ФорумКазинаSlot Madness Casino - обща дискусия

Slot Madness Casino - обща дискусия

преди 1 година от Ale120
|
3079 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slot Madness Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравей, как си? Бих искал да знам дали мога да ескалирам тегленето си по този начин, за да го обработя по-бързо, моля.

Автоматичен превод:
Ale120
преди 1 година

Здравей,

хм, вероятно не. Ние не сме казиното, което виждате? Това е независим форум за казината 🙂.

Кога направихте тегленето си, моля?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Публикация на lissa311 е изтрит
Публикация на lissa311 е изтрит
lissa311
преди 11 месеца

Здравейте.

Разбирам какво имате предвид, но ще се опитам да обясня различните приноси за залагане:

  • Слотове: са най-добрите игри от гледна точка на казиното, в резултат на това почти всеки бонус може да се заложи на слотове
  • Блекджек, от друга страна, предлага възможно най-ниското предимство за казината, така че обикновено се изключва от вноските за залагане.

Тъй като приносът за залагане трябва да бъде изпълнен, за да получите печалби, игрите с по-висок потенциал за печалба са ограничени, за да ви попречат да завършите лимита за залагане твърде лесно 🙂.

Това е начин да кажете „Хей, не играйте блекджек с този бонус; останете със слотовете.

Но ако казината променят общия лимит на залагане, след като изпълните комбинацията от 40x + 60x, бих казал, че това не е добро решение. Правилата и ограниченията трябва да бъдат ясно посочени в условията, за да се избегнат подобни ситуации. 🤔

Доста съм наясно с платформата RTG и нейното проблемно "управление на бонуси", въпреки че чувствам, че това е доста различна ситуация, съгласни ли сте?


Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Публикация на lissa311 е изтрит
преди 10 месеца

Добър ден,


Бих искал да изтегля печалбите си от лудостта на ротативките... но има само една опция, която е методът за теглене на монети. Първо, този метод е много сложен с малко помощ. Има ли други начини да изтегля печалбите си... наистина би било от голяма полза.


Благодаря ти

Рушан


Редактиран от Jaro преди 10 месеца
Причина: Лична информация
Автоматичен превод:
rushaanwynford
преди 10 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под вашето казино. Що се отнася до метода за теглене на пари, най-лесният начин би бил да попитате чат на живо или поддръжка. Те ще могат да ви помогнат най-добре.

Както и да е, как депозирахте в казиното? Обикновено се препоръчва да използвате същия метод за теглене, но когато кажете, че имате само един, вероятно не е така. От колко време продължава ситуацията с неизтеглянето?

Кажи ми.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file Казиното Slot madness каза, че имам само сто долара, след като играх и изиграх всичко и казино. Гуру им повярва, въпреки че мога да докажа, че това е лъжа и те няма да направят нищо по въпроса или дори да ме изслушат, ако имам само 100 след играта си, тогава как ще ми обясните, че имам 400 за теглене, file

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Robertsherman1984
преди 9 месеца

Здравейте

Прочетох жалбата и мисля, че основната точка е, че сте изиграли баланса си. В такъв случай не можем да направим много. Изглежда също, че не сте успели да се удостоверите, което е необходима стъпка за получаване на парите.

Освен това оспорваната сума беше 236 долара и вие казахте: „Съжалявам, че сгреших за сумата, тя е 236 долара"

Представителят на казиното обясни:

„Имах възможността да прегледам ситуацията и не можах да намеря подадена документация, най-простият начин за попълване на документацията е в модула за документи в касата на казиното. Вярвам обаче, че истинският въпрос тук е свързан с тегленето, което се споменава .Никога не е имало заявено теглене в тази сметка, единственото нещо, което виждам, е сторнирането на купона, при което некасируемите средства на чипа се премахват. В този случай сумата беше премахната $236, оставяйки осребряемия баланс на безплатния чип от $100. След това тази осребряема сума беше изиграна до $0, в момента няма заявени тегления или средства за теглене в рамките на казиното.

Подкрепящата документация е препратена на екипа на casino.guru за преглед."


Е, не бих казал, че не ни пукаше. Бих казал, че следвахме процеса въз основа на информацията, предоставена и от двете страни.

Ако сте убедени, че сте открили нещо ново, което променя ситуацията, вие сте повече от добре дошли да поискате жалбата да бъде отворена отново. Просто следвайте тази връзка , превъртете надолу и направете избор, моля.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

През последните 2 седмици се опитвах да изтегля $650 от slot madness... Направих процеса на потвърждение 4 пъти и той казва, че е прието всеки път, но въпреки това, когато се върна, парите са все още там... създадох акаунт в coinbase и се опитах да изтегля с това и все още нищо... Също така им изпратих имейл и получих 1 отговор, в който се казва, че ще са 72 часа, но и от това не чух нищо... може ли някой да ми помогне да си получа парите???

Автоматичен превод:
droopdogg712
преди 8 месеца

Хей, виждам, че според това, което описахте, вече имате потвърдена сметка и се опитвате да теглите пари.

Научих също, че казиното ви е дало времева рамка, но очевидно не са я спазили и казвате, че все още не сте чули нищо от тях. Със сигурност бихте могли да използвате причина, поради която все още нямате парите. Кога казиното ви каза, че ще отнеме 72 часа?

Мисля обаче, че в този случай, ако сте получили само един отговор за две седмици и нищо не се е променило, щепусна жалба тук .

Нашият екип ще разгледа вашия случай и ще се опита да помогне.

Дано накрая всичко се оправи и да си вземеш парите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Последният път, когато чух нещо от тях, беше имейл на 23-ти, в който се казваше, че някой ще се свърже с мен и може да отнеме 72 часа, и ми даде номер на делото... Оттогава не съм чул нищо и аз най-накрая изпратих имейл отново вчера, но все още не получих отговор

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
droopdogg712
преди 8 месеца

Страхувам се, че няма да намерим решение тук във форума, така че се радвам да видя, че жалбата е включена.

Моля, опитайте се да издържите, вероятно ще отнеме известно време, за да разберете цялата „история", но бъдете сигурни, Ник е страхотен в това, което прави.

За всяка възможна актуализация, ние сме тук, разбира се!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря... дано да се оправи.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини