ФорумКазинаSlot Heist Casino - обща дискусия

Slot Heist Casino - обща дискусия

преди 8 месеца от tashacharles280
|
5165 преглеждания 44 отговора |
|
1 23
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slot Heist Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

Все още не съм получил бонуса си за добре дошли и той не ми позволява да правя завъртанията си, така че не знам какво да правя, дори говорих с отдела за обслужване на клиенти и той все още не ми позволява да осребря нищо, така че, както е възможно, вие се подготвяте 25 за моята игра, моля, защото няма да съм тук от часове, все още нищо

Автоматичен превод:
tashacharles280
преди 8 месеца

Здравейте!

Това звучи доста неприятно. Не е добро начало с това казино.

Знаете ли причината, поради която не сте получили бонуса, поддръжката на клиенти обясни ли защо е така? Знам, че обикновено новите играчи получават бонуси за добре дошли в повечето казина. Но трябва да кажа, че „Ние не сме казино" . Ние сме уебсайт, където можете да намерите информация за онлайн казината, така че правим преглед на онлайн казината, но не и на казино. Въпреки това, дори и да не можем да ви помогнем с бонуса, със сигурност ще бъдем тук за други подробности!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Току-що спечелих 50,00 от обир на слот и искам да тегля. Те ме карат да тичам. Прочетох много други теми за същото приложение за онлайн казино. След това изпратих по имейл своя KYC и все още чакам оттеглянето си. Ако някой може да ме насочи в посоката, в която да получа това, което спечелих, ще съм благодарен, благодаря.

Автоматичен превод:
jollyjoker420
преди 7 месеца

Наистина е важно да преминете KYC, само след това ще можете да изтеглите парите си. Кога точно започнахте с процеса на проверка, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Успях да увелича печалбите си от безплатни завъртания от бонуса за добре дошли до приблизително $350US и отидох да тегля. Вече бях изпълнил изискванията си за игра и KYC беше потвърден. тегленето беше отказано, защото надвишава максималната сума за теглене от $100. така че промених сумата до максимум $100, като прецених, че всичко е наред. Моят акаунт в litecoin беше потвърден и моят KYC беше потвърден и теглех позволена сума. След това се върнаха и казаха, че имам няколко акаунта от един и същ IP адрес. въпреки че е вярно, че ИМА много акаунти, показващи един и същ IP адрес, само един Е мой. другото беше на жена ми. Мислех, че не е възможно да имам едно и също IP на повече от едно устройство, но те казаха, че акаунтите са на едно и също IP. Никога не ми беше платено и всъщност трябваше да изпратя имейл с молба за затваряне и блокиране на другия акаунт, ако искам да продължа да играя там и да мога да тегля всички бъдещи печалби. Споменавам това, защото, въпреки че жена ми изпрати имейл с искане акаунтът й да бъде прекратен, от устройството, от което играеше. Те не затвориха акаунта и й беше позволено да продължи да играе, докато не им изпратих имейл от моя акаунт с молба за закриване на нейния акаунт. След като поисках затварянето, те го направиха почти мигновено и дори я блокираха да се регистрира под друго име от това устройство. Все още мога да играя на slotheist. аз не го правя, но все още мога да вляза и да играя, не знам дали мога да тегля, но всичко останало мога да направя. все още не мисля, че е възможно 2 устройства да имат един и същ IP, но това е, което те твърдят и затова никога не съм получавал печалбите си според тях.

Автоматичен превод:
jran0880
преди 6 месеца

Това е доста често срещан проблем, когато хора от едно домакинство играят в едно и също казино. Споделянето на един и същ IP адрес обаче не трябва да е единствената причина за анулиране на печалбите, бих казал.

Освен това това, което описахте, ми звучи повече като проблем със споделено домакинство, отколкото като проблем с няколко акаунта, за съжаление и двете теми са близки една до друга.

Нарушаването на правилото за множество акаунти означава, че определен играч е създал повече от един разрешен акаунт. Първият показател, че играчът притежава повече от един акаунт, е съвпадението на IP.

Сега, защо това трябва да е проблем?

Тъй като във времена, когато ловът на бонуси беше доходоносно нещо , такива ловци създаваха повече акаунти, за да получат достъп до добре дошли бонуси без депозит, които обикновено са достъпни само при нова регистрация. Такъв подход е разработен, за да получите повече от един сочен бонус от същия вид.

Казината разработиха правилото за множество акаунти, за да се борят с тези практики.

Ние от Casino Guru винаги казваме, че най-важното нещо, което трябва да направите, е ясно да определите дали играч, обвинен в нарушаване на правилото за множество акаунти, всъщност е спечелил несправедливо предимство пред казиното, като е създал повече от един акаунт.

„Ние приемаме, че е отговорност на играчите да се уверят, че не създават няколко акаунта в едно и също казино. Не защото смятаме, че това е правилният начин да го направим, а защото това е индустриален стандарт и не можем да санкционираме всички казина, които не налагат правилото „един акаунт на играч" по начина, по който смятаме за най-добър, но ние вярваме и се надяваме, че проверката за дублиращи се акаунти по време на създаване на акаунт ще стане индустриален стандарт в бъдеще и играчите ще бъдат по-добре защитени. "

Знам, че вашата ситуация е малко по-различна, защото другият акаунт принадлежи на жена ви, но логиката зад това „преследване" ми се струва същата.

Въз основа на това, което казах по-рано, отчасти разбирам опасенията на казиното. От друга страна, мисля, че освен ако не се докаже, че и двамата сте „работили заедно", за да поддържате несправедливо предимство чрез злоупотреба с бонусната система или всяко друго действие, считано за злоупотреба, това е просто нормална ситуация, при която двама души живеят в едно домакинство също предпочитат същото казино.

Опитвам се да кажа, че съм убеден, че тази ситуация е съвсем нормална и ако единствената причина за анулирането на печалбите ви е, че жена ви е играла в същото казино, така че и двата предоставени акаунта съвпадат по IP, според мен не е достатъчно, за да анулира печалбите ви.

Моля, някой от казиното споменавал ли е някакви други притеснения освен IP-то?

По един или друг начин, прегледайте тази статия, наречена „Casino Guru's Fair Hambling Codex", точка „11. Проверка на играч и дублиращи се акаунти" 👈 моля

Бих казал, че е силно свързано с вашата ситуация; следователно мисля, че може да си струва да се разгледа.

От моя гледна точка, тъй като сте подали жалба в миналото, обзалагам се, че сте добре запознати с тази опция. Може би няма да навреди да създадете още един сега, защото въз основа на Кодекса за справедлив хазарт, по-задълбочено обяснение от страна на казиното не може да навреди.

Какво мислиш?




Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Определено ще разгледам Кодекса за справедлив хазарт за бъдещи справки и по-добри познания. Оценявам, че единственото нещо, споменато някога, е дублиращият се IP адрес. Стигна се до момента, в който просто им казах да анулират печалбите, тъй като бях уморен да се опитвам да ги прибера, реших, че ще бъде като проблема, който имах с друго казино, срещу което подадох жалба, така че просто предаде се. но за бъдещи проблеми определено ще потърся помощ от casino.gutu, тъй като не вярвам, че имам причина да подавам жалбата сега, тъй като тегленето ми беше отменено и изиграх печалбите, които имах, защото не мислех Някога щях да мога да ги върна.

Автоматичен превод:
jran0880
преди 6 месеца

Това е много мъдро решение от ваша страна и ние ще бъдем тук, ако някога имате нужда от нашата помощ. Благодаря за споделянето.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Тръгвам на живо в момента. Чаках 9 часа за теглене, което трябваше да бъде незабавно с кражба на слот. Сега съм в чат на живо с тях и ще публикувам техния чат толкова дълго, колкото е необходимо, за да го получа.



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Отново минаха 9 часа и Хана или който и да е той ме лъжеше цяла сутрин и казваше, че имай търпение, че имаме много тегления

Ще започна да публикувам какво казват след това, гледайки в реално време как слот heist третира клиентите им.

Автоматичен превод:
Blatant78
преди 6 месеца

Имате ли някакви актуализации относно вашето оттегляне, може би?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Все още седя тук и чакам изплащането си, не съм използвал никакъв бонус. Направих си регистрацията. Те го анулираха два пъти и ми казаха, че този път, след като го изпратя отново, ще бъде одобрено след час ... това беше преди около 8 часа ... наистина не разбирам.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Сега те ми казват, че могат да обработят теглене само от $100/ден…..wth - те отмениха моето теглене отново и трябва да изпратя отново, само за $100, за следващите няколко дни….това е повече от абсурдно

Автоматичен превод:
stablechaosart
преди 6 месеца

Здравейте. Моля, опитайте се да опишете проблема от самото начало, за да можем по-добре да разберем какво точно се е случило и да се опитаме да ви помогнем. Ще чакаме тук за вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

регистрирах се в slotheist, използвах безплатни завъртания, не спечелих нищо... върнах се по-късно и реших да депозирам LTC. Не е използвал бонус. Спечелих и изтеглих $400. Остана в очакване. Затова се свързах с обслужването на клиенти, защото те рекламират като казино с незабавни изплащания. Те го отмениха, казаха, че трябва да изпратя шофьорската си книжка по имейл и да изпратя отново 24 часа по-късно. Направих го и тогава ми казаха 7-8 часа. След това се разиграх и беше отменен отново, те казаха, че $50 е максималното теглене за безплатните завъртания… но аз бях депозирал. Така че той ми каза да изпратя отново и това ще бъде разгледано и прието в рамките на един час след повторното подаване. Играх за минута, защото защо не, превърнах изплащането от $400 в $700. Проверих с Хенри, за да се уверя, че всичко е готово, той каза да, изпратих отново и проверих отново след 1 час, нищо, обикалях го и казах скоро и е в процес на обработка, това продължи още 12 часа, които аз непрекъснато проверяваше и беше уверен, че е във финалната фаза на обработка... изчака, нищо. Отидох в чата и беше Джеймс, който ми каза, че е отменено и че ще трябва да подам отново и че максималното теглене е $100 на ден - така че трябваше да подам отново, за $100 и че ще трябва да правете това на всеки 24 часа (така че 7 дни) ….. Никога не съм имал нещо подобно. Толкова е разочароващо и имам чувството, че наистина се бъркат или работят неправилно. Получих $100 и сега трябва да чакам...нямаше никакво закриване или комуникация относно някое от тези препятствия и раздразнения. Просто искам да го осребря - мисля, че искат хората да се тревожат в чакане и да го играят напразно. Това е абсурдно и наистина ще се радвам на малко помощ и да нямам този стрес, разочарование и ненадеждност през следващите 6 дни.

Автоматичен превод:
stablechaosart
преди 6 месеца

Но се твърди, че лимитът е 4k на ден, 100 на ден е изключително нисък, дори ако те обработват всяко теглене в деня, в който са изпратени, ще ви отнеме 7 дни, за да изтеглите цялата сума. Това са неща, които ме накараха да спра да опитвам казина и сега играя само в две, които познавам добре.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е абсурдно ниска сума… за максимално теглене… повече съм раздразнен и разочарован!

Автоматичен превод:
stablechaosart
преди 6 месеца

Разбираемо е, лимитът за теглене е абсурден, за съжаление няма друга опция, освен да си сътрудничите, надяваме се, че ще ви бъде изплатена цялата сума (евентуално), просто изпращайте всяко теглене, след като приключи предишното, докато не бъде изплатена цялата сума

Автоматичен превод:
stablechaosart
преди 6 месеца

Бих искал да кажа, че $100 като стандартен дневен лимит е изключително ниска сума и доколкото бяхме информирани от казиното при създаването на прегледа 👈 тази сума беше малко по-висока.

Бяхте ли ясно информирани за причината, поради която ви е разрешено само 100? Може би се основава на някакво VIP ниво, обикновено отразяващо общата депозирана сума?

Просто се чудя как са измислили такова ужасно ограничение и дали трябва да вземем предвид тази нова информация.

Както и да е, надявам се тегленията да приключат скоро!

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини