayed at the casino. New application submitted for withdrawal of 800 euros via Skrill
wollen jetzt eine pdf daei von dem adress nachweiss-aber hauptsache sie sagen mein konto ist verifiziert.Habe ihnen jetzt die PDF datei meiner telefonrechnung geschickt-mein konto jetzt zum 2.mal verifiziert,obwohl es noch immer nicht angezeigt wird beim casino. Neuer antrag gestellt auf auszahlung von 800 euro über skrill
здравейте Радвам се да го чуя! Казиното определено трябва да разработи този процес. Е, това е прясно; това може да е така. Така че, благодаря ви много за всичките ви наблюдения!
Hi there. Glad to hear that! The casino should definitely work out that process. Well, it's a fresh one; that could be the case. So, thank you very much for all your observations!
Също така направих печалба от 200 евро на 30.12 и това казино отказва да изплати сумата
I also made a profit of 200 euros on 30.12 and this casino refuses to pay out the amount
Ich habe auch einen Gewinn gemacht von 200 Euro am 30.12 und dieses Casino weigert sich den Betrag auszuzahlen
Здравейте, какво казаха, когато казахте, че са отказали изплащането? Още няма дори един ден, така че бих искал да знам причината. Имали ли сте контакт с казиното? Проверени ли сте или не е необходимо?
Hello, what did they say when you said they refused the payout? It's not even a day old yet, so I'd like to know the reason. Have you been in contact with the casino? Have you been verified or is that not necessary?
Проверихте ли акаунта си? Това е основно как работи в казината, ако не сте потвърдили акаунта си и искате да направите теглене.
Искат ви документите. Добър съвет от мен - дори и да кажат, че ще се свържат, свържете се с тях сами - те не се свързват с вас по имейл, освен ако акаунтът ви не е потвърден.
Не ти пишат, за да кажат какво не е наред или нещо друго. Най-добре е да качите данните в казиното и незабавно да комуникирате с чата, те трябва да го разгледат. След това трябва да изчакате, докато получите имейл - това продължава известно време и точно преди всичко да е готово, те анулират кандидатурата ви и получавате парите си обратно в акаунта на играча. Сега трябва да направите тегленето отново, но само след като акаунтът ви бъде потвърден по имейл, в противен случай те ще анулират тегленето ви всеки път.
Have you had your account verified? This is basically how it works at casinos if you haven't verified your account and want to make a withdrawal.
They ask you for the documents. Good tip from me - even if they say they will get in touch, contact them yourself - they don't contact you via email unless your account is not verified.
They don't write to you to say what's wrong or anything else. It's best to upload the data to the casino and immediately communicate with the chat, they should look into it. Then you have to wait until you get an email - this goes on for some time, and just before everything is done, they cancel your application and you have your money back in your player account. Now you have to make the withdrawal again, but only after your account has been verified by email, otherwise they will cancel your withdrawal every time.
Hast du dein konto verifizieren lassen? Im prinzip rennt es bei casinos so ab ,wenn du dein konto nicht verifiziert hast,und eine auszahlung machen willst.
Sie verlangen von dir die unterlagen guter tipp von mir-auch wenn sie sagen sie melden sich ,melde dich selber bei denen-die melden sich dort nicht per email-ausser mit konto nicht verifiziert.
Sie schreiben dir auch nicht,was nicht passt oder sonst was. Am besten die daten im casino hochladen ,sofort mit den chat kommunizieren,die sollen sich das ansehen. Dann musst du eh wieder warten bis du eine email bekommt-das geht einige zeit so,und kurz bevor alles erledigt ist,stonieren sie deinen antrag,und du hast dein geld wieder am spielerkonto oben. jetzt musst du wieder die auszahlung tätigen,aber erst dann wenn dein konto auch per email verifiziert wurde,sonst stornieren sie dir jedesmal deine auszahlung.
добре, аз също подадох жалба до askgamblers, след като качих нещо като 50-та снимка. 1 ден по-късно акаунтът беше потвърден по имейл и няколко часа по-късно парите бяха там - дали е по вина на Askgamblers, за съжаление не знам
well, I also filed a complaint with askgamblers after I uploaded what felt like the 50th picture. 1 day later the account was verified by email and a few hours later the money was there - whether it was Askgamblers' fault, I don't know unfortunately
naja ,ich habe auch eine beschwerde bei askgamblers eingebracht,achdem ich gefühlt das 50. bild hochgeladen habe. 1 tag später wurde per email das konto verifiziert,und paar stunden später war das geld oben-ob es an Askgamblers lag,weiss ich leider nicht
Бог знае, понякога казината отнемат известно време, но когато става въпрос за KYC, те очевидно се опитват да бъдат последователни. Тогава тегленето вече не би трябвало да е проблем. Трудно е да се каже дали AskGamblers заслужава похвала за това, понякога нещата могат да се оправят сами. Не знам какъв е техният процес и кога се свързват с казиното, дали е веднага след като играчът подаде оплакване или по-късно.
Както и да е, важното е, че се реши положително.
God knows, sometimes casinos take a while but when it comes to KYC they are obviously trying to be consistent. Then the withdrawal shouldn't be a problem anymore. It's hard to say if AskGamblers is to praise for that, sometimes things can work themselves out. I don't know what their process is and when they contact the casino, whether it's as soon as the player makes a complaint or later.
Anyway, the important thing is that it was resolved positively.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.