ФорумКазинаSlotella Casino - обща дискусия

Slotella Casino - обща дискусия

преди 2 години от siscohavana
|
7196 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotella Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Аз съм клиент на slotella, имам предвид, че това е много професионално казино. Към мен веднага се присъедини много професионален мениджър (Диана), който ви следва при всеки депозит, за да активирате бонуси и всичко, което предлага казиното, най-накрая намерих много професионално казино, бих искал да го препоръчам за всички депозити, но преди всичко тегленията са незабавни плюс имате незабавно ежедневно връщане на пари. Искрено Ваш.

Помогнете на Франческо

PlatinumRUSH потребителско име

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
siscohavana
преди 2 години

Моля, не публикувайте идентични публикации следващия път.

Както и да е, можете ли да отговорите на въпроса ми относно чата на живо, моля?

A ви потърси тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното има ФАТАЛЕН бъг за всеки, който играе с бонус и като микроигри слотове.

Когато играете КОЙТО и да е слот за микроигри, това се отразява като безсмъртна романтика в историята на транзакциите на играчите в казиното.

Immortal romance е ограничен слот за игра с бонус.

Дори и да не играете Immortal romance, ако играете игра на microgaming, те неправомерно ще анулират бонуса и печалбата, когато проверяват историята на транзакциите за вас, докато играете ограничена игра, дори и да не сте го направили.

Ще трябва да се биете, за да вземете парите обратно.

Дори и с видео доказателството, което имам за грешката в бекенда, не съм сигурен за резултатите.

Току-що предложих видео доказателство за грешката и ги помолих да проверят истинската ми история на играчите и да видят, че никога не съм играл ограничената игра, както твърди тяхната история на играчите с грешки.

Те вече премахнаха неправомерно 8500 евро от моите печалби от моята сметка и аз просто им изпратих имейл с доказателство, че грешат с надеждата да признаят грешката и да ми върнат парите :_(

Ще ви информирам тук относно техните отзиви.

Надявам се да бъда законното казино, каквото се представят, в противен случай ще подам жалба.

Автоматичен превод:
Reginalia
преди 1 година

Здравей,

това е доста интересен проблем, ако съм разбрал правилно, ситуацията е следната:

Взехте бонус, за който безсмъртната романтика е ограничена, следователно сте избрали различен слот на Microgaming, за да играете. Изведнъж вашият бонус беше анулиран за игра на ограничени игри и в историята на игрите ви видяхте този безсмъртен слот Romance, който никога не сте играли с бонуса. Това се случва с всички игри на Microgaming - прав ли съм, моля?

Само за да сте сигурни, това означава ли, че не всички слотове на Microgaming са ограничени за този специфичен бонус? Има ли изключения?

Много ми е интересно да разбера какъв вид видео записахте като доказателство, можете ли да обясните, моля?

Споделянето на напредъка ви с казиното би било наистина хубаво - благодаря ви. Само за да знаете, в случай че не сте доволни от резултата, винаги можете да се свържете с доставчика на играта и да обясните проблема. Това е доста голяма сума, за която говорим.

В очакване на актуализацията 🤞🤞🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,


Благодаря, че се свързахте.

Точно това се случи. Всеки слот, който играете, се записва като Immortal Romance в историята на транзакциите на казиното. Казиното има само няколко microgaming, слотове в списъка с ограничени бонус слотове, но всяка microgaming игра, която играете, се записва като безсмъртна романтика. Ако играете на слот за микроигри, изглежда, че нарушавате условията на бонуса.


Що се отнася до видеоклипа, който записвам, отидете на историята на играча, след това на различни слотове за микроигри с по-нисък минимален (като 0,09E) залог от Immortal romance, които имат 0,30E като минимален залог и проверете историята на играча, докато записвате екрана. Качих видеоклиповете на моя диск и мога да споделя с вас в ЛС.


Наистина съм тъжен, за първи път имах максимална печалба на мадам Дестини мегауейс.


Все още нямам отговор от казиното. Мисля, че е добра идея да се свържете с доставчика, тъй като изглежда наистина странно, че всички игри се отразяват така в своя бекенд. Имате ли някакъв вид контакт с microgaming като casinoguru?

Имате ли контакт с представител на казиното?


Също така забелязах по време на моите бонус залагания, че правилата за бонус ограничени слотове се променят многократно между две версии, една с по-малко и една с по-ограничени игри. Наистина обърнах много внимание на проверката на двата списъка и опресняването на политиката за бонуси на всеки час и запазването на екранни снимки, за да съм сигурен, че не играя на ограничен слот на която и да е версия на правилата, публикувани по това време. Такова главоболие, но успях, тъй като никога не съм играл Immortal romance или съм нарушил някое друго правило за казино или бонус.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното току-що се свърза с мен по имейл.

Казват, че моята история на играта и моят случай са прехвърлени на техните отдели и ще бъдат разгледани подробно. Техните отдели ще се свържат с мен за актуализация. И ми благодарят за търпението.


Автоматичен превод:
Reginalia
преди 1 година

Здравейте,

всичко това звучи като огромен бъг в системата на казиното, така че наистина се нуждае от подходяща проверка.

В такива случаи казината обикновено се свързват сами с доставчика на играта като част от разследването, но това е обща информация, така че можете да опитате да се свържете с доставчика сами, за да сте сигурни, че всичко е защитено.

Бих започнал с уеб страницата тук .

Бъдете готови да изчакате някои резултати от казиното и моля, информирайте ме.

Да се надяваме, че няма да отнеме векове 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглежда, че ще отнеме много години.

5 дни от последната актуализация от казиното.

Вчера поисках актуализация без отговор.

Днес изпратих друго запитване и се надявам на отговор и актуална информация относно моя случай.

Толкова е тъжно да има нещо подобно, което засяга 8500 евро печалби и казиното не се опитва да ви проследи, за да ви информира и да ви обещае, че всичко ще бъде наред, стига да не съм направил нищо лошо от моя страна!

Автоматичен превод:
Reginalia
преди 1 година

Здравейте, ако са се свързали с доставчика на играта, моля, бъдете готови, че понякога може да отнеме дори 2 седмици или повече, преди да получат отговор от доставчика. Зависи и от доставчика. Някои доставчици реагират бързо, други са много бавни, но за съжаление това е нещо, на което казиното не може да повлияе.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Добре е да чакам, докато казиното ми предостави актуализация.

В момента имам връзка с казиното повече от 12 дни 🙁

Автоматичен превод:
Reginalia
преди 1 година

Здравейте,

Очаквам с нетърпение как ще се развие оплакването, засега Йозеф ще се справи с оплакването ви. Вие сте в добри ръце👍, така че нека видим какво следва.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, преди 6 дни направих теглене на пари и процесът не беше завършен. Изпратих съобщения до сайта и не получих отговор. Какво стана? Дали сайтът ни открадна парите, защото приемат депозити и никой не отговаря?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих теглене на 500 долара на 17/12 преди 4 дни и транзакцията не беше завършена и ви изпращам съобщения в акаунта за комуникация с вас и няма отговор и вие приемате депозити както обикновено и сайтът работи, но не обичам да отговарям на въпроси. Какво става, излъгани ли сме file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам и предстоящо теглене на 650 usd за 4 дни.

това са моите депозирани пари, останали след като премахнаха всичките ми печалби.

изглежда, че няма кой да се грижи за бизнеса.

просто събират малко пари, за да заминат?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играчите трябва да бъдат предупредени за този уебсайт

Автоматичен превод:
alnawaf1977
преди 1 година

Здравейте,

Усещам болката ви, но имайте предвид, че ние не сме поддръжката на казиното, ние сме независим уебсайт, който се опитва да помогне на играчите.

Също така имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката и да извършат плащането.

Съжалявам, че го казвам, но трябва да изчакате малко. Научете повече за обработката на жалби тук .

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
alnawaf1977
преди 1 година

Казиното току-що обработи заявката за теглене, която пуснах преди 3 дни относно първоначалния ми депозит!

Все още нямам актуална информация за моите печалби и проблема, който ме засяга!


но това е добра новина за вас, тъй като те се движат най-малко с чакащи от дни заявки за теглене

Автоматичен превод:
преди 1 година

Заявката за теглене все още не е разгледана

Автоматичен превод:
Reginalia
преди 1 година

Екипът отговори ли на вашите въпроси?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини