НачалоФорумКазинаSlotLords Casino - обща дискусия

SlotLords Casino - обща дискусия

 от SCATT3R
|
2 224 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SlotLords Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Имах доста добро първо впечатление, докато не поисках теглене. 24 часа в очакване, въпреки че бях напълно потвърден, така че анулирах и заложих всичко на бонус покупки.


Първоначално имаха 96% слотове, но когато ги проверих отново малко по-късно, те бяха заменени с 94% слотове.

Автоматичен превод:
SCATT3R

О, бих казал, че чакането един ден все още не е толкова ужасно. Жалко, че сте загубили парите си в крайна сметка, защото ако беше разумно време, тогава можехте да сте доволни от парите си.

Свикнали ли сте с по-бързи тегления?

Автоматичен превод:

Добър ден,

Депозирах €2,700 в slotlords за един ден миналата седмица и ги загубих. Имам ли шанс да си върна поне част от парите?

Автоматичен превод:
hanemannroman

Здравейте, опасявам се, че ако казиното не е счупило нищо и сте ги загубили честно и справедливо, предполагам не толкова.

Въз основа на какво бихте искали парите си обратно?

Автоматичен превод:
Jaro

Страдам от пристрастяване към хазарта от години и имам забрана за OASIS в Германия.

Аз съм в черния списък на много DAMA NV казина.

Как е възможно новооткрита сметка да депозира 2700 евро за няколко часа, без операторът дори да попита откъде са парите.

Автоматичен превод:
hanemannroman

Така че казиното не е длъжно да пита откъде сте взели парите. Ако беше висок депозит, може би беше, но не мисля, че тази сума е необичайна в казината.

Но споменахте ли в казиното, че сте пристрастени към хазарта? Освен това, ако някога сте се самоизключили от Dama NV, това важи ли за всички казина или трябваше да го направите ръчно във всяко от тях?

Автоматичен превод:

От известно време депозирам чрез Slotlords и днес имам честта да поискам теглене.


Моят акаунт е потвърден - преди това направих някои депозити чрез Skrill и последните депозити чрез Neteller.


Така че искам да изтегля 1200 евро, но не виждам възможност да го направя през Neteller, затова го направих през Skrill - тегленето е отказано. Моля, трябва да го направя чрез Neteller. Но те не предлагат това. Ето и снимката


file

Сега плащането отново беше отхвърлено, защото не го направих през Neteller



Автоматичен превод:
paclmaya

Бих казал, че е най-добрият момент да помолите оператора за чат за малко обяснение. Само се надявам, че има истински човек на разположение в момента.

Бихте ли имали нещо против да ни актуализирате, след като говорите с някой от казиното, моля?


Автоматичен превод:

Драмата продължава - преди 2 дни получих имейла - акаунтът ми е верифициран. Вчера службата за поддръжка ми каза да кача снимка на акаунта в Skrill, където могат да се видят моето име и имейл адрес - както при Neteller. Аз го направих. Попитах лицето за поддръжка дали това е достатъчно. Той каза да, мога да направя тегленето.

Днес получавам имейл file

Отново отхвърлено плащане - около 800 евро е - това, което се случва тук, лека-полека става смешно. Скоро вече няма да можете да се доверите на никого - те просто ви мамят!

Автоматичен превод:

Току-що писах на лицето за поддръжка - той каза, че има проблем с директния дебит - но той вече го е одобрил - трябва да направя плащането отново!

Edited
Автоматичен превод:

Плащането е отхвърлено отново - нека опитаме с банков превод!

Автоматичен превод:

сега искам PDF файл за проверка на адреса - но основното е, че казват, че акаунтът ми е потвърден. Сега им изпратих PDF файла на моята телефонна сметка - акаунтът ми вече е потвърден за втори път, въпреки че все още не се показва в казиното. Подадена нова заявка за теглене на 800 евро чрез Skrill

Автоматичен превод:

Получих плащането днес след дълго връщане напред и назад

Автоматичен превод:
paclmaya

здравейте Радвам се да го чуя! Казиното определено трябва да разработи този процес. Е, това е прясно; това може да е така. Така че, благодаря ви много за всичките ви наблюдения!

Автоматичен превод:

Също така направих печалба от 200 евро на 30.12 и това казино отказва да изплати сумата

Автоматичен превод:
eangermann50

Здравейте, какво казаха, когато казахте, че са отказали изплащането? Още няма дори един ден, така че бих искал да знам причината. Имали ли сте контакт с казиното? Проверени ли сте или не е необходимо?

Автоматичен превод:

Проверихте ли акаунта си? Това е основно как работи в казината, ако не сте потвърдили акаунта си и искате да направите теглене.

Искат ви документите. Добър съвет от мен - дори и да кажат, че ще се свържат, свържете се с тях сами - те не се свързват с вас по имейл, освен ако акаунтът ви не е потвърден.

Не ти пишат, за да кажат какво не е наред или нещо друго. Най-добре е да качите данните в казиното и незабавно да комуникирате с чата, те трябва да го разгледат. След това трябва да изчакате, докато получите имейл - това продължава известно време и точно преди всичко да е готово, те анулират кандидатурата ви и получавате парите си обратно в акаунта на играча. Сега трябва да направите тегленето отново, но само след като акаунтът ви бъде потвърден по имейл, в противен случай те ще анулират тегленето ви всеки път.

Автоматичен превод:
Jaro

добре, аз също подадох жалба до askgamblers, след като качих нещо като 50-та снимка. 1 ден по-късно акаунтът беше потвърден по имейл и няколко часа по-късно парите бяха там - дали е по вина на Askgamblers, за съжаление не знам

Автоматичен превод:
paclmaya

Бог знае, понякога казината отнемат известно време, но когато става въпрос за KYC, те очевидно се опитват да бъдат последователни. Тогава тегленето вече не би трябвало да е проблем. Трудно е да се каже дали AskGamblers заслужава похвала за това, понякога нещата могат да се оправят сами. Не знам какъв е техният процес и кога се свързват с казиното, дали е веднага след като играчът подаде оплакване или по-късно.

Както и да е, важното е, че се реши положително.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини