Здравейте, не знам дали тази публикация е предназначена за мен, но предполагам, че е така.
Нека първо опиша няколко неща, моля:
Вие настоявате да защитим по някакъв начин казиното и също така настоявате да рекламираме казиното и че трябва да намалим индекса на безопасност по някаква причина. Вие обаче отбелязвате отговора като „защита на казиното" всеки път, когато някой от членовете на моя екип отговори на вашите призиви за действие срещу това казино.
Моля, обърнете внимание, че ние отговаряме само на вашите въпроси и проблеми, които са пряко свързани с Casino Guru. Ние сме тук по тази причина 🙂.
Продължавате да тълкувате погрешно нашите обяснения като защита на публикации в сегашното ни затруднено положение и за съжаление до голяма степен не сте наясно с подробностите, които вече разгледахме. Моля, прегледайте темата още веднъж. Защото това не води до никъде.
Самият факт, че има много оплаквания, не доказва нищо. Поради простата причина, че никое казино не би било напълно свободно от „жалби". Ето защо, единственият начин да накажете казиното е да демонстрирате валидността на проблема. Очевидно не можете да приемете тази част и в резултат на това неправилно тълкувате нашата липса на интерес към непроверена информация като защита, запазена за казиното.
Моля, кажете ми дали съм разбрал правилно.
Друг важен факт е, че ние не преглеждаме правилата за спортни залагания и не разследваме свързани действия. Така че, ако идвате тук, за да търсите оценки за спортни залагания и да ни информирате, че трябва да реагираме на оплаквания, свързани със спортни залагания, съжалявам, че трябва да кажа, че това е грешното място.
Въпреки че сме тук изключително за казино играчи, модерните казина очевидно са отворени за всички. Колко често сте виждали статии, рецензии или ръководства за спортни залагания в Casino Guru? Мразя да питам, но това е идеалният пример. Може би щеше да е по-добре първо да ни попитате.
Е, нищо, свързано със спортни залагания, няма да промени индекса, изчислен за казино дейности.
Надявам се, че тази публикация ще ни помогне да разберем как да общуваме и да се справяме със ситуации в бъдеще.
Hello, not sure whether this post was meant for me, but I guess it was.
Let me describe a few things first, please:
You insist that we somehow protect the casino, and you also insist that we advertise the casino and that we ought to reduce the Safety Index for some reason. However, you mark the response as "defending the casino" each time one of my team members answers your calls for action against this casino.
Please take note that we have only been answering your questions and issues that are directly related to Casino Guru. We are here for this reason 🙂.
You continue to misinterpret our explanations as defending posts in our current predicament, and regrettably, you are largely unaware of the specifics we have already covered. Kindly go over the thread once more. Because this is getting nowhere.
The mere fact that there are many complaints does not prove anything. For the simple reason that no casino would be entirely free of "complaints" Therefore, the only way to penalize the casino is to demonstrate the validity of the issue. You obviously cannot accept this part, and as a result, you incorrectly interpret our lack of interest in unverified information as a defense reserved for the casino.
Please tell me if I understood correctly.
Another important fact is that we do not review sportsbook rules and do not investigate related actions. So if you come here to seek sportsbook ratings and inform us that we should react on sportsbook-related complaints, I'm sorry to say that this is the wrong place.
Although we are here exclusively for casino players, the modern casinos are obviously open to everyone. How often have you seen articles, reviews, or guides about sports betting on Casino Guru? I hate to ask, but it is the ideal example. You might have been better off asking us first.
Well, nothing related to sports betting will change the Index calculated for casino activities.
I hope that this post will help us both understand how to communicate and handle situations in the future.
Автоматичен превод: