преди 2 години
след като моето теглене завърши, ми отговориха, че не беше пълно, нищо друго за проблема ми относно печалбите
after my withdrawal was complete the replied to me me it was complete nothing else for my issue about winnings
0
след като моето теглене завърши, ми отговориха, че не беше пълно, нищо друго за проблема ми относно печалбите
after my withdrawal was complete the replied to me me it was complete nothing else for my issue about winnings
Писах им повече от 10 пъти и не ми отговориха
I message them more than 10 times and they didn't answer
те ще ви блокират, ако им изпратите спам, изчакайте и се свържете с тях през ден, ако е необходимо!
they will block you if you spam them, wait and contact them every other day if needed!
Да, думите ти са верни. Изпратих ги от акаунта си в сайта, но някои от съобщенията бяха силно формулирани, защото бях ядосан на метода им и пренебрежението им към мен.
Yes, your words are correct. I sent them from my account on the site, but some of the messages were strongly worded because I was angry at their method and their neglect of me.
До този момент няма нищо ново по въпроса. Не получих отговор от персонала на това подозрително казино. Мога ли да подам жалба при тях?
There is nothing new in the matter until this moment. I have not received a response from the staff of this suspicious casino. Can I file a complaint with them?
Можете да подадете жалбата по всяко време.
Просто щракнете тук , моля.
You can submit the complaint at any time.
Just click here, please.
Благодаря ви, проблемът беше решен след подаването на жалбата
Thank you, the problem has been resolved after I submitted the complaint
Здравейте, радвам се да го чуя. В случай, че проблемът вече е решен, можете ли да се свържете с Кристина тук във вашата жалба , че това е направено? Благодаря и хубав ден.
Hello, good to hear that. In case the problem is already resolved, could you please contact Kristina here in your complaint that it is done? Thank you and have a great day.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.