НачалоФорумКазинаSlotLords Casino - обща дискусия

SlotLords Casino - обща дискусия

преди 6 месеца от SCATT3R
|
1 363 преглеждания 16 отговора |
|
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SlotLords Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Имах доста добро първо впечатление, докато не поисках теглене. 24 часа в очакване, въпреки че бях напълно потвърден, така че анулирах и заложих всичко на бонус покупки.


Първоначално имаха 96% слотове, но когато ги проверих отново малко по-късно, те бяха заменени с 94% слотове.

Автоматичен превод:
SCATT3R
преди 6 месеца

О, бих казал, че чакането един ден все още не е толкова ужасно. Жалко, че сте загубили парите си в крайна сметка, защото ако беше разумно време, тогава можехте да сте доволни от парите си.

Свикнали ли сте с по-бързи тегления?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър ден,

Депозирах €2,700 в slotlords за един ден миналата седмица и ги загубих. Имам ли шанс да си върна поне част от парите?

Автоматичен превод:
hanemannroman
преди 5 месеца

Здравейте, опасявам се, че ако казиното не е счупило нищо и сте ги загубили честно и справедливо, предполагам не толкова.

Въз основа на какво бихте искали парите си обратно?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Страдам от пристрастяване към хазарта от години и имам забрана за OASIS в Германия.

Аз съм в черния списък на много DAMA NV казина.

Как е възможно новооткрита сметка да депозира 2700 евро за няколко часа, без операторът дори да попита откъде са парите.

Автоматичен превод:
hanemannroman
преди 5 месеца

Така че казиното не е длъжно да пита откъде сте взели парите. Ако беше висок депозит, може би беше, но не мисля, че тази сума е необичайна в казината.

Но споменахте ли в казиното, че сте пристрастени към хазарта? Освен това, ако някога сте се самоизключили от Dama NV, това важи ли за всички казина или трябваше да го направите ръчно във всяко от тях?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

От известно време депозирам чрез Slotlords и днес имам честта да поискам теглене.


Моят акаунт е потвърден - преди това направих някои депозити чрез Skrill и последните депозити чрез Neteller.


Така че искам да изтегля 1200 евро, но не виждам възможност да го направя през Neteller, затова го направих през Skrill - тегленето е отказано. Моля, трябва да го направя чрез Neteller. Но те не предлагат това. Ето и снимката


file

Сега плащането отново беше отхвърлено, защото не го направих през Neteller



Автоматичен превод:
paclmaya
преди 1 седмица

Бих казал, че е най-добрият момент да помолите оператора за чат за малко обяснение. Само се надявам, че има истински човек на разположение в момента.

Бихте ли имали нещо против да ни актуализирате, след като говорите с някой от казиното, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Драмата продължава - преди 2 дни получих имейла - акаунтът ми е верифициран. Вчера службата за поддръжка ми каза да кача снимка на акаунта в Skrill, където могат да се видят моето име и имейл адрес - както при Neteller. Аз го направих. Попитах лицето за поддръжка дали това е достатъчно. Той каза да, мога да направя тегленето.

Днес получавам имейл file

Отново отхвърлено плащане - около 800 евро е - това, което се случва тук, лека-полека става смешно. Скоро вече няма да можете да се доверите на никого - те просто ви мамят!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Току-що писах на лицето за поддръжка - той каза, че има проблем с директния дебит - но той вече го е одобрил - трябва да направя плащането отново!

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Плащането е отхвърлено отново - нека опитаме с банков превод!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

сега искам PDF файл за проверка на адреса - но основното е, че казват, че акаунтът ми е потвърден. Сега им изпратих PDF файла на моята телефонна сметка - акаунтът ми вече е потвърден за втори път, въпреки че все още не се показва в казиното. Подадена нова заявка за теглене на 800 евро чрез Skrill

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Получих плащането днес след дълго връщане напред и назад

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 1 седмица

здравейте Радвам се да го чуя! Казиното определено трябва да разработи този процес. Е, това е прясно; това може да е така. Така че, благодаря ви много за всичките ви наблюдения!

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Също така направих печалба от 200 евро на 30.12 и това казино отказва да изплати сумата

Автоматичен превод:
eangermann50
преди 5 дни

Здравейте, какво казаха, когато казахте, че са отказали изплащането? Още няма дори един ден, така че бих искал да знам причината. Имали ли сте контакт с казиното? Проверени ли сте или не е необходимо?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини