ФорумКазинаSlot Heist Casino - обща дискусия

Slot Heist Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 6 месеца от tashacharles280
|
3960 преглеждания 44 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 4 месеца

Попитах каква е причината и какво мога да направя, за да променя това, и не получих отговор - също така изплащанията от $100 отнеха половин ден, за да бъдат извършени. Което изобщо не е моментално изплащане.

Автоматичен превод:
stablechaosart
преди 4 месеца

Е, много жалко, защото със сигурност би било полезно да разберем причината. Разбира се, вероятно няма какво да направите, освен да се адаптирате към него и бавно да извадите всичко оттам. След това можете да решите дали си струва да останете или не. Предполагам, че отговорът вероятно е ясен. 😕

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Така че се отегчавам и играя част от баланса и сега го имам до над $5 000 и те внезапно се опитват да ми кажат, че съм имал пари с безплатно завъртане за това... но това никога не се е появявало преди и загубих на първоначални безплатни завъртания. И депозирах след това и спечелих и никога не използвах бонус - и те все още казват $100 наведнъж, защото първоначалният ми депозит беше само $20. Така че, ако не направите голям депозит, предполагам, че ще бъдете наказан с разочароваща рутина за изплащане

Автоматичен превод:
stablechaosart
преди 4 месеца

Мисля, че е сложно и не бих искал да отнема толкова време, за да изтегля парите... Въпреки това, не бих играл повече и бих предпочел да ми бъде изплатено, защото все още можете да загубите много накрая с това стил.

Забелязах също, че сте отворили жалба , така че нека видим дали може да се направи нещо и дали екипът може да помогне.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Наистина ще бъда благодарен за всяка възможна помощ. Вие сте страхотни, екипът ви реагира бързо и освобождаването на разочарованието с възможна обратна връзка ми помага да се стресирам по-малко! Благодаря ти

Автоматичен превод:
stablechaosart
преди 4 месеца

Винаги се радваме да помогнем и наистина се надявам скоро да има някакво решение за вашия случай.🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Е, изглежда, че ще ме накарат да ми отнеме повече от година, за да събера печалбите си. Те ще теглят само $100 MAX на ден и това теглене отнема един ден, за да бъде изплатено. Спечелих от $20 депозит. И все едно съм наказан, че не съм направил по-голям депозит. Ако обаче депозирам $1000, те ще ги увеличат до $1000... това е абсолютно нелепо. file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам $4 503,00, които чакат да бъдат изплатени, приблизително 45 дни (в настроение съм, гневът ми изглежда е повлиял на математическите ми умения…не година, както казах, само още 45 дни, които си заслужават….)

Автоматичен превод:
stablechaosart
преди 3 месеца

Мога ли да попитам дали казиното ви е дало някакво обяснение защо можете да теглите само $100 на ден?

Както виждам, дневният лимит всъщност е $4000.🤔

file

Надявам се скоро да успеят да го поправят. Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Е, изглежда, че ще ме накарат да ми отнеме повече от година, за да събера печалбите си. Те ще теглят само $100 MAX на ден и това теглене отнема един ден, за да бъде изплатено. Спечелих от $20 депозит. И все едно съм наказан, че не съм направил по-голям депозит. Ако обаче депозирам $1000, те ще ги увеличат до $1000... това е абсолютно нелепо. file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Леле, прочетох разговора ви с екипа за поддръжка на клиенти. Ако спечелите 4k и те се опитат да ви принудят да депозирате 1k само за да увеличат лимита ви за теглене до 1k на ден, това звучи наистина подозрително.

Буквално няма причина да поддържате лимита си за теглене до 100 долара на ден. Това е по-скоро тормоз на клиента и опит за забавяне на тегленето колкото е възможно повече, като се надявате, че ще се откажете и ще загубите оставащия баланс, преди да успеете да изтеглите всички печалби. Това е.

Моля, бъдете силни и търпеливи, изтеглете печалбите си и бягайте от казиното 😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Сега те спряха да плащат $100, казвайки, че не съм изпълнил изискванията за заплащане (спрях да планирам, защото просто искам да събера това и да свърша) и няма да отговарят на моите чатове или имейли….уф, напълно съм съгласен – това е тормоз и те искат да бъде преиграно и загубено 😞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

няма да ми платят. Те смятат, че имат смисъл или че са прави. И искам да платя $1000, за да получа повече от това, което седи в акаунта ми след победа. 

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам екранни снимки на разговора, но изглежда не мога да ги кача в момента

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

все още чакам отговор…..какво мога да направя, нямам никакви опции, нали? Уф, толкова съм победен с това

Автоматичен превод:
stablechaosart
преди 3 месеца

Наистина съжалявам за цялата тази ситуация в казиното. Мога ли да попитам кога точно поискахте тегленето, моля?

Наистина бих препоръчал да не депозирате повече пари в сметката си и ако казиното не желае да реши този проблем, нашият екип за жалби ще се намеси и се надяваме да може да помогне.

Уверете се, че ни информирате за всички новини относно това, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

отговориха ли тук представителите на казиното? Или просто се мълчи от тях?

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 3 месеца

Хей, от това, което видях, казиното не е публикувало нищо в темата и не се показва в оплакванията, така че вероятно е трудно да се получи отговор тук.

Както и да е, защо питате случило ли се е нещо, което искате да разрешите? Ако е така, знаете, че можете да ме уведомите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

поисках $100 и беше отменено - те просто няма да уважат печалбите ми, освен ако не им платя повече пари, което изобщо няма смисъл, сякаш са ядосани, че спечелих от $20 депозит

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Те дори няма да спазят първоначалната сделка, която са сключили, за да ми плащат по $100 на ден... определено не е честно и не смятам, че това място е законно, те измислят правила, които да отговарят на всичко, което искат или се нуждаят

Автоматичен превод:
stablechaosart
преди 3 месеца

Здравейте, съжалявам, че отново отмениха тегленето ви. Казаха ли ви защо се е случило?

Видях, че Бранислав стигна до оплакването ви и сега ще се опита да покани казиното в разговора, за да вземе отношение. Чудя се дали ще отговорят.

Чакахте достатъчно дълго, така че определено не е честно.

Но ще видим дали ще се реши нещо.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини