НачалоФорумКазинаShuffle Casino - обща дискусия

Shuffle Casino - обща дискусия (страница 4)

 от Rigged91
|
13 105 преглеждания 109 отговора |
|
1...3 4 56
Rikki

Мисля, че това няма да ми се случи. понеже не съм ползвал vpn имам един акаунт и не повече. Надявам се, че ще получа печалбата си

Автоматичен превод:

здравей

Благодаря ви, че отделихте време да споделите опита си. Може би бихте искали да знаете, че нашият уебсайт поддържа вграден преводач; трябва само да пишете на предпочитания от вас език, за да „свършите работа".

Трябва да призная, че не разбрах добре първия параграф. Доколкото мога да предположа обаче, проблемът изглежда е в продължаващата "проверка". Близо ли съм, моля?

Бих искал да кажа, че стандартният и добре познат KYC (Know Your Customer) не е единственият, който може да се проведе. Така че, дори ако вашият акаунт може да е бил напълно потвърден по отношение на собствеността, има много други подробности, които казиното може да сметне също за необходимо да проучи.

Разбира се, играчът трябва да бъде информиран за предстоящите събития.

Бих искал също да кажа, че има много малък шанс поддръжката на казиното да прочете вашата публикация във форума. Както можете да видите, досега само играчи са участвали в тази тема. И така, можете ли да се свържете с поддръжката на казиното или искате да продължите тук, моля?


Автоматичен превод:
Бих искал да кажа, че стандартният и добре познат KYC (Know Your Customer) не е единственият, който може да се проведе. Така че, дори ако вашият акаунт може да е бил напълно потвърден по отношение на собствеността, има много други подробности, които казиното може да сметне също за необходимо да проучи.

Твърде добре знаем, че 3-те седмици, когато разбъркването е толкова скандално известно за ръчна проверка на акаунти, които вече са преминали проверки, докато има софтуерни решения, които са много по-точни и рентабилни от плащането на мързелив алчен собственик, който със сигурност ще присвои документа за техните собствени употреби по-късно в казино на конкуренти 😁


Моля, гуру, стига защита с тези измами. Много ясно се вижда, дори самият Рей Чарлз би могъл да закове опашката на това магаре, мой човек.

Горещо бих препоръчал гуру да измисли някакъв друг процес на одит за тестване на опит, подобен на тези, които са толкова разпространени тук. Не само това, съчетано с факта, че са рекламирали в социалните медии, използвайки дори партньори и марки в регионите, в които не им е разрешено по закон, само още повече подчертава колко дълго ще стигнат, за да измами човек от парите му.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
pavelkherson

Ще се радвам много, ако получите плащането. Но! Познавайки тези измамници лично и като се позоваваме на прегледите на trustpilot, ситуацията казва обратното. Прочетете ревютата на trustpilot и ще разберете всичко. Не разбирам едно нещо, защо тези измамници имат толкова висок рейтинг в casinoguru?! И защо ги защитават)

Автоматичен превод:
pavelkherson

Отначало ще теглят времето с всякакви методи, когато им пишете в подкрепа, те ще кажат: Не е нужно да ни пишете, ние сами ще ви пишем. Но шегата е, че никога няма да пишат ))) Това е цинизъм от най-висока степен.

Автоматичен превод:
Rikki

На n- та степен. Те се надяват да им кажеш къде да го набутат, така че тогава да бъдеш баннат като мен за заплахи и дехуманизиране и накърнен характер в публични форуми в интернет. Те ще те нарекат луд и ще кажат, че имаш психични проблеми и дори дотолкова, че си насилник и безопасността им е в опасност, като знам добре, че нямам законно право да влизам в Австралия. Успех !


Законният път е почти невъзможен и дори да беше, цената е скандална и непоносима, като се има предвид, че те държат буквално милиони от моите комисионни, докато аз се боря с бездомността и новите партньорства, където го убивам, но едва предвид наема в моя град е $4500 на месец за малко студио.


Благодаря и на гуруто, че избягва да посредничи от мое име и други също и затова създадох https://fused.gg, където планирам да намеря други като мен, които се нуждаят от медиатори при трудни обстоятелства и да им помогна да намерят агенцията, която толкова отчаяно се нуждая.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Rikki

Точно така ми пишат. Не разбирам къде им е представителят.

Автоматичен превод:
Бих искал да кажа, че стандартният и добре познат KYC (Know Your Customer) не е единственият, който може да се проведе. Така че, дори ако вашият акаунт може да е бил напълно потвърден по отношение на собствеността, има много други подробности, които казиното може да сметне също за необходимо да проучи.

Твърде добре знаем, че 3-те седмици, когато разбъркването е толкова скандално известно за ръчна проверка на акаунти, които вече са преминали проверки, докато има софтуерни решения, които са много по-точни и рентабилни от плащането на мързелив алчен собственик, който със сигурност ще присвои документа за техните собствени употреби по-късно в казино на конкуренти 😁


Моля, гуру, стига защита с тези измами. Много ясно се вижда, дори самият Рей Чарлз би могъл да закове опашката на това магаре, мой човек.

Горещо бих препоръчал гуру да измисли някакъв друг процес на одит за тестване на опит, подобен на тези, които са толкова разпространени тук. Не само това, съчетано с факта, че са рекламирали в социалните медии, използвайки дори партньори и марки в регионите, в които не им е разрешено по закон, само още повече подчертава колко дълго ще стигнат, за да измами човек от парите му.

Автоматичен превод:

здравейте

Разбирам какво казвате, така че смятам, че е изключително важно да изясня, че въпреки частичното ви споменаване, нашият процес на преглед не включва процедурата KYC, тъй като често се отклонява значително от стандартите, които потребителите признават за стандарти. Същото важи например за скоростта на теглене.

Така че, ако погледнете подробностите, които даваме за всяко казино и неговия преглед, може да заключите, че нито едно от тези неща не се споменава никъде. Казано по-просто, скоростта на процеса на теглене и качеството на KYC процеса не могат да бъдат измерени достатъчно, за да бъдат включени. Фразата "Индекс на безопасност" се отнася до вероятността вашите печалби да бъдат разпределени в съответствие с правилата на казиното. Това е основното.


Нека се съсредоточим върху настоящето и да забравим за Рей - става ли? 🙂. Напълно разбирам защо много играчи смятат, че KYC е обработен неправилно. Добре, нека споделим целия процес в потребителски преглед.

Вместо това подайте жалба, ако не можете да преминете KYC. Проблемът е, че няма да има голяма промяна, освен ако не разберем и не разгледаме перспективите на играчите, за да предизвикаме практиките на казиното. Въпреки че мненията, изразени във форумите на играчите, са интересни, те трябва първо да бъдат потвърдени, за да може казиното да определи какво е грешно или несправедливо и, следователно, основата за наказанието. Това е.

Само четири от 24-те жалби, които са били подадени срещу това казино, са достигнали финалния етап и са уредени.

file

Можете ли сами да преминете през разследването и да опровергаете казиното? Моля, направете го; готови сме да подкрепим доказани твърдения на играчите.

https://casino.guru/complaints/all

Автоматичен превод:

Ще се радвам много, ако получите плащането. Но! Познавайки тези измамници лично и като се позоваваме на прегледите на trustpilot, ситуацията казва обратното. Прочетете ревютата на trustpilot и ще разберете всичко. Не разбирам едно нещо, защо тези измамници имат толкова висок рейтинг в casinoguru?! И защо ги защитават)

Автоматичен превод:

Считам, че би било по-подходящо да дам следното обяснение защо оплакването ви не е имало ефект върху индекса на безопасност:

" Получихме информация от екипа на казиното, че сте участвали в така нареченото "минало публикуване" в спортни залагания, заедно с друг акаунт, който е използвал същата VPN услуга. Такива действия обикновено са строго забранени във всички реномирани казина. Тъй като вашият оплакването е свързано само със спортни залагания. За съжаление не мога да ви предложа никаква допълнителна помощ правилно. Ако все още не сте знаели това, нашият форум за оплаквания на Casino Guru се занимава само с оплаквания относно онлайн казина и онлайн казино игри .

( пълна жалба тук )

В тези ситуации е напълно логично вашият акаунт да бъде внимателно проучен дори след завършване на първоначалния KYC. съжалявам

Тъй като вашата ситуация беше доста очевидна и извън нашата компетентност, надявам се, че вече е ясно, че нямаме голяма нужда от защита на казината.

Предлагам ви да потърсите помощ във форуми, посветени на спортни залагания, а не на казина:

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Автоматичен превод:

Вече напуснах арбитража. Ще чакам решението му.

Автоматичен превод:
Тъй като жалбата ви е свързана изцяло със спортни залагания, за съжаление трябва да ви информирам, че не мога да предложа никаква допълнителна помощ.

Тогава защо да скачаш в защита на този оператор, срещу който има стотици жалби? Независимо дали са обосновани или не, самото наличие на толкова много е причина за безпокойство. Те са за дейност на ВСИЧКИ играчи, не само за казино или спорт, струва ми се.


Аз лично изпитах следното:

- Забавено плащане.

- Изключени филиали.

- Пренебрегната/накърнена репутация.

- Пропуснати приходи.

- Нечестност.

- Неоснователно закриване на сметки.

- Неоснователно обогатяване след 2 години или „направете 1 залог, за да отговаряте на условията" в airdrop.


Член 4

Общи забрани

1. На лицензополучателя се забранява да допуска до участие в хазартни игри лица, които са:

c. служител/служител или всяко ключово лице на лицензополучателя или всяко лице, което е UBO или всеки служител/служител на всяко юридическо лице, което има квалифицирано участие;


Член 12

Разглеждане на жалби

1. Лицензополучателят трябва да осигури прозрачна, проста и безплатна процедура за разглеждане на жалби от играчи, която може да бъде достигната поне по електронен път.

2. Процедурата, посочена в първия параграф, при всички случаи предвижда, че:

д. жалбата се разглежда възможно най-скоро, но не по-късно от осем седмици;


Член 11

Общи условия

4. На играчите трябва да се даде възможност да прегледат промените в правилата и условията по достатъчно ясен начин, за да определят дали желаят да продължат да участват в предлаганите дистанционни хазартни игри. Трябва да е възможно да се консултирате с тях по всяко време, когато дистанционните хазартни игри са достъпни чрез публично достъпната част на уебсайта за игри на лицензополучателя. Играчът трябва да има достъп до тази информация от всяка страница на уебсайта на играта.


Член 6

Безопасна и сигурна среда

3. Лицензополучателят гарантира, че всички лични данни и транзакции на играчи се обработват и съхраняват по безопасен и сигурен начин в съответствие с всички приложими закони и разпоредби, включително Наредбата за защита на личните данни.

4. Лицензополучателят гарантира, че цялата му дейност се извършва от лица с безупречно поведение.

Автоматичен превод:
Тъй като жалбата ви е свързана изцяло със спортни залагания, за съжаление трябва да ви информирам, че не мога да предложа никаква допълнителна помощ.

Тогава защо да скачаш в защита на този оператор, срещу който има стотици жалби? Независимо дали са обосновани или не, самото наличие на толкова много е причина за безпокойство. Те са за дейност на ВСИЧКИ играчи, не само за казино или спорт, струва ми се.


Аз лично изпитах следното:

- Забавено плащане.

- Изключени филиали.

- Пренебрегната/накърнена репутация.

- Пропуснати приходи.

- Нечестност.

- Неоснователно закриване на сметки.

- Неоснователно обогатяване след 2 години или „направете 1 залог, за да отговаряте на условията" в airdrop.


Член 4

Общи забрани

1. На лицензополучателя се забранява да допуска до участие в хазартни игри лица, които са:

c. служител/служител или всяко ключово лице на лицензополучателя или всяко лице, което е UBO или всеки служител/служител на всяко юридическо лице, което има квалифицирано участие;


Член 12

Разглеждане на жалби

1. Лицензополучателят трябва да осигури прозрачна, проста и безплатна процедура за разглеждане на жалби от играчи, която може да бъде достигната поне по електронен път.

2. Процедурата, посочена в първия параграф, при всички случаи предвижда, че:

д. жалбата се разглежда възможно най-скоро, но не по-късно от осем седмици;


Член 11

Общи условия

4. На играчите трябва да се даде възможност да прегледат промените в правилата и условията по достатъчно ясен начин, за да определят дали желаят да продължат да участват в предлаганите дистанционни хазартни игри. Трябва да е възможно да се консултирате с тях по всяко време, когато дистанционните хазартни игри са достъпни чрез публично достъпната част на уебсайта за игри на лицензополучателя. Играчът трябва да има достъп до тази информация от всяка страница на уебсайта на играта.


Член 6

Безопасна и сигурна среда

3. Лицензополучателят гарантира, че всички лични данни и транзакции на играчи се обработват и съхраняват по безопасен и сигурен начин в съответствие с всички приложими закони и разпоредби, включително Наредбата за защита на личните данни.

4. Лицензополучателят гарантира, че цялата му дейност се извършва от лица с безупречно поведение.

Автоматичен превод:

Доколкото разбирам, можете да напишете жалба директно до лицето, което е издало лиценза?

Автоматичен превод:
Radka

1) Какво означава този термин "минало публикуване"? Никой не ми го обясни!


2) Ако съм нарушил нещо, според казиното, това трябва да бъде доказано поне под формата на екранни снимки! Не съм виждал никакви доказателства, така че всичко това са празни приказки, нищо повече.


3) Ако не сте компетентен в спортните залагания, тогава как можете да заключите, че съм нарушил някакви правила или условия?!


4) Друг въпрос: Защо това казино има висок рейтинг на вашия ресурс? На каква информация разчита вашият екип, когато генерира рейтинг на казино?

Автоматичен превод:
Тъй като жалбата ви е свързана изцяло със спортни залагания, за съжаление трябва да ви информирам, че не мога да предложа никаква допълнителна помощ.

Тогава защо да скачаш в защита на този оператор, срещу който има стотици жалби? Независимо дали са обосновани или не, самото наличие на толкова много е причина за безпокойство. Те са за дейност на ВСИЧКИ играчи, не само за казино или спорт, струва ми се.


Аз лично изпитах следното:

- Забавено плащане.

- Изключени филиали.

- Пренебрегната/накърнена репутация.

- Пропуснати приходи.

- Нечестност.

- Неоснователно закриване на сметки.

- Неоснователно обогатяване след 2 години или „направете 1 залог, за да отговаряте на условията" в airdrop.


Член 4

Общи забрани

1. На лицензополучателя се забранява да допуска до участие в хазартни игри лица, които са:

c. служител/служител или всяко ключово лице на лицензополучателя или всяко лице, което е UBO или всеки служител/служител на всяко юридическо лице, което има квалифицирано участие;


Член 12

Разглеждане на жалби

1. Лицензополучателят трябва да осигури прозрачна, проста и безплатна процедура за разглеждане на жалби от играчи, която може да бъде достигната поне по електронен път.

2. Процедурата, посочена в първия параграф, при всички случаи предвижда, че:

д. жалбата се разглежда възможно най-скоро, но не по-късно от осем седмици;


Член 11

Общи условия

4. На играчите трябва да се даде възможност да прегледат промените в правилата и условията по достатъчно ясен начин, за да определят дали желаят да продължат да участват в предлаганите дистанционни хазартни игри. Трябва да е възможно да се консултирате с тях по всяко време, когато дистанционните хазартни игри са достъпни чрез публично достъпната част на уебсайта за игри на лицензополучателя. Играчът трябва да има достъп до тази информация от всяка страница на уебсайта на играта.


Член 6

Безопасна и сигурна среда

3. Лицензополучателят гарантира, че всички лични данни и транзакции на играчи се обработват и съхраняват по безопасен и сигурен начин в съответствие с всички приложими закони и разпоредби, включително Наредбата за защита на личните данни.

4. Лицензополучателят гарантира, че цялата му дейност се извършва от лица с безупречно поведение.

Автоматичен превод:

Здравейте, не знам дали тази публикация е предназначена за мен, но предполагам, че е така.

Нека първо опиша няколко неща, моля:

Вие настоявате да защитим по някакъв начин казиното и също така настоявате да рекламираме казиното и че трябва да намалим индекса на безопасност по някаква причина. Вие обаче отбелязвате отговора като „защита на казиното" всеки път, когато някой от членовете на моя екип отговори на вашите призиви за действие срещу това казино.

Моля, обърнете внимание, че ние отговаряме само на вашите въпроси и проблеми, които са пряко свързани с Casino Guru. Ние сме тук по тази причина 🙂.

Продължавате да тълкувате погрешно нашите обяснения като защита на публикации в сегашното ни затруднено положение и за съжаление до голяма степен не сте наясно с подробностите, които вече разгледахме. Моля, прегледайте темата още веднъж. Защото това не води до никъде.

Самият факт, че има много оплаквания, не доказва нищо. Поради простата причина, че никое казино не би било напълно свободно от „жалби". Ето защо, единственият начин да накажете казиното е да демонстрирате валидността на проблема. Очевидно не можете да приемете тази част и в резултат на това неправилно тълкувате нашата липса на интерес към непроверена информация като защита, запазена за казиното.

Моля, кажете ми дали съм разбрал правилно.

Друг важен факт е, че ние не преглеждаме правилата за спортни залагания и не разследваме свързани действия. Така че, ако идвате тук, за да търсите оценки за спортни залагания и да ни информирате, че трябва да реагираме на оплаквания, свързани със спортни залагания, съжалявам, че трябва да кажа, че това е грешното място.

Въпреки че сме тук изключително за казино играчи, модерните казина очевидно са отворени за всички. Колко често сте виждали статии, рецензии или ръководства за спортни залагания в Casino Guru? Мразя да питам, но това е идеалният пример. Може би щеше да е по-добре първо да ни попитате.

Е, нищо, свързано със спортни залагания, няма да промени индекса, изчислен за казино дейности.

Надявам се, че тази публикация ще ни помогне да разберем как да общуваме и да се справяме със ситуации в бъдеще.

Автоматичен превод:

1) Какво означава този термин "минало публикуване"? Никой не ми го обясни!


2) Ако съм нарушил нещо, според казиното, това трябва да бъде доказано поне под формата на екранни снимки! Не съм виждал никакви доказателства, така че всичко това са празни приказки, нищо повече.


3) Ако не сте компетентен в спортните залагания, тогава как можете да заключите, че съм нарушил някакви правила или условия?!


4) Друг въпрос: Защо това казино има висок рейтинг на вашия ресурс? На каква информация разчита вашият екип, когато генерира рейтинг на казино?

Автоматичен превод:

здравей

И аз ще го направя стъпка по стъпка. Благодарим ви, че използвате точките! Много по-лесно е да реагираш правилно


1) Намерих това описание, дадено от Google:

„Късно залагане или минало публикуване означава правене на залог след времето, когато не трябва да се правят повече залози. Счита се за измама; може да е станала налична информация, включително изхода от събитието, която не е била достъпна за онези, които са направили предишни залози. "

2) Добре казано, но има много причини, поради които, дори в случай на измами, свързани с казино, например, казиното напълно игнорира играчите. Най-общо казано, зависи дали се включва някаква сложна, измамна дейност. 🙁

3) Не го направихме; току-що препратихме обяснението, дадено от казиното.

4) Страхотен въпрос. Както току-що обясних на другия играч във вашите рецензии с оценки, както потребителите, така и казината са фокусирани единствено върху казино дейности. Играчите са склонни да мислят, че безопасните казина също осигуряват честни и безопасни спортни залагания. Не бих бил толкова сигурен...

Надявам се, че обичате да четете, защото има пълно ръководство, наречено „Отзиви за казино гуру – научете за нашия процес на преглед и оценяване на казино" 👈👈

Не се притеснявайте, ако не го направите. Хубавото е, че основите винаги се показват директно във всеки преглед на казиното; просто намерете раздела, наречен „Обяснение на индекса на безопасност". 👈👈 Ще помогна с компютърна екранна снимка, тъй като е много по-добре за четене на подробностите:

file

Както се надявам да забележите, няма нито едно споменаване на спортни залози. Въпреки че може да звучи странно, моля, имайте предвид, че никога не сме заявявали, че Casino Guru е специализиран в спортни залагания; единствените указания за тази дума се намират във форума и плюсовете и минусите на казиното. Предполагам, че просто не можем да ви предоставим допълнително обяснение.



Автоматичен превод:
pavelkherson

Ако казиното/спортната борса работи с лиценз, който поддържа спорове на играчи, трябва да се опитате да се свържете с органа.

За съжаление, в този случай изглеждаше, че казиното е лицензирано от Antillepnone, подлиценз на Кюрасао.

Поради текущи промени в законодателството, подлицензите вече не са валидни.

https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3

В момента много казина остават нелицензирани, чакайки новата регулаторна компания да се установи в Кюрасао или търсят временни и обикновено по-слаби лицензи.

Автоматичен превод:

Ако казиното/спортната борса работи с лиценз, който поддържа спорове на играчи, трябва да се опитате да се свържете с органа.

За съжаление, в този случай изглеждаше, че казиното е лицензирано от Antillepnone, подлиценз на Кюрасао.

Поради текущи промени в законодателството, подлицензите вече не са валидни.

https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-3

В момента много казина остават нелицензирани, чакайки новата регулаторна компания да се установи в Кюрасао или търсят временни и обикновено по-слаби лицензи.

Автоматичен превод:

Разбирам, че това означава, че казиното може да не ми плати пари?

Автоматичен превод:
Radka

Извинявам се, нека бъда по-директен. Като не ми позволявате да използвам вашите услуги за арбитраж от мое име, не ми остава нищо друго освен правни възможности, които нека си признаем, всички знаем, че това е почти невъзможно за повечето хора.


Целият смисъл на арбитража е да се избегнат скъпи и дълги съдебни битки, но когато няма арбитраж, вие по същество ми прерязвате гърлото.


Нека да попитам как трябва да се чувствам? Или по-скоро, как бихте се почувствали да сте блокирани толкова дълго, след като вече повече от година сте жертва на измама, борейки се да намерите отговори и най-важното да поправите щетите, които са причинили с техните хитрости. Разбира се, че съм ядосан, както всеки би трябвало да бъде сам по себе си. Не е честно и настоявам да се направи нещо по въпроса, за да бъдат държани отговорни или чрез рейтинга им на доверие, или директно с посредничество.


Ноа и целият му персонал са куп долни хора, които имат бащи алкохолици, които ги бият за забавление или какво? Никой мой син не би посмял да се отнася към някого по такъв начин и след това да се смее.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Разбирам, че това означава, че казиното може да не ми плати пари?

Автоматичен превод:

Това означава, че всъщност няма сигурен начин да се свържете с неговия доставчик на лиценз. Очакваме това да се промени през следващата година. Чувствайте се свободни да сърфирате в интернет за хазартни новини, фокусирани върху Кюрасао и правните промени в хазарта. 🙏. Само пример: „Парламентът на Кюрасао възнамерява да обсъди закона за реформата на хазарта в понеделник, 16 декември."

Автоматичен превод:

Извинявам се, нека бъда по-директен. Като не ми позволявате да използвам вашите услуги за арбитраж от мое име, не ми остава нищо друго освен правни възможности, които нека си признаем, всички знаем, че това е почти невъзможно за повечето хора.


Целият смисъл на арбитража е да се избегнат скъпи и дълги съдебни битки, но когато няма арбитраж, вие по същество ми прерязвате гърлото.


Нека да попитам как трябва да се чувствам? Или по-скоро, как бихте се почувствали да сте блокирани толкова дълго, след като вече повече от година сте жертва на измама, борейки се да намерите отговори и най-важното да поправите щетите, които са причинили с техните хитрости. Разбира се, че съм ядосан, както всеки би трябвало да бъде сам по себе си. Не е честно и настоявам да се направи нещо по въпроса, за да бъдат държани отговорни или чрез рейтинга им на доверие, или директно с посредничество.


Ноа и целият му персонал са куп долни хора, които имат бащи алкохолици, които ги бият за забавление или какво? Никой мой син не би посмял да се отнася към някого по такъв начин и след това да се смее.

Автоматичен превод:

Е, нямам представа какво искате да чуете от мен в този момент. Обзалагам се, че всеки в твоята ситуация би се почувствал разстроен и разочарован.

Предполагам също, че последната ми публикация само е задълбочила чувствата ви. От друга страна, вече обясних, че не можем да ви помогнем, защото ни объркахте с рецензенти на спортни книги, каквито не сме. 🙁

По същата причина няма какво да се добави за арбитража. Ние нямаме нищо общо с това, щом не сме арбитри. Търсили ли сте адвокат за спортни залагания? Искрено ви желая да постигнете всичките си цели, разбира се.

Що се отнася до спортните залагания обаче, предлагам ви да намерите добър уебсайт, ориентиран към спортни залагания в бъдеще. Съжалявам, че свърши така.


Автоматичен превод:

Shuffle е смешно хаха. Тяхната поддръжка казва, че vpn не е разрешено, докато те имат стриймъри на kick stream от САЩ с vpn, а САЩ изобщо не е позволено хаха. Но ако включите vpn за достъп до някои слотове от законова юрисдикция, те все още приемат, те забраняват и не плащат, хаха. Поисках поддръжка и те ми казаха, че vpn не е разрешен. Казах на дамата, че имат стриймъри от САЩ, хаха. Момичето за поддръжка на живо каза, че ще информира съответния отдел хахаха.

Госпожо, този стриймър получава заплащане за времето си и ръководството, което му е платило, знае, че е от САЩ. Разбъркайте такава измама 🤣🤣. Поне залогът ви позволява да използвате vpn хаха.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини