преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slot Madness Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей, как си? Бих искал да знам дали мога да ескалирам тегленето си по този начин, за да го обработя по-бързо, моля.
Hello, how are you? I would like to know if I can escalate my withdrawal by this means to process it faster, please.
Hola que tal quisiera saber si puedo escalar mi retiro por este medio para procesarlo más rápido por favor
Здравей,
хм, вероятно не. Ние не сме казиното, което виждате? Това е независим форум за казината 🙂.
Кога направихте тегленето си, моля?
Hello there,
uhm, probably not. We aren't the casino you see? This is an independent forum about the casinos 🙂.
When did you place your withdrawal, please?
Здравейте.
Разбирам какво имате предвид, но ще се опитам да обясня различните приноси за залагане:
Тъй като приносът за залагане трябва да бъде изпълнен, за да получите печалби, игрите с по-висок потенциал за печалба са ограничени, за да ви попречат да завършите лимита за залагане твърде лесно 🙂.
Това е начин да кажете „Хей, не играйте блекджек с този бонус; останете със слотовете.
Но ако казината променят общия лимит на залагане, след като изпълните комбинацията от 40x + 60x, бих казал, че това не е добро решение. Правилата и ограниченията трябва да бъдат ясно посочени в условията, за да се избегнат подобни ситуации. 🤔
Доста съм наясно с платформата RTG и нейното проблемно "управление на бонуси", въпреки че чувствам, че това е доста различна ситуация, съгласни ли сте?
Hello.
I know what you mean, but I'll try to explain the different wagering contributions:
Since the wagering contribution needs to be fulfilled to claim winnings, games with higher winning potential are limited to prevent you from completing the wagering limit too easily 🙂.
It's a way to say "Hey, don't play blackjack with this bonus; stay with slots.
But if the casinos change the overall wagering limit after you fulfill the combination of 40x + 60x, I would say this is not a good call. Rules and limits must be clearly stated in the terms to avoid such situations. 🤔
I'm quite aware of the RTG platform and its problematic bonus "management," though I feel this is quite a different situation, do you agree?
Добър ден,
Бих искал да изтегля печалбите си от лудостта на ротативките... но има само една опция, която е методът за теглене на монети. Първо, този метод е много сложен с малко помощ. Има ли други начини да изтегля печалбите си... наистина би било от голяма полза.
Благодаря ти
Рушан
Good day,
I would to withdraw my winnings from slot madness... however there is only have one option,which is the coindraw method. Firstly this method is very complicated with little help. Are there other ways to withdraw my winnings...it would really be of alot of help.
Thank you
Rushaan
Здравейте, преместих публикацията ви под вашето казино. Що се отнася до метода за теглене на пари, най-лесният начин би бил да попитате чат на живо или поддръжка. Те ще могат да ви помогнат най-добре.
Както и да е, как депозирахте в казиното? Обикновено се препоръчва да използвате същия метод за теглене, но когато кажете, че имате само един, вероятно не е така. От колко време продължава ситуацията с неизтеглянето?
Кажи ми.
Hi, I've moved your post under your casino. As for the method to withdraw money, the easiest way would be to ask live chat or support. They will be able to help you the best.
Anyway, how did you deposit to the casino ? It is usually recommended to use the same method to withdraw, but when you say you only have one, it is probably not the case. How long has your situation been going on with the failure to withdraw ?
Let me know.
Казиното Slot madness каза, че имам само сто долара, след като играх и изиграх всичко и казино. Гуру им повярва, въпреки че мога да докажа, че това е лъжа и те няма да направят нищо по въпроса или дори да ме изслушат, ако имам само 100 след играта си, тогава как ще ми обясните, че имам 400 за теглене,
Slot madness casino said that I only had a hundred dollars After my play through and I played it all and casino. Guru believed them even though I can prove thats a lie and they won't do nothing about it or even listen to me if I only had a 100 after my play through then how do u explain me having 400 withdrawable,
Здравейте
Прочетох жалбата и мисля, че основната точка е, че сте изиграли баланса си. В такъв случай не можем да направим много. Изглежда също, че не сте успели да се удостоверите, което е необходима стъпка за получаване на парите.
Освен това оспорваната сума беше 236 долара и вие казахте: „Съжалявам, че сгреших за сумата, тя е 236 долара"
Представителят на казиното обясни:
„Имах възможността да прегледам ситуацията и не можах да намеря подадена документация, най-простият начин за попълване на документацията е в модула за документи в касата на казиното. Вярвам обаче, че истинският въпрос тук е свързан с тегленето, което се споменава .Никога не е имало заявено теглене в тази сметка, единственото нещо, което виждам, е сторнирането на купона, при което некасируемите средства на чипа се премахват. В този случай сумата беше премахната $236, оставяйки осребряемия баланс на безплатния чип от $100. След това тази осребряема сума беше изиграна до $0, в момента няма заявени тегления или средства за теглене в рамките на казиното.
Подкрепящата документация е препратена на екипа на casino.guru за преглед."
Е, не бих казал, че не ни пукаше. Бих казал, че следвахме процеса въз основа на информацията, предоставена и от двете страни.
Ако сте убедени, че сте открили нещо ново, което променя ситуацията, вие сте повече от добре дошли да поискате жалбата да бъде отворена отново. Просто следвайте тази връзка , превъртете надолу и направете избор, моля.
Hey there.
I read the complaint, and I think the main point is that you played your balance away. In such a case, there isn't much we can do. It also seems like you failed to verify yourself, which is a necessary step for getting the money.
Additionally, the disputed amount was $236 and you stated: "I'm sorry I was wrong on amount it is 236 dollars"
The casino rep explained:
"I had the chance to review the situation and couldn't find any submitted documentation, the simplest way to complete documentation is within the documents module in the cashier of the casino. However I believe the real question here relates to the withdrawal which is mentioned. There has not ever been a requested withdrawal in this account, the only thing I see is the coupon reversal where the non-cashable funds on a chip are removed. In this case the amount was $236 removed leaving the cashable balance on the free chip of $100. This cashable amount was then played to $0, there are currently no requested withdrawals or withdrawable funds within the casino.
Supporting documentation has been forwarded to the casino.guru team for review."
Well, I would not say we didn't care. I'd say we were following the process based on the information given on both sides.
If you are convinced you've found something new that changes the situation, you are more than welcome to ask for the complaint to be reopened. Just follow this link, scroll down, and make the choice, please.
През последните 2 седмици се опитвах да изтегля $650 от slot madness... Направих процеса на потвърждение 4 пъти и той казва, че е прието всеки път, но въпреки това, когато се върна, парите са все още там... създадох акаунт в coinbase и се опитах да изтегля с това и все още нищо... Също така им изпратих имейл и получих 1 отговор, в който се казва, че ще са 72 часа, но и от това не чух нищо... може ли някой да ми помогне да си получа парите???
I have been trying for the past 2 weeks to cashout $650 from slot madness... I have done the verification process 4 times and it says accepted everytime but still when I go back the money is still there... ive created a coinbase account and tried to cashout with that and still nothing... I have also emailed them and got 1 reply saying it would be 72 hours but I haven't heard anything from that either... can anyone help me get my money???
Хей, виждам, че според това, което описахте, вече имате потвърдена сметка и се опитвате да теглите пари.
Научих също, че казиното ви е дало времева рамка, но очевидно не са я спазили и казвате, че все още не сте чули нищо от тях. Със сигурност бихте могли да използвате причина, поради която все още нямате парите. Кога казиното ви каза, че ще отнеме 72 часа?
Мисля обаче, че в този случай, ако сте получили само един отговор за две седмици и нищо не се е променило, щепусна жалба тук .
Нашият екип ще разгледа вашия случай и ще се опита да помогне.
Дано накрая всичко се оправи и да си вземеш парите.
Hey, I see that according to what you described you already have an account verified and you are trying to withdraw money.
I also learned that the casino gave you a timeframe, but apparently they didn't keep it and you say you haven't heard anything from them yet. You could certainly use a reason why you don't have the money yet. When did the casino tell you it would take 72 hours ?
However, I think in this case, if you have received only one reply in two weeks and nothing has changed, I would lodge a complaint here.
Our team will look into your case and try to help.
Hopefully it will all work out in the end and you will get your money.
Последният път, когато чух нещо от тях, беше имейл на 23-ти, в който се казваше, че някой ще се свърже с мен и може да отнеме 72 часа, и ми даде номер на делото... Оттогава не съм чул нищо и аз най-накрая изпратих имейл отново вчера, но все още не получих отговор
The last time I heard anything from them, it was an email on the 23rd that said someone would be in touch with me and it could take 72 hours and it gave me a case number.... I have not heard anything since and I finally emailed again yesterday but still have not gotten a reply
Страхувам се, че няма да намерим решение тук във форума, така че се радвам да видя, че жалбата е включена.
Моля, опитайте се да издържите, вероятно ще отнеме известно време, за да разберете цялата „история", но бъдете сигурни, Ник е страхотен в това, което прави.
За всяка възможна актуализация, ние сме тук, разбира се!
I fear we won't find a solution here on the forum, so I'm glad to see the complaint is on.
Please try to hold on, it will probably take some time to get through the whole "story", but be assured, Nick is great at what he's doing.
For any possible update, we're here, of course!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.