преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slot Heist Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Все още не съм получил бонуса си за добре дошли и той не ми позволява да правя завъртанията си, така че не знам какво да правя, дори говорих с отдела за обслужване на клиенти и той все още не ми позволява да осребря нищо, така че, както е възможно, вие се подготвяте 25 за моята игра, моля, защото няма да съм тук от часове, все още нищо
I still have not received my welcome bonus and it will not let me do my spins so I don't know what to do I even talked to customer service and it still won't let me redeem anything so as we possible you guys getting ready 25 on my game please because it will not I have been on here for hours still nothing
Здравейте!
Това звучи доста неприятно. Не е добро начало с това казино.
Знаете ли причината, поради която не сте получили бонуса, поддръжката на клиенти обясни ли защо е така? Знам, че обикновено новите играчи получават бонуси за добре дошли в повечето казина. Но трябва да кажа, че „Ние не сме казино" . Ние сме уебсайт, където можете да намерите информация за онлайн казината, така че правим преглед на онлайн казината, но не и на казино. Въпреки това, дори и да не можем да ви помогнем с бонуса, със сигурност ще бъдем тук за други подробности!
Hey there!
That sounds quite unpleasant. Not a good start with this casino.
Do you know the reason why you didn't get the bonus, did the customer support explained why is it like this? I know that usually the new players gets welcome bonuses in most of casinos. But, I must say that "We are not a Casino". We are a website where you can find information about Online Casinos, so we review the online casinos, but not a casino. However, even that we can't help you with the bonus clamming, we will be here for other details, for sure!
Току-що спечелих 50,00 от обир на слот и искам да тегля. Те ме карат да тичам. Прочетох много други теми за същото приложение за онлайн казино. След това изпратих по имейл своя KYC и все още чакам оттеглянето си. Ако някой може да ме насочи в посоката, в която да получа това, което спечелих, ще съм благодарен, благодаря.
I just won 50.00 on slot heist and I wanna withdraw. They are giving me the run around. I have read many other threads on the same online casino app. I sent then via email my KYC and still waiting on my withdraw. If someone can please guide me in the direction to get what I won would be appreciated thank you.
Наистина е важно да преминете KYC, само след това ще можете да изтеглите парите си. Кога точно започнахте с процеса на проверка, ако мога да попитам?
It is really important to pass the KYC, only after that you will be able to withdraw your money. When exactly did you start with the verification process, if I may ask?
Успях да увелича печалбите си от безплатни завъртания от бонуса за добре дошли до приблизително $350US и отидох да тегля. Вече бях изпълнил изискванията си за игра и KYC беше потвърден. тегленето беше отказано, защото надвишава максималната сума за теглене от $100. така че промених сумата до максимум $100, като прецених, че всичко е наред. Моят акаунт в litecoin беше потвърден и моят KYC беше потвърден и теглех позволена сума. След това се върнаха и казаха, че имам няколко акаунта от един и същ IP адрес. въпреки че е вярно, че ИМА много акаунти, показващи един и същ IP адрес, само един Е мой. другото беше на жена ми. Мислех, че не е възможно да имам едно и също IP на повече от едно устройство, но те казаха, че акаунтите са на едно и също IP. Никога не ми беше платено и всъщност трябваше да изпратя имейл с молба за затваряне и блокиране на другия акаунт, ако искам да продължа да играя там и да мога да тегля всички бъдещи печалби. Споменавам това, защото, въпреки че жена ми изпрати имейл с искане акаунтът й да бъде прекратен, от устройството, от което играеше. Те не затвориха акаунта и й беше позволено да продължи да играе, докато не им изпратих имейл от моя акаунт с молба за закриване на нейния акаунт. След като поисках затварянето, те го направиха почти мигновено и дори я блокираха да се регистрира под друго име от това устройство. Все още мога да играя на slotheist. аз не го правя, но все още мога да вляза и да играя, не знам дали мога да тегля, но всичко останало мога да направя. все още не мисля, че е възможно 2 устройства да имат един и същ IP, но това е, което те твърдят и затова никога не съм получавал печалбите си според тях.
I managed to run my welcome bonus free spins winnings up to approx $350US and went to make a withdrawal. I had already met my play through requirement and KYC was verified. the withdrawal was denied because it exceeded the max withdrawal amount of $100. so i changed the amount to the max of $100 figuring everything was good. My litecoin account was verified and my KYC was verified and i was withdrawing an allowed amount. They then came back and said i had multiple accounts from the same IP address. while it's true that there WERE multiple accounts showing the same IP address, only one IS mine. the other was my wife's. I thought it was not possible to have the same IP on more than one device, but they said the accounts were on same IP. I was never paid and I actually had to send an email asking to have the other account closed and blocked if i wished to continue playing there and be able to withdraw any future winnings. i mention this because, even though my wife sent an email requesting her account be terminated, from the device she was playing from. They did not close the account and she was allowed to continue playing until I sent them an email from my account requesting closure of her account. Once i requested the closure, they did so almost instantly and even blocked her from registering under another name from that device. I can still play on slotheist. i don't, but i can still log in and play, i dont know if i can withdraw, but everything else, i can do. i still dont think its possible for 2 devices to have the same IP but that is what they claim and that is why i never received my winnings according to them.
Това е доста често срещан проблем, когато хора от едно домакинство играят в едно и също казино. Споделянето на един и същ IP адрес обаче не трябва да е единствената причина за анулиране на печалбите, бих казал.
Освен това това, което описахте, ми звучи повече като проблем със споделено домакинство, отколкото като проблем с няколко акаунта, за съжаление и двете теми са близки една до друга.
Нарушаването на правилото за множество акаунти означава, че определен играч е създал повече от един разрешен акаунт. Първият показател, че играчът притежава повече от един акаунт, е съвпадението на IP.
Сега, защо това трябва да е проблем?
Тъй като във времена, когато ловът на бонуси беше доходоносно нещо , такива ловци създаваха повече акаунти, за да получат достъп до добре дошли бонуси без депозит, които обикновено са достъпни само при нова регистрация. Такъв подход е разработен, за да получите повече от един сочен бонус от същия вид.
Казината разработиха правилото за множество акаунти, за да се борят с тези практики.
Ние от Casino Guru винаги казваме, че най-важното нещо, което трябва да направите, е ясно да определите дали играч, обвинен в нарушаване на правилото за множество акаунти, всъщност е спечелил несправедливо предимство пред казиното, като е създал повече от един акаунт.
„Ние приемаме, че е отговорност на играчите да се уверят, че не създават няколко акаунта в едно и също казино. Не защото смятаме, че това е правилният начин да го направим, а защото това е индустриален стандарт и не можем да санкционираме всички казина, които не налагат правилото „един акаунт на играч" по начина, по който смятаме за най-добър, но ние вярваме и се надяваме, че проверката за дублиращи се акаунти по време на създаване на акаунт ще стане индустриален стандарт в бъдеще и играчите ще бъдат по-добре защитени. "
Знам, че вашата ситуация е малко по-различна, защото другият акаунт принадлежи на жена ви, но логиката зад това „преследване" ми се струва същата.
Въз основа на това, което казах по-рано, отчасти разбирам опасенията на казиното. От друга страна, мисля, че освен ако не се докаже, че и двамата сте „работили заедно", за да поддържате несправедливо предимство чрез злоупотреба с бонусната система или всяко друго действие, считано за злоупотреба, това е просто нормална ситуация, при която двама души живеят в едно домакинство също предпочитат същото казино.
Опитвам се да кажа, че съм убеден, че тази ситуация е съвсем нормална и ако единствената причина за анулирането на печалбите ви е, че жена ви е играла в същото казино, така че и двата предоставени акаунта съвпадат по IP, според мен не е достатъчно, за да анулира печалбите ви.
Моля, някой от казиното споменавал ли е някакви други притеснения освен IP-то?
По един или друг начин, прегледайте тази статия, наречена „Casino Guru's Fair Hambling Codex", точка „11. Проверка на играч и дублиращи се акаунти" 👈 моля
Бих казал, че е силно свързано с вашата ситуация; следователно мисля, че може да си струва да се разгледа.
От моя гледна точка, тъй като сте подали жалба в миналото, обзалагам се, че сте добре запознати с тази опция. Може би няма да навреди да създадете още един сега, защото въз основа на Кодекса за справедлив хазарт, по-задълбочено обяснение от страна на казиното не може да навреди.
Какво мислиш?
This is quite a common issue when people from the same household play at the same casino. Sharing the same IP address should not, however, be the only reason for voiding winnings, I'd say.
Furthermore, what you described sounds more like a shared household issue than a multiple account problem to me, sadly, both topics are close to each other.
Breaching the multiple-account rule means that a certain player has created more than just one allowed account. The first indicator that the player possesses more than one account is the IP match.
Now, why is this supposed to be a problem?
Because in times when bonus hunting was a lucrative thing to do, such hunters used to create more accounts to get access to welcome no deposit bonuses, which are normally only available upon new registration. Such an approach was developed to get more than one juicy bonus of the same kind.
Casinos developed the multiple account rule to fight these practices.
We at Casino Guru always say that the most important thing to do, is to clearly define whether a player accused of breaching the multiple account rule actually gained an unfair advantage over the casino by creating more than one account.
"We accept that it is the responsibility of players to make sure that they don't create multiple accounts at the same casino. Not because we think it's the right way to do it, but because it's the industry standard, and we cannot penalize all casinos that don't enforce the 'one account per player' rule the way we consider best. However, we believe and hope that checking for duplicate accounts during account creation will become the industry standard in the future, and players will be better protected."
I know your situation is a bit different because the other account belongs to your wife, but the logic behind this "persecution" seems the same to me.
Based what I stated earlier, I partially understand casino's concerns. On the other hand, I think that unless it is proven that you both "worked together" to maintain an unfair advantage by abusing the bonus system or any other action considered an abuse, it's just a normal situation where two people living in the same household also favour the same casino.
I'm trying to say that I'm convinced this situation is quite normal, and if the only reason for voiding your winnings is because your wife played in the same casino, so both accounts provided matched in IP, in my opinion, it's not enough to void your winnings.
Did anyone from the casino ever mention any other concern aside from the IP, please?
One way or another, browse this article called "Casino Guru's Fair Gambling Codex", point "11. Player verification and duplicate accounts" 👈 please
I'd say it's highly related to your situation; hence, I think it might be worth a look.
From my perspective, since you submitted a complaint in the past, I bet you are quite familiar with this option. Maybe it would not hurt to create another one now, because based on the Fair Gambling Codex, a more thorough explanation from the casino's side can't hurt.
What do you think?
Определено ще разгледам Кодекса за справедлив хазарт за бъдещи справки и по-добри познания. Оценявам, че единственото нещо, споменато някога, е дублиращият се IP адрес. Стигна се до момента, в който просто им казах да анулират печалбите, тъй като бях уморен да се опитвам да ги прибера, реших, че ще бъде като проблема, който имах с друго казино, срещу което подадох жалба, така че просто предаде се. но за бъдещи проблеми определено ще потърся помощ от casino.gutu, тъй като не вярвам, че имам причина да подавам жалбата сега, тъй като тегленето ми беше отменено и изиграх печалбите, които имах, защото не мислех Някога щях да мога да ги върна.
I will definitely look at the Fair Gambling Codex for future reference and better knowledge. I appreciate that the only thing ever mentioned was the duplicate IP address. It got to the point where I just told them to cancel the winnings as I was tired of trying to collect, I figured it would be like the the issue I had with a different casino, which I did lodge a complaint against, so I just gave up. but for future issues, I will definitely look to casino.gutu for assistance as I don't believe I have any reason to file the complaint now as I have had the withdrawal canceled and played through the winnings I had because I didn't think I would ever be able to retrieve them.
Това е много мъдро решение от ваша страна и ние ще бъдем тук, ако някога имате нужда от нашата помощ. Благодаря за споделянето.
It is a very wise decision from your side, and we will be here if you ever need our help. Thank you for sharing.
Тръгвам на живо в момента. Чаках 9 часа за теглене, което трябваше да бъде незабавно с кражба на слот. Сега съм в чат на живо с тях и ще публикувам техния чат толкова дълго, колкото е необходимо, за да го получа.
I am going live right now. I have been waiting 9 hours for a withdrawal that was supposed to be instant with slot heist. I am on live chat with them now and will be posting their chat as long as it takes to get it.
Отново минаха 9 часа и Хана или който и да е той ме лъжеше цяла сутрин и казваше, че имай търпение, че имаме много тегления
Ще започна да публикувам какво казват след това, гледайки в реално време как слот heist третира клиентите им.
Again it's been 9 hours and Hannah or whoever it has been lying to me all morning saying just be patient we ha a lot of withdrawals
I will start posting what they are saying next watch in real time how slot heist treats their customers.
Имате ли някакви актуализации относно вашето оттегляне, може би?
Do you have any updates regarding your withdrawal, perhaps?
Все още седя тук и чакам изплащането си, не съм използвал никакъв бонус. Направих си регистрацията. Те го анулираха два пъти и ми казаха, че този път, след като го изпратя отново, ще бъде одобрено след час ... това беше преди около 8 часа ... наистина не разбирам.
I’m still sitting here waiting for my payout, did not use any bonus. Did my registration. They’ve cancelled it twice and I was told this time after I resubmit it would be approved in an hour ….that was about 8 hours ago …I really don’t understand.
Сега те ми казват, че могат да обработят теглене само от $100/ден…..wth - те отмениха моето теглене отново и трябва да изпратя отново, само за $100, за следващите няколко дни….това е повече от абсурдно
Now they are telling me that they can only process a withdrawal of $100/day…..wth - they cancelled my withdrawal again, and I have to resubmit again, for only $100, for the next several days ….this is beyond ridiculous
Здравейте. Моля, опитайте се да опишете проблема от самото начало, за да можем по-добре да разберем какво точно се е случило и да се опитаме да ви помогнем. Ще чакаме тук за вашия отговор.
Hello. Please try to describe the issue from the beginning, so we can better understand what exactly happened and try to help you out. We'll wait here for your response.
регистрирах се в slotheist, използвах безплатни завъртания, не спечелих нищо... върнах се по-късно и реших да депозирам LTC. Не е използвал бонус. Спечелих и изтеглих $400. Остана в очакване. Затова се свързах с обслужването на клиенти, защото те рекламират като казино с незабавни изплащания. Те го отмениха, казаха, че трябва да изпратя шофьорската си книжка по имейл и да изпратя отново 24 часа по-късно. Направих го и тогава ми казаха 7-8 часа. След това се разиграх и беше отменен отново, те казаха, че $50 е максималното теглене за безплатните завъртания… но аз бях депозирал. Така че той ми каза да изпратя отново и това ще бъде разгледано и прието в рамките на един час след повторното подаване. Играх за минута, защото защо не, превърнах изплащането от $400 в $700. Проверих с Хенри, за да се уверя, че всичко е готово, той каза да, изпратих отново и проверих отново след 1 час, нищо, обикалях го и казах скоро и е в процес на обработка, това продължи още 12 часа, които аз непрекъснато проверяваше и беше уверен, че е във финалната фаза на обработка... изчака, нищо. Отидох в чата и беше Джеймс, който ми каза, че е отменено и че ще трябва да подам отново и че максималното теглене е $100 на ден - така че трябваше да подам отново, за $100 и че ще трябва да правете това на всеки 24 часа (така че 7 дни) ….. Никога не съм имал нещо подобно. Толкова е разочароващо и имам чувството, че наистина се бъркат или работят неправилно. Получих $100 и сега трябва да чакам...нямаше никакво закриване или комуникация относно някое от тези препятствия и раздразнения. Просто искам да го осребря - мисля, че искат хората да се тревожат в чакане и да го играят напразно. Това е абсурдно и наистина ще се радвам на малко помощ и да нямам този стрес, разочарование и ненадеждност през следващите 6 дни.
i registered on slotheist, used free spins, won nothing…came back later and decided to deposit LTC. Did not use a bonus. I won and submitted a withdrawal for $400. It sat pending. So I contacted customer service because they advertise as an instant payout casino. They cancelled it, said I needed to email my drivers license and resubmit 24 hours later. I did that and then they told me 7-8 hours. Then I got the run around and it was cancelled again, they said that $50 was the max cashout for the free spins…but I had deposited. So he tells me to resubmit and it will be taken care of and accepted within an hour of resubmitting, I played for a minute because why not, turned the $400 payout into $700. I checked with Henry to make sure everything was good to go, he said yes, I resubmitted and checked back after 1 hour , nothing, got the run around and told soon and it’s in processing, this went on for another 12 hours, which I had continuously checked back and was assured it was in the final processing phase…waited, nothing. Went to chat and it was James, who tells me that it’s cancelled, and that I would need to re submit and that the max cash out is $100 per day - so o was to resubmit, for $100, and that I’d have to do that every 24hours ( so 7 days) ….. I’ve never ever had anything like this. It’s so frustrating and I feel like they are really messing around or improperly operating. I got $100, and now I have to wait…there was no sosclosure or communication about any of these obstacles and annoyances. I just want to cash it out - I think they want people to get anxious waiting and play it to nothing. This is ridiculous and I would really appreciate some help and to not have this stress and frustration and unreliability for the next 6 days.
Но се твърди, че лимитът е 4k на ден, 100 на ден е изключително нисък, дори ако те обработват всяко теглене в деня, в който са изпратени, ще ви отнеме 7 дни, за да изтеглите цялата сума. Това са неща, които ме накараха да спра да опитвам казина и сега играя само в две, които познавам добре.
But allegedly the limit is 4k per day, 100 per day is extremely low, even if they process every withdrawal the day they are submitted it will take you 7 days to withdraw the entire amount. This is the kind of stuff that made me stop trying casinos and now I only play in two I know well.
Това е абсурдно ниска сума… за максимално теглене… повече съм раздразнен и разочарован!
It’s a ridiculously low amount…to have as a max cashout ….im beyond annoyed and frustrated!
Разбираемо е, лимитът за теглене е абсурден, за съжаление няма друга опция, освен да си сътрудничите, надяваме се, че ще ви бъде изплатена цялата сума (евентуално), просто изпращайте всяко теглене, след като приключи предишното, докато не бъде изплатена цялата сума
It's understandable, the withdrawal limit is ridiculous, sadly there is no option but to cooperate, hopefully you will get paid the entire amount (eventually), just submit each withdrawal once the previous one is completed until the entire amount is paid
Бих искал да кажа, че $100 като стандартен дневен лимит е изключително ниска сума и доколкото бяхме информирани от казиното при създаването на прегледа 👈 тази сума беше малко по-висока.
Бяхте ли ясно информирани за причината, поради която ви е разрешено само 100? Може би се основава на някакво VIP ниво, обикновено отразяващо общата депозирана сума?
Просто се чудя как са измислили такова ужасно ограничение и дали трябва да вземем предвид тази нова информация.
Както и да е, надявам се тегленията да приключат скоро!
I'd like to say that $100 as a standard daily limit is an extremely low amount, and as far as we were informed by the casino when creating its review 👈 this amount was a bit higher.
Have you been clearly informed of the reason why you are only permitted 100? Is it perhaps based on some VIP level, usually reflecting the total deposited amount?
Just wondering how they came up with such a horrible limit and if we should take this new information into account.
Anyway, I hope the withdrawals will be finished soon!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.