Знаеш ли, другото нещо е, че се придържаш към ситуациите на някой друг. Предполагам, че намеренията ви са чисти, но всичко, което хвърлихте по нас, изглежда е втора употреба.
Предполагам, че е дошло времето за вашия собствен процес на оплакване. Тук във форума много малко ще докажеш на колегите.
Като алтернатива, ако предпочитате да бъдете гласът на другия, моля, информирайте екипа за данни.
Имате този шанс 24/7

Ако казиното (не спортната борса) не е било коректно към вас и имате налични оспорвани суми, продължете.
You know, the other thing is that you stick with someone else's situations. I imagine your intentions are pure, but everything you threw at us is second-handed, it seems.
I guess time for your own complaint process has come. Here on the forum, you will prove very little to my colleagues.
Alternatively, if you prefer to be the other's voice, inform the Data Team, please.
You have that chance 24/7

If the casino (not sportsbook) has not been fair to you and you have disputed amounts available, go ahead.
Знаеш ли, другото нещо е, че се придържаш към ситуациите на някой друг. Предполагам, че намеренията ви са чисти, но всичко, което хвърлихте по нас, изглежда е втора употреба.
Предполагам, че е дошло времето за вашия собствен процес на оплакване. Тук във форума много малко ще докажеш на колегите.
Като алтернатива, ако предпочитате да бъдете гласът на другия, моля, информирайте екипа за данни.
Имате този шанс 24/7

Ако казиното (не спортната борса) не е било коректно към вас и имате налични оспорвани суми, продължете.
You know, the other thing is that you stick with someone else's situations. I imagine your intentions are pure, but everything you threw at us is second-handed, it seems.
I guess time for your own complaint process has come. Here on the forum, you will prove very little to my colleagues.
Alternatively, if you prefer to be the other's voice, inform the Data Team, please.
You have that chance 24/7

If the casino (not sportsbook) has not been fair to you and you have disputed amounts available, go ahead.
Дори няма да обмислите моята ситуация, за която дойдох при вас много рано, когато ви помолих да действате като посредник, въпреки че отказахте дори да признаете твърденията ми, сър, въз основа на това, че нямате право да се намесите. Така че отново вярвам, че отново неразумно използвате това като начин да отдалечите отговорността си от това да имате знания или контрол върху, но аз многократно съм ви молил да обмислите и преразгледате тази позиция, но вие отказахте дори да действате добросъвестно за приятелско решение и все пак тук все още сме в разногласие по въпроса: дали разбъркването изобщо е истински бизнес или това отново е просто поредното заграбване на пари и откровена измама, водена от същите хора, управляващи FTX бедствието на кораб, завършвайки с 40 години затвор, предавани на лидера.
Отговорът за мен е ясен. Можете да проследите този запис на заявки много назад.
Така че отново за 10-ти път по прогноза: ще или няма да занесете моя случай на оператора от мое име, независимо от съществуващото ви споразумение с тях, аз ви моля да действате като мой посредник в полза на всички нас като колектив да поемат инициативата.
You will not even consider my situation which I came to you very early on asking you to act as an intermediary though you refused to even acknowledge my claims sir on the basis of not having authority over intervening. So I again believe you are yet again unreasonably using this as a way to distance your accountability to having knowledge or control over, yet I have repeatedly asked you to consider and reconsider this position yet you refused to even act in good faith for an amicable resolution and yet here we are still at a disagreement over: is shuffle even a real business or is this yet again just another cash grab and outright fraud led by the same people running the FTX disaster of ship, ending in a 40 year prison term being handed down to the leader.
The answer to me is clear. You can trace this record of requests back very far.
So again for the 10th time by estimate: will you or wont you take my case to the operator on my behalf, regardless of your existing agreement with them, I am asking you to act as my intermediary for the benefit of all of us as a collective to please take up the initiative.
Искам да повторя, че не съм член на екипа за жалби. Вие продължавате да използвате този форум, за да поискате по-задълбочено обсъждане на вашата жалба, което не мога да предоставя по начина, който сте поискали.
Тъй като играчът, а не ние, има споразумение с казиното чрез създаването на акаунта в казиното, ние по същество никога не представляваме делата на играчите пред властите. Casino Guru, като независима компания, няма позиция в отношенията с властите.
Това не е място за такова искане; вместо това любезно общувайте с бившия си посредник.
Представям моите мнения, които смятам, че не са това, което търсите.
I want to reiterate that I am not a member of the Complaint Team. You continue to use this forum to demand a more thorough discussion of your complaint, which I am unable to provide in the manner that you have requested.
Since the player, not us, has an agreement with the casino through the creation of the casino account, we essentially never represent players' cases before the authorities. Casino Guru, as an independent company, has no position in dealing with authorities.
This is not a place for such a request; kindly communicate with your former mediator instead.
I am presenting my opinions, which I believe is not what you have been seeking.
Добър ден Спечелих средства от букмейкъра Shuffle, в началото плащаха без проблеми. След това транзакцията замръзна, писах на поддръжката, те поискаха допълнителна проверка, под формата на извлечение, в акаунта качих всичко, което се изискваше от мен, в резултат на това мълчание за три дни, те просто ме игнорират, това е невъзможно да се пише на поддръжка, средствата, които са останали в баланса, в размер на 500 долара + 250 при теглене, те просто не дават.
Good day. I won funds from the bookmaker Shuffle, at first they paid without problems. Then the transaction froze, I wrote to support, they asked for additional verification, in the form of a statement, in the account I uploaded everything that was required of me, as a result, silence for three days, they simply ignore me, it is impossible to write to support, the funds that remained on the balance, in the amount of 500 dollars + 250 on withdrawal, they simply do not give.
Добрый день. Выиграл у букмекера Shuffle средства, сначала платили без проблем. Потом транзакция зависла, написал в поддержку, попросили дополнительную верификацию, в виде выписке, в аккаунте я загрузил все, что от меня требовали, по итогу тишина в течении трех дней, меня просто игнорируют, в поддержке дописаться невозможно, средства, которые остались на балансе, в размере 500 долларов + 250 на выводе, просто не отдают.
Хей, тъй като трябваше да изпратиш документ и мисля, че казината не работят често през почивните дни за подобни неща, ще бъда малко по-търпелив. Даваме на казината 14 дни за проверка или теглене, въпреки че ще се радвам, ако не отнема толкова време.
Ако обаче чатът не ви отговори, опитахте ли да изпратите имейл и на тях? Ако казиното надхвърли времето, което споменах, можете да се свържете и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Мислиш ли, че ще останеш там?
Hey, since you had to send a document and I think casinos don't often work on weekends on things like this, I'd be a bit more patient. We give casinos 14 days to verify or withdraw although I would be happy if it didn't take that long.
However, if the chat doesn't write you back, have you tried emailing them as well? If the casino exceeds the time I mentioned, you can get in touch and we will try to assist you.
Do you think you'll hang in there?
Добър вечер! Казиното продължава да ме игнорира, позовавайки се на предполагаема ръчна проверка, отговарят ми същото. Съмнявам се, че искат да ми платят, изпратих им всичко, което ми поискаха(
Good evening! The casino continues to ignore me, citing an alleged manual check, they answer me the same thing. I doubt that they want to pay me, I sent them everything they asked me for(
Добрый вечер! Казино продолжает меня игнорировать, ссылаясь якобы на ручную проверку, мне отвечают одно и тоже. Сомневаюсь, что они хотят мне заплатить, я отправил им все, что они просили у меня(
Добре, от колко време продължава ситуацията ви? Играли ли сте на ротативки или просто сте залагали на спорт?
Моля, уведомете ме.
Okay, so how long has your situation been going on? Have you been playing slots or just sports betting?
Please let me know.
Ситуацията е от 29 януари, не съм получил средствата си и оттогава изпратих всичко, което поискаха, но няма отговор кога ще ми изтеглят средствата. Не съм играл в казино, залагам само на различни спортове волейбол, футбол, баскетбол
The situation has been going on since January 29, I have not received my funds, and since then I have sent everything they asked for, but there is no answer as to when they will withdraw my funds. I did not play in the casino, I only bet on various sports, volleyball, football, basketball
Ситуация длится с 29 января, мне не вывели средства, и с этого момента я отправил все, что они попросили, но ответа никакого нет, когда мне выведут средства. Я не играл в казино, делал только ставки, на различные виды спорта, волейбол, футбол, баскетбол
О, в такъв случай вероятно няма да можем да ви помогнем, защото нямаме експерти по спортни залагания.
Както и да е, мога поне да ви помогна, като предоставя някои връзки, където те теоретично биха могли да ви помогнат.
Можете да ги намерите тук:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Надявам се ситуацията да се разреши и в крайна сметка да получите парите си.
Oh in that case we probably won't be able to help you because we don't have any experts in sports betting.
Anyway, I can at least help you by providing some links where they could theoretically help you.
You can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope the situation will be resolved and you will eventually get your money.
Бях изтеглил $500 на 16 март в блокчейна Solana, след като спечелих спортни залагания и след това мина почти седмица, откакто казаха, че трябва ръчно да проверят моя KYC, но всичките ми KYC преминаха без проблеми, дори трябваше да подам банково извлечение, което е валидно и потвърдено. Няма да ми дадат прогнозно време за теглене.
ето какво казаха преди 2 дни: „За съжаление, не можем да предоставим ETA, тъй като нямаме надзор върху натоварването на екипа за съответствие. Ще се свържем с вас, след като прегледът приключи или ако е необходима допълнителна информация."
Имам нужда от помощ възможно най-скоро 

ето екранна снимка, ако някой може да ми помогне, ще бъде невероятно, в момента съм на Малдивите за почивка и не мога да бъда на лаптопа си дълго
Поддръжката изобщо не помага, измина СЕДМИЦА
отговорът им:
Нейт
• преди 1 мин
Моля, изчакайте известно време, за да може нашият екип за съответствие с KYC да прегледа ръчно документите, които сте изпратили. Докато не можем
Нашият екип за съответствие е планиран да прегледа вашия акаунт и документи, които сте предоставили ръчно. Ще ви изпратим съобщение, когато имаме актуализация или ако се изисква допълнителна информация или документи.
i had withdrawn $500 on march 16 on the solana blockchain after winning sport bettings and then its been almost a week since they said they have to manually fcheck my KYC however all my KYC went thru with no issues, I even had to submit a bank statement which is valid and verified. They wont give me an estimate time for the withdrawal.
this is what they sadi 2 days ago: "Unfortunately, we can't provide an ETA as we do not have oversight of the Compliance team's workload. We will reach out to you once review is concluded or if any additional information is required."
I need help asap

heres a screenshot, if anyone can help me it would be amazing, I am in the maldives right now for vacation and cant be on my laptop for long
The support is not helping at all, its been A WEEK
their response:
Nate
• 1m ago
Please allow some time for our KYC compliance team to manually review the documents you have submitted. While we cannot
Our Compliance team is scheduled to review your account and documents you have provided manually. We will message you once we have an update or if any additional information or documents are required.
Бях изтеглил $500 на 16 март в блокчейна Solana, след като спечелих спортни залагания и след това мина почти седмица, откакто казаха, че трябва ръчно да проверят моя KYC, но всичките ми KYC преминаха без проблеми, дори трябваше да подам банково извлечение, което е валидно и потвърдено. Няма да ми дадат прогнозно време за теглене.
ето какво казаха преди 2 дни: „За съжаление, не можем да предоставим ETA, тъй като нямаме надзор върху натоварването на екипа за съответствие. Ще се свържем с вас, след като прегледът приключи или ако е необходима допълнителна информация."
Имам нужда от помощ възможно най-скоро
аз съм @harm на shuffle.com
i had withdrawn $500 on march 16 on the solana blockchain after winning sport bettings and then its been almost a week since they said they have to manually fcheck my KYC however all my KYC went thru with no issues, I even had to submit a bank statement which is valid and verified. They wont give me an estimate time for the withdrawal.
this is what they sadi 2 days ago: "Unfortunately, we can't provide an ETA as we do not have oversight of the Compliance team's workload. We will reach out to you once review is concluded or if any additional information is required."
I need help asap
i am @harm on shuffle.com

ето екранна снимка, ако някой може да ми помогне, ще бъде невероятно, в момента съм на Малдивите за почивка и не мога да бъда на лаптопа си дълго

heres a screenshot, if anyone can help me it would be amazing, I am in the maldives right now for vacation and cant be on my laptop for long
Нейт
• преди 1 мин
Моля, изчакайте известно време, за да може нашият екип за съответствие с KYC да прегледа ръчно документите, които сте изпратили. Докато не можем
Нашият екип за съответствие е планиран да прегледа вашия акаунт и документи, които сте предоставили ръчно. Ще ви изпратим съобщение, когато имаме актуализация или ако се изисква допълнителна информация или документи.
Nate
• 1m ago
Please allow some time for our KYC compliance team to manually review the documents you have submitted. While we cannot
Our Compliance team is scheduled to review your account and documents you have provided manually. We will message you once we have an update or if any additional information or documents are required.
Значи казвате, че са ви платили тегленето наскоро, а сега има някои забавяния с другото. нали
В този случай и особено когато акаунтът ви е напълно потвърден, трябва просто да се опитате да бъдете търпеливи. Може би те наистина изпитват някакви забавяния, причинени от много заявки за теглене, знаете ли.
Моля, опитайте това и със сигурност ни дръжте в течение как върви.
Също така, кога точно поискахте последното теглене, моля?
So you say that they have paid you your withdrawal recently, and now there are some delays with the other one. Right?
In this case, and especially also when your account is fully verified, you should just try to be patient. Maybe they really experience some kind of delays caused by many withdrawal requests, you know.
Please try that, and surely keep us informed about how it goes.
Also, when exactly did you request the last withdrawal, please?
платиха тегленията ми от преди, не ми поискаха kyc. Спечелих $700 и изтеглих $500, след което ми поискаха KYC. Завърших KYC на 16 март. Днес е 26 март. Минаха 10 дни.
не са нужни 10 дни за казиното да обработи теглене.
моля, вижте приложените екранни снимки за контекст
they paid my withdrawals from before, they didnt ask me for kyc. I won $700 and i withdrew $500, then they asked me for KYC. I completed the KYC on march 16. Today is march 26. Its been 10 days.
it does not take 10 days for a casino to process a withdrawal.
please see the screenshots attached for context
Прав си, че със сигурност не трябва да отнеме толкова време.
Ако се интересувате от подаването на жалба, моля, направете го. Нашият екип ще се опита да се намеси във вашия случай и се надяваме, че ще помогне нещата да се развият по-бързо.
Ето връзката за вас. Моля, опишете всичко добре и ние ще го проучим възможно най-скоро.
Ще ни уведомите ли и как върви, моля?
You are right that it shouldn't take that long, for sure.
If you are interested in filing a complaint, please do so. Our team will try to intervene in your case, and hopefully it'll help to move things faster.
Here is the link for you. Please describe everything well, and we'll investigate it as soon as possible.
Will you let us know how it goes as well, please?
Здравейте екип на CasinoGuru,
Наскоро обмислях да отворя акаунт в Shuffle Casino, което ме накара да проуча техния профил и потребителски дискусии тук на вашата платформа. Докато четях форума, попаднах на публикация от потребител SupltsJ, който сподели официален съдебен документ (номер на файл: gov.uscourts.njd.556587.1.0) от федерален случай в САЩ.
След като лично прегледах файла, забелязах, че той очертава разследване на ФБР за незаконни онлайн хазартни дейности, включващи юридическо лице на име „Shuffler", което може да бъде свързано с или свързано с въпросния оператор. Документът се отнася до предполагаеми измамни схеми, нелицензирани операции и пране на пари.
Като се има предвид сериозността на подобни твърдения и публичната достъпност на този документ, бих искал да попитам с уважение дали тази информация е взета предвид при определяне на текущата оценка 8.2/10 и ВИСОК индекс на безопасност.

За контекст прикачвам и екранна снимка, показваща, че AskGamblers в момента оценява същия оператор значително по-ниско (2,6/10), което засилва моето безпокойство.
Благодарим ви за отделеното време и работата, която вършите за общността на играчите.
Hello CasinoGuru team,
I’ve recently been considering opening an account with Shuffle Casino, which led me to explore their profile and user discussions here on your platform. While reading through the forum, I came across a post by user SupltsJ, who shared an official court document (file number: gov.uscourts.njd.556587.1.0) from a U.S. federal case.
After reviewing the file myself, I noted that it outlines an FBI investigation into unlawful online gambling activities involving an entity named "Shuffler," which may be linked to or associated with the operator in question. The document refers to alleged fraudulent schemes, unlicensed operations, and money laundering.
Given the seriousness of such allegations and the public availability of this document, I would like to respectfully ask whether this information has been taken into account when determining the current 8.2/10 rating and HIGH safety index.

For context, I’m also attaching a screenshot showing that AskGamblers currently rates the same operator significantly lower (2.6/10), which adds to my concern.
Thank you for your time and the work you do for the player community.
Здравейте, благодаря за предложението!
Можете ли да използвате опцията, специално предназначена за актуализиране на моите колеги, моля?
https://casino.guru/shuffle-casino-review

Можете също така да се свържете чрез имейл: , но си спомням, че предпочитат функцията „актуализирайте ни" 🙏.
Доколкото мога да преценя, моите колеги имат свой начин да се справят с подобни новини; Не съм запознат с подробности, но предполагам, че се фокусират предимно върху прякото въздействие върху играчите. Което според мен счита окончателната присъда срещу казиното. Следващата седмица сме на работен тиймбилдинг, така че ще питам лично шефа на Data Team.
Остри очи имаш. 👍
Hello, thanks for the suggestion!
Can you use the option specifically designed for updating my colleagues, please?
https://casino.guru/shuffle-casino-review

You may also get in touch via email: [email protected], but I recall they prefer the "update us" feature 🙏.
As far as I can tell, my colleagues have their way of dealing with such kinds of news; I'm not familiar with details but I guess they primarily focus on the direct impact on players instead. Which, in my opinion, considers the final verdict against the casino. We're attending a working team-building next week, so I will ask the head of the Data Team personally.
Keen eyes you have. 👍
здравей От 17 март shuffle.com не ми плащат $5000! Преминах през всички стъпки за проверка, но парите все още не се теглят. Моето потребителско име е на shuffle.com: zvrrw1x3113ZxV
Моля, помогнете ми да реша проблема.


Hello. From March 17 shuffle.com I don't get paid $5,000! I've gone through all the verification steps, but the money is still not being withdrawn. My username is on shuffle.com : zvrrw1x3113ZxV
Please help me solve the problem.


Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.