преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotella Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Аз съм клиент на slotella, имам предвид, че това е много професионално казино. Към мен веднага се присъедини много професионален мениджър (Диана), който ви следва при всеки депозит, за да активирате бонуси и всичко, което предлага казиното, най-накрая намерих много професионално казино, бих искал да го препоръчам за всички депозити, но преди всичко тегленията са незабавни плюс имате незабавно ежедневно връщане на пари. Искрено Ваш.
Помогнете на Франческо
PlatinumRUSH потребителско име
I am a slotella customer I mean that it is a very professional casino I was immediately joined by a very professional manager (Diana) who follows you on every deposit to activate bonuses and everything that the casino offers, finally I found a very professional casino I would like to recommend it to all deposits but above all withdrawals are immediate plus you have an instant daily cashback. Yours sincerely.
Help Francesco
PlatinumRUSH username
sono un cliente di slotella voglio dire che e' un casino molto professionale mi hanno subito affiancato una manager (diana) persona molto professionale che ti segue su ogni deposito per attivare bonus e tutto quello che offre il casino ,finalmente ho trovato un casino molto professionale mi sento di consigliarlo a tutti i depositi ma sopratutti i prelievi sono immeditati in piu si ha un cashback gionaliero istantaneo Distinti Saluti .
Francesco D'aiuto
username PlatinumRUSH
Моля, не публикувайте идентични публикации следващия път.
Както и да е, можете ли да отговорите на въпроса ми относно чата на живо, моля?
A ви потърси тук .
Kindly do not post identical posts next time.
Anyway, can you answer my question regarding the live chat, please?
A sked you here.
Казиното има ФАТАЛЕН бъг за всеки, който играе с бонус и като микроигри слотове.
Когато играете КОЙТО и да е слот за микроигри, това се отразява като безсмъртна романтика в историята на транзакциите на играчите в казиното.
Immortal romance е ограничен слот за игра с бонус.
Дори и да не играете Immortal romance, ако играете игра на microgaming, те неправомерно ще анулират бонуса и печалбата, когато проверяват историята на транзакциите за вас, докато играете ограничена игра, дори и да не сте го направили.
Ще трябва да се биете, за да вземете парите обратно.
Дори и с видео доказателството, което имам за грешката в бекенда, не съм сигурен за резултатите.
Току-що предложих видео доказателство за грешката и ги помолих да проверят истинската ми история на играчите и да видят, че никога не съм играл ограничената игра, както твърди тяхната история на играчите с грешки.
Те вече премахнаха неправомерно 8500 евро от моите печалби от моята сметка и аз просто им изпратих имейл с доказателство, че грешат с надеждата да признаят грешката и да ми върнат парите :_(
Ще ви информирам тук относно техните отзиви.
Надявам се да бъда законното казино, каквото се представят, в противен случай ще подам жалба.
The casino has FATAL bug for anyone playing with bonus and like microgaming slots.
When you play ANY microgaming slot it gets reflected as immortal romance on player transaction history of the casino.
Immortal romance is a restricted slot to play with bonus.
Even if you dont play Immortal romance, if you play any microgaming game they will wrongfully cancel the bonus and winning when they check the transaction history for you playing a restricted game, even if you didnt.
You will have to give a fight to take the money back.
Even with the video proof I have about the bug on the backend I'm not sure about the results.
I just offered video proof about the bug and I asked them to check my real player history and see I never played the restricted game as their buggy player history claims.
They already wrongfully removed 8500 euro of my winnings from my account and I just send them an email with proof they are wrong with a hope of them recognising the mistake and give my money back :_(
I will update you here regarding about their feedback.
I hope to be the legit casino they claim they are otherwise I will file a complaign.
Здравей,
това е доста интересен проблем, ако съм разбрал правилно, ситуацията е следната:
Взехте бонус, за който безсмъртната романтика е ограничена, следователно сте избрали различен слот на Microgaming, за да играете. Изведнъж вашият бонус беше анулиран за игра на ограничени игри и в историята на игрите ви видяхте този безсмъртен слот Romance, който никога не сте играли с бонуса. Това се случва с всички игри на Microgaming - прав ли съм, моля?
Само за да сте сигурни, това означава ли, че не всички слотове на Microgaming са ограничени за този специфичен бонус? Има ли изключения?
Много ми е интересно да разбера какъв вид видео записахте като доказателство, можете ли да обясните, моля?
Споделянето на напредъка ви с казиното би било наистина хубаво - благодаря ви. Само за да знаете, в случай че не сте доволни от резултата, винаги можете да се свържете с доставчика на играта и да обясните проблема. Това е доста голяма сума, за която говорим.
В очакване на актуализацията 🤞🤞🤞
Hello there,
this is quite an interesting problem, if I got the point correctly, the situation is like that:
You took a bonus for which the immortal Romance is restricted, hence you picked up a different Microgaming slot to play. Suddenly your bonus was canceled for playing restricted games and in your gaming history, you saw this immortal Romance slot which you have never played with the bonus. This happens with all Microgaming games - am I correct, please?
Just to be sure, does it mean that not all Microgaming's slots are restricted for this specific bonus? There are exceptions?
I am very interested to know what kind of video did you record as proof, can you explain, please?
Sharing your progress with the casino would be truly nice - thank you. Just for you to know, in case you are not satisfied with the result, you can always contact the game provider and explain the issue. This is quite a sum we're talking about.
Waiting for the update 🤞🤞🤞
Здравей Радка,
Благодаря, че се свързахте.
Точно това се случи. Всеки слот, който играете, се записва като Immortal Romance в историята на транзакциите на казиното. Казиното има само няколко microgaming, слотове в списъка с ограничени бонус слотове, но всяка microgaming игра, която играете, се записва като безсмъртна романтика. Ако играете на слот за микроигри, изглежда, че нарушавате условията на бонуса.
Що се отнася до видеоклипа, който записвам, отидете на историята на играча, след това на различни слотове за микроигри с по-нисък минимален (като 0,09E) залог от Immortal romance, които имат 0,30E като минимален залог и проверете историята на играча, докато записвате екрана. Качих видеоклиповете на моя диск и мога да споделя с вас в ЛС.
Наистина съм тъжен, за първи път имах максимална печалба на мадам Дестини мегауейс.
Все още нямам отговор от казиното. Мисля, че е добра идея да се свържете с доставчика, тъй като изглежда наистина странно, че всички игри се отразяват така в своя бекенд. Имате ли някакъв вид контакт с microgaming като casinoguru?
Имате ли контакт с представител на казиното?
Също така забелязах по време на моите бонус залагания, че правилата за бонус ограничени слотове се променят многократно между две версии, една с по-малко и една с по-ограничени игри. Наистина обърнах много внимание на проверката на двата списъка и опресняването на политиката за бонуси на всеки час и запазването на екранни снимки, за да съм сигурен, че не играя на ограничен слот на която и да е версия на правилата, публикувани по това време. Такова главоболие, но успях, тъй като никога не съм играл Immortal romance или съм нарушил някое друго правило за казино или бонус.
Hey Radka,
Thanks for reaching back.
This is exactly what it happened. Any slot you play gets recorded as Immortal Romance on the transaction history of the casino. Casino has only a few microgaming, slots on the list of restricted bonus slots but any microgaming gaming you play gets recorded as immortal romance. If you play any microgaming slot it looks like you are breaching the bonus terms.
As for the video I screen record, go on player history, then on different microgaming slots with lower minimum (like 0,09E) bet than Immortal romance which have 0,30E as minimum bet and check the player history while screen recording. I have uploaded the videos on my drive and I can share with you on the PM.
I'm really sad, first time I had a max win on madam destiny megaways.
Still I have no response from the casino. I think its a good idea to contact the provider as it looks really weird all games get reflected like that on their backend. Do you have any kind of contact with microgaming as casinoguru?
Do you have a contact with the casino's representative?
Also I have noticed during my bonus wagering that bonus restricted slots rules changed multiple times between two versions, one with fewer and one with more restricted games. I really paid a lot of attention to checked both lists and refreshed bonus policy every hour and keeping screenshots to be sure i was not playing any restricted slot on either version of the rules published at that time. Such a headache but I succeded as I never played Immortal romance or breached any other casino or bonus rule.
Казиното току-що се свърза с мен по имейл.
Казват, че моята история на играта и моят случай са прехвърлени на техните отдели и ще бъдат разгледани подробно. Техните отдели ще се свържат с мен за актуализация. И ми благодарят за търпението.
Casino just reached me back via email.
They say my game history and my case have been transferred to their departments and will be examined in detail. Their departments will contact me for an update. And they thank me for my patience.
Здравейте,
всичко това звучи като огромен бъг в системата на казиното, така че наистина се нуждае от подходяща проверка.
В такива случаи казината обикновено се свързват сами с доставчика на играта като част от разследването, но това е обща информация, така че можете да опитате да се свържете с доставчика сами, за да сте сигурни, че всичко е защитено.
Бих започнал с уеб страницата тук .
Бъдете готови да изчакате някои резултати от казиното и моля, информирайте ме.
Да се надяваме, че няма да отнеме векове 🤞🤞
Hello,
it all sounds like a huge bug in the casino's system, so it truly needs a proper check.
In such cases, casinos usually contact the game provider on their own as a part of the investigation, but this is general information, so you can try to contact the provider on your own to be sure all is secured.
I would start with the webpage here.
Be prepared to wait for some results from the casino, and please, update me.
Let's just hope that it will not take ages 🤞🤞
Изглежда, че ще отнеме много години.
5 дни от последната актуализация от казиното.
Вчера поисках актуализация без отговор.
Днес изпратих друго запитване и се надявам на отговор и актуална информация относно моя случай.
Толкова е тъжно да има нещо подобно, което засяга 8500 евро печалби и казиното не се опитва да ви проследи, за да ви информира и да ви обещае, че всичко ще бъде наред, стига да не съм направил нищо лошо от моя страна!
It looks like it will take ages.
5 days from last update from the casino.
I requested an updated yesterday with no reply.
I sent another inquiry today and hope for a reply and an update regarding my case.
Its so sad to have something like that affecting 8500euro of winnings and the casino not trying to following up with you to update you and promise everything will be fine as long I didn't do anything bad from my side!
Здравейте, ако са се свързали с доставчика на играта, моля, бъдете готови, че понякога може да отнеме дори 2 седмици или повече, преди да получат отговор от доставчика. Зависи и от доставчика. Някои доставчици реагират бързо, други са много бавни, но за съжаление това е нещо, на което казиното не може да повлияе.
Hi, if they contacted the game provider, please be prepared that it may take sometimes even 2 weeks or more before they get a reply from the provider. It also depends on the provider. Some providers react quickly, some are very slow, but unfortunately that's something that the casino can't influence.
Добре е да чакам, докато казиното ми предостави актуализация.
В момента имам връзка с казиното повече от 12 дни 🙁
I'm OK to wait as long as the casino provide me with an update.
At the moment I have to hear from the casino more than 12 days 🙁
Здравейте,
Очаквам с нетърпение как ще се развие оплакването, засега Йозеф ще се справи с оплакването ви. Вие сте в добри ръце👍, така че нека видим какво следва.
Hello,
I'm eager how the complaint is going to develop, for now on, Jozef will handle your complaint. You are in good hands👍, so let's see what comes next.
Здравейте, преди 6 дни направих теглене на пари и процесът не беше завършен. Изпратих съобщения до сайта и не получих отговор. Какво стана? Дали сайтът ни открадна парите, защото приемат депозити и никой не отговаря?
Hello, 6 days ago, I made a withdrawal of money, and the process was not completed. I sent messages to the site, and no response was received. What happened? Did the site steal our money because they accept deposits and no one answers?
Направих теглене на 500 долара на 17/12 преди 4 дни и транзакцията не беше завършена и ви изпращам съобщения в акаунта за комуникация с вас и няма отговор и вие приемате депозити както обикновено и сайтът работи, но не обичам да отговарям на въпроси. Какво става, излъгани ли сме
I made a withdrawal of 500 dollars on 12/17 4 days ago, and the transaction was not completed, and I send you messages on the account of communication with you, and there is no response, and you accept deposits as usual, and the site works, but I do not like to respond to questions. What is happening, have we been deceived
Имам и предстоящо теглене на 650 usd за 4 дни.
това са моите депозирани пари, останали след като премахнаха всичките ми печалби.
изглежда, че няма кой да се грижи за бизнеса.
просто събират малко пари, за да заминат?
I also have a pending withdrawal of 650 usd for 4 days.
these are my deposited money the left after they removed all my winnings.
it looks like no one is there to take care of business left.
are just gathering some money to leave?
Играчите трябва да бъдат предупредени за този уебсайт
Players should be warned of this website
Здравейте,
Усещам болката ви, но имайте предвид, че ние не сме поддръжката на казиното, ние сме независим уебсайт, който се опитва да помогне на играчите.
Също така имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката и да извършат плащането.
Съжалявам, че го казвам, но трябва да изчакате малко. Научете повече за обработката на жалби тук .
Hello,
I feel your pain, but kindly note that we are not the casino's support, we are an independent website trying to help players.
Also note, that we allow casinos 14 full days to complete the verification and fulfill the payment.
I'm sorry to say that, but you should wait a bit. Learn more about complaint processing here.
Казиното току-що обработи заявката за теглене, която пуснах преди 3 дни относно първоначалния ми депозит!
Все още нямам актуална информация за моите печалби и проблема, който ме засяга!
но това е добра новина за вас, тъй като те се движат най-малко с чакащи от дни заявки за теглене
Casino just processed the withdrawal request I placed 3 days ago about my original deposit!
I still have no update about my winnings and the glitch affecting me!
but thats good news for you as they moving with pending for days withdrawal requests at least
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.